مهاجرت تحصیلی فیلیپین

رشته جراحی مغز و اعصاب در فیلیپین

رشته جراحی مغز و اعصاب در فیلیپین

تحصیل در رشته جراحی مغز و اعصاب در فیلیپین شرایط معتبر اما ساده ای ندارد. بخش علوم اعصاب یکی از جوان ترین بخش های کالج پزشکی UP فیلیپین است. 3 بخش مختلف تحت بخش های پزشکی، جراحی و اطفال تحت یک بخش واحد متحد شدند به استقلال دست یافت. این بخش برای پاسخگویی به نیاز به مراقبت های تخصصی برای بیماران عصبی در بیمارستان ایجاد شد. امروزه با گذشت 20 سال از ایجاد آن، یکی از بهترین بخش های بالینی در زمینه مراقبت از بیمار، تحقیقات پزشکی و آموزش است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با کادر مجرب خود در زمینه شرایط مهاجرت به کشور فیلیپین و اخذ ویزای دانشجویی این کشور اطلاعات مناسبی در اختیار شما قرار می دهند.

جایگاه رشته جراحی مغز و اعصاب در فیلیپین

این دپارتمان با چشم انداز خود هدایت می شود. برای تبدیل شدن به یک مرکز شناخته شده بین المللی برتری و رهبری در آموزش علوم اعصاب، تحقیق، آموزش، خدمات و حمایت اختصاص داده شده به فیلیپینی ها، به ویژه برای افراد محروم. ماموریت آن خدمت به مردم فیلیپین و پیشرفت در زمینه علوم اعصاب با ارائه مراقبت های عالی و دلسوزانه عصب شناسی و جراحی مغز و اعصاب، توسعه منابع سلامت انسانی برجسته و راهنمایی رهبران و مدافعان پیشگام آینده است. ارزش های اصلی آن شامل توانمندسازی رهبری و کار تیمی، خدمات عمومی و شفقت، صداقت، احترام و مراقبت از افراد، برتری و آزادی تحصیلی است. این بخش در دوره های آموزشی تیمی که از سال سوم دانشکده پزشکی شروع می شود.

یکی از نکات قابل توجه این دوره یادگیری نحوه انجام معاینه عصبی است. بیماری های عصبی و درمان در سال چهارم دانشکده پزشکی آموزش داده می شود. جلسات کارآموزی بالینی در رشته مغز و اعصاب در سال ششم دانشکده پزشکی برگزار می شود. دانشجویان مجاز به شرکت در مراقبت از بیماران در کلینیک ها و بخش ها هستند و در دوره های آموزشی با دستیاران و مشاوران شرکت می کنند. برنامه های آموزشی دستیاری در زمینه مغز و اعصاب بزرگسالان و جراحی مغز و اعصاب توسط این بخش ارائه می شود. برنامه های فلوشیپ شامل آموزش نورولوژی کودکان، سکته مغزی، صرع و الکتروفیزیولوژی است. این برنامه ها توسط انجمن های تخصصی مربوطه خود تأیید شده اند.

کارآموزی رشته جراحی مغز و اعصاب در فیلیپین

حین تحصیل در فیلیپین در این رشته دوره کارآموزی دارید. به کارآموزان پزشک بخش این امتیاز داده می شود که از طریق خدمات خیریه و پرداخت هزینه، و در کلینیک های تخصصی در زمینه صرع، سکته مغزی، سردرد، زوال عقل، اختلالات حرکتی، طیف وسیعی از موارد اغلب پیچیده داخلی و سرپایی را رسیدگی کنند. میاستنی گراویس و نورونکولوژی این دپارتمان برای تحقیق اهمیت قائل می شود، همانطور که مجموعه خروجی های تحقیقاتی و انتشارات کارآموزان و مشاوران خود نشان می دهد. بسیاری از فارغ التحصیلان برنامه های آموزشی آن اکنون در مناطق مختلف فیلیپین تمرین می کنند. برخی در جوامع خود درگیر فعالیت های اجتماعی مدنی شده اند و پست های کلیدی در نهادهای مختلف و سازمان های محلی و ملی دارند. بسیاری از فارغ التحصیلان نیز دوره های فوق تخصصی را در خارج از کشور دنبال کرده اند و برای آموزش و آموزش دانشجویان و متخصصان مغز و اعصاب و جراحان مغز و اعصاب به عضویت آکادمی بازگشته اند.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال پزشکان در فیلیپین می باشید:

نرخ اشتغال پزشکان در فیلیپین

تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در فیلیپین

هدف از ایمنی و اثربخشی به اشتراک گذاری وظایف در جراحی مغز و اعصاب، واگذاری نقش های بالینی به غیر جراحان اعصاب، به خوبی شناخته نشده است. سوابق پزشکی از پذیرش‌های جراحی مغز و اعصاب اورژانس در 2 بیمارستان بررسی می شود. مرکز پزشکی Bicol (BMC)، یک بیمارستان دولتی که در آن جراحی‌های اورژانسی مغز و اعصاب عمدتا توسط دستیاران جراحی عمومی ارائه‌دهندگان TS و Mother Seton انجام می‌شود. بیمارستان، یک بیمارستان خصوصی مجاور که در آن مشاوران جراحی مغز و اعصاب جراحان اصلی هستند.

برخی از فرصت های شغلی و تحصیلی در فیلیپیت عبارت است از:

  • دستیاری مغز و اعصاب بزرگسالان
  • دستیاری جراحی مغز و اعصاب
  • فلوشیپ نورولوژی اطفال
  • فلوشیپ بیماری های عروق مغزی-سکته مغزی
  • فلوشیپ در رشته پزشکی الکترودیاگنوستیک
  • فلوشیپ صرع و EEG
  • دوره آموزشی تکنسین EEG
  • دوره آموزشی تکنسین EMG NCV

اشتغال در رشته جراحی مغز و اعصاب در فیلیپن

اگرچه تنها 12 جراح مغز و اعصاب در فیلیپین وجود دارد. حدود400 جراح مغز و اعصاب فیلیپینی با آموزش مریک و جراحی مغز و اعصاب در ایالات متحده مشغول به کار هستند. دلایل این وضعیت بسیار و متنوع است. جراحی مغز و اعصاب تخصصی است که به مراقبت پزشکی و جراحی از مغز و سیستم عصبی اختصاص دارد. جراح مغز و اعصاب در فیلیپین که سابقه شغلی خوبی دارد بیش از دیگر پزشکان درآمد خواهد داشت. بیمارستان های متعددی نیز آن ها را دعوت به همکاری خواهند کرد. متوسط ​​دستمزد جراحان جراحی مغز و اعصاب 2500000 PHP)) در سال و 1206 PHP در ساعت در مانیل فیلیپین است. میانگین دستمزد برای جراحان جراحی مغز و اعصاب بین 1510000 PHP تا 3980000 PHP است. به طور متوسط، مدرک دکترا بالاترین سطح تحصیلات برای جراحان جراحی مغز و اعصاب است.

شرایط کار پس از تحصیل در فیلیپین بستگی به سابقه کاری شما دارد. در جدول زیر شاهد میانگین حقوق پزشکان در کشور فیلیپین می باشید:

شغلمیانگین درآمد به دلار
رادیولوژی413000$
گوارش406000$
انکولوژی403000$
پوست394000$
چشم پزشکی379000$

اشتغال در رشته جراحی مغز و اعصاب در فیلیپن

طول دوره تحصیلی در فیلیپین

دوره دستیاری جراحی مغز و اعصاب یک برنامه 6 ساله است. داوطلبان پس از اتمام دوره کارآموزی خود برای برنامه های آموزشی انتخابی خود اقدام می کنند. در حال حاضر 10 برنامه آموزشی معتبر وجود دارد. درآمد کم عمدتاً به دلیل رقابت است. تا زمانی که فردی به عنوان مقیم بماند، به رقابت با همسالان خود برای حفظ جایگاه خود در بیمارستان ادامه خواهد داد. یک دانشجوی پزشکی باید مدرک پیش پزشکی را بگذراند که 3 سال است و پس از آن دوره MD که برای 4 سال دیگر خواهد بود. پس از 7 سال تحصیل، فرد باید آزمون مجوز را پاک کند که معمولاً تا 1 سال طول می کشد. رشته همه گیرشناسی در فیلیپین هم رشته ای خوب است.

برخی از شایع ترین شرایطی که جراحان مغز و اعصاب می توانند درمان کنند عبارتند از: تنگی ستون فقرات کمری. جراح مغز و اعصاب می تواند روش های تشخیصی و همچنین درمان جراحی و غیر جراحی را ارائه دهد. اگرچه آنها بیشتر به عنوان جراحان مغز شناخته می شوند، اما از نظر پزشکی برای کمک به بیمارانی که از درد گردن و کمر و همچنین طیف گسترده ای از بیماری ها رنج می برند، آموزش دیده اند پس از اتمام دانشکده پزشکی، 6 سال دیگر آموزش تایید شده توسط کالج سلطنتی برای دریافت گواهی در جراحی مغز و اعصاب طول می کشد. این دوره باید شامل: 2 سال آموزش اصلی در جراحی و 3 سال آموزش رزیدنت مورد تایید کالج سلطنتی در جراحی مغز و اعصاب باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اقامت فیلیپین از طریق تحصیل پاسخگوی سوالات شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *