مهاجرت تحصیلی استونی

تحصیل دکترا در استونی

تحصیل دکترا در استونی

تحصیل دکترا در استونی همانند سایر کشورها، آخرین مقطع تحصیلی در دانشگاه های این کشور است که با اخذ بورسیه امکان پذیر می باشد. اخذ مدرک دکترا شانس فارغ التحصیلان در برای یافتن کار در استونی بسیار بالا می برد و بسیاری از دانشجویان دکترا در استونی نیز می توانند در دانشگاه های این کشور در طول تحصیل خود کار کنند. استونی کشوری پیشرفته از نظر آموزشی است و بازار کار این کشور نیاز بسیاری به نیروی کار متخصص دارد. تحصیل دکترا در استونی به زبان های انگلیسی و استونیایی ارائه می شود و دانشجویان می توانند در برنامه های مختلفی در این مقطع تحصیل کنند.

در ادامه این مطالب همراه با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت باشید تا پاسخ سوالات زیر را بیابید.

  • مقطع دکترا در استونی چند سال به طول می انجامد؟
  • شرایط تحصیل دکترا در استونی چگونه است؟
  • برنامه های دکترا در استونی چگونه است؟

تحصیل در کشور استونی

پیشرفتهای چشمگیر استونی در زمینه فناوری و آموزش باعث اعتبار و محبوبیت بالایی در بین دانشجویان بین المللی شده است. استونی به عنوان یکی از بهترین اقتصادها در اروپا، دارای استانداردهای بالایی برای زندگی با امکانات پزشکی کاملا مدیریت شده و دسترسی به فرصت های شغلی است. فرهنگ و سبک زندگی محلی استونی مدرن و پر جنب و جوش است، دارای محیطی پاک و ناب و استانداردهای آموزشی تحسین شده جهانی است. دانشجویان برای دستیابی به ویزای دانشجویی استونی بیش از سایر کشورهای اروپایی باید یک روش سختگیرانه را طی کنند، شرایط پذیرش دانشگاه های استونی زیاد نیست و بیش از همه دانشجویان پس از اتمام مدارک مجاز به اقامت 9 ماه بیشتر در استونی هستند. برای جستجوی کار در نظر گرفتن انبوهی از ویژگیهای سودمند ویزا در استونی، آن را به یک مقصد تحصیلی جذاب در خارج از کشور در بین کشورهای اروپایی تبدیل می کند.

درباره تحصیل دکترا در استونی

تقریبا 250 برنامه تحصیلی در استونی وجود دارد که به زبان انگلیسی ارائه می شود. قطعا از بین این برنامه ها، بیشتر برنامه های انگلیسی زبان مربوط به تحصیل دکترا در استونی هستند لذا می توانید یک برنامه مطالعه را پیدا کنید که الهام بخش آن برای تحصیل به زبان انگلیسی در استونی باشد. انتخاب برنامه تحصیلی برای خواسته های شغلی هر دانشجو خاص و ویژه است. در حالی که برای تحصیل دکترا در استونی باید از توانایی های خود، تعهد تحصیلی و مجموعه مهارت های قبلی خود مطمئن باشید.

شما باید درباره موضوعاتی که متعهد به مطالعه آنها هستید علاقه مند و پرشور باشید، پتانسیل موفقیت شغلی برنامه مطالعاتی مورد نظر خود را کاوش کرده و سطح دشواری را ارزیابی کنید. شرایط ورود به برنامه های تحصیلی مختلف را که برای هر یک از آنها خاص است بررسی کنید و معیارهای واجد شرایط بودن را برآورده کنید. تحصیل دکترا در استونی معمولا 4 ساله است و همانند سایر کشورهای اروپایی شامل ارائه تر دکترا و دفاع از آن است.

در نمودار زیر می توانید مدت زمان تحصیل دکترا در استونی و دیگر مقاطع را مشاهده کنید:

تحصیل در مقاطع مختلف استونی

مزایای تحصیل دکترا در استونی

ستونی الگوی معتبری از جامعه امروزی است که از نظر دیجیتالی پیشرفته و از نظر اقتصادی شکوفا شده است. جمعیت بسیار کم و مساحت بسیار کمی دارد اما استونی توانسته در تمام زمینه های زندگی رشد داشته باشد. استونی به تازگی گنجینه ای برای دانشجویان خارجی شده است و متناسب با خواسته های تحصیل در خارج از کشور متقاضیان است که به آنها استانداردهای بالای زندگی با هزینه بسیار کم، کیفیت استثنایی آموزش با ساختار تدریس مدرن و گواهینامه ها و مدارک جهانی پذیرفته شده، پس از فارغ التحصیلی را ارائه می دهد. فرصت ها، به عنوان یک کشور شنگن، پنجره ای به دیگر کشورهای اروپایی باز می کند، فرصتی برای شرکت های تازه تاسیس و یکی از امن ترین و پاک ترین کشورهای اروپایی، به طور قطع یک گوهر پنهان در کشورهای بالتیک است.

چند دلیل مهم برای تحصیل در استونی و تحصیل دکترا در استونی:

  • تحصیل در کشوری پیشرفته و مدرن
  • تحصیل با هزینه بسیار مقرون به صرفه
  • تحصیل دکترا به زبان انگلیسی
  • اخذ مدرک PHD معتبر در اروپا
  • فرصت 9 ماه برای یافتن کار در استونی پس از تحصیل
  • حضور شرکت های گسترده خارجی در استونی
  • تحصیل در منطقه شنگن

تحصیل دکترا در دانشگاه های استونی

دانشگاههای استونی یک ساختار برنامه درسی و روش تدریس ایجاد کرده اند که بر ایجاد مهارت های شناختی دانشجویان و ارتقا توانایی های فردی آنها متمرکز است. الگوی مطالعه شامل تعاملات اتاق کلاس، سخنرانی ها، سمینارها، پروژه های تحقیقاتی، فعالیت های حل مسئله، سخنرانی ها، مطالعات گروهی و سازماندهی رویدادهای مختلف علمی مربوط به دوره ها است. بعد از سنگاپور و ژاپن، استونی از حداکثر بهره مندی از فناوری استفاده کرده است، بنابراین شما مهارت بالایی یاد خواهید گرفت. مدارک ارائه شده توسط دانشگاه های استونی دارای اهمیت و ارزش معتبر در اروپا و فراتر از آن است. تقریباً همه دانشگاههای استونی دوره های آموزش انگلیسی ارائه می دهند اما اگر موفق به یادگیری زبان استونیایی شوید امتیاز قابل توجهی دریافت خواهید کرد.

جهت تحصیل دکترا در استونی دانشگاه های این کشور در جدول زیر معرفی شده اند:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه تالین
2دانشگاه تارتو
3کالج صنعتی تالین
4موسسه EBS
5موسسه تجارت استونی
6دانشگاه علوم زندگی استونی
7آکادمی هنر استونی

شرایط تحصیل دکترا در استونی

شرایط ورود معمولا برای برنامه مطالعه خاص است و به طور متفاوتی توسط هر دانشگاه تنظیم می شود. برخی از دانشگاه های استونی آزمون های ورودی برگزار می کنند و برخی از آنها توانایی های علمی را از طریق مقاله و نمونه کارها مکتوب ارزیابی می کنند. برای نیازهای زبان، برخی از دانشگاهها دانشجویان بین المللی را ملزم به شرکت در آزمون زبان دانشگاه می کنند و برخی نمرات IELTS و TOEFL را ترجیح می دهند. برای پذیرش در برنامه های تحصیلات تکمیلی (PhD) در استونی مدرک لیسانس و مدرک کارشناسی ارشد از یک موسسه شناخته شده که نمرات خوبی کسب کرده اید لازم است. بهتر است شرایط دقیق ورود دانشگاه انتخابی خود را بررسی کنید.

شرایط عمومی پذیرش و تحصیل دکترا در اکثر دانشگاه های استونی به شرح زیر است:

  • ارائه مدرک کارشناسی ارشد
  • مصاحبه با اسکایپ
  • پروپوزال تحقیقاتی
  • CV و انگیزه نامه
  • تحقیق پژوهشی
  • مدرک زبان
  • شرکت در آزمون ورودی

تحصیل دکترا در دانشگاه تالین استونی

تحصیل دکترا در دانشگاه تالین استونی

دانشگاه تالین استونی 15 برنامه دکترا را به طور کامل به زبان انگلیسی ارائه می دهد و شما را برای حرفه آکادمیک و همچنین سایر مشاغل مورد نیاز سطح بالایی از مهارت آماده می کند. متقاضیان سطح دکترا (PhD) باید دارای مدرک کارشناسی ارشد تحقیق یا مدارک و تجربه مربوطه باشند و حداقل 60% از نتایج را برآورده سازند. یک دوره دکترا نسبت به دوره کارشناسی ارشد تحقیقاتی مستلزم کار اصیل بسیار بیشتری است. در پایان نامه باید شواهدی ارائه شود که داوطلب نه تنها سهم اصلی قابل توجهی در زمینه خود داشته است، بلکه همچنین دانش عمیقی از منطقه خاصی که در آن کار کرده است داشته باشد. مدت زمان برنامه های دکترا 4 سال است.

برای پذیرش باید درخواست آنلاین ارسال شود و مدارک زیر لازم هستند:

  • کپی گواهی مدرک لیسانس یا گواهی صلاحیت مربوطه + متن سوابق یا متن علمی (ترجمه رسمی درخواست می شود اگر مدارک به زبان انگلیسی نباشند)
  • کپی گواهی مدرک کارشناسی ارشد یا گواهی صلاحیت مربوطه + رونوشت سوابق
  • کپی از صفحه شناسایی گذرنامه
  • اثبات مهارت زبان انگلیسی
  • رزومه
  • پیشنهاد پایان نامه با امضای استاد راهنمای احتمالی
  • متقاضیانی که نیاز ویژه جسمی یا روانی اجتماعی دارند باید یک نسخه از اثبات پزشکی این نیاز خاص را ارائه دهند.

همچنین از متقاضیانی که آزمون ورودی خود را با موفقیت پشت سر گذاشته اند ممکن است خواسته شود مدارک تحصیلی خود را از طریق پست به دانشگاه تالین ارسال کنند. دستورالعمل های خاصی توسط متخصصان پذیرش به طور جداگانه از طریق سیستم درخواست آنلاین به هر متقاضی داده می شود. شایان ذکر است حداقل نمره برای ثبت نام برنامه 75 امتیاز از 100 است.

تحصیل دکترای مدیریت در دانشگاه EBS استونی

برنامه دکتری مدیریت با ایجاد دانش تفکر و نظریه های سازمانی و جامعه در حالی که مهارت های تحقیقی و تحلیلی را توسعه می دهد ارائه می شوند. پس از اتمام موفقیت آمیز این برنامه، فرد توانایی ایجاد استدلال های مداوم و منطقی و تلفیق ایده های جدید را دارد. مدرک دکترا در مدیریت چالش ها و فرصت های شغلی در دانشگاه را ارائه می دهد و همچنین ارزش یک شخص را در بازار کار بالا می برد. برنامه دکتری EBS که بر تحقیقات سازمان های تجاری، عمومی و جامعه مدنی متمرکز است تنها برنامه دکترا در رشته مدیریت در استونی است و دیدگاه جامعی در مورد مطالعات مدیریت و سازمانی ارائه می دهد. این برنامه به زبان انگلیسی تدریس می شود و دارای مجموعه دانشجویی بین المللی است. فعالیتهای در حال توسعه و تضمین کیفیت برنامه توسط شورای تحقیق و توسعه EBS مدیریت می شود.

حجم کل برنامه 240 ECTS است که از این 60 ECTS مطالعاتی 180 ECTS فعالیت تحقیقاتی است. این مطالعات شامل دوره های اجباری و انتخابی، سمینارهای دکتری یا پژوهشی و کارآموزی می باشد. برنامه درسی به عنوان یک راهنما برای دانشجویان دکترا عمل می کند، اما هر دانشجو حق و تعهد دارد که یک برنامه مطالعه فردی را تنظیم کند. تحقیق در مورد دانشجوی دکتری طبق برنامه مطالعه فردی تحت راهنمایی یک استاد راهنما انجام می شود. پیشرفت یک دانشجوی دکتری سالانه توسط کمیته ارزیابی تشکیل شده توسط شورای تحقیق و توسعه EBS ارزیابی می شود. هزینه این دوره 1000€ تا 1700€ (یورو) در سال است. جهت تحصیل دکترا در سایر کشورها مانند تحصیل دکتری در سوئد به مطالب سایت ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *