مهاجرت تحصیلی فیلیپین

رشته همه گیرشناسی در فیلیپین

رشته همه گیرشناسی در فیلیپین

فیلیپین در مقایسه با مقاصد تحصیلی محبوب و است از همین رو مطالعه رشته هایی چون رشته همه گیرشناسی در فیلیپین به انتخابی جذاب تبدیل شده است. جذابیت دیگر تحصیل در این کشور ناشی از این موضوع است که انگلیسی نیز در کنار فیلیپینی یک زبان ملی است. این بدان معناست که می‌ توانید به راحتی با مردم محلی صحبت کنید، راهنمایی بخواهید یا هر چیزی را که می‌خواهید در یک شب بیرون سفارش دهید. از سوی دیگر با بیش از 7000 جزیره، سواحل بکر، و صخره‌ های مرجانی زنده، دانشجویان می‌ توانند پس از کلاس‌ های خود از استراحتی شایسته لذت ببرند. با توجه به گفته های فوق موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این بستر را در سایت خود فراهم آورده که دانشجویان علاقه مند راجع سایر موضوعات مرتبط با فیلیپین به عنوان مقصد مهاجرتی، اطلاعات بیشتری کسب کنند.

ویزای تحصیل رشته همه گیرشناسی در فیلیپین

به دانشجویانی که مایل به گذراندن دوره ‌های کوتاه‌ مدت پزشکی در فیلیپین هستند، توصیه می‌ شود ابتدا ویزای بازدیدکنندگان موقت که به مدت ۵۹ روز در سفارت فیلیپین در هانوی معتبر است، دریافت کنند. این ویزای بازدیدکننده موقت توسط اداره مهاجرت فیلیپین در مانیل به SSP یا بلندمدت تبدیل خواهد شد. مدرسه فیلیپین کسی است که البته دانشگاه مدنظر باید درخواست SSP را به اداره مهاجرت تایید می کند. اعتبار SSP با مدت زمان آموزش یکسان است. پس از این رویه به این شکل است که دانشجو باید مدارک مورد نیاز را به دانشگاه موردنظر در فیلیپین ارسال کند. دانشگاه نیز به نوبه خود این درخواست را برای وزارت امور خارجه فیلیپین تأیید می کند. وزارت امور خارجه به سفارت فیلیپین در هانوی اجازه می دهد تا ویزای دانشجویی را صادر کند. البته سفارت فیلیپین از دانشجو می خواهد که شخصاً در سفارت حاضر شود.

شرایط ویزا برای تحصیل رشته همه گیرشناسی در فیلیپین

شرط نخست این است که دانشجوی خارجی که در زمان ثبت نام حداقل 18 سال سن داشته باشد. وی مستقیماً با هر HEI فیلیپینی که مجاز به پذیرش دانشجویان خارجی است، ارتباط برقرار می کند و با الزامات سازمانی دانشگاه از جمله ارائه مدارک فوق مطابقت داشته باشد: فرم درخواست ویزا کامل شده، کپی واقعی تایید شده بیانیه تاریخچه شخصی، کپی واقعی گواهی نامه پذیرش NOA و CEA در صورت لزوم (با توجه به مقتضی توسط افسر کنسولی)، گواهی پزشکی محضری، همراه با گزارش های آزمایشگاهی ادرار (تجزیه ادرار)، مدفوع (تخمک/انگل و خون مخفی) و خون (روال)، صفحات اشعه ایکس قفسه سینه و نتایج رادیوگرافی قفسه سینه.

در جدول زیر به سایر مدارک لازم برای دریافت ویزای تحصیلی در رشته همه گیرشناسی در فیلیپین اشاره شده است:

ردیفنوع مدرک موردنیاز
1گواهی ترخیص پلیس با امضای مأمور پلیس صادر کننده و مهر نیروی انتظامی
2پاسپورت (حداقل 6 ماه اعتبار)
3هزینه 250.00 دلار به صورت نقدی، حواله یا چک صندوقدار (چک های شخصی پذیرفته نمی شود)
46 عکس 2×2، گرفته شده در 6 ماه گذشته.

پس از تهیه این مدارک، با رضایت از انطباق دانشجو با الزامات خود، یک اعلامیه پذیرش برای دانشجو صادر می کند و اصل و فتوکپی آن را به همراه کلیه مدارک و مدارک به وزارت امور خارجه ارائه می کند. توسط افسر رابط تعیین شده HEI به DFA منتقل می شود. در مرحله بعد DFA مدارک را برای سرکنسولگری فیلیپین واقع در کشور مبدا یا محل اقامت دانشجو برای صدور ویزای دانشجویی تأیید می کند و در مرحله بعد سرکنسولگری فیلیپین دریافت مدارک را به دانشجو اطلاع می دهد و از او می خواهد که شخصاً در مقابل یک افسر کنسولی برای مصاحبه و رعایت الزامات کنسولی حاضر شود.

نقش فعال رشته همه گیرشناسی در فیلیپین

نقش فعال رشته همه گیرشناسی در فیلیپین

در فیلیپین اعتقاد بر این است که اپیدمیولوژیست ها نقش مهمی در سلامت عمومی ایفا می کنند، زیرا سعی می کنند علل و الگوهای بیماری را برای جلوگیری از پیامدهای منفی آینده درک کنند. اپیدمیولوژیست ها برای مطالعه وقایع مرتبط با سلامت به گونه ای آموزش دیده اند که می توان آن را با خبرنگارانی که یک خبر را پوشش می دهند مقایسه کرد. هدف اصلی شناسایی و تحقیق پنج ویژگی کلیدی یک رویداد اپیدمیولوژیک است: رویداد سلامت، محل ایجاد بیماری، زمان، علل، راه های انتقال و عوامل خطر. هدف اپیدمیولوژیست ها از طریق این تحقیق، درک بهتر گسترش بیماری، روش های پیشگیری و درمان بالقوه است. اپیدمیولوژیست ها می توانند در یک نوع بیماری یا حوزه پزشکی، مانند کنترل عفونت، بیوتروریسم یا اپیدمیولوژی دارویی تخصص داشته باشند. در حالی که برخی از اپیدمیولوژیست ها ممکن است مدرک پزشکی دوگانه کسب کنند

برای موفقیت به عنوان یک اپیدمیولوژیست، داشتن این مهارت ها و ویژگی ها کمک می کند: تحقیق علمی و تفکر انتقادی، آشنایی با داده های ریاضی و آماری، توجه دقیق به جزئیات، مهارت های بین فردی و ارتباطی قوی، تسلط بر شیمی. از نظر وظایف روزانه بر اساس صنعت و شغل متفاوت خواهد بود. به طور معمول، روز کاری شامل جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها، اجرای مطالعات تحقیقاتی و انتقال یافته ها می شود. تجزیه و تحلیل داده ها بخش مهمی از این شغل است. اپیدمیولوژیست ها بیشتر وقت خود را در آزمایشگاه صرف تجزیه و تحلیل داده ها می کنند تا تصمیمات آگاهانه ای در مورد ابزارها و استراتژی سلامت عمومی بگیرند. برای مثال، اپیدمیولوژیست های بیماری های عفونی ممکن است از داده های تاریخی برای یافتن الگوهای مشابه بیماری جدید استفاده کنند. این اطلاعات می تواند به پیش بینی انتقال بیماری کمک کند.

درآمد شاغلان رشته همه گیرشناسی در فیلیپین

فردی که به عنوان اپیدمیولوژیست در فیلیپین کار می کند معمولاً حدود 72000PHP (پزوی فیلیپین) در ماه دریافت می کند. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است. حقوق اپیدمیولوژیست ها بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی بسیار متفاوت است و از 33100PHP (پزوی فیلیپین) در ماه (حداقل حقوق) تا PHP114000 (پزوی فیلیپین) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال حقوق متوسط ​​77700PHP (پزوی فیلیپین) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان اپیدمیولوژیست کار می کنند کمتر از 77700PHP (پزوی فیلیپین) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 77700PHP (پزوی فیلیپین) درآمد دارند. از سوی دیگر 25% از اپیدمیولوژیست ها کمتر از 49900PHP (پزوی فیلیپین) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 49900PHP (پزوی فیلیپین) درآمد دارند. همچنین 75% از اپیدمیولوژیست ها کمتر از 104000PHP (پزوی فیلیپین) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 104000PHP (پزوی فیلیپین) درآمد دارند.

یک اپیدمیولوژیست با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 37600PHP (پزوی فیلیپین) در ماه دریافت می کند. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، 50200PHP (پزوی فیلیپین) در ماه کسب کند، که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 74200PHP (پزوی فیلیپین) در ماه به دست می آورد که 48% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته همه گیرشناسی در فیلیپین می باشد:

سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته همه گیرشناسی در فیلیپینافراد مشتاق آغاز دوره تحصیل در رشته همه گیرشناسی در فیلیپین می توانند مراحل اداری اخذ پاسپورت فیلیپین خود را به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت واگذار نمایند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *