مهاجرت تحصیلی ایرلند

رشته قلب و عروق در ایرلند

رشته قلب و عروق در ایرلند

رشته قلب و عروق در ایرلند رشته ای تخصصی است که در دانشگاه های پزشکی این کشور ارائه می شود. ایرلند یکی از کشورهای پیشرفته اروپای است. دوره های رشته قلب و عروق در ایرلند پس از تحصیلات عمومی رشته پزشکی در دوره های تخصصی ارائه می شود. مدارک صادر شده از دانشگاه های ایرلند اعتباری سطح جهانی دارند و دانشجویان فارغ التحصیل از دانشگاه های ایرلند جذب بازار کار در جهان می شوند. جهت تحصیل در ایرلند و اطلاع از شرایط تحصیل در ایرلند می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط بگیرید.

تحصیل تخصص رشته قلب و عروق در ایرلند

متخصص پزشکی است که گواهینامه فعالیت مستقل در زمینه خاصی از پزشکی را دارد (به عنوان مثال در اطفال، قلب و عروق یا طب کار). آنها دوره تحصیلات تکمیلی خود را گذرانده اند و نیازی به نظارت پزشک ارشد ندارند. به استثنای پزشکان عمومی و پزشکان بهداشت عمومی، متخصصان در ایرلند به طور کلی به عنوان مشاور شناخته می شوند. اولین گام در مسیر شغلی متخصص، یک برنامه مدرک پزشکی 5 تا 6 ساله در مقطع کارشناسی است. 6 دانشکده پزشکی در ایرلند وجود دارد:

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده تحصیل رشته قلب و عروق در ایتالیا معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1کالج ترینیتی دوبلین
2کالج سلطنتی جراحان در ایرلند
3کالج دانشگاه دوبلین
4دانشگاه ملی ایرلند
5دانشگاه لیمریک
6کالج دانشگاهی کورک
7دانشگاه ملی گالوی Galway ایرلند

پس از فارغ التحصیلی از دانشکده پزشکی، یک پزشک تازه فارغ التحصیل 12 ماه را به عنوان کارآموز در بیمارستان ها آموزش می دهد، به عنوان بخشی از یک تیم با پرستاران و پزشکان مجرب کار می کند و اولین حقوق خود را به عنوان کارآموز دریافت می کند.

  • ساختار سال کارآموزی به گونه ‌ای است که پزشک می‌تواند انواع تخصص‌ های پزشکی و جراحی را تجربه کند.
  • این تنوع به کارآموز کمک می کند تصمیم بگیرد که در کدام حوزه پزشکی می خواهد به آموزش ادامه دهد.
  • اداره خدمات بهداشتی در ایرلند فرآیند استخدام کارآموز سالانه را مدیریت می کند.

در پایان سال کارآموزی، پزشک باید رشته پزشکی را برای ادامه آموزش انتخاب کند. در مورد تخصص های مبتنی بر RCPI، شما ملزم به تکمیل 2 مرحله آموزش هستید:

  • آموزش تخصصی پایه (BST)
  • آموزش تخصصی عالی (HST)

تحصیل تخصص رشته قلب و عروق در ایرلند

تحصیل رشته قلب و عروق در کالج سلطنتی پزشکان ایرلند

طرح آموزش تخصصی عالی در قلب و عروق از طریق کالج سلطنتی پزشکان ایرلند معتبر است. این یک برنامه 6 ساله است که شامل 3 سال آموزش عمومی قلب و عروق در ایرلند و 1 سال دوره پزشکی عمومی داخلی با شدت بالا است. این 4 سال با 2 سال آموزش فوق تخصصی در خارج از کشور برای دستیابی به تجربه بالینی پیشرفته در مراکز با حجم بالا دنبال می شود. پس از اتمام رضایت بخش این 6 سال (4 به علاوه 2)، شرکت کنندگان گواهی پایان رضایت بخش آموزش تخصصی (CSCST) را دریافت می کنند که به آنها امکان می دهد برای یک موقعیت مشاوره معتبر درخواست دهند. استاندارد آموزش ایرلندی در سراسر جهان به خوبی مورد توجه قرار گرفته است.

داوطلبان ملزم به تکمیل ارزیابی مبتنی بر دانش اروپایی در زمینه قلب و عروق در طول سال سوم آموزش خود، آزمون اروپایی در قلب و عروق عمومی هستند. برنامه درسی اصلی ESC برای متخصص قلب، دانش، مهارت‌ها و نگرش ‌هایی را که انتظار می‌رود در پایان آموزش به دست آمده باشد، فهرست می ‌کند و مشخص می کند که چه سطحی از مهارت در مهارت ‌های عملی مورد انتظار است. روزهای آموزشی با هماهنگی هیئت ایرلندی برای آموزش در پزشکی قلب و عروق و انجمن قلب ایرلند با گروه نماینده کارآموزان ایرلندی، متخصصان قلب فردا برگزار می شود.

  • انجمن قلب ایرلند با انجمن قلب و عروق اروپا مرتبط است، که منابع آموزشی را از طریق پلتفرم یادگیری الکترونیکی آنلاین، دوره های الکترونیکی، گالری ها و کنگره ها در اختیار کارآموزان اروپایی قرار می دهد.
  • این انجمن همچنین بودجه و کمک های مالی را برای حمایت از فرصت های آموزشی در سایر کشورهای اتحادیه اروپا از طریق کمک هزینه تحصیلی بالینی، مشاهده یا دوره های تحصیلات تکمیلی از طریق آکادمی قلب اروپا ارائه می دهد.

کار در رشته قلب و عروق در ایرلند

متخصصان قلب جهت کار در رشته قلب و عروق در ایرلند با داشتن مدرک تحصیلی و کسب گواهی کار در این کشور می توانند برای کار در این رشته اقدام کنند. همانطور که گفته شد برای کار در این رشته بایستی مدرک معتبر داشته باشید و برای کسب مدکر معتبر باید در این کشور و یا کشورهای معادل تخصص رشته قلب و عروق را بدست آورید. حداقل 8 سال تحصیل برای کار در رشته قلب و عروق در ایرلند که شامل کارآموزی در همین کشور است نیز نیاز است.

میزان حقوق ماهیانه کار در ایرلند جهت کار در رشته قلب و عروق در ایرلند در نمودار زیر آمده است:

میزان حقوق ماهیانه کار در ایرلند جهت کار در رشته قلب و عروق

کارشناسی ارشد قلب و عروق پیشگیرانه دانشگاه گالوی ایرلند

کارشناسی ارشد قلب و عروق پیشگیرانه دانشگاه گالوی ایرلند دانشجویان را با دانش و مهارت های مورد نیاز برای کمک به پیشگیری اولیه، ثانویه و سوم هم در سطح فردی و هم در درون جمعیت مجهز می کند. این دوره تنها در نوع خود در سراسر جهان باقی می ماند و ویژگی های منحصر به فرد بسیاری را ارائه می دهد که یک تجربه دانشجویی بسیار رضایت بخش را ایجاد می کند.

  • این برنامه با همکاری موسسه ملی پیشگیری و سلامت قلب و عروق واقع در مرکز قلب و سکته کروی ارائه می شود و در نتیجه از تخصص آموزشی قابل توجهی بهره می برد.
  • همراه با ارائه طیف وسیعی از فرصت های تحقیقاتی با کیفیت بالا.
  • این مشارکت فرصتی استثنایی را برای دانشجویان فراهم می‌کند تا با تیم سلامت متخصص Croí تعامل داشته باشند و در مجموعه‌ ای از ابتکارات مبتنی بر شواهد هیجان ‌انگیز در پیشگیری و توانبخشی از بیماری ‌های قلبی عروقی شرکت کنند.
  • این دوره به طور کامل به صورت آنلاین از طریق ترکیبی از سخنرانی های مجازی در زمان واقعی و یادگیری خودگردان ارائه می شود.
  • این رویکرد انعطاف پذیر دانشجویان را قادر می سازد همزمان نقش های حرفه ای را در عمل بالینی حفظ کنند یا تعهدات دیگر را در حین تکمیل تحصیلات خود مدیریت کنند.
  • دانشجویان با زمینه های مختلف از سراسر جهان با رهبران بین المللی و متخصصان بالینی از قلب و عروق، پرستاری، تغذیه، ورزش، پزشکی رفتاری و بهداشت عمومی تعامل دارند.

شرایط اعزام دانشجو به ایرلند در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توضیح داده شده است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *