مهاجرت تحصیلی استونی

رشته جراحی مغز و اعصاب در استونی

الزامات تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در استونی

رشته جراحی مغز و اعصاب در استونی در دانشگاه های بسیار تخصصی تدریس می شود. دانشکده پزشکی استونی یکی از بهترین گزینه ها انگلیسی زبان است. دانشگاه تارتو به دلیل شهرت بالای خود در کیفیت مطالعات و تحقیقات و شهرت عالی دیپلمی که پس از فارغ التحصیلی دریافت می کند، شناخته شده است.ا این دانشگاه رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی را به زبان استونیایی و تخصص های پزشکی را مانند رشته جراحی مغز و اعصاب در استونی به زبان انگلیسی و استونیایی ارائه می دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب مشاور و راهنمای شماست.

مرکز جراحی مغز و اعصاب در استونی

مرکز جراحی مغز و اعصاب مرکز پزشکی شمال استونی بزرگترین مرکز برای درمان برنامه ریزی شده و اورژانسی جراحی مغز و اعصاب در استونی است. 8 جراح مغز و اعصاب در مرکز کار می کنند و 40 تخت بیمار (شامل شش تخت مراقبت های ویژه) دارند. مرکز جراحی مغز و اعصاب مجهز به آخرین امکانات درمانی و تشخیصی بیماران جراحی مغز و اعصاب می باشد. این مرکز هر سال بیش از 2000 عمل جراحی مغز و اعصاب را انجام می دهد، به 8500 بیمار سرپایی در پلی کلینیک مشاوره ارائه می دهند و به طور متوسط​​ 160 عمل جراحی انجام می شود. در تمام طول سال مراقبت های 24 ساعته اورژانس جراحی مغز و اعصاب را برای تمام شمال و غرب استونی ارائه می شود و به طور متوسط ​​500 عمل اورژانسی در سال انجام می دهند.

این مرکز بیماری‌ های سیستم عصبی مرکزی را که نیاز به جراحی دارند (تومورهای مغزی، رگ‌ های خونی مغز، ضربه‌های مغزی و غیره)، بیماری ‌های دژنراتیو ستون فقرات (فتق دیسک ستون فقرات، تنگ شدن کانال نخاعی) و فشرده ‌سازی یا آسیب عصب محیطی را درمان می‌کند. این مرکز همچنین در زمینه آموزش پزشکان مقیم فعال است و جراحان مغز و اعصاب در برنامه ها و پروژه های مختلف تحصیلی شرکت می کنند. با همکاری متخصصان سایر رشته‌ها در مرکز پزشکی شمال استونی (رادیولوژیست‌ ها، پزشکان مراقبت ‌های ویژه، متخصصان مغز و اعصاب، انکولوژیست ‌ها)، به همه بیماران خود توجه بسیار پیچیده، با کیفیت خوب و به موقع را ارائه می‌کنند. طول صف قرار ملاقات سرپایی و مراقبت های بستری بستگی به ماهیت و جدی بودن موضوع سلامت دارد.

دانشگاه های مغز و اعصاب در استونی

دانشگاه تارتو یا UT بین مراکز مطالعات نخبگان و تحقیقاتی برای دانشجویان پزشکی قرار دارد. این دانشگاه همچنین مشهورترین دانشگاه استونی است. 4 پردیس دانشگاه وجود دارد: پردیس اصلی، Pärnu، Narva و Viljandi. در حال حاضر بیش از 14000 دانشجو در تمام پردیس ها با سابقه 1660 دانشجوی بین المللی ثبت نام کرده اند که در دوره ها و تحقیقات مختلفی که توسط دانشگاه تارتو میزبانی می شود، ثبت نام کرده اند از ابتدای تاسیس این دانشگاه با اساتید فنلاندی و آلمانی همکاری قوی وجود داشت. با توجه به فرهنگ استونیایی و فرصت‌ های تحقیقاتی بالای آن، این دانشگاه در میان%1 دانشگاه ‌های برتر جهان قرار دارد. طبق رتبه بندی QS، رتبه بندی دانشگاه های جهانی دانشگاه تارتو در بین 300 دانشگاه برتر جهان قرار دارد.

طبق رکورد علمی استونی، این دانشگاه دارای رکوردی در بین 22 رشته تحقیقاتی است. دانشگاه تارتو همچنین دارای رکوردی برای ورود به %1 از دانشگاه های پراستناد برای تقریباً بیش از 11 دوره تحقیقاتی است که توسط دانشگاه انجام می شود. دانشگاه همچنین بر توسعه شهرت و تجارت بین المللی تمرکز دارد که به مدیریت و همچنین دانشجویان دانشگاه کمک می کند تا از امکانات تحقیقاتی با کیفیت بالایی برخوردار شوند. همکاری نزدیک با شرکت ها و حل مسائل صنعتی در زندگی واقعی یک پیشرفت کلیدی برای UTians فراهم کرده است. دانشگاه تارتو قوی ترین دانشگاه تحقیقاتی در استونی است. این تنها دانشگاه بالتیک است که برای پیوستن به گروه کویمبرا، یک باشگاه معتبر از دانشگاه‌ های تحقیقاتی مشهور دعوت شده است، و همچنین متعلق به شبکه اوترخت و شبکه U4 است.

در نمودار زیر شاهد تعداد متقاضیان تحصیل در رشته پزشکی و جراحی در استونی می باشید:

تعداد متقاضیان تحصیل در رشته پزشکی و جراحی در استونی

مزایا تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در استونی

تحقیقات سطح بالا نیز توسط مراکز عالی دانشگاه انجام می شود. UT یک شریک تحقیق و توسعه نوآور برای شرکت های کوچک و شرکت های چند ملیتی است. ماهواره EstCube-1 استونی را به چهل و یکمین کشور فضایی جهان تبدیل کرد. کل مدرک به زبان انگلیسی تدریس می شود و طول کل برنامه 6 سال با بار کل 360 ECTS است. تنها 24 مکان به زبان انگلیسی با هزینه €12000 (یورو) در سال وجود دارد. این دانشگاه در بین دانشجویان فنلاندی محبوب است، که سازمان بین المللی TASLO خود را برای دانشجویان فنلاندی دارند. هدف اصلی این دوره ایجاد یک متخصص بهتر در زمینه پزشکی است. هدف کلی برنامه پزشکی تربیت پزشکانی است که قادر به ارائه کمک های پزشکی با کیفیت بالا مطابق با دستاوردهای اخیر در پزشکی و استانداردهای بالای اخلاقی باشند.

الزامات تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در استونی

پس از فارغ التحصیلی، دانشجویان می توانند مشاغل متنوعی را در سطح بین المللی دنبال کنند. دانش آموزان فرصتی برای ادامه تحصیل در یک برنامه اقامتی در استونی یا خارج از کشور و تبدیل شدن به پزشک متخصص دارند. تحصیل پزشکی در مقطع دکتری را دارند. آخرین مهلت درخواست اواسط آوریل است، نتایج فرآیند پذیرش در حدود 25 می منتشر می شود. سال تحصیلی از 29 آگوست شروع می شود. 70% نمره نهایی نتیجه BMAT، 15٪ ارزیابی نامه انگیزشی، 15٪ مصاحبه ورودی است. برای در نظر گرفتن پذیرش، BMAT و نامه انگیزشی باید حداقل 51 امتیاز از 100 باشد. مصاحبه انگیزشی بیشتر در مورد تسلط به زبان انگلیسی (30%) و مهارت های تحلیلی / استدلالی (70%) است. درخواست به صورت آنلاین ارسال می شود.

در لیست زیر شاهد برخی از مدارک لازم برای تحصیل در دانشگاه های استونی هستید:

  • انگیزه نامه دستورالعمل ها و معیارهای ارزیابی در فرم درخواست آنلاین گنجانده شده است.
  • نتیجه آزمون SAT در زیست شناسی (حداقل نمره 640)؛
  • کپی رسمی کپی ثانویه صفحه گذرنامه که مشخصات شخصی متقاضی را ذکر می کند.
  • گواهی مدرسه و لیست نمرات به زبان اصلی
  • ترجمه تایید شده گواهینامه تحصیل و لیست نمرات به انگلیسی.

در جدول زیر شاهد هزینه تحصیل در استونی در رشته جراحی مغز و اعصاب می باشید:

شهریه به دلار در سال 2020شهریه به دلار در سال 2021شهریه به دلار در سال 2022
$12000$13200$14000

الزامات تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در استونی

تحصیل در استونی

تارتو دومین شهر بزرگ استونی پس از تالین پایتخت استونی است. این شهر 186 کیلومتری جنوب شرقی تالین و 245 کیلومتری شمال شرقی ریگا، پایتخت لتونی واقع شده است. فاصله تا پایتخت تعطیلات تابستانی استونی، Pärnu در غرب 176 کیلومتر است و سریع ‌ترین مسیر با ماشین از طریق Viljandi و Kilingi-Nõmme است. تارتو بر روی Emajõgi رود مادر” قرار دارد که 2 دریاچه بزرگ استونی، دریاچه Võrtsjärv و دریاچه Peipus را به هم متصل می کند. این شهر مکانی بسیار زیبا با استفاده کم از موتورهای دیزلی یا بنزینی است. این کشور در حال حاضر استفاده از خودروهای دوستدار محیط زیست را آغاز کرده است و در چند سال اخیر میزان استفاده از سری ها افزایش یافته است. رشته بیهوشی در استونی هم می تواند یک گزینه مناسب تلقی شود.

دولت شهر همچنین چرخه ‌های اجاره‌ای را با نرخ‌های ارزان‌تر و مقرون به صرفه ‌تر برای مردم ایجاد کرده است. از آنجایی که همه چیز به خوبی متصل است و در نزدیکی آن استفاده از چرخه ها به عنوان مثال برای وسایل حمل و نقل بسیار آسان می شود. تارتو اغلب به عنوان مرکز آکادمیک کشور سنجیده می شود، به ویژه از آنجایی که اولین دانشگاه متولد شده و شناخته شده کشور، دانشگاه تارتو، در آن قرار دارد. خود تارتو همچنین اولین شهر استونی و دیگر کشورهای بالتیک است. دانشگاه تارتو یکی از دانشگاه های معروف در جهان است که پذیرای دانشجویان بین المللی از سراسر جهان است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه تحصیل دکترا در استونی مشاور شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *