مهاجرت تحصیلی اسلوونی

رشته مدیریت بهداشت عمومی در اسلوونی

رشته مدیریت بهداشت عمومی در اسلوونی

رشته مدیریت بهداشت عمومی در اسلوونی در چند سالی که کرونا به زندگی روزمره مردم اضافه شده است رشته ای مهم تلقی می شود. در اسلوونی می توانید در رشته مدیریت بهداشت عمومی در مقاطع 3 گانه مرسوم تحصیل کنید. مدرک تحصیلی شما ممکن است 2 زبانه باشد. می توانید رشته مدیریت بهداشت را به زبان انگلیسی بخوانید اما اگر قصد کار و اقامت پس از تحصیل در اسلوونی را دارید سعی کنید زبان این کشور را یاد بگیرید تا راحت تر ارتباط برقرار کنید. دانشگاه های پزشکی این کشور دانشکده علوم بهداشت دارند که این رشته را ارائه می دهند. هزینه تحصیل در این رشته مقرون به صرفه است و می تواند یک فرصت خوب برای تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در جهان باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اقامت پس از تحصیل و اخذ ویزای تحصیلی اسلوونی مشاور شماست.

تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در اسلوونی

یک برنامه به روز و اصلاح شده مدیریت بهداشت عمومی و اقتصاد در مراقبت های بهداشتی درک اقتصادی از فعالیت های مراقبت های بهداشتی و دانش در مورد سازمان ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و طراحی سیستم های بهداشتی را ارائه می دهد. این رشته شما را برای مدیریت ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی آموزش می دهد و شما را با تمام مهارت های اولیه برای این کار مجهز می کند. شما دانش اولیه در مورد حسابداری، امور مالی، مدیریت منابع، ابزارهای مدیریت، فناوری اطلاعات و خرید از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی به دست خواهید آورد. همچنین با تجزیه و تحلیل های اقتصادی در مراقبت های بهداشتی، مشارکت دولتی و خصوصی در مراقبت های بهداشتی، بیمه سلامت، اخلاق مراقبت های بهداشتی، آمار و اقتصاد سنجی در مراقبت های بهداشتی، جمعیت شناسی، بازاریابی در مراقبت های بهداشتی و فارماکونومیک آشنا خواهید شد.

در نمودار زیر شاهد میزان نرخ پذیرش دانشجویان بین المللی تحصیلی در رشته مدیریت بهداشت عمومی در اسلوونی می باشید:

نرخ پذیرش تحصیلی رشته مدیریت بهداشت عمومی در اسلوونی

جایگاه رشته مدیریت بهداشت عمومی در اسلوونی

گفته می شود سلامت بزرگترین ثروت است و مراقبت های بهداشتی با خدمات و محصولات آن که برای سلامت انسان اهمیت زیادی دارد همواره یکی از فعالیت های کلیدی بوده است. فردا مهمتر از امروز خواهد بود. آیا می خواهید دانش خود را در زمینه اقتصاد و تجارت یا تجربه خود در زمینه فعالیت های اقتصادی را با دانش مراقبت های بهداشتی تکمیل کنید؟ آیا می خواهید دانش خود را در زمینه مراقبت های بهداشتی با دانش اقتصاد و تجارت گسترش دهید؟ پس ثبت نام در دوره برنامه مدیریت بهداشت عمومی رشته و اقتصاد در مراقبت های بهداشتی انتخاب مناسبی برای شما است زیرا مراقبت های بهداشتی به افرادی با دانش اقتصادی و تجاری نیاز دارد و زیرا شما می توانید با چنین دانشی مسیر زندگی خود را در مسیر درست قرار دهید.

تقاضا برای متخصصان بهداشت عمومی قابل توجه است و انتظار می رود که رشد کند. با توجه به چشم انداز شغل، رشد %22 در آگهی های شغلی مرتبط با بهداشت عمومی و پیشگیری از بیماری نسبت به سال گذشته وجود داشته است و انتظار می رود این روند ادامه یابد. علاوه بر این، تجزیه و تحلیل بینش Burning Glass Labor (2020) حجم قابل توجهی از آگهی های شغلی را برای متخصصانی که ممکن است از مدرک تحصیلات تکمیلی بهداشت عمومی بهره مند شوند را در کشور اسلوونی، نشان می دهد. مراقبت های بهداشتی یک فعالیت اقتصادی مهم است. اما برای کار در این زمینه و مدیریت آن، نه مطالعات اقتصادی و بازرگانی و نه مطالعات بهداشتی، دانش کافی را ارائه نمی دهد. برای مدیریت شایسته مسائل اقتصادی در مراقبت های بهداشتی، باید طبق رشته مدیریت بهداشت عمومی و اقتصاد در مراقبت های بهداشتی مطالعه کنید.

جایگاه رشته مدیریت بهداشت عمومی در اسلوونی

تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در مقطع ارشد

کارشناسی ارشد بهداشت عمومی VU Online، با دو تخصص در ارتقاء سلامت و رهبری بهداشت جهانی، برای متخصصان علاقه مند به تأثیرگذاری بر تغییرات مثبت در سلامت عمومی از طریق کسب مهارت هایی برای مقابله با مسائل فعلی و نوظهور در زمینه های محلی و جهانی طراحی شده است. به عنوان فارغ التحصیلان برنامه کارشناسی ارشد مدیریت و اقتصاد در مراقبت های بهداشتی، سطح بالایی از صلاحیت های حرفه ای در زمینه مدیریت و اقتصاد در مراقبت های بهداشتی به دست خواهید آورد. در واقع، شما قادر خواهید بود به توسعه یکی از امیدوار کننده ترین بخش های اقتصاد اسلوونی و جهان، یعنی مراقبت های بهداشتی کمک کنید. دانشگاه لیوبلیانا، دانشکده اقتصاد و تجارت یکی از معدود ارائه دهندگان این مطالعه است.

دانشجویان برنامه تحصیلات تکمیلی دانش لازم برای موارد زیر را کسب خواهند کرد:

  • توانایی درک سازمان های بهداشتی و اجتماعی، یادگیری نقش های جدید مدیران (اقتدار رسمی، روابط بین فردی، نقش اطلاعات، نقش تصمیم گیری) و شناخت بهتر روش های جدید کار.
  • توانایی درک فرآیندهای مدیر، دانش کارکردهای مدیریتی و اقتصاد در مؤسسات بهداشتی و اجتماعی.
  • توانایی استفاده از سیستم‌های اطلاعاتی و فناوری‌های اطلاعاتی – ارتباطی برای مدیریت، حکمرانی و پذیرش تصمیمات کارآمد و مؤثر.
  • توانایی برخورد با مردم و مدیریت سایر منابع با در نظر گرفتن توانمندی های اقتصادی نهادهای بهداشتی و اجتماعی.

در بخش زیر شاهد رشته های مرتبط با رشته مدیریت بهداشت عمومی در اسلوونی می باشید:

رشته های مرتبط با رشته مدیریت بهداشت عمومی در اسلوونیرشته ایمنی شناسی در اسلوونی نیز رشته ای منحصر به فرد و مورد نیاز در سال های آینده است. در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در زمینه تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در اسلوونی در مقطع ارشد می باشید:

مدت تحصیلتعداد واحدنوع تحصیل
2 سال120پاره وقت تمام وقت

فرصت های شغلی رشته مدیریت بهداشت عمومی در اسلوونی

کلیه ارائه دهندگان خدمات بهداشتی و درمانی در اموال خصوصی و عمومی مانند مراکز درمانی، صاحبان امتیاز، بیمارستان ها، موسسات بهداشتی خصوصی و داروخانه ها، انجمن های پزشکی و سایر انجمن های مشابه، سازمان های تحقیقاتی و مشاوره در بخش سلامت، وزارت بهداشت، ادارات شهرداری، شرکت های بیمه سلامت می توانند شما را به عنوان نیروی کار پذیرش کنند. شرکت های داروسازی نیز بخش دیگری از فرصت های شغلی رشته شما است. شما قادر خواهید بود سرمایه گذاری های کارآفرینانه خود را در مراقبت های بهداشتی تصور کنید و با موفقیت مدیریت کنید. مدیران در سطوح مختلف، از جمله مدیران ارشد ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی خصوصی و دولتی، مدیران وظایف تولید فردی در ارائه دهندگان فارغ التحصیلان رشته دکترا رشته مدیرت بهداشت عمومی در اسلوونی می باشند.

بورسیه تحصیلی در اسلوونی نیز یک مزیت بزرگ برای تحصیل در این کشور می باشد. لیست زیر شاهد برخی از مهم ترین فرصت های شغلی رشته مدیریت بهداشت عمومی در کشور اسلوونی می باشید:

  • سازمان دهندگان فرآیند
  • تحلیلگران در کنترل یا در برنامه ریزی
  • خدمات تحلیلی ارائه دهندگان و تامین کنندگان در بخش سلامت
  • مشاوران مدیریت
  • تحلیلگران در سازمان های تحقیقاتی و مشاوره ای
  • توسعه محصولات جدید بیمه سلامت
  • البته کارآفرینان در حوزه سلامت و کارآفرینی اجتماعی

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط تحصیلات در کشور مدیریت بهداشت عمومی و همچنین اقامت پس از تحصیل در اسلوونی و شرایط کار در این کشور مشاور و راهنمای شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *