مهاجرت تحصیلی ایسلند

رشته قلب و عروق در ایسلند

رشته قلب و عروق در ایسلند

رشته قلب و عروق در ایسلند در قالب دوره های پزشکی و همچنین رزیدنتی آموزش داده میشود. ایسلند جزیره ای کوچک با تعداد دانشگاه های اندک است. لذا تنوع تحصیل رشته ها در این کشور اندک است. متخخصین پزشکی برای کار و یا تحصیل در جزیره ایسلند نیاز به درک زبان ایسلندی در این کشور هستند. با فارغ التحصیلی در رشته های پزشکی در ایسلند دانشجویان آماده ورود به بازار کار در جزیره ایسلند و یا سایر کشورهای حوزه اسکاندیناوی و یا اروپایی می شوند. چنانچه علاقه مند به مهاجرت اروپا و بررسی تحصیل و یا شرایط کار در رشته های تخصصی پزشکی مانند رشته قلب و عروق هستید می توانید با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت صحبت داشته باشید.

تحصیل رشته قلب و عروق در ایسلند

قلب و عروق، تخصص پزشکی که با تشخیص و درمان بیماری ها و ناهنجاری های مربوط به قلب و عروق خونی سروکار دارد. قلب و عروق یک رشته پزشکی است نه جراحی. متخصصان قلب و عروق مراقبت مداوم از بیماران مبتلا به بیماری های قلبی عروقی را انجام می دهند، مطالعات اولیه عملکرد قلب را انجام می دهند و بر تمام جنبه های درمان نظارت می کنند، از جمله تجویز داروهایی برای اصلاح عملکرد قلب. تحصیل رشته قلب و عروق در ایسلند به صورت مجزا ارائه نمی شود بلکه در طول دوره های پزشکی و کارآموزی و همچنین دوره های تخصصی این رشته آموزش داده می شود.

پایه و اساس رشته قلب و عروق در سال 1628، زمانی که پزشک انگلیسی ویلیام هاروی مشاهدات خود را در مورد آناتومی و فیزیولوژی قلب و گردش خون منتشر کرد، گذاشته شد. از آن دوره، با تکیه پزشکان بر مشاهدات علمی، رد تعصبات و خرافات دوران قبلی، و انجام مطالعات دقیق در مورد فیزیولوژی، آناتومی و آسیب شناسی قلب و عروق خونی، دانش به طور پیوسته رشد کرد. در طول قرن‌های 18 و 19، پزشکان درک عمیق‌تری از نوسانات نبض و فشار خون، صداهای قلبی و سوفل قلبی (از طریق تمرین سمع، با کمک اختراع گوشی‌پزشکی توسط پزشک فرانسوی رنه لانک)، تنفس و سوفل به دست آوردند. این رشته امروز در سطح پیشرفته ای گسترش یافته و به صورت تخصصی در بسیاری از کشورها ارائه می شود.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده تحصیل رشته قلب و عروق در ایسلند معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه ریکیاویک
2دانشگاه ایسلند

بررسی رشته قلب و عروق در ایسلند

بررسی رشته قلب و عروق در ایسلند

ایسلند جزیره ای کوچک در وسط اقیانوس اطلس شمالی، بین نروژ و گرینلند است. جمعیت آن تقریباً 380000 نفر است. ایسلند با کوه ها، رودخانه های آب شیرین، یخچال های طبیعی، چشمه های آب گرم و آبفشان ها، زیبایی های طبیعی بسیار خوبی دارد. مانند سایر کشورهای غربی، بیماری های قلبی عروقی در ایسلند بسیار شایع هستند و علائم آنها شایع ترین دلیل مراجعه به اورژانس است. ایسلند دارای 2 دانشگاه با دانشکده های پرستاری است، یکی در ریکیاویک، پایتخت، و دیگری در بخش شمالی کشور، در شهر آکوریری. هر دو دانشگاه برنامه های فارغ التحصیلی را چه در محل یا از طریق آنلاین ارائه می دهند.

در ایسلند، پرستاران قلب و عروق در محیط های مختلف کار می کنند. ریکیاویک مرکز خدمات بهداشتی پیشرفته برای کل کشور است. تا همین اواخر 2 بیمارستان بزرگ در آنجا وجود داشت، اما آنها در یک موسسه ادغام شدند، بیمارستان دانشگاه لندسپیتالی.

  • 3 واحد تخصصی قلب و عروق آن شامل یک واحد جراحی و 2 واحد مراقبت از عروق کرونر است.
  • واحدهای مراقبت کرونری در 2 مکان مختلف قرار دارند، اما هر دو مراقبت‌های حاد، متوسط ​​و عمومی را برای بیماران مبتلا به بیماری‌های قلبی ارائه می‌کنند.

هزینه تحصیل پزشکی در ایسلند در اینجا بررسی شده است.

کار در رشته قلب و عروق در ایسلند

متخصصان قلب در ایسلند، پزشکانی هستند که در درمان و مدیریت اختلالات قلبی و عروقی متخصص هستند. متخصصان قلب اغلب همراه با متخصصان در حوزه داخلی، جراحان قلب و عروق و سایر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی کار می کنند. متخصصان قلب و عروق بیماران را در تمام گروه های سنی از نوزادان گرفته تا سالمندان درمان می کنند. تمرکز متخصص قلب جهت کار در رشته قلب و عروق در ایسلند بر پیشگیری، تشخیص و درمان مشکلات مختلف قلبی و عروقی است که عبارتند از:

  • آریتمی
  • فشار خون بالا
  • بیماری شریانی محیطی
  • نارسایی قلب و بیماری عروق کرونر

اگرچه قلب یک رشته تخصصی پزشکی است، اما متخصصان قلب خاصی وجود دارند که در زمینه قلب و عروق کودکان تخصص دارند که شامل درمان و مدیریت مشکلات کودکان می شود. علاوه بر آن، متخصصان قلب خاصی وجود دارند که در زمینه قلب و عروق تهاجمی تخصص دارند، در حالی که برخی دیگر به عنوان متخصص قلب غیر تهاجمی کار می کنند. این دسته بندی متخصصان قلب منحصراً به تجربه و توانایی آنها بستگی دارد.

متخصصان قلب بر مدیریت بیماری های قلبی و عروقی تمرکز می کنند. آنها برای استفاده از تحقیقات تخصصی مانند الکتروکاردیوگرام برای درمان و مدیریت بیماران آموزش دیده اند. متخصصان قلب همچنین در کاردیولوژی مداخله ای، که شامل ارائه درمان هایی مانند آنژیوپلاستی با بالون، نصب ضربان ساز، و تعامل با جراحان قلب در صورت نیاز به بای پس یا سایر روش های جراحی بزرگ، درگیر هستند. میزان حقوق ماهیانه کار در ایسلند جهت کار در رشته قلب و عروق در ایسلند در نمودار زیر آمده است:

درآمد ماهیانه متخصص قلب و عروق در ایسلند

شرایط کار متخصصان قلب و عروق در ایسلند

شرایط کار متخصصان قلب و عروق در ایسلند بدین صورت است که ممکن است آنها به عنوان پزشکان فردی کار کنند یا ممکن است بخشی از گروهی از پزشکان باشند که با هم کار می کنند. علاوه بر این، متخصصان قلب می توانند توسط سازمان های مراقبت های بهداشتی، بیمارستان ها و دانشکده های پزشکی استخدام شوند. لازم به ذکر است که متخصصان قلب غیر تهاجمی یا تهاجمی غیر مداخله ای عمدتاً در یک محیط مطب کار می کنند، جایی که بیشتر کار آنها انجام می شود. شامل درمان با داروها، آزمایش، و ترویج تغییرات سبک زندگی برای مدیریت شرایط قلبی یا عروقی است.

متخصصان قلب در مقایسه با همتایان مداخله‌ای خود کمتر در یک بیمارستان مشاهده می‌شوند. علاوه بر تمرین بالینی، شرایط کار متخصصان قلب و عروق در ایسلند در کنفرانس‌های پزشکی و آموزش سایر متخصصان پزشکی، ایجاد آگاهی مراقبت‌های بهداشتی و مشارکت در محرک‌ های جامعه برای مدیریت قلب مشارکت دارند. شرایط تحصیل و اعزام دانشجو به ایسلند در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توضیح داده شده است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *