مهاجرت تحصیلی شیلی

رشته همه گیرشناسی در شیلی

رشته همه گیرشناسی در شیلی

شیلی در گذشته کشور چندان جذابی به عنوان مقصد مهاجرتی نبود. در یک دهه گذشته رشته های پزشکی از جمله رشته همه گیرشناسی در شیلی به دلایل مختلف بهانه ای برای مهاجرت تحصیلی شده اند. این موضوع از سویی به مدرن شدن شیلی در حوزه آموزش و استفاده از اساتید بین المللی دیگر کشورهای آمریکای لاتین باز می گردد و از سوی دیگر فراهم شدن امکان اقامت پس از تحصیل و همچنین نیازمندی دولت این کشور به نیروی کار در حوزه پزشکی. از همین رو موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا برای متقاضیان علاقه مند مهاجرت، هم بسترهای لازم اخذ پذیرش تحصیلی را فراهم نماید و هم در مورد بورسیه های موجود تحصیلی به دانشجویان، مشاوره های لازم را ارائه دهد.

دلایل تحصیل رشته همه گیرشناسی در شیلی

اولین دلیلی که می تواند رغبت تحصیل در رشته های پزشکی همچون همه گیرشناسی را در شیلی ایجاد کند این است که به عنوان یک کشور، شیلی اهمیت زیادی برای تحصیل در همه سطوح قائل است. بر اساس رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS، پنج دانشگاه از بهترین دانشگاه های جهان در این کشور آمریکای جنوبی قرار دارند. دو مورد از برجسته ترین آنها دانشگاه کاتولیک پاپی شیلی و دانشگاه شیلی است. از سوی دیگر با تحصیل در شیلی شما نه تنها یک تجربه آموزشی منحصربفرد در داخل دانشگاه خواهید داشت، بلکه بیشتر در مورد فرهنگ و مردم شیلی خواهید آموخت.

با ویزای تحصیلی شیلی شما غذاهای جدید می خورید، محله ها را کاوش می کنید و شاید حتی از کوهی در آند بالا می روید. دیدگاه شما نسبت به جهان تغییر خواهد کرد و تمرکز شما گسترش خواهد یافت. این تجربه ای خواهد بود که تا آخر عمر به خاطر خواهید داشت. از سوی دیگر به دلیل احتیاج شیلی به نیروی کار، شانس مشغول شدن به کار در بیمارستان های مختلف برای متقاضیانی که قصد اقامت دارند، به شدت زیاد است.

دانشگاه های مطلوب تحصیل رشته همه گیرشناسی در شیلی

موسسه دانشگاه پاپی کاتولیک شیلی یکی از بهترین دانشگاه هایی است که می تواندی، انتخاب کنید. این دانشگاه دارای 18 دانشکده و 4 پردیس در سانتیاگو به علاوه یک پردیس منطقه ای واقع در جنوب شیلی است. این دانشگاه زمینه های تحصیلی مختلفی از جمله علوم، بهداشت، اقتصاد، الهیات و هنر را ارائه می دهد. دانشگاه کاتولیک پاپی. شیلی قویاً به ارزش داشتن دانشجویان با زمینه ها و مکان های مختلف اعتقاد دارد. برنامه تبادل بسیار فعال آنها شامل روابط با بیش از 300 دانشگاه در 45 کشور است. در مقابل دانشگاه شیلی نیز حدود نیمی از دانشجویان ارزی خود را از ایالات متحده جذب می کند.علاوه بر این 35% دیگر از کشورهای اروپایی و حدود 5% از کشورهای آسیایی وارد می شوند.

دانشگاه شیلی افتخار می کند بر بر داشتن یک هیئت علمی عالی، یک بدنه دانشجویی که در بالاترین سطح به موفقیت می رسد و فضایی که خلاقیت و پیگیری راه حل برای مشکلات مهم ملی و جهانی را تشویق می کند.

در جدول زیر نام دیگر دانشگاه های برتر شیلی اشاره شده است:

ردیفنام دانشگاه
1Universidad de Santiago de Chile, Santiago
2Pontificia
3Universidad de Concepción, Concepcion
4Universidad Tecnológica de Chile
5Pontificia Universidad Católica de Valparaiso، Valparaiso

مسائل کلی مرتبط با تحصیل رشته همه گیرشناسی در شیلی

مسائل کلی مرتبط با تحصیل رشته همه گیرشناسی در شیلی

به طور کلی، داوطلبان دانشجوی ارزی می توانند برای یک ترم از یک سال تحصیلی پس از گذراندن دو سال تحصیل در مدرسه دیگری در کشور خود یا یک کشور واسطه ثبت نام کنند. داوطلبان باید توسط مدرسه قبلی خود توصیه شوند و سپس مدارک لازم را برای ورود به دانشگاه دریافت کنند. کشور و تحصیل. دانشجو در بدو ورود به کشور باید با مراجعه به پلیس بین الملل و ارائه پاسپورت خود و پر کردن درخواست ویزای دانشجویی در مدت 30 روز دریافت کند. موضوع دیگر در مورد تحصیل رشته همه گیرشناسی در شیلی این است که اسپانیایی یک ضرورت است زیرا همه دوره ‌ها به زبان مادری تدریس می ‌شوند. اکثر دانشجویانی که درخواست می‌ کنند به زبان اسپانیایی مسلط هستند، اما اگر اینطور نیستید، بسیاری از دانشگاه ‌ها یک دوره فشرده به زبان اسپانیایی را برای تقویت مهارت‌ های شما ارائه می ‌دهند.

در مورد هزینه ها باید گفت که در حالی که هزینه های حضور در یک ترم در یک دانشگاه درجه یک در سانتیاگو می تواند متفاوت باشد، یک تخمین خوب برای شهریه برای یک ترم حدود 5000$ (دلار) است. هزینه هر دوره برای 10 واحد درسی حدود 1000$ (دلار) به علاوه هزینه اداری حدود 300$ (دلار) است. حدود 3000$ (دلار) ر برای مسکن، 3000$ (دلار) برای وعده های غذایی، 1500$ (دلار) برای حمل و نقل در سانتیاگو و 1000$ (دلار) دیگر برای کتاب ها و هزینه های شخصی متفرقه برنامه ریزی کنید. وقتی همه اینها را اضافه کنید. البته دولت شیلی، از طریق آژانس همکاری بین ‌المللی برای توسعه شیلی، برنامه ‌های بورسیه تحصیلی متعددی را ارائه می‌کند تا در مقطع کارشناسی ارشد در این کشور تحصیل کنند. این کمک هزینه نگهداری، لوازم مدرسه، بیمه پزشکی و شهریه دانشگاه را پوشش می دهد.

درآمد شاغلان رشته همه گیرشناسی در شیلی

فردی که به عنوان اپیدمیولوژیست در شیلی کار می کند معمولاً حدود 3110000CLP (پزو شیلی) در ماه دریافت می کند. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است. حقوق اپیدمیولوژیست ها بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی بسیار متفاوت است و از 1560000CLP (پزو شیلی) در ماه (حداقل حقوق) تا 4820000CLP (پزو شیلی) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال متوسط ​​حقوق 3110000CLP (پزو شیلی) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان اپیدمیولوژیست کار می کنند، کمتر از 3،110،000 CLP درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 3110000CLP (پزو شیلی) درآمد دارند. از سوی دیگر 25٪ از اپیدمیولوژیست ها کمتر از 2100000CLP (پزو شیلی) درآمد دارند در حالی که 75٪ از آنها بیش از 2100000CLP (پزو شیلی) درآمد دارند. همچنین 75% از اپیدمیولوژیست ها کمتر از 3970000CLP (پزو شیلی) درآمد دارند در حالیکه 25% بیش از 3970000CLP (پزو شیلی) درآمد دارند.

یک اپیدمیولوژیست با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 1870000CLP (پزو شیلی) در ماه می گیرد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 2470000CLP (پزو شیلی) در ماه کسب کند که 32% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 3300000CLP (پزو شیلی) در ماه به دست می آورد که %34 بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته همه گیرشناسی در شیلی می باشد:

سطوح حقوقی بر حسب کار در رشته همه گیرشناسی در شیلیکارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده هستند در درباره مشکلات زندگی در شیلی و مزیت های تحصیل در حوزه پزشکی در این کشور، تمام تجارب خود را در اختیار متقاضیان قرار دهند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *