مهاجرت تحصیلی شیلی

رشته ایمنی شناسی در شیلی

رشته ایمنی شناسی در شیلی

رشته ایمنی شناسی در شیلی به عنوان یکی از رشته های تخصصی در این کشور ارائه می شود. شیلی دارای دانشگاه های متعددی است. رشته های مختلفی را از جمله رشته ایمن شناسی در دانشگاه های این کشور ارائه می کند. دوره های ارائه شده در رشته های پزشکی و بسیاری از رشته ها در این کشور، به زبان اسپانیایی ارائه می شود. لذا جهت تحصیل در رشته ایمن شناسی در شیلی می بایست به زبان اسپانیایی مسلط باشید. رشته ایمن شناسی در شیلی در سطوح مختلف در دانشگاه های این کشور ارائه می شود. این رشته مربوط سیستم ایمنی و بررسی مشکلات ایمنی است. موضوع زیر به یاری همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص رشته ایمنی شناسی در شیلی تهیه شده است.

تحصیل رشته ایمنی شناسی در شیلی

تحصیل رشته ایمنی شناسی در شیلی یا ایمونولوژی مطالعه سیستم ایمنی است و شاخه بسیار مهمی از علوم پزشکی و بیولوژیکی است. سیستم ایمنی از طریق خطوط دفاعی مختلف از در برابر عفونت محافظت می کند. اکنون مشخص شده است که پاسخ های ایمنی در ایجاد بسیاری از اختلالات رایج که به طور سنتی به عنوان ایمونولوژیک تلقی نمی شوند، از جمله شرایط متابولیک، قلبی عروقی و عصبی مانند آلزایمر کمک می کند. سیستم ایمنی سیستم پیچیده ای از ساختارها و فرآیندهایی است که برای محافظت از ما در برابر بیماری ها تکامل یافته است.

عملکرد این اجزا به مکانیسم ‌های غیر اختصاصی تقسیم می‌شود، مکانیسم‌ هایی که ذاتی یک ارگانیسم هستند و پاسخ ‌های پاسخ ‌دهنده که با پاتوژن‌ های خاص سازگار هستند. ایمونولوژی بنیادی یا کلاسیک شامل مطالعه اجزایی است که سیستم ایمنی ذاتی و سازگار را تشکیل می دهند. مصونیت ذاتی اولین خط دفاعی است و غیر اختصاصی است. یعنی پاسخ ‌ها برای همه پاتوژن‌ های بالقوه یکسان است، مهم نیست که چقدر متفاوت باشند. ایمنی ذاتی شامل موانع فیزیکی (مانند پوست، بزاق و غیره) و سلول ها (مانند ماکروفاژها، نوتروفیل ها، بازوفیل ها، ماست سل ها و غیره) است. این اجزا “آماده رفتن هستند” و از ارگانیسم برای چند روز اول عفونت محافظت می کنند. تحصیل رشته ایمنی شناسی در شیلی شامل همه این موارد می باشد.

در جدول زیر دانشگاه ها برای تحصیل رشته ایمنی شناسی در شیلی معرفی شده اند:

ردیفنام دانشگاه
1University of Chile
2Pontifical Catholic University of Chile
3University of Santiago de Chile
4Andres Bello University
5University for Development

کار در رشته ایمنی شناسی در شیلی

کار در رشته ایمنی شناسی در شیلی

ایمونولوژیست و یا پزشک متخصص در ایمنی شناسی است. بسیاری از ایمونولوژیست ها برای کار در رشته ایمنی شناسی در شیلی در یک آزمایشگاه با تمرکز بر تحقیقات، چه در دانشگاه و چه در صنعت خصوصی (به عنوان مثال در صنعت داروسازی) کار می کنند. سایر ایمونولوژیست ها “ایمونولوژیست های بالینی” پزشکانی هستند که بر تشخیص و مدیریت بیماری های سیستم ایمنی مانند بیماری های خود ایمنی و آلرژی تمرکز می کنند.

ایمونولوژیست یک موقعیت قابل احترام است. به این ترتیب، تمایل به حقوق بسیار خوبی دارد. اگر در یک بیمارستان یا بخش دولتی کار می کنید، می توانید دستمزد اولیه ای را انتظار داشته باشید. پزشکان باتجربه با مدرک M.D می توانند با کار در رشته ایمنی شناسی حقوق بالاتری دریافت کنند. ایمونولوژیست هایی برای گروه های خصوصی مراقبت های بهداشتی، دانشگاه ها، شرکت های داروسازی و شرکت های بیوتکنولوژی کار می کنند. ایمنی شناسی یک مسیر شغلی عالی برای هر کسی است که به علم و کمک به دیگران علاقه دارد. همچنین ثبات شغلی بلند مدت، فرصت ‌های فراوان برای پیشرفت شغلی و بسته حقوقی سخاوتمندانه را که با چنین موقعیت مهم و قابل احترامی همراه است، ارائه می ‌دهد.

میزان درآمد کار در رشته ایمنی شناسی در شیلی جهت کار در شیلی نمودار زیر آمده است:

درآمد ماهانه ایمونولوژیست در شیلی شرایط کسب ویزای کار شیلی را بدست آورید.

انواع ایمنی شناسی در شیلی

برخی از ایمن شناس ها در شیلی صرفاً بر روی تحقیقات کار می کنند. آنها بیشتر وقت خود را صرف انجام آزمایشات در آزمایشگاه یا نوشتن مقالات تحقیقاتی می کنند. کار آزمایشگاهی برای افرادی که دارای ذهنیت آکادمیک هستند ایده آل است. اگر بیشتر مردمی هستید، احتمالاً ایمونولوژی بالینی را از انواع ایمن شناسی در شیلی را ترجیح می دهید. این نقشی است که بیمار در یک بیمارستان یا سایر محیط های پزشکی قرار دارد، جایی که شما به تشخیص و درمان بیماران مبتلا به بیماری های خودایمنی کمک می کنید. روش دیگر، می‌توانید بر برنامه‌های واکسیناسیون نظارت کنید یا از افرادی که اخیراً پیوند عضو دریافت کرده‌اند، حمایت کنید.

ایمونولوژی محیطی یکی دیگر از مسیرهای شغلی است. این بررسی می کند که چگونه عوامل محیطی بر سیستم ایمنی بدن ما تأثیر می گذارد. علوم سخت زیادی در ایمونولوژی محیطی دخیل است، به خصوص زمانی که شما در حال تجزیه و تحلیل مواد شیمیایی مورد استفاده در تولید، آلاینده های هوا یا انواع جدید افزودنی های غذایی هستید. با این حال، ایمونولوژیست های محیطی به همان اندازه به عوامل اجتماعی-اقتصادی توجه دارند. به عنوان مثال، محققان ارتباط بین افزایش بیماری کرون و سبک زندگی بی تحرک پسا صنعتی را یافته اند.

کار دانشجویی در شیلی را در اینجا بررسی کنید.

اهمیت ایمونولوژی در شیلی

از کار پیشگام ادوارد جنر در قرن 18 که در نهایت منجر به واکسیناسیون در شکل مدرن آن شد (نوآوری که احتمالاً جان افراد بیشتری را از هر پیشرفت پزشکی دیگری نجات داده است)، تا پیشرفت های علمی بسیاری در قرن 19 و 20 که منجر به از جمله، پیوند اعضای ایمن، شناسایی گروه‌های خونی، و استفاده فراگیر از آنتی‌بادی‌های مونوکلونال در سراسر علم و مراقبت‌های بهداشتی، ایمونولوژی چهره پزشکی مدرن را تغییر داده است. تحقیقات ایمونولوژیک با تلاش‌ های تحقیقاتی مداوم در ایمونوتراپی، بیماری ‌های خود ایمنی و واکسن ‌هایی برای پاتوژن‌ های نوظهور مانند ابولا، افق‌های درک ما را از نحوه درمان مسائل مهم سلامتی گسترش می‌دهد.

پیشرفت درک ما از ایمونولوژی پایه برای کاربردهای بالینی و تجاری ضروری است و کشف تشخیص ها و درمان های جدید را برای مدیریت طیف گسترده ای از بیماری ها تسهیل کرده است. علاوه بر موارد فوق، همراه با فناوری پیشرفته، تحقیقات ایمونولوژیک تکنیک ها و ابزارهای تحقیقاتی بسیار مهمی مانند فلوسیتومتری و فناوری آنتی بادی را ارائه کرده است. شرایط اعزام دانشجو به شیلی را می توانید در مقاله ای مجزا در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مطالعه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *