مهاجرت تحصیلی مکزیک

رشته فیزیولوژی در مکزیک

رشته فیزیولوژی در مکزیک

علاقه مندان به تحصیل رشته فیزیولوژی در مکزیک می توانند در این کشور تحصیل کنند زبان اسپانیایی در مکزیک زبان اصلی تحصیل است. دوره های فیزیولوژی در کشور مکزیک در مقاطع مختلف از جمله مقطع کارشناسی ارشد ارائه می شود. مکزیک کشوری واقع در آمریکای مرکزی است و از نظر دانشگاهی و تحصیلات در رده متوسط رو به پایین طبق بندی می شود. در هر صورت چنانچه علاقه مند به تحصیل و کار در رشته فیزیولوژی در کشور مکزیک هستید می توانید اقدام کنید. مشاورین و کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند در زمینه اخذ اقامت کشورهای مختلف در جهان راهنمای شما باشند.

تحصیل رشته فیزیولوژی در مکزیک

با اخذ مدرک تحصیلی در رشته فیزیولوژی در کشور مکزیک می توانید وارد بازار کار مکزیک شوید. همچنین می توانید برای کار در کشورهای اسپانیایی زبان در منطقه اقدام کنید. تحصیل رشته فیزیولوژی شامل دروس مختلف از جمله فیزیولوژِی پزشکی، فیزیولوژی سلولی، فیزیولوژی ورزشی و سایر موارد است. زمان تحصیل رشته فیزیولوژی در مکزیک حدود 3 تا 4 سال در مقطع کارشناسی و در مقطع کارشناسی ارشد در مکزیک 2 سال می باشد. با اخذ ویزای تحصیلی مکزیک می توانید جهت اخذ اقامت از طریق تحصیل اقدام کنید.

در جدول زیر از جمله دانشگاه های ارائه کننده رشته فیزیولوژی در مکزیک ذکر شده اند:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه نیومکزیکو
2انستیتو ملی قلب و عروق ایگناسیو چاوز

درآمد مشاغل فیزیولوژی در مکزیک

مشاغل مختلفی در رشته فیزیولوژی در مکزیک وجود دارد. افرادی که دارای تخصص در رشته فیزیولوژی هستند می توانند کار علوم آزمایشگاهی در مکزیک، بیمارستان های دولتی و خصوصی، مراکز بهداشتی و خدماتی و سایر بخش ها کار کنند. بدین صورت حقوق ماهیانه کار در مکزیک برای یک فیزیولوژیست به صورت متوسط به میزان 80300MXN (پزو مکزیک) است. این میزان مبلغی بالغ بر 963000MXN (پزو مکزیک) است. همچنین در حداقل میزان، حقوق ماهیانه کار در مکزیک برای یک فیزیولوژیست در حدود 41700MXN (پزو مکزیک) و حداکثر 123000MXN (پزو مکزیک) می باشد. در زمان انتشار این مقاله هر 1000MXN (پزو مکزیک) برابر با 50$ (دلار) می باشد.

میزان حقوق برخی از مشاغل رشته فیزیولوژی در کشور مکزیک در نمودار زیر آورده شده است:

مشاغل رشته فیزیولوژی در کشور مکزیک

گروه فیزیولوژی موسسه قلب و عروق چاوز مکزیک

گروه فیزیولوژی از زمان آغاز فعالیت تاکنون نقش مهمی در پیشرفت فیزیولوژی در مکزیک داشته است. این گروه توسط دکتر آرتورو روزنبلوث در سال 1947 تاسیس شد. بسیاری از محققان اصلی در تشکیل انجمن علوم فیزیولوژی مکزیک شرکت کردند. محققان وابسته به این بخش، یک مرکز تحقیقاتی مهم ملی (CINVESTAV) و گروه ها و بخش های زیادی در موسسه ملی قلب، مانند بخش سوپاپ ها در ساختمان اصلی موسسه، بخش زیست شناسی مولکولی، ایجاد کرده اند. بخش فیزیولوژی به طور مهمی در توسعه تحقیقات در Instituto Nacional de Cardiología نقش داشته است.

گروه فیزیولوژی مطابق با ایده های دکتر ایگناسیو چاوز سانچز، بنیانگذار موسسه ملی قلب و عروق، در سال 1947 توسط دکتر آرتورو روزنبلوئت تاسیس شد. در غرفه فیزیولوژی و داروسازی “مانوئل سوارز”، در موسسه تازه تأسیس قلب (1944) که ساختمان قدیمی آن در کلونیا واقع شده بود، مستقر شد. این موسسه 75 سالگرد تأسیس خود را جشن گرفت.

هزینه تحصیل و زندگی در مکزیک در اینجا بررسی شده است.

گروه فیزیولوژی سلول و زیست شناسی دانشگاه نیومکزیکو

گروه زیست شناسی سلولی و فیزیولوژی یک گروه علوم پایه در دانشکده پزشکی دانشگاه نیومکزیکو است. کار این گروه در سال 1997 تأسیس شده است و مطالعه ساختار بیولوژیکی، فرایندهای بنیادی سلولی و فیزیولوژیکی و روابط آنها با بیماری انسان را متمرکز می کند.

بخش ها:

  • زیست شناسی عروقی یا فیزیولوژی
  • زیست شناسی سلول های سرطانی
  • زیست شناسی ساختاری
  • آموزش پزشکی یا تحصیلات تکمیلی

مأموریت آموزشی حفظ برنامه های آموزشی است که اصول و آخرین یافته های زیست شناسی مولکولی، سلول و رشد، علوم تشریحی و فیزیولوژی را به دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت علمی در علوم پایه، بالینی و علوم وابسته در دانشگاه نیومکزیکو و به شهروندان مکزیک ارائه می کند.

برنامه تحصیلات تکمیلی علوم زیست پزشکی در دانشکده پزشکی دانشگاه نیومکزیکو شامل هر دو مدرک MS و PhD است و فرصتی مهیج را برای دستیابی به درک گسترده ای از علوم پزشکی در یک محیط عالی ارائه می دهد. یک برنامه درسی هسته ای 1 ساله و گسترده با کار متمرکز در دوره و تحقیقات پایان نامه در آزمایشگاه های دانشکده در سراسر دانشکده پزشکی، از جمله گروه زیست شناسی سلول و فیزیولوژی دنبال می شود. دانشکده گروه زیست شناسی سلولی و فیزیولوژی 2 مورد 6 شش برنامه BSGP شامل موارد زیر را آموزش می دهد:

  • بیولوژی سرطان
  • و فیزیولوژی قلب و عروق

گروه فیزیولوژی سلول و زیست شناسی دانشگاه نیومکزیکو

برنامه فیزیولوژی سلول و زیست شناسی دانشگاه نیومکزیکو

برنامه های ارائه شده در بخش تحصیلات تکمیلی به شرح زیر هستند:

برنامهشرح
فیزیولوژی قلب و عروقیک برنامه منحصر به فرد از دوره های سطح بالا و تحقیقات علمی را در آزمایشگاه یک عضو هیئت علمی در برنامه تحقیقاتی بیماری های قلبی عروقی و متابولیک (CVMD) فراهم می کند. مأموریت برنامه پشتیبانی و تقویت فعالیت تحقیقاتی محققان مرکز علوم بهداشتی دانشگاه نیومکزیکو است که سوالات تحقیقاتی مهم و مرتبط با بالینی را با تمرکز بر بیماری های قلبی عروقی و متابولیکی دنبال می کنند. این برنامه آموزشی در حال حاضر توسط کمک هزینه آموزش قلب و عروق با بودجه NHLBI پشتیبانی می شود و برای اطمینان از آموزش گسترده در فیزیولوژی با علل عمده تحقیق در زمینه بیولوژی عروقی، فشار خون بالا، آپنه خواب، فشار خون ریوی، هیپوکسی، دیابت، پیری، بیماری قلبی، کلیه های مزمن و بیماری و سکته طراحی شده است.
تحقیقات فیزیولوژی عروقیگروه فیزیولوژی عروقی (VPG) توسط دکتر R. Walker تاسیس شد. محققان این گروه شامل اعضای هیئت علمی گروه زیست شناسی و فیزیولوژی سلول ها هستند. همه محققان این گروه سابقه پشتیبانی خارج از کشور را دارند و همکاری زیادی بین آزمایشگاه ها وجود دارد. VPG دارای یک مجموعه ژورنال یا سمینار است و هفتگی جلسات آزمایشگاهی مشترکی را برگزار می کند که طی آن ایده ها رد و بدل می شوند، داده ها ارائه می شوند و برنامه های کمک هزینه برنامه ریزی شده بحث می شوند. VPG دارای کمک هزینه آموزش قلب و عروق با بودجه NHLBI است و سابقه بسیار خوبی در زمینه آموزش دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دانشجویان پس از دکترا دارد.

تیم موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مقاله ای دیگر شرایط اعزام دانشجو به مکزیک را شرح داده اند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *