مهاجرت تحصیلی اسکاتلند

رشته جراحی مغز و اعصاب در اسکاتلند

رشته جراحی مغز و اعصاب در اسکاتلند

رشته جراحی مغز و اعصاب در اسکاتلند یک رشته مهم و الزامی است که در سال های اخیر بیش از پیش به این رشته توجه نشان داده شده است. جراحان مغز و اعصاب اختلالاتی را که بر سیستم عصبی مرکزی (مغز و نخاع) و سیستم عصبی محیطی تأثیر می‌گذارند که می‌تواند هر ناحیه از بدن را درگیر کند، تشخیص، ارزیابی و جراحی می‌کنند. آنها طیف گسترده ای از بیماری ها را از تروما، تومورها، سکته های مغزی گرفته تا عفونت ها یا شرایط دژنراتیو و مادرزادی را درمان می کنند. جراحی مغز و اعصاب یک تخصص چالش برانگیز است. درک ما از مغز و سیستم عصبی مرکزی همیشه در حال تغییر است و شما باید از آخرین پیشرفت ‌ها و تحقیقات به ‌روز باشید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت برای تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در اسکاتلند راهنمای شماست.

کار در حوزه رشته جراحی مغز و اعصاب در اسکاتلند

شما در یکی از 30 واحد عصبی در بریتانیا مستقر خواهید شد. اینها معمولاً به بیمارستان های آموزشی بزرگ در شهرهای بزرگ یا نزدیک آن متصل می شوند. روز کاری شما طولانی خواهد بود و سطح بالایی از کار آماده است. حدود نیمی از کار شما می تواند شامل برخورد با شرایط اضطراری باشد. کار جراحی شما می تواند شامل هر چیزی از موارد ساده گرفته تا عمل های بسیار پیچیده و طولانی باشد. نظارت بر بیماران پس از جراحی بسیار مهم است زیرا ممکن است عوارضی مانند لخته شدن خون، سکته مغزی و کما رخ دهد. شما همچنین از خانواده بیماران خود قبل و بعد مراقبت خواهید کرد و این می تواند از نظر احساسی چالش برانگیز باشد، به خصوص اگر همه چیز طبق برنامه پیش نرود.

در جدول زیر دانشگاه های رشته جراحی مغز و اعصاب در اسکاتلند را مشاهده می کنید:

نام دانشگاهرتبه در اسکاتلندرتبه در بریتانیارتبه در اروپا
University of Edinburgh1667
University of Glasgow214130
University of Dundee315131
University of Aberdeen427214
University of St Andrews533243

درآمد رشته جراحی مغز و اعصاب در اسکاتلند

جراحی مسئولیت اصلی شماست، اما بیماران را در کلینیک های سرپایی، بخش ها و بخش های اورژانس نیز خواهید دید. بیماران شما می توانند در تمام سنین باشند و ممکن است نیازهای فوری و تهدید کننده زندگی یا یک وضعیت ناتوان کننده مزمن داشته باشند. هنگامی که آموزش پایه خود را بعد از دانشکده پزشکی شروع کنید، ابتدا حقوق دریافت خواهید کرد. حقوق پایه از £29000 (پوند) تا £30000 (پوند) متغیر است. هنگامی که آموزش تخصصی خود را به عنوان جراح مغز و اعصاب استخدام شده توسط NHS شروع می کنید، می توانید انتظار داشته باشید که حداقل £40000 (پوند) حقوق دریافت کنید که می تواند به £84000 (پوند) تا £10000 (پوند) به عنوان مشاور افزایش یابد.

دیگر مزایا کار به عنوان متخصص جراحی مغز و اعصاب در اسکاتلند عبارت است از:

  • کار منعطف و پاره وقت
  • درآمد بالا در اوایل کار شما
  • در هر کجای دنیا کار کنید
  • طرح بازنشستگی عالی
  • حق تعطیلات خوب
  • تخفیف NHS در مغازه ها و رستوران ها

درآمد رشته جراحی مغز و اعصاب در اسکاتلند

مهارت های جراح مغز و اعصاب در اسکاتلند

مهارت های ارتباطی عالی برای مدیریت طیف گسترده ای از روابط با همکاران و بیماران و خانواده های آنها الزامی است. انعطاف پذیری عاطفی، خلق و خوی آرام و توانایی خوب کار کردن تحت فشار نیز باید از توانمندی های شما باشد. کار تیمی و ظرفیت رهبری تیم های چند رشته ای و مهارت های حل مسئله و تشخیصی و توانایی سازمانی برجسته و مهارت های تصمیم گیری موثر و مدیریت زمان و منابع درجه یک به نفع بیماران از بدیهی ترین مهارت های یک پزشک در اسکاتلند است. برای یک جراح درجه بالایی از مهارت دستی و هماهنگی فوق العاده دست و چشم، بینایی عالی و آگاهی بصری فضایی و استقامت بدنی برای مقابله با نیازهای جراحی مانند ایستادن چند ساعت برسر عمل های طولانی لازم است.

شرایط ورود در رشته جراحی مغز و اعصاب در اسکاتلند

اولین قدم شما دانشکده پزشکی است. به طور معمول، شما به GCSE عالی و سه مدرک A یا A در سطح A از جمله شیمی برای یک مدرک کارشناسی 5 ساله در پزشکی نیاز دارید. برخی از دانشگاه به ضریب های متفاوتی از زیست و فیزیک و زیاضی نیاز دارند. اگر در حال حاضر مدرک دارید، می توانید برای یک دوره فوق لیسانس 4 ساله در رشته پزشکی تحصیل کنید. شما باید یک مصاحبه و آزمون پذیرش را پشت سر بگذارید. از شما خواسته می شود که نشان دهید چگونه ارزش های NHS مانند شفقت و احترام را نشان می دهید. رشته چشم پزشکی در اسکاتلند رشته ای خوب برای تحصیلات بین المللی است.

در نمودار زیر شاهد نرخ پذیرش در دانشگاه های اسکاتلند در رشته جراحی مغز و اعصاب می باشید:

نرخ پذیرش در دانشگاه های اسکاتلند در رشته جراحی مغز و اعصاب

تحصیل در اسکاتلند

برخی از دانشکده های پزشکی به دنبال استخدام ترکیبی از دانشجویان با زمینه ها و مناطق جغرافیایی مختلف هستند. جراحان مغز و اعصاب می توانند تغییرات بزرگی در زندگی بیماران ایجاد کنند. ممکن است فردی با یک وضعیت تهدید کننده زندگی مواجه شود و پس از عمل جراحی به سلامت کامل بازگردد، که بسیار مفید است. رشته قلب و عروق در اسکاتلند یک رشته بسیار محبوب است. در سال 2022، 220 درخواست برای 26 مکان آموزشی تخصصی وجود داشت. در می 2022، 362 جراح مغز و اعصاب مشاور در NHS انگلستان مشغول به کار بودند. پس از دانشکده پزشکی، به برنامه پایه 2 ساله پولی ملحق خواهید شد که در آن در 6 مکان در تنظیمات مختلف کار خواهید کرد.

پس از برنامه پایه خود، می توانید برای آموزش تخصصی پولی برای تبدیل شدن به یک جراح مغز و اعصاب درخواست دهید که حداقل 8 سال طول می کشد. شما می توانید در طول آموزش یک مسیر آکادمیک را طی کنید و بخشی از زمان خود را به تحقیق اختصاص دهید تا زمانی را از برنامه صرف کنید تا به سمت دکترا کار کنید. ممکن است بتوانید به صورت پاره وقت تمرین کنید، مثلاً به دلایل سلامتی یا اگر مسئولیت های خانوادگی یا مراقبتی دارید. شما می توانید تخصص یا انجام تحقیقات در زمینه هایی مانند جراحی مغز و اعصاب کودکان، نورونکولوژی ( مدیریت تومورهای مغز و ستون فقرات)، جراحی ستون فقرات، و جراحی مغز و اعصاب عملکردی مدیریت شرایطی مانند صرع، اختلالات حرکتی و فلج مغزی را مطالعه کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در باب تحصیل در اسکاتلند مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *