مهاجرت تحصیلی آفریقای جنوبی

رشته ایمنی شناسی در آفریقای جنوبی

رشته ایمنی شناسی در آفریقای جنوبی

رشته ایمنی شناسی در آفریقای جنوبی که به نام ایمونولوژی نیز شناخته می شود یکی از شاخه های پزشکی در این کشور است. رشته ایمنی شناسی در دانشگاه های آفریقای جنوبی در سطوح مختلف ارائه می شود و این رشته در رابطه با سیستم ایمنی بدن و سلامت است. ایمونولوژی پیچیده است و ارتباط بالینی با آن دشوار است. دانشجویان احتمال کمتری دارد که اصول یا مفاهیم ایمونولوژیکی آموخته شده را در عمل پزشکی آینده خود به کار گیرند. ایمونولوژی یک موضوع چالش برانگیز است که ممکن است برای دانشجویان پزشکی در آفریقای جنوبی طاقت فرسا باشد. این مقاله به یاری همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص رشته ایمنی شناسی در آفریقای جنوبی ارائه شده است.

تحصیل رشته ایمنی شناسی در آفریقای جنوبی

یک ایمونولوژیست یا ایمنی شناس مشکلات سلامت ناشی از مشکلات سیستم ایمنی را درمان می کند. همچنین به عنوان آلرژیست شناخته می شود، ایمونولوژیست ها پزشکانی هستند که تشخیص، درمان و پیشگیری از اختلالات سیستم ایمنی را انجام می دهند. اگر آلرژی غذایی یا فصلی، تب، اگزما یا بیماری خو دایمنی دارید، ممکن است به یک متخصص ایمنی مراجعه کنید. ایمنی شناسی مطالعه سیستم ایمنی است و شاخه بسیار مهمی از علوم پزشکی و بیولوژیکی است. اگر سیستم ایمنی آنطور که باید عمل نکند، می تواند منجر به بیماری هایی مانند خود ایمنی، آلرژی و سرطان شود.

برای به دست آوردن شغل به عنوان ایمونولوژیست در آفریقای جنوبی به مدرک پیشرفته، به ویژه دکترا و تحصیل رشته ایمنی شناسی در آفریقای جنوبی نیاز دارید. یا مدرک M.D. ایمونولوژیست های تحقیقاتی علمی باید مدرک دکترا داشته باشند، در حالی که پزشکان باید دارای مدرک M.D و همچنین 2 تا 3 سال دیگر آموزش تخصصی و تحصیل در رشته ایمنی شناسی در آفریقای جنوبی داشته باشند. اگر در طول سال های لیسانس یا دبیرستان شروع به علاقه به این رشته به عنوان یک حرفه احتمالی کردید، حتماً دوره هایی را در دانشگاه بگذرانید که به شما امکان می دهد پایه ای قوی در زیست شناسی، شیمی، بیوشیمی و ریاضیات ایجاد کنید.

در جدول زیر دانشگاه ها برای تحصیل رشته ایمنی شناسی در آفریقای جنوبی معرفی شده اند:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه کیپ تاون
2دانشگاه ویتس
3دانشگاه کوازولو ناتال
4دانشگاه استلنبوش
5دانشگاه پرتوریا

کار در رشته ایمنی شناسی در آفریقای جنوبی

کار در رشته ایمنی شناسی در آفریقای جنوبی

متخصص آلرژی یا ایمونولوژیست (که معمولاً به عنوان متخصص آلرژی شناخته می شود) برای کار در رشته ایمنی شناسی در آفریقای جنوبی پزشکی است که به طور ویژه برای تشخیص، درمان و مدیریت آلرژی، آسم و اختلالات ایمونولوژیک از جمله اختلالات نقص ایمنی اولیه آموزش دیده است. تعدادی از سازمان‌ها در محیط ‌های بالینی، دانشگاهی و صنعتی وجود دارند که علاقه ‌مند به استفاده از مهارت ‌ها، دانش و شایستگی ‌های ایمونولوژیست‌ ها هستند، از جمله:

بخششرح
کالج ها و دانشگاه هامؤسسات آکادمیک ایمونولوژیست ها را برای انجام تحقیقات اصلی در زمینه پزشکی و ایمنی شناسی و همچنین برای آموزش دوره ها، و نظارت بر دانشجویان فارغ التحصیل در تحقیقات خود استخدام می کنند.
بیمارستان ها و کلینیک هاایمونولوژیست های بالینی توسط مراکز مراقبت های بهداشتی برای تشخیص بیماران مبتلا به اختلالات ایمنی و همچنین مدیریت مراقبت از آنها استخدام می شوند.
شرکت‌های دارویی و بیوتکنیکیایمونولوژیست‌ها توسط شرکت‌های داروسازی و بیوتکنیکی به کار گرفته می‌شوند تا به آنها کمک کنند تا درک بیشتری از سیستم ایمنی بدن داشته باشند. سپس این دانش را می توان برای تحقیق و توسعه محصولات پزشکی و درمان های جدید به کار برد.

درآمد ایمونولوژیست در آفریقای جنوبی

پس از اتمام برنامه M.D، شما باید 2 سال رزیدنتی تایید شده در ایمونولوژی و آلرژی را بگذرانید، که بیش از یکی از آنها ممکن است در طول دوره آموزشی برای صدور گواهینامه در اطفال یا پزشکی داخلی انجام شود. برای اینکه یک ایمونولوژیست موثر باشید، علاوه بر دانش و آموزش تخصصی خود، به مجموعه خاصی از مهارت ها نیز نیاز دارید. این مهارت ها عبارتند از:

  • صبر: ایمونولوژیست ها باید در فعالیت های کاری صبر داشته باشند. گردآوری داده ها، تجزیه و تحلیل داده ها، و تهیه گزارش های علمی به خوبی بیان شده می تواند زمان بر باشد و بسیار خسته کننده باشد.
  • مهارت های ارتباطی: توانایی برقراری ارتباط صحیح یافته ها با سایر متخصصان در زمینه ایمونولوژی (و پزشکی عمومی) بخش مهمی از ایمونولوژیست بودن است.
  • سازمان: گاهی اوقات وظایف روزانه ایمونولوژیست ها ممکن است طاقت فرسا باشد. سازماندهی و اولویت بندی کار مهم است.
  • مهارت های رایانه ای: مهارت در استفاده از رایانه برای ایمونولوژیست ها بسیار مهم است، زیرا آنها باید از آنها برای پیگیری داده ها و برقراری ارتباط با سایر ایمونولوژیست ها و متخصصان رشته خود استفاده کنند.
  • استقامت: کار ایمونولوژیست ها می تواند بسیار سخت باشد و آنها باید بتوانند تمرکز خود را حفظ کنند و توانایی توجه به جزئیات را پس از چندین ساعت کار داشته باشند.

میزان درآمد ایمونولوژیست در آفریقای جنوبی جهت کار در آفریقای جنوبی در نمودار زیر آمده است:

میزان درآمد ایمونولوژیست در آفریقای جنوبی

وظایف شغلی رشته ایمنی شناسی در آفریقای جنوبی

وظایف شغلی رشته ایمنی شناسی در آفریقای جنوبی مسئول مطالعه عملکرد سیستم ایمنی بدن به منظور توسعه درمان های پزشکی، درمان ها و واکسن های جدید و یافتن راه هایی برای بهبود روش های درمان شرایط مختلف هستند. به منظور توسعه موثر این محصولات و روش‌های جدید، ایمونولوژیست‌ها باید توسعه و اثرات پاسخ‌های ایمنی غیرطبیعی از بدن را که با شرایط مختلفی از جمله بیماری‌های خودایمنی، نقص ایمنی، آلرژی‌ها و رد پیوند مرتبط است، بررسی کنند.

از وظایف شغلی رشته ایمنی شناسی در آفریقای جنوبی:

  • برنامه ریزی و انجام آزمایش ها و مطالعات
  • تجزیه و تحلیل و تفسیر نتایج مطالعات
  • تهیه گزارش های دقیق بر اساس نتایج مطالعات
  • ارائه گزارش در کنفرانس ها، سمینارها، دانشگاه ها و دیگر بسترهای مناسب
  • ممکن است در مورد سابقه پزشکی بیمار با پزشکان عمومی مشورت کند
  • تشخیص و درمان طیف گسترده ای از اختلالات سیستم ایمنی

شرایط اخذ ویزای تحصیلی آفریقای جنوبی در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بیان شده است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *