مهاجرت تحصیلی نروژ

رشته فیزیولوژی در نروژ

رشته فیزیولوژی در نروژ

علاقه مندان به تحصیل رشته فیزیولوژی در نروژ می توانند در این کشور هم به زبان انگلیسی هم به زبان نروژی تحصیل کنند. نروژ دارای دانشگاه های معتبر در اروپاست که رشته فیزیولوژی را در چند دانشگاه خود ارائه می دهد. با داشتن مدرک تحصیلی در نروژ می توانید راه را برای ورود به بازار کار این کشور هموار کنید. مشاغل فیزیولوژی جزو مشاغل علمی و تخصصی و با حقوقی مناسب در نروژ است. با مشاوره کارشناسان ارشد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید به بهترین کشورهای دنیا از جمله شمال اروپا مهاجرت کنید.

تحصیل رشته فیزیولوژی در نروژ

سیستم های اندام به قدری به هم متصل هستند که بیماری در یک سیستم ممکن است منجر به علامت در سیستم دیگر شود. بدون مشاهده ارتباط متقابل طبیعی، نمی توانید بیماری را به طور کامل درک کنید. موفقیت در زمینه سلامت حداقل به 3 چیز نیاز دارد.

  • اول، شما باید شخصیت داشته باشید تا بتوانید از بیماران حمایت و کمک کنید.
  • ثانیاً، شما باید دانش علمی و فنی لازم برای تصمیم گیری صحیح در مورد مراقبت از بیمار را داشته باشید.
  • ثالثاً، شما باید مهارت های بالینی لازم برای پیاده سازی این دانش را داشته باشید.

دوره های فیزیولوژی بالینی در نروژ اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهد که در کلاس های مرتبط با سلامتی و تجربیات بالینی از آنها استفاده خواهید کرد. همچنین دوره آناتومی و فیزیولوژی خود را به عنوان اولین گام در نردبانی که نشان دهنده دانش شما است، مشاهده خواهید کرد. شما نمی توانید با موفقیت به پله بعدی بروید مگر اینکه پایه محکمی در ابتدا داشته باشید. همچنین برخی دیگر از دوره ها مانند فیزیولوژی ورزشی در نروژ بسیار محبوب است. در جدول زیر از جمله دانشگاه های ارائه کننده رشته فیزیولوژی در نروژ معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه اسلو
2دانشگاه علم و صنعت نروژ
3دانشگاه علوم کاربردی اینلند نروژ
4دانشگاه برگن

کار رشته فیزیولوژی در نروژ

جهت کار در رشته فیزیولوژی در نروژ نیاز به کسب تخصص و اخذ مدرک در رشته فیزیولوژی خواهید داشتم. با انجام کار و یا کارآموزی در رشته فیزیولوژی می توانید تجربه اولیه برای کار در این رشته را کسب کنید. بسیاری در این شغل با کار علوم آزمایشگاهی در نروژ کارهای تحقیقاتی انجام می دهند. برخی دیگر نیز در بیمارستان ها و یا سایر گروه های خدماتی و بهداشتی کار می کنند. میزان حقوق مناسب و درخور است. برای مثال حقوق ماهیانه کار در نروژ برای یک فیزیولوژیست ورزشی در این کشور به صورت متوسط به میزان 114000NOK (کرون نروژ) می باشد. این میزان مبلغی بالغ بر 1.37 میلیون NOK (کرون نروژ) در سال است. همچنین در کم ترین میزان، حقوق سالیانه کار در نروژ برای یک فیزیولوژیست ورزشی در حدود 0.63 میلیون NOK (کرون نروژ) و بیشترین میزان 2.1 میلیون NOK (کرون نروژ) می باشد.

حقوق برخی از مشاغل رشته فیزیولوژی در کشور نروژ در نمودار زیر قابل توجه است:

حقوق سالیانه مشاغل فیزیولوژی در نروژ

تحصیل رشته فیزیولوژی در دانشگاه اسلو نروژ

برنامه در فیزیولوژی بر نحوه عملکرد حیوانات زنده، از جمله انسان و چگونگی سازگاری موجودات زنده با محیط خود در سطح مولکولی، سلولی، ارگانیک و فردی متمرکز است. اگر از این برنامه تحصیلی فارغ التحصیل شوید، واجد شرایط خواهید بود تا با تحقیقات فیزیولوژی و زیست پزشکی یا در صنعت داروسازی، تدریس یا مدیریت کار کنید. فیزیولوژی بر نحوه عملکرد حیوانات زنده از جمله انسان و چگونگی سازگاری موجودات زنده با محیط خود در سطح مولکولی، سلولی، ارگانیک و فردی تمرکز دارد.

با مطالعه این رشته:

  • شما درک درستی از فرآیندهای شیمیایی و مولکولی که در داخل و بین سلول ها رخ می دهد به دست خواهید آورد. درک شما برای توصیف و توضیح فرآیندها و معنی آنها برای ویژگیهای موجودات زنده کافی خواهد بود.
  • شما در مورد مهم ترین روش های مولکولی و مبتنی بر سلول که امروزه برای گسترش درک ما از زیست شناسی استفاده می شود، بینش پیدا خواهید کرد.

با گذراندن دوره کارشناسی ارشد، می توانید:

  • انجام کار مستقل در آزمایشگاه.
  • مقالات علمی بخوانید و درک انتقادی از محتویات آنها کسب کنید.
  • ارائه مکتوب و مکتوب موضوعات علمی و نتایج تحقیق.
  • ارائه فرضیه ها و انتخاب، تطبیق و انجام آزمایشات مولکولی و مبتنی بر سلول برای تأیید یا رد فرضیه ها.

اگر 1 سال آموزش عملی را بگذرانید، واجد شرایط تدریس در مدارس متوسطه نیز هستید. اگر علاقه مند به ادامه تحقیقات در یک موسسه دانشگاهی یا صنعت هستید، پس از اتمام تحصیل کارشناسی ارشد در نروژ، چه در دانشگاه اسلو و چه در یک موسسه تحقیقاتی یا بین المللی، واجد شرایط ادامه تحصیل در مقطع دکترا هستید.

برنامه رشته فیزیولوژی در دانشگاه اسلو Norway

برنامه شامل دوره های اجباری و دوره های اختیاری است که با همکاری سرپرست انتخاب شده است. این برنامه معمولاً در ترم پاییز با روش های زیست شناسی مولکولی و بیوشیمی، فیزیولوژی مقایسه ای و اکولوژیکی و روشهای آزمایشگاهی در زیست شناسی سلولی شروع میشود. در ابتدای نیمسال اول، شما همچنین باید در دو دوره آموزش الکترونیکی اجباری در زمینه بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) و یک دوره عملی ایمنی در برابر آتش نشانی شرکت کنید:

  • ایمنی و محیط فیزیکی
  • ایمنی آزمایشگاه
  • ایمنی در برابر آتش

دوره فیزیولوژی مقایسه ای شامل یک پروژه آزمایشگاهی است که در آن گروهی از دانشجویان بر روی یک گزارش کتبی با عناصر موجود در پایان نامه کارشناسی ارشد کار می کنند. به این ترتیب شما در مراحل اولیه مهارت های مورد نیاز برای پایان نامه خود را یاد خواهید گرفت.

ترم دوم شما فیزیولوژی پیشرفته و زیست شناسی سلولی و نوروبیولوژی پیشرفته را می پذیرید و روی پایان نامه خود کار می کنید. شما همچنین می توانید یکی از این دوره ها را با یک دوره اختیاری جایگزین کنید که می تواند به روش ها یا نظریه از سایر گزینه های برنامه در برنامه کارشناسی ارشد گرایش داشته باشد. اگر می خواهید در پایان ترم دوم بیشتر روی پایان نامه خود کار کنید، می توانید این دوره را در ترم 3 یا 4 قرار دهید. اگر در حال گذراندن دوره ای هستید که شامل برنامه درسی تخصصی است، باید آن را در ترم 4 قرار دهید. اگر تحصیلات خود را در ترم بهار شروع کنید، بلافاصله پایان نامه خود را شروع کرده و دوره روش های زیست شناسی مولکولی و بیوشیمی و روش های آزمایشگاهی در زیست شناسی سلولی ترم پاییز را می گذرانید.

برنامه رشته فیزیولوژی در دانشگاه اسلو Norway

Master فیزیولوژی ورزشی در دانشگاه علم و صنعت Norway

کارشناسی ارشد فعالیت بدنی و سلامت دانشجویان را در مورد رابطه بین فعالیت بدنی، سلامت، بیماری، مشارکت و عملکرد به دانشجویان ارائه می دهد. تأکید ویژه ای بر مداخلات برای بهبود سطح سلامت و فعالیت بدنی و کاهش ناتوانی در جمعیت های مختلف وجود خواهد داشت. برای ایجاد تخصص می توانید مستقیماً از 3 تخصص زیر استفاده کنید:

تخصصشرح
فیزیولوژی ورزشیبر درک جامع مکانیسم های عرضه و تقاضای انتقال اکسیژن و همچنین پایه عصبی عضلانی برای قدرت عضلات تاکید دارد. هدف اصلی شناسایی پاسخ های تمرینات ورزشی، تجویز و نظارت بر برنامه های تمرین قدرتمند و استقامتی موثر و بررسی تأثیر آنها بر سلامت و عملکرد است.
علوم حرکتیبر درک و مهارت های ارزیابی و بهبود عملکرد بدنی، عملکرد و فعالیت در زندگی روزمره، سلامتی و بیماری ها و همچنین در ورزش های رقابتی تأکید دارد.
علوم شغلیبر درک متقابل پیچیده عوامل محیطی فردی، جسمی، گروهی و اجتماعی که بر فعالیت و زندگی روزمره انسان تأثیر می گذارد، تأکید می کند. علوم شغلی این دانش را به رویکردهای مبتنی بر شواهد برای درمان، بازتوانی و پیشگیری از بیماری ها و شیوه های زندگی ناسالم و همچنین ارتقاء سلامت و زندگی فعال تبدیل می کند.

شرایط اخذ اقامت نروژ را مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بپرسید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *