مهاجرت تحصیلی فیلیپین

رشته ایمنی شناسی در فیلیپین

رشته ایمنی شناسی در فیلیپین

رشته ایمنی شناسی در فیلیپین به عنوان یکی از رشته های پزشکی در این کشور ارائه می شود. رشته ایمنی شناسی رشته ای مربوط به سیستم ایمنی است. فیلیپین کشوری ارزان برای تحصیل دانشجویان خارجی محسوب می شود و زبان دوره های انگلیسی نیز از مزایای تحصیل این کشور است. البته توجه داشته باشید که این کشور در سطح جهانی اعتبار چندانی ندارد و برای کار پس از تحصیل می تواند برای شما چالش برانگیز باشد. در هر صورت پیشنهاد می شود حتما با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوره کنید تا تصمیم درستی بگیرید.

تحصیل رشته ایمنی شناسی در فیلیپین

تحصیل در فیلیپین در رشته ایمنی شناسی در مورد بدن انسان است. این شاخه مهمی از علوم زیستی و همچنین یکی از پیچیده ترین ها است. تعداد زیادی از متغیرهای داخلی و خارجی برای ایجاد یک سیستم ایمنی متعادل در تعامل هستند. این ها شامل سن، رژیم غذایی، دسترسی به خدمات پزشکی و همچنین عوامل اجتماعی-اقتصادی، مانند سطح درآمد و نوع اشتغال است. به عنوان مثال، افرادی که از نزدیک با حیوانات کار می کنند بیشتر در معرض ابتلا به بیماری های مشترک بین انسان و دام هستند. این ها عفونت هایی هستند که می توانند بین حیوانات و انسان ها منتقل شوند. اولین انسان هایی که به آنفولانزای مرغی مبتلا شدند در مزارع پرورش طیور زنده کار کردند، بنابراین در نتیجه بسیاری از موارد اولیه آنفولانزای خوکی و سارس به بازارهای مواد غذایی زنده بازمی گردد.

تحصیل رشته ایمنی شناسی در فیلیپین بر حفظ و بازیابی تعادل طبیعی سیستم ایمنی بدن انسان تمرکز دارد. این شامل تحقیق در مورد اقدامات پیشگیرانه و ابتکارات بهداشت عمومی برای ترویج سبک زندگی سالم تر است. همچنین شامل بیماری ‌های ناشی از اختلال عملکرد سیستم ایمنی می‌شود و درمان‌ های جدیدی را توسعه می‌دهد که می ‌تواند با تغییر نحوه عملکرد سیستم ایمنی، شرایط را مدیریت یا درمان کند. ایمونولوژیست ها همچنین نقش حیاتی در توسعه و آزمایش واکسن های جدید دارند.

در جدول زیر دانشگاه ها برای تحصیل رشته ایمنی شناسی در فیلیپین معرفی شده اند:

ردیفنام دانشگاه
1Centro Escolar University
2University of the Philippines Manila
3University of Southern Mindanao
4St. Louis University
5De La Salle University Dasmariñas
6University of the Philippines Los Banos

کار در رشته ایمن شناسی در فیلیپین

ایمونولوژیست ها با کار در رشته ایمن شناسی در فیلیپین در زمینه پزشکی وظیفه تشخیص و درمان بیماران انسانی مبتلا به اختلالات ایمنی را بر عهده دارند. پزشکان در سایر رشته های پزشکی در صورتی که مشکوک باشند که وضعیت پزشکی بیمارشان به سیستم ایمنی مربوط است، بیماران خود را به ایمونولوژیست ارجاع می دهند. ایمن شناسی به عنوان مطالعه سیستم دفاعی یا ایمنی ارگانیسم در سلامت و بیماری تعریف می شود. ارگانیسم‌های مضر زیادی مانند ویروس‌ها، باکتری‌ها و انگل‌ها وجود دارند که دائماً سعی می‌کنند به بدن دسترسی پیدا کنند و در صورت موفقیت می‌توانند منجر به تعدادی از بیماری‌های جدی شوند. ایمونولوژیست ها در بسیاری از زمینه های مختلف تحقیقات زیست پزشکی، و همچنین در مراقبت های بهداشتی، کشاورزی و نظارت بر محیط زیست کار می کنند.

ایمونولوژیست های کشورهای توسعه یافته با کشورهای در حال توسعه همکاری می کنند تا به پیشگیری و درمان مشکلات عمده مرتبط با سلامت و بیماری جهانی کمک کنند. این بیماری ‌ها شامل بیماری ‌های قابل پیشگیری با واکسن، بیماری‌های عفونی نوظهور، HIV/AIDS، مالاریا، بیماری ‌های مقاربتی، سل، سرطان و سایر بیماری ‌های عفونی نادیده گرفته می‌شوند.

  • ایمونولوژیست های استخدام شده توسط خدمات بهداشتی معمولاً پزشکان واجد شرایطی هستند که در مطالعه بیماری ها (آسیب شناسی) یا مطالعه آلرژی ها تخصص دارند. آنها همچنین می توانند دانشمندانی با تخصص در یک آزمایشگاه بالینی باشند.
  • ایمونولوژیست های شاغل در صنعت داروسازی و بیوتکنیک به توسعه محصولات پزشکی و درمان های جدید کمک می کنند. آنها معمولاً با دانشمندان دیگر برای تولید محصولات جدید یا بهبود محصولات موجود کار می کنند.
  • ایمونولوژیست های استخدام شده توسط دانشگاه ها تقریباً در هر بخش یا بخش علوم زیستی کار می کنند و تحقیقاتی را برای افزایش درک ما از سیستم ایمنی انجام می دهند.

کار در رشته ایمن شناسی در فیلیپین

درآمد ایمونولوژیست در فیلیپین

درآمد رشته های پزشکی در فیلیپین نسبت به مشاغل دیگر بالاست. البته میزان حقوق در این کشور نسبت به سایر کشورهای جهان پایین است. البته هزینه زندگی در فیلیپین نیز پایین است. میزان درآمد کار ایمونولوژیست در فیلیپین در نمودار زیر آمده است:

درآمد ماهانه ایمونولوژیست در فیلیپین

تخصص رشته ایمنی شناسی در فیلیپین

علاوه بر ویزای تحصیلی فیلیپین شما باید مدرک پیش پزشکی داشته باشید. این می تواند هر چیزی باشد، اما ترجیحا شما یکی را انتخاب کنید که مربوط به پزشکی است. لیسانس زیست شناسی قبلاً رایج بود. اما در حال حاضر، تکنسین پزشکی، پرستاری، و غیره وجود دارد، مطمئنا، شما می توانید کارسناسی داروسازی به عنوان دوره شما معمولاً می توانید آن را به عنوان پشتیبان خود نیز در نظر بگیرید. پس از اخذ مدرک، باید برای دکتری پزشکی اقدام کنید، آزمون سراسری پذیرش پزشکی مورد نیاز است. برخی از دوره های پزشکی، شما را ملزم به داشتن واحدهای زیست شناسی و غیره می کند، به خصوص برای کسانی که با مدرک مرتبط با پزشکی فارغ التحصیل نشده اند، مانند مدرک بازرگانی و غیره.

  • دوره های پزشکی 4 ساله است. 3 سال جنبه تئوری آن به شما آموزش داده می شود، سپس 1 سال کارآموزی.
  • و 1 سال دیگر کارآموزی پس از فارغ التحصیلی مورد نیاز است.
  • پس از آن، شما باید در آزمون شرکت کنید تا یک پزشک مجاز شوید.

پس از آن برای کسب تخصص رشته ایمن شناسی در فیلیپین شما تحت رزیدنتی، کار به عنوان پزشک یا آموزش، ماندن در بیمارستان به مدت ساعته برای سال ها هستید. اگر می‌خواهید ایمونولوژیست شوید، به متخصص اطفال (سر و کار با بچه ‌ها) یا داخلی (سر و کار با بزرگسالان) نیاز دارید که 3 سال کار یا آموزش در بیمارستان یا رزیدنتی است.

  • پس از آن باید در آزمون دیپلماتیک شرکت کنید.
  • پس از آن شما تحت آموزش ایمونولوژیست شدن قرار می گیرید که 1 تا 2 سال برای فلوشیپ است.
  • پس از آن دوباره امتحان خود را می دهید.
  • و شما به عنوان یک ایمونولوژیست شناخته خواهید شد.

مشکلات زندگی در فیلیپین در مقاله ای دیگر در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شرح داده شده است.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *