مهاجرت تحصیلی فیلیپین

رشته مدیریت بهداشت عمومی در فیلیپین

رشته مدیریت بهداشت عمومی در فیلیپین

رشته مدیریت بهداشت عمومی در فیلیپین رشته ای در خصوص نحوه مدیریت کردن بهداشت افراد در مکان ها عمومی و پرجمعیت می باشد. خصوصا که این کشور شهرهای پرجمعیتی دارد و هر فصل با بیماری ها و مریضی ها مختلفی رو به رو است. از این رو اینکه چه مواردی موجب پیشگیری از بالا رفتن امار بیماران می شود یکی از مهم ترین اهداف این رشته است. رشته مدیریت بهداشت عمومی در فیلیپین می تواند یک رشتخ خوب و مناسب تلقی شود که آینده شغلی خوبی نیز دارد. این رشته در فیلیپین دوره کارآموزی نیز دارد که بیشتر به شما کمک می کند تا با تجربه وارد بازار کار شوید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت و تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در فیلیپین مشاور و اهنمای شما می باشد.

تحصیل رشته مدیرت بهداشت عمومی در فیلیپین

برنامه BSPH یک دوره 4 ساله است که سه ترم اول آن در دانشکده هنر و علوم ارائه می شود و سال های بعدی در دانشکده بهداشت عمومی خواهد بود. این برنامه شامل دو مسیر حرفه ای است: بهداشت جمعیت و علوم آزمایشگاهی پزشکی. دانش‌آموزان در مسیر سلامت جمعیت پیامدهای سلامت، الگوهای تعیین‌کننده سلامت، برابری سلامت، و سیاست‌ها و مداخلاتی را که بر تعادل بهینه عوامل تعیین‌شده تأثیر می‌گذارند، با عمق بیشتری مطالعه خواهند کرد. پیامدهای خاص پیگیری سلامت جمعیت عبارتند از انجام تحلیل های موقعیتی در محیط های مختلف سلامت و طراحی یک برنامه اقدام مبتنی بر شواهد شامل مولفه نظارت و ارزیابی پایه برای رسیدگی به موضوع سلامت خاص با ادغام اصول و ابزارهای آموخته شده در مدیریت سلامت، ارتقای سلامت، نظارت بر سلامت عمومی، و ارزیابی سلامت محیطی و شغلی.

مباحث رشته مدیریت بهداشت عمومی در فیلیپین

تسهیل شکل‌گیری و تقویت مشارکت‌های استراتژیک میان سهامداران کلیدی برای رسیدگی به مسائل و چالش‌های بهداشت عمومی خاص از مباحث و مهارت هایی است در این رشته در طول تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در فیلیپین کسب می کنید. در حالی که افرادی که در رشته علوم آزمایشگاهی پزشکی شرکت می کنند، دوره های اضافی را در دوره های حرفه ای مرتبط با آزمایشگاه بالینی مطالعه خواهند کرد. ضمن تحصیل در فیلیپین با این برنامه درسی، از فارغ التحصیلان انتظار می رود که بتوانند مهارت های حرفه ای خود را در ارائه خدمات بهداشت عمومی از طریق تحقیق، مدیریت، آموزش و حمایت به کار ببرند تا به رهبران نوآور و پاسخگوی اجتماعی در زمینه های تخصصی خود در جهت توسعه سازمانی، محلی تبدیل شوند. برای آگاهی بیشتر می توانید مطلب هزینه زندگی در فیلیپین را مطالعه کنید تا برای تحصیل در این کشور آماده باشید.

نتایج خاص مسیر MLS عبارتند از:

اجرای تحقیقات مشترک در زمینه های مرتبط علوم آزمایشگاهی پزشکی.

  • انجام تست های آزمایشگاهی مناسب برای کمک به تشخیص، درمان و مدیریت بیماری ها و سایر مسائل/نگرانی های بهداشت عمومی.
  • مشارکت در جمع‌آوری، تجزیه و تحلیل و پیش‌بینی اطلاعات بهداشتی مرتبط با آزمایشگاه برای بهبود راهبردهای ارتقای سلامت و آموزش در رسیدگی به مسائل بهداشت عمومی و حمایت‌ها.
  • نشان دادن مهارت های تفکر انتقادی در تجزیه و تحلیل الگوها و روندها بر اساس تست های آزمایشگاهی مناسب انجام شده.
  • اعمال رویکرد بین حرفه ای در عملکرد سازمان، مرکز و خدمات بهداشتی و درمانی.

مباحث رشته مدیریت بهداشت عمومی در فیلیپین

شرایط پذیرش در رشته مدیریت بهداشت در فیلیپین

متقاضیان دانشجوی سال اول رشته مدیریت بهداشت عمومی باید فارغ التحصیل مدارس متوسطه معتبر باشند و ملزم به قبولی در آزمون پذیرش کالج UP (UPCAT) هستند. انتقال دانشجویان از داخل سیستم دانشگاه فیلیپین یا سایر دانشگاه ها فقط در 3 سال اول برنامه مجاز است. رسیدگی به درخواست ها فقط برای نیمسال اول هر سال تحصیلی انجام می شود. متقاضی باید میانگین وزنی عمومی (GWA) 2.5 یا بهتر را در تمام دروس گذرانده داشته باشد. باید یک کپی واقعی از نمرات و مجوز انتقال از واحد و فرم درخواست تکمیل شده ارسال شود. اگر ورودی برای سطوح اول و دوم باشد، دانشجو مجاز است حداکثر 18 واحد در هر ترم در دروس مورد قبول واحد را تایید کند.

متقاضی همچنین ملزم به ارائه فرم اخراج محترمانه، رونوشت سوابق و فرم درخواست تکمیل شده است. بهداشت عمومی معادل یک دوره 3 واحدی است که در صورت انتخاب شرکت کنندگان برای درخواست برنامه کارشناسی ارشد بهداشت عمومی، به آن اعتبار داده می شود. متقاضی باید فارغ التحصیل یک دانشکده معتبر پزشکی یا سایر علوم بهداشتی مانند پرستاری، فیزیوتراپی، دندانپزشکی، دامپزشکی و غیره باشد یا حداقل دارای مدرک لیسانس در علوم یا دوره های دیگر بر اساس ارزیابی و تایید کمیته پذیرش باشد. حداقل یک سال تجربه در یک موسسه یا سازمان بهداشت عمومی یا هر زمینه مرتبط که با توصیه کمیته پذیرش بسته به ارزیابی مدارک متقاضی قابل چشم پوشی است.

رشته ایمنی شناسی در فیلیپین نیز یکی از رشته های مرتبط با رشته مدیریت بهداشت عمومی است. در نمودار زیر شاهد افزایش تحصیل در رشته مدیریت بهداشت از سال شروع کرونا در کشور فیلیپین می باشید:

نرخ افزایش تحصیل در رشته مدیریت بهداشت عمومی در فیلیپین

دانشکده رشته مدیریت بهداشت عمومی در فیلیپین

دانشکده بهداشت عمومی Pamantasan ng Lungsod ng Maynila به عنوان یک رهبر شناخته شده در آموزش بهداشت عمومی هم در سطح محلی و هم در سطح بین المللی پیش بینی شده است. تلاش می‌کند تا رهبران اخلاقی، حرفه‌ای و آینده‌نگر در مراقبت‌های بهداشتی را پرورش دهد که با اطمینان دانش و تمرین را با هم ترکیب می‌کنند تا راه‌حل‌های دنیای واقعی را برای تضمین سلامت برای همه ارائه دهند. گواهی بهداشت عمومی دانش آموزان را با مبانی بهداشت عمومی، سیستم های مراقبت های بهداشتی، سیاست ها و تحقیقات مجهز می کند. این فارغ التحصیلان را برای شغلی آماده می کند که به دنبال کمک به بهبود سلامت عموم مردم است. این برنامه با تجربه تمرین بهداشت عمومی (عملی) به پایان می رسد، که به دانش آموزان اجازه می دهد تا دانش خود را به عمل آورند.

تحصیل در مقاطع مختلف فیلیپین در رشته مدیریت بهداشت عمومی در جدول زیر شاهد دروس رشته مدیریت بهداشت عمومی در فیلیپین می باشید:

دروستعداد واحدها
روش های تحقیق و آمار زیستی3
اقتصاد سلامت و سیاست سلامت2
مسائل روانشناختی، رفتاری و اجتماعی در بهداشت عمومی3
شیمی محیطی و سم شناسی3
اداره خدمات بهداشتی و ایمنی عمومی2
مسائل مربوط به مدیریت شهری، برنامه ریزی و توسعه3

مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بهداشت عمومی در فیلیپین

کارشناسی ارشد بهداشت عمومی یک برنامه درجه 2 ساله است که هدف آن توسعه متخصصان بهداشت عمومی رقابتی، اخلاقی و اجتماعی است. این به فارغ التحصیلان مهارت های فنی و دانش مورد انتظار از قهرمانان سلامت عمومی را ارائه می دهد که از تجزیه و تحلیل و توسعه سلامت و سیاست عمومی متغیر است. عملیات، بازاریابی و مدیریت مالی در مراقبت های بهداشتی؛ مدیریت برنامه سلامت جامعه؛ تحلیل داده ها؛ و نگارش علمی و نگارش گرانت. این دو تخصص، یعنی تمرکز مدیریت مراقبت های بهداشتی و مسیر عمومی را ارائه می دهد. این برنامه در مجموع 80 واحد دارد. مجموعه آموزشی بهداشت عمومی به طور خاص برای سازمان ها و گروه هایی طراحی شده است که به دنبال تکمیل آموزش و تجربه خود در بهداشت عمومی هستند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اقامت فیلیپین از طریق تحصیل مشاور و راهنمای شما می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *