مهاجرت تحصیلی شیلی

کار علوم آزمایشگاهی در شیلی

کار علوم آزمایشگاهی در شیلی

کار علوم آزمایشگاهی در شیلی می تواند از شغل های خوب و جذاب اما سخت و تخصصی باشد. به شرط داشتن علاقه و تخصص می توانید در این حوزه کار کنید. در شرکت های خود در شیلی، محیط های کاری دلپذیر، متنوع و حرفه ای وجود دارد که در آن مردم از ارزش های دیرینه مشترک برخوردار هستند و دیدگاه های متنوعی را ارائه می دهند. کشور شیلی فضایی را فراهم می کن که افراد بتوانند خلاق، آینده نگر و همیشه آماده رویارویی با چالش های جدید باشند. در نتیجه، فرهنگ این کشور یکی از عملکردهای عالی است که رهبران بسیار توانمند را جذب، حفظ و توسعه می دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت کاری به شیلی راهنمای شما می باشد.

تحصیلات اشخاصی که در علوم آزمایشگاهی کار می کنند تحصیلات متفاوتی است. در نمودار زیر شاهد میزان تحصیلات برای این کار در این حوزه در شیلی می باشید:

تحصیلات برای کار در علوم آزمایشگاهی در شیلیمسئولیت های کار علوم آزمایشگاهی در شیلی

دانشمندان آزمایشگاه پزشکی (MLS) و تکنسین های آزمایشگاه پزشکی (MLT)  که به عنوان دانشمندان آزمایشگاه بالینی (CLS) نیز شناخته می شوند آزمایشات آزمایشگاهی را بر روی نمونه های بیمار انجام می دهند تا اطلاعات لازم برای تشخیص یا نظارت بر درمان را فراهم کنند. نمونه هایی از آزمایشات رایج آزمایشگاهی شامل آزمایشاتی برای تشخیص کم خونی، تشخیص دیابت و استرپتوکوک گلو و انتقال خون به یک قربانی حادثه است. شما باید برای کار در علوم آزمایشگاهی مهارت های لازم برای انجام تحقیقات و استفاده از آزمایش های بالینی را برای بهبود سلامت کلی انسان به دست آورید. لیسانس علوم در علوم آزمایشگاهی بالینی به شما آموزش لازم برای این نقش را با توانایی تکمیل مدرک خود به صورت آنلاین یا در دانشگاه می دهد.

در حین کار در شیلی شما می آموزید که روش ها، ابزارها و روش های کاربردهای پزشکی و تجزیه و تحلیل داده ها، و تهیه و تجزیه و تحلیل نمونه های پزشکی را توسعه دهید. وظایف حرفه ای شما در این خصوص عبارت است از:

  • در حال کار با ابزارهای رایانه ای
  • شناسایی سلول های غیر طبیعی
  • اطمینان از انتقال ایمن فرآورده های خونی
  • فرهنگ سازی و شناسایی باکتری ها و ویروس ها
  • ارتباط نتایج آزمایش با شرایط بیمار
  • انتخاب و ارزیابی تجهیزات آزمایشگاهی
  • انتخاب، جهت دهی و ارزیابی کارکنان
  • نظارت بر کیفیت تست

وظایف یک تکنسین در آزمایشگاه در شیلی

این برنامه شامل پیش نیازهای آکادمیک درخواست کارآموز وزارت بهداشت در کالیفرنیا برای دریافت مجوز کارآموز به شعبه خدمات آزمایشگاهی حوزه وزارت بهداشت کالیفرنیا است. هنگامی که دانش آموزان فارغ التحصیل می شوند، باید قبل از درخواست برای امتحان مجوز به عنوان یک دانشمند آزمایشگاه بالینی، یک برنامه آموزشی هفته را با موفقیت به پایان برسانند. با استفاده از دانش مهارت های فنی و نظریه به دست آمده، آزمایش و روش آزمایشگاهی بالینی را ارزیابی کنید. همچنین شما باید مشکلات را در آزمایشگاه بالینی شناسایی کرده و برای اصلاح آنها یک اقدام عملی ایجاد کنید و روش های آزمایشگاهی را که از تکنیک های پیشرفته تحلیلی، ایمنی شناختی، میکروب شناسی، خون و مولکولی استفاده می کنند، تشخیص دهید. شما همچنین باید باید تئوری، روش و نتایج آزمایشگاه را ارزیابی کنید و از مهارت های تفکر انتقادی در شرایط آزمایشگاه بالینی را استفاده کنید.

برخی از وظایف یک حرفه ای در علوم آزمایشگاهی عبارت است از:

  • کنترل اسناد آزمایشگاهی (داده ها و ارزیابی های خام) در برابر SOP های معتبر ، آیین نامه ها و مشخصات آزمون
  • بررسی گزارش های تحلیلی
  • بررسی اسناد کالیبراسیون و صلاحیت ابزار اندازه گیری
  • اطمینان از انطباق با دستورالعمل های GMP در کارهای روزمره آزمایشگاه
  • برای مباحث مربوط به GMP با شخص / رابط بین آزمایشگاه و تضمین کیفیت تماس بگیرید
  • آماده سازی آزمایشگاه برای ممیزی های داخلی و خارجی

تحصیل و کار علوم آزمایشگاهی در شیلی

تحصیل و کار علوم آزمایشگاهی در شیلی

این شغل جز 10 شغل پردرآمد در شیلی است. برنامه دستیار آزمایشگاه پزشکی کالج کنفدراسیون آموزش و تجربه عملی لازم برای موفقیت در حرفه آزمایشگاه را به شما ارائه می دهد. شما نمونه های خون را برای تجزیه و تحلیل آزمایشگاهی جمع آوری کرده و به متخصصان آزمایشگاه کمک خواهید کرد. شما همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه برای انجام آزمایشات و روش های آزمایشگاهی از جمله موقعیت یابی مانیتورهای هولتر و انجام نوار قلب، با بیماران کار کنید. تأكید بر ایجاد مهارت های عملی است كه با یادگیری در كلاس در موضوعاتی مانند عمل حرفه ای، میكروب شناسی و جامعه شناسی پشتیبانی می شود. شما طیف گسترده ای از مهارت ها از جمله جمع آوری و مرتب سازی نمونه ها را برای تجزیه و تحلیل، آماده سازی تست های آزمایشگاهی و انجام روش های مختلف فنی خواهید آموخت.

فارغ التحصیلان برنامه آزمایشگاه پزشکی به موقعیت های مختلف آزمایشگاهی از جمله آزمایشگاه تکنسین، فلبوتومیست (گرفتن نمونه خون) و دستیار بالینی می روند. این فرصت ها در محیط های مختلف بالینی از جمله بیمارستان ها، کلینیک ها، آزمایشگاه های تحقیقاتی، آزمایشگاه های آزمایش خصوصی و عمومی و شرکت های تأمین کننده تشخیص تجاری وجود دارد. برنامه کالج کنفدراسیون مهارت های گسترده ای را برای بهبود اشتغال شما در بازار کار به شما می دهد. تعدادی از مشاغل آزمایشگاهی وجود دارد که می توانید پس از گرفتن گواهی ترک تحصیلات متوسطه یا گواهی ترک تحصیلات متوسطه، برای آنها آموزش ببینید. بیشتر این دوره های آموزشی 2 تا 3 سال طول می کشد و می تواند اشکال مختلفی داشته باشد: برخی از آنها به نوع مدرسه تکیه می کنند که در آن کارآموزان قسمت عملی را در چندین دوره کارآموزی یاد می گیرند و برخی دیگر به آموزش دوگانه.

مهارت های لازم برای کار علوم آزمایشگاهی در شیلی

حققوق ماهیانه کار در شیلی مناسب می باشد. هرکسی که کار در آزمایشگاه را جالب می داند باید بررسی کند که آیا مهارت مناسبی برای آن دارد یا خیر. کوشش مداوم در محل کار به همان اندازه علاقه شدید به علوم طبیعی مهم است. مهم تر از همه در زیست شناسی، شیمی و فیزیک، بلکه تا حدودی در ریاضیات نیز مهم است. آمار و محاسبات درصد در آزمایشگاه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. انگلیسی به طور فزاینده ای اهمیت پیدا می کند و اصول زبان لاتین در برخی از زمینه های دارویی مفید است. از طرف دیگر صنایع دیگر نیاز به علاقه به فناوری یا محیط زیست دارند. از آنجا که دیجیتالی شدن نیز تأثیر عمیقی در کارهای آزمایشگاهی دارد، کارفرمایان بالقوه مهارت های IT را نیز دوست دارند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به شیلی به شما اطلاعات موثقی ارائه می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *