مهاجرت تحصیلی آلمان

رشته جراحی مغز و اعصاب در آلمان

رشته جراحی مغز و اعصاب در آلمان

رشته جراحی مغز و اعصاب در آلمان رشته ای در زمینه جراحی نورون و مغز است. تحصیل و آموزش پزشکی در آلمان به شدت تحت مقررات فدرال تنظیم می شود. بنابراین، مهم نیست که کدام دانشگاه را برای تحصیل پزشکی در آلمان انتخاب می کنید، می توانید انتظار داشته باشید که ساختار دوره مشابه و مراحل آموزشی مشابهی داشته باشید تا زمانی که بتوانید به عنوان یک متخصص پزشکی کار کنید. در ادامه مقاله ای که مطالعه می کنید در زمینه تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در آلمان بیشتر توضیح خواهیم داد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط و نحوه مهاجرت به آلمان مشاور و راهنمای شماست.

تحصیل پزشکی در آلمان

دانشکده پزشکی (دانشجویان آموزش پزشکی در دانشگاه دریافت می کنند) 6 سال و 3 ماه در آلمان به طول می انجامد و در سیستم کارشناسی و کارشناسی ارشد ادغام نشده است. بنابراین، با اکثر دوره های دیگر ارائه شده توسط دانشگاه های آلمان متفاوت است. درعوض، دانشکده پزشکی با یک معاینه دولتی به پایان می رسد که منجر به تایید صلاحیت به عنوان یک پزشک می شود. برای تحصیل پزشکی در آلمان می توانید پس از اتمام دوران دبیرستان خود برای تحصیل اقدام کنید. برای بسیاری از دانشجویان بین المللی، این امر پس از اتمام دوره مقدماتیStudienkolleg در آلمان است. پس از معاینه دولتی، پزشکان آینده نگر به واحدهای آموزش عملی ملحق می شوند که ممکن است تا 6 سال دیگر ادامه داشته باشند. برای پذیرش در یک برنامه تحصیلی، اغلب به مهارت های زبانی عالی در سطح C1 نیاز است.

بررسی رشته جراحی مغز و اعصاب در آلمان

مطالعات پزشکی که منجر به تایید صلاحیت به عنوان پزشک در آلمان می شود با یک معاینه دولتی خاتمه می یابد که منحصراً به زبان آلمانی ارائه می شود. در حالی که فرم مدرک تحصیلی آزمون دولتی فقط به زبان آلمانی ارائه می شود، فرمت های مدرک دیگری نیز وجود دارد که در سیستم کارشناسی و کارشناسی ارشد ادغام شده است. تحصیل به زبان انگلیسی در زمینه علوم بهداشتی می شود. بنابراین، یکی از گزینه ‌های دریافت آموزش آکادمیک در زمینه مطالعات پزشکی و علوم بهداشت، برنامه‌ های کارشناسی ارشد زبان انگلیسی یا برنامه ‌های کارشناسی هستند که بخشی از برنامه درسی برای تبدیل شدن به یک پزشک متخصص پزشکی نیستند، اما همچنان می‌توانند بینش مفیدی در مورد این رشته ارائه دهند و ممکن است یک افزونه عالی برای آموزش شما به عنوان یک پزشک پزشکی در خارج از کشور. از StudyFinder ما برای پیدا کردن گزینه های زیادی استفاده کنید.

دانشگاه های رشته جراحی مغز و اعصاب در آلمان

اکثر دانشگاه هایی که در آلمان تحصیل پزشکی ارائه می دهند دولتی هستند، یعنی 39 دانشگاه. برخی از مزایای بزرگ آن این است که زیرساخت ها و شبکه های تحقیقاتی جامع در آلمان دارند، رایگان هستند (بدون هزینه تحصیل) و ارائه می کنند. فرصتی برای شرکت در دوره دکتری نیز وجود دارد. تمام مطالعات پزشکی در دانشگاه های دولتی زیربنای برخی مقررات فدرال است که بر ساختار دوره و همچنین فرآیندهای درخواست تأثیر می گذارد. برای پذیرش در یکی از دانشگاه های دولتی آلمان، دانشجویان معمولاً نیاز به معدل برجسته دارند. 4 دانشگاه خصوصی آلمان وجود دارد که تحصیلات پزشکی را ارائه می دهند. برخلاف دانشگاه‌ های دولتی، آنها مشمول NC سراسری نیستند و بنابراین، روند درخواست متفاوت است و تنها به معدل متقاضیان وابسته نیست.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های رشته جراحی مغز و اعصاب در آلمان می باشید:

نام دانشگاهرتبه در میان دانشگاه های پزشکیرتبه در جهان
Heidelberg University3154
University of Munich5046
Humboldt-Universität zu Berlin7078
Freie Universität Berlin9595
Technical University of Munich10574
University of Hamburg108156

هزینه های مطالعه رشته جراحی مغز و اعصاب در آلمان

هزینه های مطالعه رشته جراحی مغز و اعصاب در آلمان

با این حال، هنوز هم می توانید انتظار داشته باشید که برای پذیرش در این دانشگاه ها یک سیستم آزمایشی دقیق را انجام دهید. از جنبه منفی، دانشجویان باید هزینه هایی را به دانشگاه های خصوصی بپردازند که در حال حاضر بسته به دانشگاهی که انتخاب می کنید بین €5700 تا €15500 (یورو) در هر ترم است. همانطور که برای اکثر برنامه های ارائه شده در دانشگاه های دولتی آلمان، تحصیل پزشکی در آلمان معمولا برای دانشجویان بین المللی و دانشجویان آلمانی رایگان است. تنها هزینه ای که باید بپردازند 2 بار در سال کمک ترم است که بسته به دانشگاه €200 تا €300 (یورو) در هر ترم است و مزایای زیادی برای دانشجویان دارد.

در لیست زیر شاهد رشته های مرتبط با جراحی در آلمان می باشید:

  • جراح اطفال
  • جراح ارتوپد و تروما
  • جراح پلاستیک و زیبایی
  • جراح قفسه سینه
  • جراح احشاء

شرایط تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در آلمان

دانشجویان بین المللی معمولاً می توانند در آلمان به صورت رایگان در رشته پزشکی تحصیل کنند. دو سناریو وجود دارد که در آن دانشجویان بین المللی باید برای تحصیل پزشکی در آلمان هزینه پرداخت کنند. دانشجویان بین المللی خارج از اتحادیه اروپا که می خواهند در دانشگاهی در ایالت فدرال بادن-وورتمبرگ تحصیل کنند باید برای هر ترم تحصیلی €1500 (یورو) بپردازند.دانشجویانی که در یکی از 4 دانشگاه خصوصی که تحصیلات پزشکی را در آلمان ارائه می دهند، ثبت نام می کنند، باید شهریه ای بین 5700€ تا €15500 (یورو) در هر ترم بپردازند. از آنجایی که پزشکی یک دوره تحصیلی تحت نظارت فدرال است که مشمول محدودیت ‌های ورود در سراسر کشور است، متقاضیان می‌توانند بدون توجه به جایی که به دنبال درخواست هستند، با شرایط و رویه ‌های مشابهی روبرو شوند. رشته همه گیرشناسی در آلمان نیز رشته ای جدید و مهم است.

در نمودار زیر شاهد میانگین شهریه تحصیل رشته پزشکی در کشور آلمان می باشید:

شهریه تحصیل رشته پزشکی در کشور آلمان

تحصیل پزشکی در آلمان

شرایط تحصیل در رشته پزشکی در آلمان یکی از رقابتی ترین موضوعات است. زیرا تقاضای دانشجویانی که می خواهند دکتر پزشکی شوند بسیار بیشتر از تعداد مکان های موجود است. روش درخواست نسبتاً پیچیده است. به عنوان یک قاعده کلی، شما باید یک معدل عالی در سطوح A خود داشته باشید و یا یکی از شرایط درخواست جایگزین را داشته باشید که به شما امکان پذیرش می دهد. در دانشگاه‌ های دولتی، تحصیل اساساً رایگان است. به استثنای خارجی ‌های غیر اتحادیه اروپا در بادن-وورترمبرگ و کارشناسی ارشد خاص. در دانشگاه های خصوصی هزینه ها در مجموع حدود 50000 € تا 1000000€ (یورو) می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص ویزای دانشجوی آلمان مشاور و راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *