مهاجرت تحصیلی مالت

رشته باستان شناسی در مالتا

رشته باستان شناسی در مالتا

امکان تحصیل رشته باستان شناسی در مالتا در مقطع کارشناسی برای دانشجویان وجود داشته و دانشجویان با تحصیل در این برنامه می توانند اقامت کسب کنند. کشور جزیره ای در دریای مدیترانه، این کشور دارای تاریخ طولانی است که قدمت آن به حدود 5900 سال قبل از میلاد می رسد. این کشور در گذشته به دلیل موقعیت مکانی خود یک پایگاه دریایی مهم بوده است. اکثر کالج ها و دانشگاه ها در اطراف والتا واقع شده اند. موسسات دوره های متنوعی را ارائه می دهند. بنابراین، هر دانشجوی بین المللی چیزی مورد علاقه پیدا می کند.

این کشور با نام رسمی جمهوری مالتا یک مجمع الجزایر اروپای جنوبی است که از 3 جزیره تشکیل شده است. این کشور یکی از کوچکترین و پرجمعیت ترین کشورهای جهان است که بیش از 475000 نفر را در خود جای داده است. سکونت انسان در این کشور با مهاجرانی از جزیره سیسیل آغاز شد. در سال 1798، فرانسوی ها جزایر مالتا را تصرف کردند. اما 2 سال بعد توسط بریتانیایی ها حذف شدند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه درباره تحصیل رشته باستان شناسی در مالتا توضیحات بیشتری داده است.

تحصیل رشته باستان شناسی در مالتا

این کشور یکی از آفتاب ‌ترین کشورهای جهان است و از بیش از 300 روز آفتابی در سال بهره می ‌برد. با این واقعیت شریک شوید که می توانید هر 3 جزیره را به دلیل وسعت آن ها کاوش کنید و محیطی عالی برای تجربه آموزش عالی فوق العاده دارید. این کشور که از سال 2004 به عضویت اتحادیه اروپا درآمده است، از روابط نزدیک با سایر کشورهای اروپایی برخوردار است. دانشگاه مالتا برای دانشجویانی که قصد تحصیل رشته باستان شناسی در مالتا در مقطع کارشناسی را دارند، پیشنهاد می شود.

تحصیل رشته باستان شناسی در مالتا می آموزد که چگونه می توان گذشته انسان را از طریق مواد نابهنگام که در روزگار مدرن باقی می ماند درک و مطالعه کرد. این دانشگاه در طول دوره تحصیلی شما، دانش آکادمیک مورد نیاز برای درک اینکه چگونه باستان شناسی یک حوزه ضروری و مهم است که از طریق آن جامعه مدرن می تواند در مورد جوامع و فرهنگ های بدوی یا باستانی در مقیاس جهانی بیاموزد، در اختیار شما قرار می دهد.

این دانشگاه دیدگاه باستان شناسی مدیترانه ای را ارائه می دهد که در آن شما فرصت خواهید داشت تا مفاهیم و تئوری های آموخته شده را در واحد کار میدانی ما که در تعطیلات تابستانی ارائه می شود، تمرین کنید. در سال آخر خود، به اندازه کافی دانش خواهید داشت که می توانید یک پایان نامه بنویسید و موضوع تحقیقاتی که شما را مجذوب خود می کند گسترش دهید.

هزینه تحصیل و زندگی در مالتا

هزینه تحصیل و زندگی در مالتا به عوامل زیر بستگی دارد:

عوامل تاثیر بر هزینه مالتااگر دانشجویی از داخل اتحادیه اروپا و EEA هستید، برای دوره های کارشناسی تمام وقت شهریه پرداخت نخواهید کرد. اگر دانشجوی اتحادیه اروپا و EEA هستید و مایل به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد هستید، همان هزینه تحصیلی را به دانشجویان این کشور پرداخت خواهید کرد. اگر اهل هر کشور دیگری هستید، ملزم به پرداخت شهریه خواهید بود. شهریه در جدول زیر آمده است:

پارامترشهریه سالانه به یورو
حداقل1000€
حداکثر6000€

هزینه زندگی در این کشور مشابه سایر کشورهای اروپایی است. اگر در شهر بزرگتری زندگی کنید، هزینه های بیشتری نسبت به شهرها و شهرهای کوچکتر خواهید داشت. به طور متوسط ​​باید بین 500€ تا 1000€ (یورو) در ماه بودجه داشته باشید. این شامل محل اقامت، مواد غذایی و سفر می شود. دانشجویان باید هزینه بیمه درمانی را نیز مد نظر داشته باشند. اگر دارنده کارت EHIC هستید، می ‌توانید با همان قیمت به خدمات درمانی مشابه شهروندان بومی دسترسی داشته باشید. اگر دارنده کارت EHIC نیستید، به بیمه درمانی نیاز دارید. اگر قبلا یک بیمه نامه دارید، باید اطمینان حاصل کنید که در این کشور معتبر است. اگر بیمه ندارید، باید بیمه نامه ای بخرید که برای مدت تحصیل شما معتبر باشد.

ویزای تحصیلی مالتا

بسته به اینکه اهل کجا هستید، ممکن است برای تحصیل در کشور مالتا به ویزا نیاز داشته باشید. اگر از یکی از کشورهای اتحادیه اروپا و EEA هستید، در صورتی که تحصیل شما بیش از 3 ماه باشد، باید ویزا دریافت کنید. پس از ورود و ثبت نام در موسسه خود، باید برای یک مدرک اقامت نیز درخواست دهید. اگر از هر کشور دیگری هستید، بدون توجه به مدت اقامت خود، باید ویزا و همچنین مدرک اقامت الکترونیکی دریافت کنید. درخواست ویزا را می توان در سفارت این کشور در کشور خود انجام داد.

مدارک زیر باید ارائه شود:

  • پر کردن فرم درخواست ویزا
  • 2 عکس در اندازه پاسپورت
  • اصل پاسپورت، این باید اعتبار دوره ای را داشته باشد که در 3 ماه آینده مطالعه می شود.
  • کپی صفحات پاسپورت
  • نامه پذیرش از مدرسه این کشور، نامه باید مبالغ پرداختی را نشان دهد و دوره ای را که بیش از 3 ماه در این کشور می گذرانید، شرح دهد.
  • مدارک مالی برای اقامت در این کشور
  • مدرک اقامت در این کشور
  • بیمه درمانی در چارچوب قوانین معاهده شنگن معتبر برای دوره دوره در این کشور (حداقل پوشش 30000€ (یورو))
  • بلیط رفت و برگشت مربوط به پایان دوره
  • پرداخت هزینه درخواست ویزا

کار در حوزه رشته باستان شناسی در مالتا

یک باستان شناس از شواهدی استفاده می کند، آثاری مانند ابزار باستانی، سرامیک، ابزار و غیره را مورد مطالعه و نگهداری قرار می دهد. شرح شغل همچنین مستلزم استفاده از این شواهد برای جمع ‌آوری داده ‌هایی در مورد نژاد بشر، تاریخ و ما قبل تاریخ است. یک رزومه باستان شناس به خوبی تهیه شده، وظایف و فعالیت های اصلی زیر را ذکر می کند:

  • کاوش
  • بازیابی
  • تجزیه و تحلیل مصنوعات (شامل ابزار، نقاشی های غار و سفال)
  • همکاری با مدیریت منابع فرهنگی برای اطمینان از تکمیل به موقع کار
  • کمک به تجزیه و تحلیل استخوان و تخمین نژاد
  • جنس و سایر خصوصیات فیزیکی

توانایی برقراری ارتباط خوب، توانایی درک راهنماهای مکتوب و میل شدید به یادگیری و گنجاندن یافته های جدید در کار تحقیقاتی از دیگر مواردی است که هنگام کار در حوزه رشته باستان شناسی در مالتا باید به آن ها توجه داشته باشید. حقوق ماهیانه کار در مالتا برای باستان شناسان در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه باستان شناسان در مالتا به یوروموسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده ارائه مشاوره به عزیزانی است که قصد مهاجرت را دارند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *