مهاجرت کاری آرژانتین

استخدام برنامه نویس در آرژانتین

استخدام برنامه نویس در آرژانتین

استخدام برنامه نویس در آرژانتین بنابر چهارچوب عرفی کاری صورت می گیرد. آرژانتین، سرزمین تانگوهای زیبا و بازیکنان برجسته فوتبال است. این کشور آمریکای جنوبی به چیزهای مختلف معروف است، اما تعالی توسعه دهندگان نرم افزار آن گاهی اوقات مورد توجه قرار نمی گیرد. اکنون که نزدیک شدن به یک گزینه محبوب برای شرکت‌های فناوری ایالات متحده تبدیل شده است، در مورد استخدام برنامه نویسان در این کشور صحبت کنیم. با کمترین تفاوت نسبت به مناطق زمانی ایالات متحده، این کشور برنامه نویسان ماهری دارد که می توانید در زمان واقعی با آنها کار کنید و به ندرت با هیچ گونه مانع زبان یا فرهنگی کار کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت از طریق کار به آرژانتین مشاور شماست.

جایگاه شغل برنامه نویسی در آرژانتین

دلیلی وجود دارد که توسعه ‌دهندگان نرم ‌افزار نزدیک به ساحل در آرژانتین بسیار به دنبال آن هستند. صنعت توسعه نرم افزار در این کشور از دهه 90 میلادی رونق گرفته و در سال های اخیر به قطب فناوری در آمریکای لاتین تبدیل شده است. طبق گزارش اتاق صنعت نرم افزار آرژانتین، توسعه نرم افزار در آرژانتین در چند سال گذشته شاهد رشد ثابت %50 مهندسان نرم افزار آرژانتینی و %36 شرکت های فناوری بوده است. این نشان می‌دهد که چگونه این صنعت همچنان در کشور رشد می‌کند و فعال‌ تر می ‌شود و هزاران نفر هر ساله توسعه وب را به عنوان شغل انتخاب می‌کنند. آرژانتین در سال 2019 به عنوان کشور شماره 1 با مهارت های مهندسی نرم افزار در سراسر جهان رتبه بندی شده است. این رتبه ‌بندی گواه دیگری بر صحنه توسعه نرم ‌افزار موجود در این مقصد است. برای استخدام در این شغل باید ویزای کار آرژانتین را اخذ نمایید.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال برنامه نویسان در آرژانتین می باشید:

شاغلان بین المللی در حوزه برنامه نویسی در آرژانتین

استخدام برنامه نویس مسلط به زبان در آرژانتین

به لطف پیشرفت ‌های آرژانتین در صنعت توسعه نرم‌افزار، خواهید دید که مهندسان نرم‌افزار آرژانتینی با اکثر زبان‌ ها و فناوری ‌های کدنویسی آشنا هستند. این به ویژه اگر به دنبال توسعه ‌دهندگان نزدیک به زبان‌های پرطرفدار هستید، صادق است، زیرا یک جامعه توسعه نرم ‌افزار فعال در آرژانتین وجود دارد که با تمام روندهای صنعت همگام است. این کشور آمریکای لاتین با بالاترین سطح مهارت انگلیسی است. بر اساس شاخص مهارت انگلیسی EF 2020 ، آرژانتین با امتیاز 566 از حداکثر 800 امتیاز در رتبه اول قرار گرفت. این آمار را به عنوان یکی از شواهد زیادی در نظر بگیرید که آرژانتین کشور آمریکای لاتین برای یافتن توسعه دهندگان نرم افزار نزدیک ساحلی با کیفیت بالا است. برنامه نویسان آرژانتینی به احتمال زیاد از سنین جوانی تحصیلات انگلیسی را دریافت کرده اند، به طوری که بسیاری از مدارس متوسطه و ابتدایی %100 در این کشور دو زبانه هستند.

محبوب ترین زبان های برنامه نویسی با توسعه دهندگان از آرژانتین عبارتند از:

  • جاوا اسکریپت و جاوا
  • پایتون
  • HTML/CSS
  • روبی و روبی روی ریل
  • وردپرس
  • PHP
  • فلاسک
  • جانگو
  • React Native
  • زاویه ای
  • لاراول
  • سمفونی
  • CodeIgniter
  • سیناترا

الزامات استخدام برنامه نویس در آرژانتین

تعداد زیادی از شرکت‌ های فناوری و رسانه محلی از همه کارمندان می‌ خواهند که درک اولیه زبان انگلیسی را نیز داشته باشند. این امر مهارت این زبان را به یک ضرورت در هنگام جستجوی شغل تبدیل می‌کند و در نتیجه بسیاری از توسعه‌دهندگان آرژانتینی برای بهبود گزینه‌های شغلی و حقوق خود دو زبانه می‌شوند. ما مطمئن هستیم که هنگام استخدام توسعه دهندگان نزدیک ساحل از آرژانتین، نامزدهای مسلط به زبان انگلیسی را پیدا خواهید کرد. آرژانتین به لطف دانشگاه ها و سایر موسسات با رتبه بالا، مدت هاست به یک مرکز بین المللی برای یادگیری تبدیل شده است. تا به امروز، این کشور 38 مدرک مختلف در مقطع کارشناسی و گواهینامه های حرفه ای در زمینه توسعه نرم افزار و کدنویسی ارائه می دهد.

علاوه بر این، حین کار در آرژانتین بسیاری از این مدارک به صورت رایگان ارائه می شوند، که منجر به تعداد بیشتری از توسعه دهندگان واجد شرایط برای ورود به صحنه برون سپاری نزدیک به ساحل می شود. با این حال، آموزش توسعه نرم افزار آرژانتین فراتر از مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است. شورای فدرال آموزش در سال 2018 دیکته کرد که تا سال 2021، همه مدارس متوسطه باید محتوای رباتیک و کدگذاری را در برنامه های آموزشی خود در اولویت قرار دهند. این نشان دهنده قصد حرکت به سمت صحنه برنامه نویسی برجسته تر در کشور است. این مقررات جدید را با بسیاری از موسسات آموزش کدنویسی در دسترس جفت کنید، و دیدن آینده ای که در آن مهندسان نرم افزار آرژانتینی حتی بیشتر مورد تقاضا باشند، سخت نیست.

کاریابی و استخدام برنامه نویس در آرژانتین

راه های دیگری نیز وجود دارد که توسعه دهندگان از طریق آنها در مورد کدنویسی و توسعه نرم افزار در آرژانتین یاد می گیرند. بسیاری از آنها به لطف حجم وسیعی از منابع موجود آنلاین، به ویژه برای متخصصان دوزبانه، خودآموز هستند. همچنین چندین بوت کمپ برنامه نویسی و دوره های کوتاه در دسترس هستند که به برنامه نویسان مشتاق آموزش فشرده و خاص در زمینه تخصصی توسعه وب خاص ارائه می دهند. به طور کلی، با توجه درآمد مهندسان در آرژانتین منابع آموزشی زیادی برای انتخاب دارند و این آموزش با کیفیت نشان دهنده پیشرفت و مهارت های تکنولوژیکی آنهاست. اگر می خواهید نامزدهای بالقوه را جستجو کنید، راه های مختلفی برای یافتن برنامه نویسان در آرژانتین وجود دارد. حتی اگر بازار رقابتی است، اگر بدانید کجا باید جستجو کنید، پتانسیل های زیادی برای شرکت خود خواهید یافت.

برنامه نویسی در لیست مشاغل مورد نیاز آرژانتین می باشد. یافتن توسعه‌ دهندگان آرژانتینی با همکاری با آژانسی که تجربه استخدام توسعه ‌دهندگان نزدیک ساحل در آمریکای لاتین را دارد، بسیار آسان ‌تر است. شرکت هایی مانندBlue Coding راه خود را در مورد قوانین محلی می دانند و می توانند شما را در این فرآیند راهنمایی کنند و از هر گونه دردسر برای شرکت شما جلوگیری کنند. ارجاعات شخصی ارجاعات عالی هستند زیرا شما می توانید اطلاعات بیشتری در مورد یک نامزد بالقوه نزدیک به شورش از کسی که قبلاً با آنها کار کرده یا در مورد کار عالی آنها شنیده است، بیاموزید. از مخاطبین خود در آرژانتین یا آمریکای لاتین درخواست معرفی کنید.

در جدول زیر شاهد حقوق و درآمد برنامه نویسان در آرژانتین هستید:

سطح تجربهحقوق به دلار در ماه
برنامه نویسان جوان2000-$3000$
برنامه نویسان با سطح متوسط3000-$5000$
برنامه نویسان حرفه ای5000-$8000$

مزایا استخدام برنامه نویس در آرژانتین

آرژانتین یک مقصد عالی برای متخصصان فن آوری است . دارای یک استخر بزرگ استعداد، صحنه فناوری پر رونق، منطقه زمانی مناسب و توسعه دهندگان نرم افزار با مهارت بالا در زبان انگلیسی و فرهنگ مناسب است. آرژانتین بالاترین امتیاز را در بین تمام کشورهای آمریکای لاتین در مهارت انگلیسی دارد. بیش از 1300000 توسعه دهنده نرم افزار در آرژانتین زندگی می کنند. آرژانتینی ها و آمریکایی ها پیشینه قومی مشترک و فرهنگ کاری مشابهی دارند. این کشور مرکز جذاب برای شرکت های آمریکایی است. حمایت قوی دولت، هزینه های پایین زندگی و سطح تحصیلات بالا، آرژانتین را به مکانی شیرین برای استعدادهای مهندسی تبدیل کرده است. جای تعجب نیست که بسیاری از شرکت های بین المللی در اینجا دفاتر دارند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط مهاجرت کاری به آرژانتین مشاور شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *