مهاجرت کاری آرژانتین

کار در آرژانتین

کار در آرژانتین

متقاضیانی که تمایل به کار در آرژانتین را دارند بایستی از آخرین قوانین و اطلاعات مورد نیاز از شرایط کار و روادید کاری این کشور مطلع شوند. افراد می توانند در این باره با مشاوران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت کنند. کشور آرژانتین در قاره آمریکای جنوبی واقع شده است. یکی از کشورهای لاتین می باشد. با کشورهایی چون اروگوئه، پاراگوئه، برزیل و سایر کشورهای لاتین همسایه است. پایتخت آن که دارای دانشگاه های بسیار معتبر و با کیفیتی می باشد، بوئنوس آیرس نام دارد. لازم به ذکر است که کشور آرژانتین از بزرگ ترین کشورهای لاتین است. هر ساله افراد زیادی با اهداف مختلف و بکار گیری روش های متفاوت به کشور آرژانتین مهاجرت می کنند و وارد خاک این کشور می شوند.

بیش از 80% جمعیت و ساکنین و افرادی که مقیم کشور آرژانتین هستند و در این کشور زندگی می کنند، پیرو دین مسیحیت هستند. سایر مردم و ساکنین این کشور لاتین مسلمان، یهودی و یا پیرو سایر ادیان می باشند. نژاد 86% مردم کشور آرژانتین اروپایی می باشد. افرادی با نژادهای دورگه سرخ و سفید، سرخ پوست و همچنین سیاه پوست نیز وجود دارند. با وجود این که ساکنین کشور آرژانتین ملیت های مختلف دارند. نژاد آنها با یکدیگر مشابه نیست. اما در کنار یکدیگر به راحتی زندگی می کنند. در این کشور رفاه اقتصادی وجود دارد.

اینفوگرافیک کار در آرژانتین

بررسی کار در آرژانتین

جهت مشغول به کار شدن در کشور آرژانتین، متقاضیان باید اقدام به دریافت روادید کاری کنند و دریافت روادید کاری ممکن است چندین ماه به طول انجامد. برای دریافت روادید کاری متقاضی باید به دنبال یک شغل مناسب با کمپانی معتبر و یا کارفرمای کمپانی معتبر باشد تا بتواند کارهای مهاجرتی خود را در آرژانتین انجام دهد.

متقاضیان می توانند برای کاریابی در کشور آرژانتین به موسسه های کاریابی، تارنماهای کاریابی و یا روزنامه های مربوطه مراجعه کنند و شغل مناسب خود را بیابند. متقاضی باید با کمپانی و یا کارفرمای کمپانی مربوطه قرارداد رسمی عقد کند. تمامی مشخصات فردی و مسئولیت های متقاضی و همچنین تاریخ شروع فعالیت و پایان قرارداد نیز حتما باید ذکر شود. یکی دیگر از روش هایی که متقاضیان برای یافتن کار در آرژانتین استفاده می کنند، کسب روادید گردشگری و سفر به کشور آرژانتین به عنوان گردشگر و توریست می باشد.

متقاضیان با کسب روادید توریستی و یا گردشگری که مدت اعتبار آن 3 ماه می باشد وارد خاک کشور آرژانتین می شوند. در این مدت می توانند برای یافتن کار و شغل مناسب اقدام کنند. لازم به ذکر است که متقاضیان نمی توانند با روادید توریستی و یا گردشگری مشغول به کار در آرژانتین شوند. در صورتی که متقاضی و یا توریست بعد از ورود به خاک کشور آرژانتین مشغول به کار شود، توسط دولت و پلیس این کشور بازداشت خواهد شد.

وضعیت بازار کار در آرژانتین

مهاجرانی که به کشورآرژانتین مهاجرت می نمایند و برای مهاجرت به این کشور برنامه ریزی می کنند می توانند برای 1 بار در این کشور به دنبال کار باشند و این امکان وجود دارد که در این راه به مشکلات متعددی برخورد نمایند لازم به ذکر می باشد که فرصت های شغلی مهاجران در این کشور بسیار محدود است. اما مهاجرین باید با توجه به نرخ پایین پرداختی که مربوط به مشاغل آنها می باشد. معمولا برای تک تک مسافران برای مدت زمان محدود یا برای دانش آموزان مناسب است. به طور قابل توجهی میزان دست مزد در این کشور پایین می باشد. اما برخی از خارجی ها به این میزان در آمد عادت کرده اند. در آرژانتین، بسیاری از فرصت های شغلی برای مهاجرین در شهرهای بزرگ فراهم شده است.

قوانین اقامت از طريق كار در آرژانتين

یافتن کار در آرژانتین اصلی ترین مشکلی می باشد که مهاجرین این کشور دارند، احتمالا این مشکل به عنوان بزرگترین مانع برای کسانی است که به این کشور نقل مکان می کنند لقب گرفته است. تعداد زیادی از اشخاص وجود دارند که در آرژانتین از طریق یک شرکت خارجی مشغول به کار هستند. این اشخاص قطعا با این چالش مواجه خواهند شد.

همواره این احتمال وجود دارد که مهاجرانی که اقدام به مهاجرت به این کشور می کنند می توانند درآمد خوبی کسب نمایند و تمامی اشخاص متقاضی اقامت از طريق كار در آرژانتين باید تمامی ویزا های مورد نیاز و تمامی مجوز کار مورد نیاز را کسب نمایند. بدون داشتن مجوز کاری مورد نیاز، کلیه مهاجران قانونی قادر به کار کردن در آرژانتین نمی باشند و این اشخاص می توانند برای اقدام به درخواست نمودن این ویزا برای یک بار در آرژانتین وحداقل به مدت 2 سال می توانند با اقامت موقت در این کشور زندگی کنند.

بیشترین مشاغل موجود در کشور آرژانتین

بیشتر زمینه های شغلی که در کشور آرژانتین وجود دارد عبارتند از:

  • کلیه مشاغل مرتبط با موسسات مالی و بانک ها
  • کلیه مشاغل متبط با فناوری اطلاعات
  • کلیه مشاغل مرتبط به نفت
  • کلیه مشاغل مرتبط به آموزش انگلیسی که به عنوان یک زبان خارجی محبوب محسوب خواهد شد.

بررسی کار در آرژانتین

مهاجرت به آرژانتین

مهاجرت به آرژانتین همانند مهاجرت به سایر کشورهای آمریکایی و سایر کشورهای جهان از طرق مختلفی امکان پذیر می باشد. متقاضیان می توانند برای ورود به خاک این کشور از راه های مختلفی اقدام کنند. متداول ترین راه های مهاجرت به کشور آرژانتین و ورود به خاک این کشور لاتین به چند بخش تقسیم می شوند:

  • مهاجرت برای مشغول به کار شدن در کشور آرژانتین با کاریابی از طریق روزنامه های، موسسات کاریابی و یا تارنماهای مربوطه
  • مهاجرت به کشور آرژانتین با ارائه مدارک به یک دانشگاه معتبر در این کشور و ادامه تحصیل در دانشگاه های آرژانتینی
  • مهاجرت به کشور آرژانتین برای سرمایه گذاری در زمینه های مختلف تجاری و شروع فعالیت تجاری در این کشور برای توسعه کسب و کار شخصی
  • مهاجرت به کشور آرژانتین برای کسب مجوز جهت تاسیس کمپانی های مختلف و جذب نیروی کار
  • مهاجرت به کشور آرژانتین از طریق پناهندگی

همانطور که گفته شد، متقاضیان می توانند یکی از طرق ذکر شده را با در نظر داشتن شرایط شخصی خود برای مهاجرت انتخاب کنند. مهاجرت برای کار در آرژانتین یکی از بهترین روش های مهاجرتی می باشد که توسط کارشناسان و متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توصیه می شود. زیرا به طور کلی مهاجرت از طریق روادید کاری دارای مزایای بسیاری می باشد. متقاضیان می توانند با بکارگیری این روش اقامت و تابعیت آرژانتین را کسب کنند. اگر مایل به کسب آگاهی درباره شرایط مهاجرت به آرژانتین را دارید، می توانید به مقاله مهاجرت به آرژانتین مراجعه کنید.

کاریابی در کشور آرژانتین

پیدا کردن کار در آرژانتین (با کسب حقوق) به غیر از آموزش انگلیسی در صورتی امکان پذیر می باشد که مهارت خاص یا شغل خاص داشته باشید و یا بتوانید به زبان اسپانیایی صحبت کنید. انگلیسی زبانان بومی معمولاً در موسسات زبان کار نمی کنند. اکثر مدرسان زبان در کشور آرژانتین تقریبا 20 ساعت در هفته مشغول به تدریس می شوند. اگر قصد دارید به عنوان مدرس زبان مشغول به کار در آرژانتین شوید، توصیه می شود به دنبال آموزش دانشجویان به صورت خصوصی باشید تا درآمد بیشتری کسب کنید. برای یافتن شغل مناسب، متقاضیان باید به موسسات کاریابی مختلف مراجعه کنند و یا با مراجعه به سایت های معتبر، از فرصت های شغلی مطلع شوند.

برخی از معتبرترین موسسات کاریابی در کشور آرژانتین عبارتند از:

  • Jobs in BA
  • BUMERAN
  • OPCIONEMPLEO
  • Indeed
  • ZonaJobs
  • El Carin
  • Craigslist

بررسی مراحل و فرآیند اقامت کاری به آرژانتین

از جمله مراحلی که شخص متقاضی مهاجرت کاری به آرژانتین مستلزم گذراندن این مراحل می باشند عبارتند از:

مراحلپارامترشرح
اولمشاوره کاریالزام به مشاوره با فرد با تجربه
دومتکمیل اطلاعاتمطالعه مقالات مرتبط با این کار
سومجمع آوری اسناد و مدارکگذرنامه معتبر/ پیشنهاد کاری/ CV/ اسناد کاری
چهارم*ارزیابی سابقه کیفریاین مرحله ساده ترین مرحله ممکن برای فرایند گرفتن ویزای کاری می باشد. چراکه انجام این مرحله کاملا به صورت آنلاین امکان پذیر می باشد. در این مرحله این اشخاص می توانند اقدام به انتخاب نمودن زمان مهاجرت خود نمایند. این برای کشور شما و هر جایی است که در 3 سال گذشته یک سال یا بیشتر زندگی کرده اید.
پنجمتائید محل اقامتاشخاص متقاضی باید به ایستگاه پلیس محلی خود مراجعه نموده و اقدام به درخواست نمودن گواهینامه de domicilio کنند هم چنین این اشخاص ملزم می باشند که فرم مختص به خود را تکمیل نمایند. در نهایت و پس از سپری نمودن این مرحله یک افسر پلیس در ظرف مدت 72 ساعت به منزل مسکونی این اشخاص مراجعه نموده و اقدام تأیید نمودن محل زندگی این اشخاص می کند.

عقد قرارداد برای کار در آرژانتین

بعد از یافتن شغل مناسب و کمپانی معتبر، کارفرمای شما باید درخواست شما را به اداره مهاجرت و کار کشور آرژانتین اعلام کند و منتشر پاسخ و تاییدیه باشد. در صورتی که به پرونده شما جواب مثبت داده شد، شما می توانید برای مشغول به کار شدن در کمپانی مورد نظر، مدارک مورد نیاز خود را برای کارفرمای خود ارسال کنید. موارد زیر برای دریافت روادید کار در آرژانتین و کسب تاییدیه الزامی می باشند:

  • داشتن پاسپورتی که دارای اعتبار کافی باشد.
  • ارائه مدارکی که ثابت کنید که سابقه جرم نداشته اید.
  • ارائه مدارکی که محل سکونت شما را در کشور آرژانتین مشخص کند.
  • ارائه 2 الی 4 عدد عکس
  • ارائه مدارک شناسایی
  • تحویل مدارک تحصیلی دانشگاهی و یا فنی و حرفه ای
  • ارائه قرارداد رسمی به همراه امضاء و مهر کمپانی و کارفرما
  • پرداخت 200€ (یورو) برای انجام امور ذکر شده

لازم به ذکر است که مدارک و اسناد ذکر شده حتما باید به زبان اسپانیایی و انگلیسی به صورت رسمی ترجمه شوند. بعد از کسب روادید موقت کار در آرژانتین و ورود به خاک این کشور، متقاضیان به مدت 30 روز (یک ماه) فرصتا دارند تا قرارداد خود را با کمپانی مورد نظر نهایی کنند. سپس روادید موقت کار در این کشور خود را به روادید دائمی تبدیل کنند. افرادی که به فکر کار در آرژانتین هستند باید شرایط مورد نیاز را داشته باشند.

انواع ویزای کار در آرژانتین

خارجی ها برای کار در آرژانتین نیاز به ویزا دارند. گزینه های متعددی در دسترس است که همه آنها به مقدار قابل توجهی روند اداری و 200$-$300 (دلار) هزینه نیاز دارند. انواع ویزای کار در آرژانتین:

  • ویزای کار از متقاضیان می خواهد که یک قرارداد کار معتبر با یک شرکت آرژانتینی تضمین کنند.
  • ویزای کارمندان خارج از کشور برای خارجی هایی اعمال می شود که با یک شرکت چند ملیتی به آرژانتین منتقل می شوند.
  • ویزای دانشجویی اجازه تبادلات فرهنگی از جمله داوطلبی را می دهد. اگرچه برای داوطلب شدن به طور رسمی ویزا لازم است، اما این مقررات به ندرت در عمل اجرا می شود.

اگر قصد دارید به صورت کامل از شرایط کار در این کشور مطلع شوید، می توانید با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت کنید.

سوالات متداول در خصوص کار در آرژانتین

در این بخش از مقاله به پاسخ سوالات متداول در خصوص کار در آرژانتین می پردازیم:

  • شرایط مهاجرت به آرژانتین از طریق کار چیست؟ جهت مشغول به کار شدن در کشور آرژانتین، متقاضیان باید اقدام به دریافت روادید کاری کنند و دریافت روادید کاری ممکن است چندین ماه به طول انجامد. برای دریافت روادید کاری متقاضی باید به دنبال یک شغل مناسب با کمپانی معتبر و یا کارفرمای کمپانی معتبر باشد تا بتواند کارهای مهاجرتی خود را در آرژانتین انجام دهد.
  • راه های کاریابی در آرژانتین چیست؟ متقاضیان می توانند برای کاریابی در کشور آرژانتین به موسسه های کاریابی، تارنماهای کاریابی و یا روزنامه های مربوطه مراجعه کنند و شغل مناسب خود را بیابند. یکی دیگر از روش هایی که متقاضیان برای یافتن کار در آرژانتین استفاده می کنند، کسب روادید گردشگری و سفر به کشور آرژانتین به عنوان گردشگر و توریست می باشد. لازم به ذکر است که متقاضیان نمی توانند با روادید توریستی و یا گردشگری مشغول به کار در آرژانتین شوند.
  • مدارک لازم برای ویزای کاری آرژانتین چیست؟ داشتن پاسپورتی که دارای اعتبار کافی باشد.-ارائه مدارکی که ثابت کنید که سابقه جرم نداشته اید.-ارائه مدارکی که محل سکونت شما را در کشور آرژانتین مشخص کند.-ارائه 2 الی 4 عدد عکس-ارائه مدارک شناسایی-تحویل مدارک تحصیلی دانشگاهی و یا فنی و حرفه ای-ارائه قرارداد رسمی به همراه امضاء و مهر کمپانی و کارفرما-پرداخت 200€ (یورو) برای انجام امور ذکر شده
  • آیا محدودیت زمانی برای ویزای کاری آرژانتین وجود دارد؟ بعد از کسب روادید موقت کار در آرژانتین و ورود به خاک این کشور، متقاضیان به مدت 30 روز (یک ماه) فرصتا دارند تا قرارداد خود را با کمپانی مورد نظر نهایی کنند.
5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *