مهاجرت تحصیلی فیلیپین

شرایط کار پس از تحصیل در فیلیپین

شرایط کار پس از تحصیل در فیلیپین

متقاضیان تحصیل و کار در فیلیپین با بررسی شرایط کار پس از تحصیل در فیلیپین و مهاجرت می توانند پس از اتمام تحصیل خود، ویزای کاری معتبر این کشور را دریافت می نمایند. یکی از گزینه های مناسب برای انتخاب فیلیپین جهت تحصیل، هزینه پایین تحصیل در این کشور است. علاوه بر این، این کشور در سال های اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته و فرصت های شغلی خوبی برای افراد تحصیل کرده در این کشور به وجود آمده است. همچنین در این کشور شرکت های بین المللی و معتبری به خصوص در زمینه های فناوری، تجارت آنلاین، مالی و غیره تاسیس شده است. این کشور همچنین یکی از کشورهای بزرگ انگلیسی زبان در جهان است. زبان انگلیسی زبان آموزش و کار در این کشور است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در اینجا شرایط کار پس از تحصیل در فیلیپین را شرح داده است.

بررسی شرایط کار پس از تحصیل در فیلیپین

این کشور در 2 دهه اخیر در صنعت، فناوری و تولید رشد قابل توجهی داشته است. رشد اقتصاد این کشور سالانه بیش از 6% بوده است. لذا بازار کار این کشور به خصوص برای دانشجویان دارای مدارک تحصیلی عالی در حالت مناسبی قرار دارد. تقاضاء برای استخدام نیروی کار تحصیل کرده زیاد است. دانشجویان کافی است پس از فارغ التحصیلی در این کشور یا کشورهای معتبر برای با رعایت شرایط کلی کار پس از تحصیل در فیلیپین به خصوص موارد زیر ویزای کاری دریافت کنند و اقامت کاری را اخذ کنند:

  • مدرک تحصیلی معتبر را از دانشگاه ها و موسسات معتبر کمیسیون آموزش و همچنین وزارت کار دریافت کنند.
  • به زبان انگلیسی و یا فیلیپینی که زبان های رسمی در این کشور هستند تسلط کافی داشته باشند.
  • در زمینه تحصیلی خود گواهی مربوط به کار را با شرکت در آزمون هیئت PRC بدست آورند.
  • در زمینه مدرک و رشته تحصیلی خود به دنبال کار باشند.
  • خود و مهارت خود را با ارائه رزومه معرفی کنند و کاریابی کنند.
  • پیشنهادکاری رسمی دریافت کنند. برای دریافت مجوز اشتغال AEP اقدام کنند.
  • جهت تبدیل ویزای دانشجویی فیلیپین به ویزای کاری از سوی اداره مهاجرت این کشور اقدام کنند.

شرایط کار حین تحصیل در فیلیپین

یکی از مواردی که دانشجویان برای تحصیل در این کشور بایستی به آن دقت کنند کار حین تحصیل در فیلیپین است. طبق قوانین فیلیپین دانشجویان خارجی در این کشور نمی توانند حین تحصیل کار کنند و مجوز کار دریافت کنند. البته دانشجویان می توانند از طرق دیگر مانند خرید سهمی از شرکت و یا خرید اوراق و سهام در بورس سرمایه گذاری کنند. همچنین دانشجویان نمی توانند قرارداد کاری امضاء کنند و حقوق دریافت کنند. لذا توجه به این نکته برای دانشجویان بسیار ضروری است. البته قبل از صدور ویزای دانشجویی مسئولین سفارت از تمکن مالی شما برای رفع هزینه زندگی و تحصیل در این کشور اطمینان حاصل می کنند. البته دانشجویان می توانند در طول تحصیل خود برای کسب تجربه به کارآموزی بپردازند. جهت اطلاع از شرایط کار در این کشور مقاله کار در فیلیپین را بررسی بفرمائید.

نرخ بیکاری در این کشور طبق نمودار زیر خواهد بود:

نرخ بیکاری در فیلیپین

مزایا و شرایط کار پس از تحصیل در فیلیپین

فیلیپین یکی از کشورهای زیبای جنوب شرقی آسیا است که از نظر طبیعی جاذبه های گردشگری بسیاری منحصر به فرد است. این کشور پتانسیل زیادی برای صنعت توریسم، حمل و نقل و نقطه اتصال بسیاری از کشورها می باشد فیلیپین در سال های اخیر از نظر اقتصادی بسیار پیشرفت کرده است. در حال تبدیل شدن به یکی از کشورهای پیشرفته آسیایی می شود. لذا دانشجویان با تحصیل در این کشور می توانند مدرک معتبر از سوی نهادهای اجرایی این کشور را دریافت کنند. از فرصت های شغلی بدست آمده استفاده کنند.

از جمله مزایای کار پس از تحصیل در فیلیپین عبارتند از:

  • اخذ اقامت کشور فیلیپین
  • کار در محیط و فرهنگی جالب
  • امکان مهاجرت به همراه اعضاء خانواده شامل همسر و فرزند زیر 21 سال
  • کار در کشوری انگلیسی زبان
  • فرصت های کار در شرکت های بین المللی
  • امکان اخذ پاسپورت فیلیپین
  • زندگی با هزینه کم

اطلاع از هزینه های مربوط به زندگی در این کشور در مقاله لینک شده هزینه زندگی در فیلیپین شرح داده شده است.

شرایط کار پس از تحصیل کارشناسی در فیلیپین

جهت ورود به بازار کار فنی و تخصصی در کشور فیلیپین دانشجویان نیازمند اخذ مدرک تحصیلی معتبر در دانشگاه های عالی هستند. لذا اخذ اولین مدرک سطح عالی در این کشور یعنی مقطع کارشناسی در فیلیپین ضروری است. مقطع کارشناسی در اکثر رشته ها در این کشور حدود 8 الی 10 ترم به طول می انجامد. مجموعا 4 تا 5 سال زمان می برد. هزینه تحصیل در فیلیپین به طور کلی بسیار مقرون به صرفه است. دانشجویان با رعایت شرایط ورود به دانشگاه های این کشور می توانند با ویزای دانشجویی فیلیپین به عنوان یک دانشجوی خارجی در آن تحصیل کنند. لازم به ذکر است برای کار پس از تحصیل در فیلیپین تمامی کارفرمایان مدرک تحصیلی کارجو را مورد بررسی قرار می دهند. امتیاز ویژه ای برای میزان تحصیلات قائل هستند.

شرایط کار پس از تحصیل کارشناسی در فیلیپین

بازار کار فیلیپین

اقتصاد در چند سال گذشته بیشتر کشورهای آسیای بهتر از گذشته بوده و رشد داشته است. در طی 5 سال گذشته، فیلیپین به دلیل افزایش سرمایه گذاری در نتیجه بهبود اصول و حاکمیت بهتر، به یکی از سریعترین اقتصادهای جهان تبدیل شده است. تولید ناخالص داخلی (GDP) در طی چند سال گذشته به طور متوسط ​​بیش از رشد 5% را تجربه کرده است. کارشناسان می گویند که اقتصاد فیلیپین به طور بالقوه با رشد سریع تر، پایدار و فراگیر تر روبرو خواهد شد. زیرا این کشور وارد نقطه قوت جمعیتی خود می شود که پیش بینی می شود تا سال 2050 ادامه یابد.

در طول این دوره، اکثریت زیادی از جمعیت فیلیپین در سن کار خواهند بود که باعث افزایش بهره وری کشور می شود. در واقع، این کشور قرار است در سال های آینده از مزایای زیادی بهره مند شود. زیرا همچنان در موقعیتی قوی و غیرقابل پیش بینی قرار دارد تا از پیشرفت های آینده در چشم انداز منطقه ای آسیا بهره مند شود.

کار پس از تحصیل رشته هنر در فیلیپین

جهت کار پس از تحصیل رشته هنر دانشجویان به طور کلی نیازی به دریافت گواهی خاصی پس از اخذ مدرک ندارند. با این حال ، فارغ التحصیلان این رشته ممکن است برای واجد شرایط بودن در کار در دفاتر دولتی، در آزمون خدمات (CSE) که توسط کمیسیون خدمات فیلیپین (PCSC) انجام می شود، شرکت کنند. برخی از فارغ التحصیلان برای به دست آوردن تخصص در این صنعت، مدرک دانشگاهی و به دنبال آن مدرک دکترا را دریافت می کنند. دانش آموختگان هنرهای زیبا ممکن است در یک آژانس هنری یا موسسه هنری مسیر شغلی خود را دنبال کنند. آنها ممکن است برای نقش هایی مانند یک گرافیست، عکاس حرفه ای، مربی هنر، طراح صنعتی، نقاش، انیماتور، مجسمه ساز، موزه، طراح لباس، تصویرگر، طراح تولید، فیلم ساز و غیره کار کنند.

کاریابی پس از تحصیل در فیلیپین

جهت یافتن کار پس از تحصیل در این کشور دانشجویان بایستی برای اخذ اقامت پیشنهاد کاری دریافت کنند لذا نیاز به جستجوی کار خواهند داشت. در زیر از جمله موارد کمک کننده برای این کار شرح داده شده است:

  • رزومه بنویسید: اولین کاری که باید روی آن کار کنید ساخت رزومه کاری شما است. این امر نیاز به تجربیات شغلی مرتبط دارد. با کار در مشاغل داوطلبانه یا تابستانی، شانس خود را برای رسیدن به یک حرفه جدید پس از فارغ التحصیل افزایش دهید. شما ممکن است به صورت خیرخواهانه کار کنید. اما این بهترین روش برای ایجاد رزومه کاری شما است. تجربه ای که از انجام کارهای داوطلبانه به دست می آورید به شما کمک می کند تا کاریابی کنید.
  • شبکه خود را رشد دهید: دنیای شرکت ها به روابط خوبی نیاز دارند. اگر افرادی در این صنعت دارید که بتوانند از شما پشتیبانی کنند شانس بیشتری برای اولین کار خود به عنوان فارغ التحصیل تازه کار خواهید داشت. قدم بعدی شما رشد شبکه شما است. اگر تصمیم به انجام کار داوطلبانه گرفته اید، یک قدم جلوتر هستید. شرکت در کارگاه ها و انجمن های آنلاین می تواند ارتباطات شما را نیز تقویت کند. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی خود مانند LinkedIn رزومه کاری خود را قرار دهید.
  • نام تجاری خود را بسازید: کارفرمایان همیشه در جستجوی نامزدهای برجسته هستند. با استفاده از اینترنت، بلاگ خود را راه اندازی کنید یا یک وب سایت بسازید. این ابزارهای آنلاین همچنین مهارت های ارزشمند شما را برجسته می کنند که هر کارفرما همیشه در جستجوی آن است.

جهت اطلاع از شرایط تحصیل در این کشور مقاله تحصیل در فیلیپین را بررسی بفرمائید.

درباره کاریابی پس از تحصیل در فیلیپین

یکی از نکاتی که پس از تحصیل در فیلیپین باید به آن توجه کنید آژانس های کاریابی هستند. لازم به ذکر است برخی از آژانس های کاریابی در واقع آژانس نیستند. به دنبال منفعت طلبی و سوء استفاده هستند. لذا در انتخاب موسسه دقت لازم را داشته باشید. این منفعت طلبی ها پیشرفته و طولانی است که توسط باندهای خلافکار مورد استفاده قرار گرفته است. متقاضیان کار را که به دنبال نقش های بسیاری از سازمان های معتبر هستند تحت تاثیر قرار می دهد. برای جلوگیری از قربانی شدن تقلب در استخدام:

  • به پیشنهادات ناخواسته افرادی که با آنها ناآشنا هستید پاسخ ندهید.
  • جزئیات شخصی یا مالی را برای کسی که نمی شناسید فاش نکنید.
  • مدارک مربوط به دستور زبان را بررسی کنید. زیرا این اغلب نشانه هشدار است.
  • به کارفرمایان یا نمایندگانی که از آدرس های ایمیل یاهو استفاده می کنند بیشتر مراقب باشید.
  • برای بررسی جزئیات فرستنده، به آدرس های ایمیل بروید.
  • اگر از شما درخواست پرداخت هر نوع کاربری شده است، با اداره پلیس محلی خود تماس بگیرید. زیرا این احتمال وجود دارد منفعت طلبی باشد.

برای بررسی تحصیل و اخذ اقامت فیلیپین از طریق تحصیل همچنین به پیشنهاد مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این مقالات را مطالعه کنید. برای ارتباط با ما همچنین می توانید از طرق ذکر شده در سایت اقدام کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *