مهاجرت تحصیلی اسلوونی

ویزای تحصیلی اسلوونی

ویزای تحصیلی اسلوونی

ویزای تحصیلی اسلوونی یکی از ویزاهای اسلوونی است که برای مهاجرت تحصیلی به اسلوونی مهم ترین گام می باشد. در اسلوونی مقر قدرت همگی در پایتخت لیوبلیانا قرار دارد. امروزه کشور اسلوونی از گذشته پر هرج و مرج خود چرخش کاملی کرده و به کشوری صلح جو و دوست شکوفا شده است. جمعیت اسلوونی با اندازه جمعیت 2.084 میلیون نفر در رتبه 144 جهان قرار دارد و با تراکم جمعیت آن در رتبه 106 جهان با تراکم 102 نفر در کیلومتر مربع قرار دارد. این به این دلیل است که این کشور در مقایسه با همسایگان خود از نظر وسعت به ظاهر کوچک است.

مسیحیت اکثریت دین را در اسلوونی تشکیل می دهد و %57 از جمعیت آن را کاتولیک رومی می دانند. اگرچه زبان رسمی این کشور اسلوونیایی است، اما به دلیل تاریخ و نزدیکی آن به کشورهای دیگر، زبان های دیگری مانند آلمانی، ایتالیایی، کرواتی، رومی و صربی در سراسر این کشور صحبت می شود. در این مقاله قصد داریم تا در خصوص مراحل اخذ ویزای تحصیلی اسلوونی و نحوه اعزام دانشجو به اسلوونی و مدارک لازم برای گرفتن ویزای تحصیلی اسلوونی صحبت کنیم. همچنین شما می توانید برای مشاوره با مشاوران متبحر در امور مهاجرتی در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص انواع کشورها و انواع راه های مهاجرت به اسلوونی مشورت نمایید.

درباره اسلوونی

اسلوونی یک سرزمین مرزی است که نشان دهنده گذار بین اروپای مدیترانه، اروپای آلپ و بالکان است. این سیناپس پیچیده ای است بین فرهنگ ها و توپوگرافی ها، در جایی که صفحات تکتونیکی آدریاتیک و اوراسیا با هم برخورد می کنند و سنت ها را از هر دو طرف شکاف می کشد. اگر این اولین بازدید شما از اسلوونی است، مناظری را خواهید دید که از کوه ‌های آلپ و آدریاتیک متولد شده ‌اند، و فرهنگی که ترکیبی از همسایگانش است ایتالیا در غرب، اتریش در شمال، کرواسی و بالکان غربی. جنوب و مجارستان در شرق. جای تعجب نیست که مسافران جذب این کشور مشهور در فضای باز اروپای مرکزی می شوند. مسافران اغلب به سمت لبه ‌ها کشیده می ‌شوند به نقاطی که خطوط ساحلی به دریا می ‌رسند، جایی که رشته‌کوه ‌ها به آسمان خوشامد می ‌آیند، و جایی که میراث‌ ها در هم تنیده می ‌شوند.

از نظر اندازه کوچک اما زمانی که صحبت از ماجراجویی و اکتشاف به میان می ‌آید بسیار دشوار نیست، اما درک اینکه چگونه آن را بهتر انجام دهید تنها لذت سفر به اینجا را افزایش می ‌دهد. اسلوونیایی ها به زبان اسلوونیایی صحبت می کنند و از آنجایی که این یک زبان اسلاوی است، برای انگلیسی زبانان می تواند کمی چالش برانگیز باشد. با این حال، مونوگلوت ها نیازی به نگرانی ندارند. از آنجایی که اسلوونیایی به ندرت در خارج از اسلوونی صحبت می شود، مردم محلی اغلب به خوبی انگلیسی صحبت می کنند و آلمانی و ایتالیایی نیز به طور گسترده صحبت می شود. بسیاری از نقاط اطراف اسلوونی دارای طرح های کارت توریستی با تخفیف هستند، از جمله لیوبلیانا، ماریبور و بلد، و قیمت ها بسیار مناسب است.

در جدول زیر شاهد نرخ افزایش مهاجران در اسلوونی می باشید:

نرخ افزایشسال
20%2021
22%2022
24%2023

دانشگاه های اسلوونی

مدرسه کسب و کار Erudio که در سال 1993 تأسیس شد، در حال حاضر مدرک BEcon را در زمینه کارآفرینی و تجارت بین ‌الملل ارائه می ‌دهد که پس از اتمام برنامه 3 ساله به دست آمده است. این برنامه متخصصانی را آموزش می دهد که می توانند موقعیت های پیشرو در تجارت و مدیریت بین المللی، از جمله شرکت هایی با اندازه ها و ساختارهای مختلف، در بازار اسلوونی و بین المللی داشته باشند. کالج GEA که در سال 1990 تأسیس شد، مدرسه تجاری خصوصی پیشرو در اسلوونی با 20 سال تجربه در ارائه دوره های متمرکز بر کارآفرینی است. این موسسه دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد را با کیفیت بالا ارائه می دهد. برنامه ‌های تحصیلی برای پیگیری روندهای جهانی، استانداردهای بین‌ المللی در زمینه آموزش و آموزش و عمدتاً تقاضا برای دانش و مهارت ‌هایی که کارمندان و کارآفرینان در بازار مدیریت می‌ کنند.

دانشگاه زیگموند فروید وین شعبه لیوبلیانا یکی از شعب بین المللی دانشگاه زیگموند فروید در وین است که طبق قوانین اتریش به عنوان یک دانشگاه خصوصی معتبر است. SFU Ljubljana برنامه های تحصیلی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را در علوم روان درمانی و روانشناسی ارائه می دهد. بنابراین، برای اولین بار در اسلوونی، کل آموزش آکادمیک در علوم روان درمانی امکان پذیر شد.Evropska pravna fakulteta دانشکده حقوق اروپا در نوا گوریکا) یک مدرسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر بزرگ نوا گوریکا ساحلی اسلوونی، که در سال 2005 تأسیس شد. برای این مدرسه در شهرهای زیر: لیوبلیانا، Kranj Evropska pravna fakulteta (Evro-PF) یک موسسه آموزش عالی اسلوونیایی مختلط است که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش، علوم و ورزش به رسمیت شناخته شده است.

در نمودار زیر شاهد افزایش هزینه های تحصیل در اسلوونی می باشید:

هزینه های تحصیل در اسلوونی

مدارک لازم برای ویزای تحصیلی اسلوونی

برای درخواست ویزای دانشجویی در اسلوونی به چه مدارکی نیاز دارید؟ این مهم ترین سوال شما برای ویزای تحصیلی است. به عنوان بخشی از اتحادیه اروپا، اسلوونی با کشورهای دیگر اتحادیه اروپا یا منطقه اقتصادی اروپا و سوئیس دارای روابط دوجانبه است. اتباع این کشورها نیازی به دریافت ویزا ندارند، اگرچه آنها باید برای مدت زمان تحصیل خود مجوز اقامت داشته باشند. در مورد شهروندان سایر کشورها، ویزای اقامت طولانی مدت نوع C مورد نیاز است. این ویزا 90 روز تا 6 ماه اعتبار دارد. شرایط اخذ این ویزای دانشجویی در اسلوونی به این شرح است. فرم درخواست ویزا تکمیل شده اولین مدرک است. برای دانش آموزان زیر 18 سال، فرم باید توسط والدین یا قیم شما امضا شود. گذرنامه و پاسپورت شما هم باید در دهه گذشته صادر شده باشد. علاوه بر این، باید تا 3 ماه پس از خروج شما معتبر باشد.

مراقب باشید که پاسپورت شما حداقل دو صفحه خالی برای ویزا داشته باشد. عکس پاسپورت مدرک دیگر است که اندازه عکس ویزا باید 35 در 45 میلی متر باشد. پس زمینه ایده آل برای عکس شما باید رنگ روشن باشد. در صورتی که یک نیاز شرعی باشد، ممکن است از پوشش سر استفاده شود. نظر کتبی از وزارت تحصیلات عالی و علوم نیز الزامی است. این همچنین باید تأیید کند که وزارتخانه در حال آماده شدن برای وارد کردن اطلاعات شما در سیستم است. بیمه درمانی مسافرتی که حداقل میزان پوشش مورد نیاز €30000 (یورو) یا $35160 (دلار) است. باید در کل دوره تحصیلی شما معتبر باشد. برای گواهی تمکن مالی/گواهی وجوه کافی شما باید یک صورتحساب بانکی یا سایر اسنادی که توانایی شما در انجام تحصیلات را اثبات می کند ارائه دهید.

هزینه اخذ ویزای تحصیلی اسلوونی

اگر تحت بورس تحصیلی تحصیل می کنید، باید از طریق بورسیه نامه، قرارداد و غیره آن را ثابت کنید. ضمانت نامه نیز لازم است. اگر والدین یا قیم شما هزینه تحصیل شما را تأمین می کنند، باید به آنها اجازه دهید این فرم ضمانت نامه را امضا کنند. این نشان می دهد که آنها می توانند تمام هزینه های تحصیل، اقامت و غیره شما را به عهده بگیرند. برای مدرک اقامت هم شما باید قرارداد اجاره خود یا هر سند دیگری را که مربوط به محل اقامت خود در اسلوونی است ارائه دهید. برای گواهی عدم سوء پیشینه کیفری شما باید فرم اصلی را به اضافه گواهی ترجمه به اسلوونی ارسال کنید. هزینه ویزای بلند مدت C €80 (یورو) (94$ (دلار)) است.

مراحل ابتدایی درخواست ویزای دانشجویی در اسلوونی

برای دریافت ویزای دانشجویی اسلوونی و اجازه اقامت، باید به این مراحل توجه کنید: 1. در یک موسسه اسلوونی درخواست دهید. همانطور که گفته شد، قبل از اینکه بتوانید ویزای تحصیلی اسلوونی را دریافت کنید، به مدارک مربوط به تحصیل خود نیاز دارید. برای دریافت این موارد، باید درخواست دهید و در یک دانشگاه معتبر اسلوونی پذیرفته شوید. 2. مدارک لازم درخواست ویزا را جمع آوری کنید. هنگامی که مدارک مربوط به مدرسه را در دست دارید، می توانید تمام مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای دانشجویی اسلوونی را جمع آوری کنید. 3. وقت سفارت اسلوونی یا مرکز پردازش ویزا را رزرو کنید. پس از تکمیل تمام مدارک ویزا، می توانید پیش بروید و وقت سفارت خود را تعیین کنید. در مناطقی که کنسولگری اسلوونی وجود ندارد، دانشجویان باید درخواست را از طریق مراکز پردازش ویزا مانند VFS global بگذرانند.

از آنجایی که کل فرآیند می تواند تا 3 ماه طول بکشد، ارسال زودتر درخواست خود توصیه می شود. 4. باید مدارکی که از شما می خواهند را بفرستید. همچنین باید هزینه را نیز پرداخت کنید. مدارک خود را ارسال کنید و هزینه ها را پرداخت کنید. در طول قرار ملاقات خود، برای دریافت ویزای دانشجویی اسلوونی باید مدارک ذکر شده در بالا را تحویل دهید. برنامه های باز برای دانشجویان بین المللی را پیدا کنید. همچنین باید عکس و اثر انگشت خود را ارائه دهید. جزئیات این موارد از طریق سیستم VIS اجرا خواهد شد. 5. برای اجازه اقامت موقت اقدام کنید. دانشجویان می توانند اجازه اقامت موقت در داخل یا خارج از اسلوونی را دریافت کنند. حالت اول معمولاً برای دانشجویانی که برای ورود به کشور نیازی به ویزا ندارند اعمال می شود.

در هر مسیری که انتخاب می کنید، باید مدارک زیر را ارسال کنید:

مدارک ویزای تحصیلی اسلوونی

مراحل پایانی اخذ ویزای تحصیلی اسلوونی

گزینه های دریافت مجوز اقامت بدین شرح است: الزامات را شخصاً از طریق سفارت / کنسولگری اسلوونی در کشور خود ارسال کنید.سپس مدارک را به واحد اداری منطقه ای دانشگاه خود ارسال کنید و مدارک را خودتان به اداره اداری منطقه تحویل دهید و در نهایت به مرحله پرواز به اسلوونی خواهید رسید. هنگامی که به اسلوونی رسیدید، مطمئن شوید که اجازه اقامت خود را پس از در دسترس بودن دریافت کنید. اقامتگاه خود را ثبت کنید و پس از دریافت اجازه اقامت، هشت روز فرصت دارید تا آدرس خود را در واحد اداری منطقه ای ثبت کنید.

برای این فرآیند، باید این مدارک را ارسال کنید:

  • مدرک شناسایی معتبر همراه با عکس
  • مدارک حق اقامت در محل اقامت شما
  • (اثبات مالکیت، قرارداد اجاره، یا رضایت کتبی مالک)

تحصیل در اسلوونی

اگرچه اسلوونی کشور کوچکی است، اما آنها دارای 3 دانشگاه دولتی هستند که در بین بهترین ها در اروپا قرار دارند. این موسسات بیش از 300 برنامه دانشگاهی ارائه می دهند و وابستگی های زیادی با دانشگاه ها و سازمان های جهانی پیشرو در سراسر جهان دارند. برنامه ها در مؤسسات دولتی عمدتاً به زبان های انگلیسی و اسلوونیایی تدریس می شوند، بنابراین تعداد زیادی از دانشجویان بین المللی هر ساله به دنبال تحصیلات دانشگاهی با کیفیتی هستند که دانشگاه های دولتی اسلوونی ارائه می دهند. 3 دانشگاه دولتی کشور عبارتند از: دانشگاه پریمورسکا در کوپر، دانشگاه لیوبلیانا در لیوبلیانا و دانشگاه ماریبور در ماریبور. می توانید برای مطالعه جزئی تر هم به مقاله مدارک و شرایط لازم برای اخذ پذیرش تحصیلی در اسلوونی مراجعه کنید.

در نمودار زیر شاهد تعداد متقاضیان برای اخذ ویزای تحصیلی اسلوونی می باشید:

تعداد متقاضیان برای اخذ ویزای تحصیلی اسلوونی

مزایای تحصیل در اسلوونی

اسلوونی یک جایگزین ارزان و در عین حال استاندارد بالا برای آموزش با کیفیتی ارائه می دهد که می توانید در بسیاری از کشورهای توسعه یافته مانند ایالات متحده آمریکا، انگلستان، استرالیا یا نیوزلند دریافت کنید. هزینه پایین تحصیل یکی از بزرگترین جاذبه های اسلوونی برای بسیاری از دانشجویان بین المللی است که به دنبال بهترین مقاصد تحصیلی در خارج از کشور هستند. دانش‌آموزان با کسری از هزینه‌ای که در هر کشور غربی دیگری می‌پردازند، آموزش در سطح جهانی دریافت می‌کنند.

استاندارد زندگی در اسلوونی بسیار بالا است زیرا یک اقتصاد توسعه یافته است، با این حال، هزینه زندگی در مقایسه با آن بسیار پایین است. متوسط هزینه زندگی دانشجویی در اسلوونی بسیار مقرون به صرفه است و دولت مشوق های حمایتی زیادی برای دانشجویان در سراسر کشور در نظر گرفته است. این کشور محیطی منحصر به فرد پر از زیبایی و شکوه فریبنده را ارائه می دهد. فرصتی برای سفر و کشف شگفتی‌های اسلوونی یا حرکت در تمدن‌های اروپا و دیدن برخی از جذاب‌ ترین مکان‌ های تاریخ وجود دارد.

در بخش زیر شاهد مزایا تحصیل در اسلوونی می باشید:

مزایا تحصیل در اسلوونی

اقامت دانشجویی در اسلوونی

گزینه های اقامت در اسلوونی برای دانشجویان به 3 دسته اصلی تقسیم می شوند که عبارتند از خوابگاه های دانشگاه و اشتراک در خانه و آپارتمان های تک. بسیاری از دانشگاه های کشور دارای سالن های خوابگاهی هستند که برای دانشجویان خود در نظر گرفته شده است، این خوابگاه ها بسته به بودجه دانشجو به واحدهای مختلفی مانند واحدهای 4 تخته، واحدهای 2 تخته تقسیم می شوند. این خوابگاه ها همچنین دارای امکاناتی مانند اتاق تلویزیون، آشپزخانه، دستشویی و خشکشویی می باشد. آنها همچنین دارای برق، وای فای و گرمایش با هزینه های اضافی هستند که به کل هزینه اقامت اضافه می شود. این گزینه برای دانشجویان خارجی جدید از بسیاری جهات بسیار توصیه می شود، زیرا نه تنها ارزان تر هستند، بلکه نزدیکی مکان آنها در محوطه دانشگاه، حرکت در اطراف و ادغام با محیط را آسان تر می کند.

دانش آموزانی که به دنبال حفظ حریم خصوصی هستند، می توانند محل اقامت خارجی پیدا کنند. بسیاری از آپارتمان ها در داخل و اطراف شهر یا محل دانشگاه برای اجاره داده می شوند. دانشجویان یک اتاق را در یک آپارتمان 2 خوابه یا 3 خوابه اجاره می کنند. این گزینه همچنین بسیار مطلوب است زیرا بسیاری از هزینه ها بین 2 تا 4 دانشجو تقسیم می شود. دانشجویانی از همان دانشگاه، گروه، دانشکده یا دانشجویانی که با یکدیگر آشنایی دارند، این گزینه را انتخاب می‌ کنند، زیرا پیوند دوستی یا علاقه‌ای هم از نظر علمی یا اجتماعی وجود دارد. به همین ترتیب، آپارتمان ها یا استودیوهای خصوصی یک خوابه وجود دارد که یک دانشجو می تواند اجاره کند و به تنهایی زندگی کند. این خانه ها دارای آشپزخانه و سرویس بهداشتی به صورت تک واحدی هستند و بسته به منطقه یا مجاورت آنها قیمت بیشتری دارند.

 

خوابگاه های دانشجویی در اسلوونی

اخیراً، بسیاری از خوابگاه های خصوصی نه تنها مدرن هستند، بلکه بسیار مجلل نیز هستند. این خوابگاه ها در نزدیکی محل دانشگاه قرار دارند اما توسط نهادهای خصوصی اداره می شوند و هزینه آنها بسیار بیشتر از خوابگاه های معمولی است. هزینه خوابگاه های دانشجویی در حدود €200 تا €450 (یورو) در هر ترم یا سال تحصیلی و خوابگاه های خصوصی برای هر جلسه تحصیلی €400 تا €700 (یورو) به بالا است. این قیمت ‌ها از سال HODV به دست می‌آیند اما ممکن است با گذشت زمان تغییر کنند. اجاره یک اتاق در یک آپارتمان دو یا سه خوابه بسته به لوکس بودن ساختمان یا امکانات موجود در حدود €150 تا €250 (یورو) در ماه هزینه دارد. به طور معمول اجاره یک آپارتمان یا استودیو یک خوابه در اسلوونی حدود €200 تا €400 (یورو) برای یک ماه هزینه دارد.

در جدول زیر شاهد توزیع هزینه های تحصیلی در اسلوونی می باشید:

هزینه هامیزان به درصد
اسکان30%
شهریه15%
قبوض10%
حمل و نقل20%
خوراک و پوشاک15%
دیگر هزینه ها10%

مدارک لازم برای مهاجرت تحصیلی و ویزای تحصیلی اسلوونی

مدارک لازم برای مهاجرت تحصیلی و ویزای تحصیلی اسلوونی

برای منافع دانش ‌آموزان، ما فهرستی از مدارک اجباری را تهیه کرد ه‌ایم که آنها باید در سفر به اسلوونی همراه خود داشته باشند. این اسناد به دلایل مختلفی بسیار مهم هستند که برای اقامت آنها در کشور بدون استرس مهم است. دانشجویانی که از اتحادیه اروپا یا سایر کشورهایی که نیازی به ویزا ندارند وارد کشور می شوند یا دانشجویانی که از کشورهایی که در بدو ورود واجد شرایط دریافت ویزا هستند به اسلوونی سفر می کنند، قبل از اینکه بتوانند در برنامه های مربوطه خود ثبت نام کنند، باید این مدارک را به جای خود داشته باشند.

به شما پیشنهاد می کنیم مقاله مشکلات زندگی در اسلوونی را مطالعه کنید. این اسناد عبارتند از:

  • هماهنگی یا رزرو اسکان
  • رونوشت ها و گواهی ها
  • اثبات رزق و روزی مالی
  • نامه پذیرش دانشگاه
  • گذرنامه
  • شناسنامه
  • گواهینامه رانندگی
  • سند ازدواج (قابل استفاده برای زوجین)
  • مدرک لیسانس / فوق لیسانس
  • گواهی سطح
  • گواهی سطح O )در صورت وجود)
  • نامه اخذ پذیرش تحصیلی در اسلوونی
  • نامه پذیرش بدون قید و شرط
  • کلیه رسیدهای پرداخت
  • گزارش پزشکی (در صورت وجود)
  • برنامه سفر چاپی پرواز
  • 12فتوکپی پاسپورت
  • لطفاً لطفاً از همراه داشتن اصل و 6 فتوکپی (تأیید شده / محضری) از هر سند ثبت شده اطمینان حاصل کنید.

زندگی دانشجویی در اسلوونی

برای مهاجرت تحصیلی به اسلوونی مکانی عالی برای بازدید و تور است، اما حتی بهتر است در آن مطالعه کنید و فرصتی شگفت انگیز برای یادگیری و کسب تجربیات جدید دارید. زندگی دانشجویی در سراسر کشور بسیار گسترده و چند وجهی است. وقتی صحبت از دانشگاهیان می شود، سخنرانی ها توسط متخصصان برتر صنعت و دانشمندان دانشگاهی ارائه می شود که وقت خود را صرف انتقال دانش به بهترین شکل ممکن کرده اند. دانش‌آموزان در محیط‌های مختلف از کلاس‌های معمولی گرفته تا درس‌های خارج از منزل و حتی آموزش عملی میدانی یاد می‌گیرند. کیفیت دانشکده در اینجا بسیار چشمگیر است، معلمان و مشاوران دقیقاً می دانند که چه می کنند و چه می گویند. یادگیری در این قالب بسیار جذاب است زیرا روش جدیدی برای درک چیزهای اطراف شما ایجاد می کند، حتی با وجود اینکه اسلوونی کشور کوچکی است، توجه زیادی به جزئیات اطراف شما وجود دارد.

ساختار آموزشی در موسسات اسلوونی و مدارس ایرانی اسلوونی همچنان مرزهای آموزش عالی را جابجا می کند و بسیاری از دانش آموزان این را دوست دارند. به همین ترتیب، یک رویکرد شخصی تر برای تدریس توسط معلمان وجود دارد، دانش آموزان در واحدهای کوچک آموزش داده می شوند تا مشارکت و بحث را تضمین کنند. امکانات ارائه شده نیز مدرن و به روز هستند و تضمین می کنند که دانش آموزان بهترین ابزار را برای آینده شغلی خود دریافت می کنند. دانش ‌آموزان همچنین یک جدول زمانی بسیار انعطاف ‌پذیر دارند که به آنها فرصت کافی برای فعالیت ‌ها یا علایق دیگر می ‌دهد. زندگی در محوطه دانشگاه نیز بسیار هیجان انگیز است، دانشگاه ها کافه تریاهایی دارند که دانشجویان می توانند غذاهای عالی را برای انتخاب پیدا کنند، غذاهای کلاسیک و حتی گزینه های سالم با قیمت بسیار ارزانی عرضه می شوند.

امتیازات زندگی و تحصیل در اسلوونی

دانشجویان همچنین همیشه می توانند به رستوران های مختلف در سراسر شهر بروند، جالب است که غذا و نوشیدنی برای هر بودجه دانشجویی بسیار مقرون به صرفه است. یک چیز جالب در مورد دانشجو بودن در اسلوونی به طور کلی وجود دارد و آن چیزی است که آنها به آن  Student Boni می گویند و با این کار می توانید غذا را با قیمت های بسیار مناسب دانشجویی در هر نقطه از کشور خریداری کنید. همچنین، سازگاری با زندگی جدید خود در اسلوونی ممکن است در ابتدا به دلیل موانع زبانی یا فرهنگی چالش برانگیز باشد، اما اگر بخواهید تلاش کنید یا تلاش کنید، ادغام در این کشور چندان دشوار نیست. نکته خوب در مورد این که شما در نهایت چقدر پذیرا و سازگار هستید، مردم اسلوونی را پیدا می کنید.

گزینه ‌های اسکان شامل خوابگاه ‌ها در محوطه مدرسه یا اقامتگاه ‌های خصوصی در اطراف شهر است که برای آپارتمان کامل حدود €300 تا €400 (یورو) هزینه دارد، دانشجویان فقط یک آپارتمان را به اشتراک می ‌گذارند و هزینه ‌ها را بر روی اجاره تقسیم می ‌کنند. دیدن دانش ‌آموزان در پارک ‌های اطراف بسیاری از نقاط کشور بسیار رایج است، این کار بسیار آرامش ‌بخش است و در محافل دانشجویی بسیار محبوب است. زندگی اجتماعی دانشگاه بسیار فعال است زیرا رویدادها و فعالیت های متعددی در طول سال وجود دارد که دانشجویان و معلمان را در کنار هم قرار می دهد. یکی از مکان‌ های بسیار زیبایی که دانش ‌آموزان برای مطالعه به آنجا می ‌روند، کافه هایی که در انواع زیبایی ‌شناختی دلپذیر و محیط‌ های آرامی وجود دارد که می ‌توانند آرام مطالعه کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اعزام دانشجو به اسلوونی مشاور شماست.

سوالات متداول در باب ویزای تحصیلی اسلوونی

در این بخش از مقاله مفتخریم تا سوالات شما عزیزان در باب ویزای تحصیلی اسلوونی را توضیح دهیم:

  • هزینه اقامت در اسلوونی در طول تحصیل چقدر است؟ گزینه ‌های اسکان شامل خوابگاه ‌ها در محوطه مدرسه یا اقامتگاه ‌های خصوصی در اطراف شهر است که برای آپارتمان کامل حدود €300 تا €400 (یورو) هزینه دارد.
  • هزینه اخذ ویزای تحصیلی اسلوونی چقدر است؟ هزینه ویزای بلند مدت حدود 94$ (دلار)
  • مدارک لازم برای ویزای تحصیلی اسلوونی چیست؟ مدارک شناسایی-نامه پذیرش-اثبات تمکن مالی- عدم سوپیشینه- بیمه سلامت.
  • صدور ویزای تحصیلی اسلوونی چقدر طول می کشد؟ از آنجایی که کل فرآیند می تواند تا 3 ماه طول بکشد، ارسال زودتر درخواست خود توصیه می شود.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *