مهاجرت تحصیلی موناکو

رشته فیزیولوژی در موناکو

رشته فیزیولوژی در موناکو

رشته فیزیولوژی در موناکو در دانشگاه های این کشور ارائه نمی شود. اساسا موناکو کشوری بسیار کوچک در جنوب فرانسه است و دوره های بسیار کمی آن هم در رشته مدیریت در دانشگاه بین المللی موناکو ارائه می شود. لذا افرادی که علاقه مند به تحصیل رشته فیزیولوژی به صورت اختصاصی هستند می توانند در کشورهای همسایه مانند فرانسه این کار را انجام دهند. موناکو یکی از کشورهای با نرخ بیکاری بسیار پایینی است. در صورت داشتن مدرک تحصیلی معتبر و پیشنهاد کاری در این کشور می توانید در رشته فیزیولوژی در کشور موناکو کار کنید. در ادامه این مطلب اطلاعات بیشتری درباره رشته فیزیولوژی در موناکو توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارائه شده است.

تحصیل رشته فیزیولوژی در موناکو

همانطور که گفته شد تحصیل رشته فیزیولوژی در کشور موناکو امکان پذیر نیست. لذا علاقه مندان به تحصیل این رشته در موناکو از آنجایی که زبان اصلی در آن فرانسوی است به کشور فرانسه می روند. می تواند با تحصیل رشته فیزیولوژی در فرانسه برنامه های مختلف این رشته را آموزش ببینید و تخصص لازم را کسب کنید. کارشناسی فیزیولوژی معمولا 4 ساله است. همچنین در مقطع کارشناسی ارشد دانشجویان دوره های تخصصی این رشته را می توانند بگذرانند. چنانچه علاقه مند به تحصیل رشته فیزیولوژی در اروپا به زبان انگلیسی هستید می توانید سایر مقالات را در سایت دنبال کنید و یا با مشاورین ما صحبت کنید. در حال حاضر دانشگاه های جایگزین در فرانسه که در زیر معرفی شده اند می توانند گزینه خوبی برای تحصیلی در همسایگی کشور موناکو باشد:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه سوربن
2دانشگاه پاریس
3دانشگاه مارسی
4دانشگاه استراسبورگ
5دانشگاه بوردو

مشاغل رشته فیزیولوژی در موناکو

مشاغل رشته فیزیولوژی در موناکو شامل کار علوم آزمایشگاهی در موناکو، کار در بخش های خصوصی و دولتی از جمله بیمارستان ها، مراکز تحقیقاتی و خدمات درمانی و سایر بخش های علمی و خدماتی است. میزان حقوق ماهیانه کار در موناکو برای یک فیزیولوژیست در این کشور به صورت متوسط به میزان 10100€ (یورو) در ماه است. این میزان مبلغی بالغ بر 121000€ (یورو) در سال است. همچنین در کم ترین حالت میزان درآمد ماهیانه کار یک فیزیولوژیست در کشور موناکو در حدود 5230€ (یورو) و در بیشترین حالت 15400€ (یورو) می باشد.

میزان حقوق برخی از مشاغل رشته فیزیولوژی در کشور موناکو در نمودار زیر قابل مشاهده است:

رشته آناتومی و فیزیولوژی انسان در موناکو

آناتومی مطالعه ساختارهای مرتبط با بدن انسان است. فیزیولوژی مطالعه عملکرد هر یک از این ساختارها است. بدن انسان اغلب به عنوان یک ماشین پیچیده تصور می شود. برای اینکه دستگاه کار کند، باید تمام قطعات آن را داشته باشد، اما علاوه بر این هر یک از این قطعات باید بهینه عمل کنند. اگر اندام ها یا سیستم های اندامی به درستی کار نکنند، فرد را مبتلا به بیماری توصیف می کنند. برای مثال برخی از بیماران مشکل نازک شدن (ضعیف شدن) دیواره شریان دارند. که آنوریسم گفته می شود. خون در عروق تحت فشار بسیار بالا قرار می گیرد. این فشار زمانی بیشتر می شود که در حال انجام فعالیت هایی مانند ورزش هستیم. اگر دیواره شریان ضعیف باشد و فشار روی خون بیش از حد افزایش یابد، ممکن است رگ پاره شود (آنوریسم ترکیده شود) و بیمار ممکن است خونریزی کند.

  • چرا آناتومی و فیزیولوژی یک دوره پیش نیاز برای همه برنامه های سلامت است؟

در قلب همه مشاغل بهداشتی، رابطه بین ارائه دهنده خدمات درمانی و بیماران قرار دارد. مگر اینکه بیماران شما برای معاینات سالانه بیایند، به این دلیل به سراغ شما می آیند که یک اندام یا سیستم اندام در بدن آنها به درستی کار نمی کند. برای اینکه بتوانید با آنها خوب رفتار کنید، ابتدا باید نحوه عملکرد بدن را در شرایط سالم درک کنید. بعداً در آموزش خود دوره هایی را خواهید گذراند که اغلب عنوان آنها “پاتوفیزیولوژی” است. مربیان این دوره ها تصور می کنند که شما عملکرد طبیعی یک سیستم اندام خاص را می دانید. سپس همه آنچه را که ممکن است در آن سیستم اندام خاص اتفاق بیفتد، می آموزید.

کار فیزیولوژیست بالینی در موناکو

فیزیولوژیست بالینی یک متخصص پزشکی است که در کنار پزشکان برای تشخیص، درمان و پیش بینی انواع نگرانی ها و آسیب های سلامتی فعالیت می کند. کارهایی که یک فیزیولوژیست بالینی به صورت روزانه انجام می دهد بیشتر بر آموزش، تخصص و موقعیت شغلی او تأثیر می گذارد. همه آنها به طور مستقیم با بیماران کار می کنند، اما در مورد شرایط خاص درمان، معاینه و آموزش می دهند. این رشته یک حوزه بزرگ است و فرصت های زیادی برای کارهای متنوع وجود دارد. فیزیولوژیست های بالینی متخصصان پزشکی هستند که با علم بدن همکاری نزدیک دارند، اما آنها معمولاً پزشک نیستند.

به جای رفتن به دانشکده پزشکی، فیزیولوژیست ها در برنامه های تخصصی، اغلب در سطح کارشناسی ارشد شرکت می کنند. بیشتر اوقات، آنها در یک زمینه خاص تخصص دارند. فیزیولوژی ورزشی، نوروفیزیولوژی و فیزیولوژی تنفسی برخی از حوزه های تمرکز زیادی هستند که به طور کلی در دسترس هستند. فیزیولوژی، مانند اکثر علوم پزشکی، به تحقیقات گسترده بستگی دارد. برخی از فارغ التحصیلان لزوماً به بخش های تحقیقاتی سر می زنند و روزهای خود را صرف درک این رشته می کنند. دانشجویان معمولاً در مراحل اولیه برنامه های آموزشی فیزیولوژیست خود مسیرهای بالینی یا تحقیقاتی را انتخاب می کنند. فیزیولوژیست بالینی زمان بیشتری را با بیماران نسبت به کار در موناکو در آزمایشگاه می گذراند.

کار فیزیولوژیست بالینی در موناکو

وظایف فیزیولوژیست بالینی در موناکو

نام “بالینی” نشان می دهد که فارغ التحصیل در کنار بیماران کار می کند و مراقبت های فعال را ارائه می دهد. بسیاری از آنها روی کارکنان بیمارستان کار می کنند، آسیب ها و بیماری های بیماران بستری را ارزیابی می کنند و در برنامه های مراقبت و درمان با پزشکان همکاری می کنند.

  • آنها را می توان به بیمارانی که از حوادث یا بیماری های بزرگ بهبود می یابند اختصاص داد.
  • اغلب به عنوان بخشی از تیم پزشکی بیمار کار می کنند و به آنها در مسیر بهبود کمک می کند.
  • این نوع فیزیولوژیست بالینی با یک گروه چرخشی از بیماران کار می کند و اغلب چندین فرد را با شرایط مختلف در یک روز ملاقات می کند.
  • او بیماران را بررسی می کند، کار آزمایشگاه را مطالعه می کند و شرایط را از دیدگاه های مختلف درمان ارزیابی می کند.

حوزه های مختلف قوانین مجوز متفاوتی دارند و محدودیت هایی را برای پزشکان غیر فیزیولوژیکی اعمال می کنند، اما اکثر آنها می توانند به طور فعال در درمان کمک کنند. بعد از اینکه پزشک ارزیابی پزشکی انجام داد و برنامه درمانی را تجویز کرد، اغلب یک فیزیولوژیست است که آن را انجام می دهد، یا به بیمار کمک می کند تا بفهمد چگونه این کار را برای خود انجام دهد. بیشتر اوقات، یک فیزیولوژیست بسیار بیشتر از پزشک معالج در بهبود و توانبخشی مشارکت دارد.

فیزیولوژی بالینی در موناکو در بخش خصوصی نیز مورد تقاضا است و بسیاری از متخصصان با کلینیک ها و سازمان های خصوصی برای ارائه خدمات درمانی اولیه همکاری می کنند. تیم ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت درباره اخذ اقامت در موناکو مطالبی را در اختیار شما عزیزان قرار داده اند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *