مهاجرت تحصیلی آرژانتین

رشته جراحی مغز و اعصاب در آرژانتین

رشته جراحی مغز و اعصاب در آرژانتین

رشته جراحی مغز و اعصاب در آرژانتین رشته ای عالی است که می تواند از شما یک متخخص منحصر به فرد در همین خصوص  در باب آینده شغلی بسازد. انجام جراحی مغز و اعصاب عروقی و استریوتاکتیک نیازمند توجه شدید به جزئیات است. حتی کوچکترین انحرافات در طول عمل ممکن است تأثیر قابل توجهی بر نتایج عملکردی و بالینی بیمار داشته باشد. علاوه بر فرآیندهای استاندارد حین عمل، تجسم دقیق آناتومی مغز با استفاده از سیستم‌ های تصویربرداری با وضوح بالا می‌تواند برای رویه ‌ها بسیار مهم باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط تحصیل در آرژانتین مشاور و راهنمای شماست. مشاوران متبحر این مجموعه به سوالات شما در زمینه مهاجرت از طریق تحصیل و اخذ ویزای دانشجویی مشاور شماست.

جایگاه رشته جراحی مغز و اعصاب در آرژانتین

راه حل های تصویربرداری داده های 2 بعدی و 3 بعدی عالی را برای هدایت روش های کم تهاجمی و ارزیابی نتایج ارائه می دهند. با قابلیت انجام آنژیوگرافی دیجیتالی تفریق مغز و تصویربرداری 3 بعدی CT مانند ساختارهای آناتومیک در حین عمل، شما آماده ارتقای ایمنی و کیفیت روش های جراحی مغز و اعصاب خود هستید. روش های جراحی مغز و اعصاب با محلول های تصویربرداری Hybrid OR در این کشور درهم آمیخته شده است. فنو ARTIS به لطف راهنمایی تصویر با کیفیت بالا در طول عمل و ارزیابی نتایج حین عمل برای کارایی بیشتر گردش کار، به بهینه ‌سازی عملیات بالینی در Hybrid OR شما کمک می‌کند. این امر نشان از اهمیت و پیشرفته بودن رشته جراحی مغز و اعصاب در آرژانتین دارد.

دانشگاه های مغز و اعصاب در آرژانتین

Instituto Universitario del Hospital Italiano موسسه دانشگاهی بیمارستان ایتالیایی) یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در کلان شهر بوئنوس آیرس و شهر بوئنوس واقع شده است. رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش، فرهنگ، Ciencia y Tecnología، آرژانتین (وزارت آموزش، فرهنگ، علم و فناوری آرژانتین) به رسمیت شناخته شده است، Instituto Universitario del Hospital Italiano (IUHI) بسیار کوچک است (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: زیر 250 دانش آموز ) موسسه آموزش عالی آرژانتینی مختلط Instituto Universitario del Hospital Italiano (IUHI) دوره ‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد.

این موسسه آموزش عالی 20 ساله آرژانتینی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 40%-%50 است که این سازمان آموزش عالی آرژانتینی را به یک موسسه متوسط ​​انتخابی تبدیل می کند. IUHI همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های تحصیل از را دور و بررسی و پیگیری خدمات اداری دانشجو نیز فراهم می شود. محدوده نرخ پذیرش %40-%50 است که این سازمان آموزش عالی آرژانتینی را به یک موسسه متوسط ​​انتخابی تبدیل می کند. دقت داشته باشید که این کشور از سراسر جهان پذیرش دارد و تبعیضی قائل نمی شود.

مزایا تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در آرژانتین

IUHI همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های یادگیری از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند. محدوده نرخ پذیرش %40-%50 است که این سازمان آموزش عالی آرژانتینی را به یک موسسه متوسط ​​انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. IUHI همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های یادگیری از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

در نمودار زیر شاهد نرخ پذیرش در رشته های جراحی در سال های اخیر در آرژانتین هستید:

نرخ پذیرش در رشته های جراحی در سال های اخیر در آرژانتین

الزامات تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در آرژانتین

داوطلبانی که در لیست نهایی قرار می گیرند باید یک تست روانشناسی بدهند. داوطلبان باید پیش نیازهای مشخص شده توسط این نهاد را نیز رعایت کنند. به عنوان بخشی از سیاست بین المللی خود، دانشگاه آرژانتین مجموعه ای از اقدامات متمرکز بر تشویق همکاری بیشتر در جهان آموزش عالی را انجام می دهد. اگرچه یک بخش روابط بین ‌الملل وجود دارد که توسط دولت مرکزی اداره می ‌شود، دانشکده پزشکی نیز چندین طرح را اجرا می‌کند که پیوندهای بین‌ المللی را ترویج، تقویت و گسترش می ‌دهد. تحصیل رشته های جراحی دیگر نیز یکی از گزینه های موجود برای تحصیل است. تبادل دانشجو با دانشگاه ها و موسسات مختلف در سطح جهانی. اینها موافقت نامه های خاصی هستند که به توافق نامه های چارچوب اصلی امضا شده توسط دانشگاه این کشور پیوست شده اند.

به عبارت دقیق، به دانشجویان و اساتید، هم محلی و هم از خارج از کشور، این امکان را می دهد که توسعه مهارت های بین فرهنگی خود را تقویت کنند. از دانشجویان بین المللی برای شرکت در برنامه ویژه دانشکده پزشکی برای دانشجویان ممیزی یا گاه به گاه دعوت می شود. علاوه بر موارد فوق، مرکز مطالعات دانشکده پزشکی یک روش درخواست ویژه برای دانش‌آموزان دبیرستانی از خارج از کشور و همچنین یک روش انتقال برای دانشجویانی که از یک دانشگاه خارجی می‌آیند و علاقه‌ مند به برنامه‌ای که توسط دانشگاه ارائه می‌شود، دارد.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های رشته مغز و اعصاب در آرژانتین می باشید:

نام دانشگاهرتبه در آرژانتینرتبه در امریکای لاتینرتبه در جهان
University of Buenos Aires14434
University Institute of the Italian Hospital27402

الزامات تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در آرژانتین

شرایط تحصیل در آرژانتین

این دانشگاه به عنوان بخشی از سیاست بین المللی تحصیل در مجموعه ای از اقدامات متمرکز بر تشویق همکاری بیشتر در جهان آموزش عالی را انجام می دهد. اگرچه یک بخش روابط بین ‌الملل وجود دارد که توسط دولت مرکزی اداره می‌شود، دانشکده پزشکی نیز چندین طرح را اجرا می‌کند که پیوندهای بین ‌المللی را ترویج، تقویت و گسترش می‌دهد. تبادل دانشجو با دانشگاه ها و موسسات مختلف در سطح جهانی انجام می شود. اینها موافقت نامه های خاصی هستند که به توافق نامه های چارچوب اصلی امضا شده توسط دانشگاه این کشور پیوست شده اند. به عبارت دقیق، به دانشجویان و اساتید، هم محلی و هم از خارج از کشور، این امکان را می دهد که توسعه مهارت های بین فرهنگی خود را تقویت کنند. مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اقامت از طریق تحصیل در آرژانتین مشاور شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *