مهاجرت تحصیلی لیختن اشتاین

رشته بینایی سنجی در لیختن اشتاین

رشته بینایی سنجی در لیختن اشتاین

اگر به مراقبت از چشم علاقه دارید بایستی از طریق آموزش رشته بینایی سنجی در لیختن اشتاین مراقبت های اولیه را به بیماران ارائه دهید. این حرفه به تحصیلات در سطح دکترا با یک جزء آموزش بالینی گسترده نیاز دارد، اما تفاوتی که می توانید در انجام غربالگری بینایی و بینایی درمانی ایجاد کنید می تواند به معنای واقعی کلمه به بیماران کمک کند تا جهان اطراف خود را واضح تر ببینند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ارائه خدمات تخصصی در حوزه ویزای دانشجویی لیختن اشتاین به شما مشاوره تخصصی می دهد.

تحصیل رشته بینایی سنجی در لیختن اشتاین

اپتومتریست ها افرادی آموزش دیده و واجد شرایط هستند که قدرت چشم شما را آزمایش می کنند و عینک، لنزهای اصلاحی و سایر اقدامات را توصیه می کنند تا مطمئن شوند که می توانید بهتر ببینید. اگر برای خرید عینک آفتابی نسخه ‌ای به کلینیک مراجعه می ‌کنید، فردی که برای اولین بار بینایی شما را معاینه می ‌کند احتمالاً اپتومتریست است. بینایی سنجی با چشم پزشکی متفاوت است زیرا چشم پزشک پزشکی است که با بیماری ها و مشکلات مختلف چشم سروکار دارد. اپتومتریست ها تقریباً در هر کشوری مسئول ارائه مراقبت های اولیه چشم برای تقریباً دو سوم جمعیت هستند.

حرفه یک اپتومتریست بسیار ارزشمند است. بنابراین، اگر شما علاقه مند به ورود به این رشته هستید، در اینجا مواردی وجود دارد که باید در مورد مطالعه برای تبدیل شدن به یک اپتومتریست بدانید. شما در ارائه مراقبت های تخصصی بینایی تخصص خواهید داشت. برای این کار ابتدا باید مدرک لیسانس خود را بگیرید. شما باید لیسانس فیزیولوژی یا زیست شناسی یا شیمی عمومی یا فیزیک داشته باشید. در هر صورت موضوع شما باید به خوبی با اپتومتری مرتبط باشد. مؤسسات دیگری مانند انجمن دانشکده ها و کالج های بینایی سنجی وجود دارند که آزمون های پذیرش را سازماندهی می کنند. این تست ها برای درک مفهوم شما از علوم طبیعی مانند زیست شناسی، فیزیک و شیمی و غیره انجام می شود. آنها همچنین از شما می خواهند که درک مطلب، استدلال و آزمون فیزیک را امتحان کنید زیرا همه اینها با بینایی سنجی مرتبط هستند.

در جدول زیر شاهد میزان دانشجویان بین المللی در رشته بینایی سنجی در لیختن اشتاین هستید:

سالمیزان دانشجویان بین المللی
202123%
202218%
202320%

تحصیل رشته بینایی سنجی در لیختن اشتاین

الزامات رشته بینایی سنجی در لیختن اشتاین

فرض کنید شما واجد شرایط آزمون پذیرش بینایی سنجی هستید، 1 سال تحصیلات دانشگاهی خواهید داشت که در آن چندین زمینه بیوشیمی، فیزیک، فیزیولوژی، زیست شناسی و غیره به شما آموزش داده خواهد شد. تا آنجایی که OAT در نظر گرفته می شود، یک مشکل وجود دارد، حداکثر تعداد دانشجویانی که برای این آزمون درخواست می دهند، 2 سال یا بیشتر از مدرک دانشگاهی خود را تکمیل می کنند و سپس در این آزمون شرکت می کنند. OAT کاملاً کامپیوتری است و اگر می خواهید در این آزمون شرکت کنید، می توانید آن را هر چند بار انجام دهید، محدودیتی وجود ندارد. با این حال، شما نمی توانید OAT دوم را ظرف 90 روز پس از مصرف اولین OAT مصرف کنید.

عموماً در ایالت های مختلف یک کشور، داوطلب باید برای امتحانی که دقیقا به 3 قسمت تقسیم می شود، حاضر شود. اکنون، اگر مجوز می خواهید، باید در تمام بخش های این یک آزمون جامع واجد شرایط باشید. علامت گذاری در هر ایالت متفاوت است، بنابراین باید برش و سایر الزامات را بدانید. شما باید معاینات شفاهی و قانونی را نیز انجام دهید، اما این معاینات نیز در ایالت متفاوت است و بخشی از الزامات اضافی است. برخی از ایالت ها دوباره امتحانات عملی را به همراه سمینارها اضافه می کنند. گرفتن مجوز آنطور که به نظر می رسد آسان نیست زیرا شما مسئول یک کار بسیار مهم خواهید بود. این روش بسیار گسترده است و زمان بر است، بنابراین باید صبور باشید و به جزئیات توجه کنید.

در بخش زیر شاهد مدارک لازم برای تحصیل رشته بینایی سنجی در لیختن اشتاین می باشید:

مدارک لازم برای تحصیل رشته بینایی سنجی در لیختن اشتاین

رشته بینایی سنجی در مقطع دکترا در لیختن اشتاین

مدرکی به نام دکتر اپتومتری وجود دارد که به شما امکان می دهد اپتومتریست شوید. این دوره 4 ساله و دوره دکتری است. در این دوره، شما قرار است به آناتومی، فیزیولوژی، بیوشیمی انسان توجه کنید و آموزش های مربوط به نحوه مراقبت کلی (روانی و جسمی) از یک بیمار را ببینید. در کشورهای مختلف دوره های تحصیلات تکمیلی متفاوتی در زمینه بینایی سنجی وجود دارد. کارشناسی ارشد و یا حتی دکتری وجود دارد. مدرک برای داوطلبانی که مایل به ادامه تحصیل در این رشته هستند. در لیختن اشتاین پس از اتمام برنامه ویژه ، باید به دنبال مجوز مناسب برای تمرین باشید. هر ایالت شرایط صدور مجوز متفاوتی دارد، بنابراین توجه به تمام نکات مورد نیاز بسته به اینکه در کدام ایالت مایل به تمرین هستید، الزامی است.

فرصت های شغلی رشته بینایی سنجی در لیختن اشتاین

رشد شغل در رشته چشم پزشکی در لیختن اشتاین بسیار چشمگیر است زیرا تقاضا برای پزشکان بینایی سنجی در سراسر جهان در حال افزایش است. اگر به رشد ملی رشد اشتغال نگاه کنیم، این رقم %2.5 است و هر سال به طور پیوسته در حال افزایش است و اگر این روند ادامه پیدا کند، در 10 سال آینده این رقم 25% افزایش رشد شغلی خواهد بود. بنابراین، سخت مطالعه کنید و سعی کنید به عنوان یک پزشک بینایی سنجی شغل ثابتی پیدا کنید زیرا یک شغل موفق شما را فرا می خواند. رشته شنوایی سنجی در لیختن اشتاین هم فرصت های شغلی خوبی دارد.

دانشگاه رشته بینایی سنجی در لیختن اشتاین

Universität Liechtenstein دانشگاه لیختن اشتاین از دانشگاه های خوب این کشور رشته بینایی سنجی را ارائه می دهد. این رشته در دانشگاه لیختن اشتاین از سوی دانشجویان بین المللی ورد استقبال قرار می گیرد. رشته بینایی سنجی دردانشگاه لیختن اشتاین در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا ارائه می شود. اخذ پذیرش در مقطع ارشد و دکترا کمی سخت تر از تحصیل در مقطع کارشناسی می باشد. این دانشگاه مدارک تحصیلی معتبر بین المللی ارائه می دهد که در دیگر کشورها مرود قبول واقع می شوند. دانشگاه لیختن اشتاین که دارای قدمت 60 ساله است و سنت های قدیمی خود را در کنار به روز رسانی دنیا حفظ کرده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت که یک موسسه معتبر در زمینه مهاجرت کاری و تحصیلی است در زمینه اخذ ویزای تحصیلی لیختن اشتاین همراه شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *