مهاجرت تحصیلی آرژانتین

رشته مهندسی کامپیوتر در آرژانتین

رشته مهندسی کامپیوتر در آرژانتین

رشته مهندسی کامپیوتر در آرژانتین از رشته های پر مخاطبی می باشد که از بازار کار ایده آلی برای متقاضیان برخوردار است. تحصیل در موسسات دولتی در سطوح اولیه، ابتدایی، متوسطه و عالی و در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه است. آموزش خصوصی پرداخت می شود ، اگرچه در برخی موارد به ویژه در مدارس ابتدایی و متوسطه یارانه های دولتی هزینه های آن را تأمین می کند. براساس مطالعات یونسکو، آموزش در این کشور و اروگوئه برابری را تضمین می کند تا دارای ویژگی های نهادی باشد که مانع تجاری سازی آموزش می شود.

همچنین فنلاند دارای ویژگی هایی است که از آموزش جمعیت های چند قومی و آموزش های ویژه، آموزش و پرورش از برابری این کشور حمایت می کند. براساس آخرین سرشماری، نرخ بیسوادی 1.9 و دومین پایین در آمریکای لاتین است. در دهه گذشته، این کشور 9 دانشگاه جدید ایجاد کرده است. در حالی که خروج دانشجویان دانشگاه 68% افزایش یافته است. آموزش و پرورش وظیفه ای است که دولت ملی، استان ها و ولسوالی های فدرال و موسسات خصوصی آن را به اشتراک می گذارند. اگرچه دستورالعمل های اساسی در طول تاریخ توسط وزارت آموزش و پرورش تعیین شده است. رشته مهندسی کامپیوتر در آرژانتین توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بررسی شده و در این نگارش به این موضوع پرداخته شده است.

معرفی دانشگاه های رشته مهندسی کامپیوتر در آرژانتین

تحصیلات عالی در این کشور به 3 سطح تقسیم می شود. در جدول زیر سطوح مختلف را نشان می دهد:

پارامترمدارکطول دوره
سطح اولتحصیلات عالی، مدارک تحصیلی یا فنی حرفه ای (معلمان یا تکنسین ها)بین 1 تا 3 سال
سطح دومسطح دانشگاه های، آموزش حرفه ای در دانشگاه ها در رشته های مختلفبین 4 تا 6 سال
سطح سوممقاطع تحقیق محور مانند کارشناسی ارشد، دکترا، مدارک تخصصی

بیش از 100 موسسه آموزش عالی در این کشور وجود دارد که عبارتند از:

  • 38 دانشگاه ملی
  • 42 دانشگاه خصوصی
  • 6 موسسه آموزش عالی ملی
  • 14 موسسه آموزش عالی خصوصی
  • 1 دانشگاه استانی
  • 1 دانشگاه خارجی
  • 1 دانشگاه بین المللی

دانشگاه بوینس آیرس معتبرترین دانشگاه دولتی است و سایر مدارس برتر شامل دانشگاه بلگرانو و Universidad Torcuato Di Tella است که به ویژه برای برنامه MBA برتر رتبه بندی شده است. دانشگاه بوینس آیرس رشته مهندسی کامپیوتر در آرژانتین را ارائه می دهد.

مشاغل رشته مهندسی کامپیوتر در آرژانتین

مهندس کامپیوتر کسی است که سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر را بررسی، طراحی و مدیریت می کند. حقوق ماهیانه کار در آرژانتین برای رشته مهندسی کامپیوتر در نمودار زیر نشان داده شده است:

حقوق ماهیانه مهندسان کامپیوتر نرم افزار در آرژانتین

مهندسان کامپیوتر در حل مسائل یا هر گونه نگرانی که ممکن است با سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر رخ دهد و همچنین به نوآوری در فناوری کامپیوتر کمک می کند. مهندسان کامپیوتر مسئول طراحی، توسعه، تحقیق و آزمایش سیستم های کامپیوتری سخت افزار کامپیوتر هستند. آن ها اجزایی مانند برد مدار، پردازنده، دستگاه های حافظه، روترها و شبکه ها را بررسی می کنند. در حالی که کسانی که با نرم افزار کامپیوتر کار می کنند، توسعه، طراحی و مدیریت برنامه های نرم افزاری را بر عهده دارند.

در اینجا نمونه هایی از مسئولیت های رزومه مهندس کامپیوتر واقع شده است که نشان دهنده وظایف معمولی است که احتمالاًدر نقش خود انجام می دهند:

  • ساخت کامپیوتر و سیستم های مبتنی بر رایانه
  • کار گروهی با توسعه دهندگان نرم افزار و سایر متخصصان فناوری اطلاعات
  • آزمایش سخت افزار یا نرم افزار جدید
  • تنظیم طرح های جدید در صورت نیاز
  • ارتقاء تجهیزات و نرم افزار در صورت نیاز
  • تحقیق در مورد فناوری های جدید

مهندسان کامپیوتر برای بهبود قابلیت های کامپیوتر و یافتن روش های جدید برای استفاده از کامپیوترها در ماشین ها و سیستم های دیگر تلاش می کنند. این مهندسان عموما نیاز به دانش سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر دارند و مفاهیم بسیاری را از زمینه های مهندسی برق و علوم کامپیوتر ترکیب می کنند. این مهندسان ممکن است با سخت افزار کامپیوتر، نرم افزار، معماری کامپیوتر، برنامه نویسی و سیستم های مبتنی بر کامپیوتر کار کنند.

هزینه تحصیل رشته مهندسی کامپیوتر در آرژانتین

برخی از دانشگاه های دولتی دارای برنامه های فارغ التحصیلی رایگان هستند و اکثر دانشگاه های دیگر هزینه بسیار پایینی دارند. هزینه مدارس خصوصی بین 5000$ تا 15000$ (دلار) در سال است. طول دوره های کارشناسی ارشد بسیار متفاوت است. این کشور اغلب به عنوان مکانی مطلوب برای بازنشستگی شناخته می شود. زیرا، سبک زندگی مقرون به صرفه اما با کیفیت خوبی را برای مهاجران ارائه می دهد. مطمئنا حقیقتی در این مورد وجود دارد.

اگر درآمد شخص از منبع دریایی باشد، پول می تواند تا حد زیادی پیش برود. با این اوصاف، خارجی هایی که به دنبال یافتن سرزمین موعود هستند باید مراقب اقتصاد کشور باشند. 1 دقیقه در حال شکوفایی است. در ثانیه بعدی به شدت سقوط می کند. این بی ثباتی اغلب منجر به افزایش تورم و افزایش قیمت ها می شود. هزینه زندگی در آرژانتین در مناطق روستایی این کشور بسیار کمتر از یک کلان شهر مانند بوئنوس آیرس است. به طوری که، در نظرسنجی هزینه زندگی مرسر در سال 2020 در بین 209 شهر جهان در رتبه 153 قرار داشت. در مقایسه با دیگر شهرهای آمریکای جنوبی مانند سان خوان در پورتو ریکو (66) و مونته ویدئو در اروگوئه (88)، هزینه زندگی در بوینس آیرس نسبتا ارزان است.

مشاغل رشته مهندسی کامپیوتر در آذربایجان

ویزای دانشجویی آرژانتین

ویزای دانشجویی آرژانتین سندی است که به شما اجازه می دهد در این کشور دانشجو باشید و از همه شهروندان ایالات متحده و بیشتر دیگران الزامی است. دانشجویانی که بیش از 90 روز در این کشور تحصیل می کنند باید قبل از ورود به این کشور برای دریافت ویزای دانشجویی اقدام کنند. در زیر دستورالعمل ها و الزامات کلی برای درخواست ویزای دانشجویی آمده است. شرایط و دستورالعمل ها ممکن است براساس کنسولگری متفاوت باشد.

دانشجویان باید قبل از شروع فرآیند درخواست، دستورالعمل ها و الزامات خاص کنسولگری خود را بررسی کنند. تکمیل کل فرآیند ممکن است چند هفته طول بکشد. به دانشجویان توصیه می شود درخواست های خود را حداقل 45 روز قبل از ورود به این کشور ارسال کنند. این به معنی جمع آوری مواد و درخواست قرار ملاقات در طول ترم قبل از عزیمت است.

نمودار زیر مراحل اخذ ویزا را نشان می دهد:

مراحل اخذ ویزا آرژانتین

برای اخذ ویزای دانشجویی و مهاجرت به آرژانتین می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *