مهاجرت تحصیلی لوکزامبورگ

رشته قلب و عروق در لوکزامبورگ

رشته قلب و عروق در لوکزامبورگ از رشته های تخصصی پزشکی است. با توجه به اهمیت رشته قلب و عروق، این رشته در اکثر مراکز پزشکی دنبال می شود. زبان اصلی تحصیل در این کشور انگلیسی است و دوره های ارائه شده به زبان انگلیسی است. البته تعداد دانشگاه های لوکزامبورگ محدود هستند و تنوع دوره ها کم هستند. رشته قلب و عروق بیشتر با همکاری بیمارستان ها و دانشگاه به صورت دوره های انترنی و تخصصی ارائه می شود. برای تحصیل و کار در رشته قلب و عروق در کشورهای خارجی می توانید از مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت راهنمایی بگیرید.

تحصیل رشته قلب و عروق در لوکزامبورگ

قلب یک رشته پیچیده است، به این معنی که آموزش و تحصیل لازم گسترده است. گام اول تکمیل یک برنامه پزشکی عمومی است که دانش پایه پزشکی را که دانشجویان در هر شغلی به آن نیاز دارند را ارائه می دهد. در طول این مدت، شما دروس مختلف پزشکی و پایه را می آموزید. شما همچنین باید برای برنامه های رزیدنتی نزدیک به پایان تحصیلات پزشکی خود درخواست دهید. مرحله بعدی آموزش دستیاری پزشکی داخلی است که در آن مرحله می توانید خود را برای تحصیل رشته قلب و عروق در لوکزامبورگ آماده کنید. این در واقع یک پیش نیاز برای هر کسی است که می خواهد بعداً در زمینه قلب و عروق یا هر یک از تخصص های فرعی مرتبط کار کند.

همچنین فلوشیپ های بیماری های قلبی عروقی 1 تا 4 سال دیگر طول می کشد. کسانی که مایل به فوق تخصص هستند، پس از آن 1 تا 2 سال دیگر را به فلوشیپ اختصاص می دهند. برای درک پیچیدگی های قلب انسان، متخصصان قلب در نهایت 10 سال یا بیشتر به مطالعه و آموزش می پردازند.

در جدول زیر دانشگاه ها برای تحصیل رشته قلب و عروق در لوکزامبورگ معرفی شده اند:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه لوکزامبورگ

در این قسمت شاهد معیارهای زندگی در لوکزامبورگ هستید:

معیارهای زندگی در لوکزامبورگ

کار در رشته قلب و عروق در لوکزامبورگ

پزشکان اغلب مشاغل خود را به یک جمعیت بیمار، بیماری یا سیستم اندام خاصی اختصاص می دهند. آن ‌ها می ‌توانند با گذراندن دوره رزیدنتی پس از دانشگاه پزشکی و احتمالاً آموزش فلوشیپ اضافی، تخصص یا فوق ‌تخصص پزشکی را که بیشتر مورد علاقه ‌شان است، دنبال کنند. برای کسانی که بیشتر شیفته سلامت قلب هستند، کار در رشته قلب و عروق در لوکزامبورگ یک رشته عالی است. بعید است که یک تعریف شغلی مورد قبول جهانی برای متخصص قلب پیدا کنید. اما در ساده ترین مفهوم، متخصصان قلب، پزشکانی هستند که با قلب و رگ های خونی کار می کنند. آنها تشخیص، درمان، و برای پیشگیری از بیماری های قلبی، بیماری عروق کرونر، ناهنجاری های ریتم قلب، بیماری های مادرزادی قلب، و غیره کار می کنند. آنها همچنین به عنوان مشاور سایر پزشکان عمل می کنند.

با توجه به شیوع بیماری قلبی امروزه، متخصصان قلب بیش از هر زمان دیگری مورد نیاز هستند. از هر 4 مرگ یک مورد را می توان به بیماری قلبی نسبت داد.

کار در رشته قلب و عروق در لوکزامبورگ

درآمد متخصصین قلب و عروق در لوکزامبورگ

درآمد رشته های پزشکی در لوکزامبورگ بیشتر از حد متوسط حقوق در این کشور است. متخصصان قلب و عروق در لوکزامبورگ هم در مراکز سرپایی و هم در بیمارستان ها کار می کنند. هنگامی که آنها یک بیمار را می بینند، معمولا یک معاینه فیزیکی انجام می دهند. آنها همچنین ممکن است آزمایش هایی مانند نوار قلب، اشعه ایکس یا آزمایش خون را درخواست کنند. بسته به بیمار، آنها می توانند اکوکاردیوگرام، ECG سرپایی، تست ورزش یا کاتتریزاسیون قلبی را توصیه یا انجام دهند.

اکثر بیماران زمانی که توسط پزشک مراقبت های اولیه خود ارجاع می شوند به متخصص قلب مراجعه می کنند. آنها ممکن است تنگی نفس، سوفل قلبی، تغییرات نوار قلب (ECG) یا درد قفسه سینه را تجربه کنند. سپس یک متخصص قلب می تواند این علائم را برای تشخیص بیماری و ایجاد یک برنامه درمانی یا مدیریت موثر بررسی کند. متخصصان قلب جهت تحصیل در لوکزامبورگ نیز در موارد جدی تری دخیل هستند. تخصص آنها برای اعمالی که توسط جراحان قلب و عروق انجام می شود مورد نیاز است. اینها می تواند شامل کاتتریزاسیون قلبی، آنژیوپلاستی با بالون و پیوند قلب باشد.

میزان درآمد متخصصین قلب و عروق در لوکزامبورگ جهت کار در لوکزامبورگ در نمودار زیر آمده است:

میزان درامد قلب و عروق در لوکزامبورگ

انواع تخصص در رشته قلب و عروق در لوکزامبورگ

قلب و عروق شاخه وسیع پزشکی است که بسیاری از فوق تخصص ها را ارائه می دهد. از انواع تخصص در رشته قلب و عروق در لوکزامبورگ:

انواع تخصص در رشته قلب و عروق در لوکزامبورگشرح
نارسایی قلبی پیشرفته و قلب پیوندپزشکانی که این فوق تخصص قلب و عروق را انجام می دهند، موارد پیشرفته نارسایی قلبی و بیماران پیوند را مدیریت می کنند. این متخصصین قلب، دستگاه های پشتیبانی الکتروفیزیولوژیک و همودینامیک را اجرا می کنند و اقدامات جراحی را انجام می دهند. آنها گاهی اوقات به عنوان مشاور برای سایر پزشکانی که بیماران مبتلا به نارسایی قلبی قابل توجه را مدیریت می کنند، عمل می کنند.
بیماری قلبی مادرزادی بزرگسالانپزشکانی که بر بیماری قلبی مادرزادی بزرگسالان تمرکز می کنند با بیمارانی کار می کنند که یک یا چند نقص در ساختار قلب یا عروق خونی خود دارند. آنها اغلب نیاز به هماهنگی با ارائه دهندگان متعدد دیگر برای ارائه مراقبت طولانی مدت دارند.
الکتروفیزیولوژی قلب بالینیپزشکانی که در الکتروفیزیولوژی بالینی قلب تخصص دارند بر مدیریت اختلالات پیچیده ریتم قلب تمرکز می کنند. این متخصصان هر دو روش تشخیصی غیر تهاجمی و تهاجمی را انجام می دهند.
کاردیولوژی مداخله‌ایکاردیولوژی مداخله‌ای شامل تکنیک ‌های تصویربرداری و تشخیصی تخصصی برای ارزیابی نواحی مختلف سیستم قلبی عروقی است. بسیاری از این روش ها با استفاده از کاتتر انجام می شود.
تصویربرداری پیشرفته قلبی عروقیمتخصصان قلب و عروق که در تصویربرداری پیشرفته تخصص دارند، آموزش های گسترده ای در زمینه تصویربرداری رزونانس مغناطیسی پیشرفته قلبی عروقی (MRI) و توموگرافی کامپیوتری قلب و عروق (CCT) دارند.

جهت مهاجرت به لوکزامبورگ در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات آورده شده است.

سوالات پرتکرار در خصوص رشته قلب و عروق در لوکزامبورگ

در این بخش از مطلب به سوالات پرتکرار در خصوص رشته قلب و عروق در لوکزامبورگ پاسخ داده ایم:

  • میزان درآمد متخصصان قلب و عروق در لوکزامبورگ چقدر است؟ میزان درآمد متخصصان قلب و عروق در لوکزامبورگ از 9000€ (یورو) تا 27000€ (یورو) متغیر است.
  • مدت تحصیل در تخصص قلب و عروق در لوکزامبورگ چند سال طول می کشد؟ همچنین فلوشیپ های بیماری های قلبی عروقی 1 تا 4 سال دیگر طول می کشد. کسانی که مایل به فوق تخصص هستند، پس از آن 1 تا 2 سال دیگر را به فلوشیپ اختصاص می دهند.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *