مهاجرت تحصیلی لیختن اشتاین

شرایط اخذ ویزای تحصیلی لیختن اشتاین

ویزای تحصیلی لیختن اشتاین

اخذ ویزای تحصیلی لیختن اشتاین مستلزم داشتن نامه پذیرش از دانشگاه های این کشور می باشد. با در دست داشتن ویزای تحصیلی لیختن اشتاین میتوان در 3 مقطع، تحصیل کرد. با داشتن ویزای تحصیلی این کشور می توانید بیش از 90 روز در این کشور اقامت داشته باشید. این کشور با جمعیتی بیش از 40000 نفر به زبان آلمانی صحبت می کنند. برای تحصیل در این کشور دلایل متعددی وجود دارد.

دلایل زیادی برای تحصیل در لیختن اشتاین وجود دارد. دلیل اول، شهریه دانشگاه های این کشور نسبت به سایر کشورهای اروپایی ارزان تر است. دلیل دوم، نرخ بیکاری پایین این کشور است. دلیل سوم، مهاجرپذیری و نحوه برخورد با دانشجویان بین المللی است. دلیل آخر که مهم ترین دلیل است، سطح علمی بالای دانشگاه ها، دوره های عملی و وجود اساتید با تجربه این کشور است.

سوالات رایج در باب تحصیل در لیختن اشتاین

  • چقدر طول می کشد تا ویزای تحصیلی لیختن اشتاین صادر شود؟ روند ویزا برای تحصیل در لیختن اشتاین بین 6 الی 8 هفته می باشد.
  • مزایا تحصیل در لیختن اشتاین چیست؟ هزینه های مقرون به صرفه-نرخ بیکاری پایین-فضای بین المللی-

اینفوگرافیک ویزای تحصیلی لیختن اشتاین

تحصیل در لیختن اشتاین

تحصیل در خارج از کشور رویای همه است، به خصوص در کشوری شگفت انگیز که پر از مکان ها و مکان هایی برای کاوش است. برای دانش‌آموزان ماجراجویی که به دنبال کشف مسیری هستند که کمتر سفر کرده‌اند، سواحل وسیع لیختن‌اشتاین، مناظر تپه‌ای، و گنجینه‌های تاریخی بی‌شماری غیرقابل مقاومت هستند. در اینجا در خارج از کشور تحصیل کنید تا ویژگی های عجیب و غریب و عجیب و غریب ششمین کشور کوچک جهان را کشف کنید. تنها کشوری که به طور کامل در کوه های آلپ واقع شده است، لیختن اشتاین مقصد دانشجویان ماجراجو است! هنگام مطالعه در اینجا از مناظر دیدنی آلپ شگفت زده خواهید شد و می توانید روستاهای شاد این کشور را کشف کنید یا از ورزش های محبوبی مانند اسکی یا اسنوبورد لذت ببرید.

مزایا تحصیل در لیختن اشتاین

یکی از رویدادهای لیختن اشتاین که نمی توانید از دست بدهید، جشن سالانه باغ است که توسط شاهزاده هانس آدام دوم برگزار می شود و همه ساکنان این کشور به آن دعوت شده اند. این مکان که در باغ قلعه شاهزاده برگزار می شود، یکی دیگر از ویژگی های فرهنگ منحصر به فرد و پر جنب و جوش این کشور است که مطمئناً بازدیدکنندگان را مجذوب خود می کند. استاندارد زندگی در اینجا به دلیل تولید ناخالص داخلی بسیار بالا این کشور بالا است، هزینه های تحصیل و بیکاری بسیار پایین است و ترکیبی ایده آل برای دانشجویان است. در حین تحصیل در لیختن اشتاین، می توانید از کشورهای اروپایی مانند سوئیس نیز دیدن کنید و در نتیجه فرصت های خود را برای اکتشاف بیشتر کنید. لیختن اشتاین دارای تعداد شرکت های ثبت شده بیشتر از ساکنان آن است، که گواهی بر اقتصاد بسیار توسعه یافته و قوی آن است.

این کشور همچنین علیرغم اندازه کوچکش دارای صنعت صادرات قوی است که نشان دهنده برتری اقتصادی آن است. تحصیل در اروپا در واقع یکی از بهترین سرمایه گذاری های آکادمیک نسل ما است که می توانید به خودتان پیشنهاد دهید. با این حال، ممکن است تحصیل در برخی از مکان های بسیار محبوب در اروپا مانند بریتانیا و روسیه پرهزینه باشد. شما می توانید با انتخاب تحصیل در لیختن اشتاین بر این چالش غلبه کنید.  به همه این موارد، نرخ جرم و جنایت در کشور تقریباً نزدیک به صفر است. بزرگترین دلیل برای دستگیری کسی، مست بودن بیش از حد و بی نظمی بعد از یک مهمانی آخر هفته است. هنگامی که تصمیم به تحصیل در اینجا می‌گیرید، اگر فضایی برای محیطی آرام داشته باشید که امکانات شما را فراتر از افق ‌ها گسترش می‌دهد، بهترین انتخاب را خواهید داشت.

دانشگاه های لیختن اشتاین

UFL یک بنیاد غیرانتفاعی است ماده 552 از قانون اشخاص و شرکت های لیختن اشتاین) و دفتر مرکزی آن در شهرداری تریسن است. تصویب نهایی توسط دولت لیختن اشتاین در نامه ای به تاریخ 14 فوریه 2007 با مراحل مختلفی از فرآیند ایجاد و توسعه که به طور منظم بررسی شده بود، انجام شد. دانشگاه لیختن اشتاین تنها دانشگاه دولتی در این کشور است که معماری و برنامه ریزی و مدیریت بازرگانی را با تمرکز بر کارآفرینی، امور مالی و سیستم های اطلاعاتی ارائه می دهد. این در سال 1961 تاسیس شد. این دانشگاه دانش عملی مطابق با استانداردهای کیفیت سوئیس و بین المللی را در اختیار شما قرار می دهد و به ارتقای توسعه شما از طریق برنامه های تبادل بین المللی با یکی از 80 دانشگاه شریک خود کمک می کند.

شرایط ویزا تحصیلی لیختن اشتاین

برای ویزای تحصیلی لیختن اشتاین دانشجویان اتحادیه اروپا نیازی به ویزای تحصیلی ندارند، فقط باید اقامت موقت این کشور را داشته باشند. برای دریافت اجازه اقامت موقت این کشور، می توانند به اداره مهاجرت و گذرنامه مراجعه کنند. شرایط تحصیل برای دانشجویان غیر اروپایی متفاوت است. این گروه از دانشجویان باید ویزای تحصیلی این کشور را ابتدا دریافت کنند. شرایط ویزای تحصیلی این کشور با سوئیس برابر است. دانشجویان بین المللی برای دریافت و صدور ویزا می توانند به نمایندگی سوئیس در کشور خود مراجعه کنند. روند ویزای تحصیلی این کشور بین 6 الی 8 هفته می باشد. تنها تفاوتی که برای اخذ ویزا بین دانشجویان اروپایی و بین المللی وجود دارد این است که، دانشجویان اروپایی نیازی به اخذ ویزای تحصیلی این کشور ندارند.

مدارک ویزای تحصیلی لیختن اشتاین

برای ویزای تحصیلی لیختن اشتاین داشتن یک سری مدارک الزامی است. مدارک زیر باید ارائه شوند:

  • فرم درخواست ویزا
  • کپی شناسنامه
  • 4 قطعه عکس به اندازه گذرنامه
  • نامه قبولی پذیرش از دانشگاه (صرفا این نامه به عنوان مدارک نشان می دهد که قصد شما از ورود به این کشور، ادامه تحصیل است.)
  • اثبات تمکن مالی (دانشجو باید مدارک کافی برای تامین هزینه های تحصیل و زندگی خود را نشان دهد.)
  • پرداخت شهریه دانشگاه
  • بیمه درمانی
  • بلیط رفت و برگشت تایید شده
  • تاییده محل اقامت (نیاز دارید که در طول تحصیل محل اقامت داشته باشید و تاییده محل تایید برای صدور ویزا الزامی است.)

مراحل درخواست ویزای تحصیلی لیختن اشتاین

پس از اینکه مدارک فوق را جمع آوری کردید، می توانید برای درخواست ویزای تحصیلی لیختن اشتاین اقدام کنید. در مرحله اول باید برای پذیرش دانشگاه اقدام کنید. نامه پذیرش معتبر یکی از مدارک اصلی برای اخذ ویزا تحصیلی است. از تمام مدارک خود حداقل 3 کپی داشته باشید. هزینه درخواست اولیه برای ویزای تحصیلی این کشور را پرداخت کنید. برای سفارت تمام مدارک مربوطه را جمع آوری کنید و برای مصاحبه سفارت مدارک را همراه خود داشته باشید. بعد از مصاحبه، تایید مدارک شما از طریق ایمیل اطلاع رسانی می شود. به این ترتیب ویزای تحصیلی لیختن اشتاین را دریافت می کنید.

مراحل درخواست ویزای تحصیلی لیختن اشتاین

کار پس از تحصیل در لیختن اشتاین

این کشور کوچک پایین ترین نرخ بیکاری را به خود اختصاص داده است. همین موضوع باعث شده است که این کشور به مقصدی جذاب برای مهاجرت کاری، برای کسانی که می خواهند بعد از فارغ التحصیلی مشغول کار شوند. پرداخت مالیات در این کشور به نسبت سایر کشورها پایین است. نکته حائز اهمیت این است که، برای کار پس از تحصیل در این کشور باید زبان آلمانی یاد بگیرید. بهتر است در کشور خود زبان آلمانی یاد بگیرید. بدون دانش زبان آلمانی یافتن کار در این کشور کمی دشوار است. ممکن است بدون دانش زبان آلمانی نتوانید شغل مورد نظر با حقوق کافی را کسب کنید.

کار ضمن تحصیل در لیختن اشتاین

با داشتن ویزای تحصیلی لیختن اشتاین می توانید به عنوان یک دانشجو، کار دانشجویی یا کار ضمن تحصیل داشته باشید. کار دانشجویی در این کشور به برنامه تحصیلی شما بستگی دارد. دانشجویان بین المللی با اجازه اقامت کوتاه مدت این کشور می توانند در طول ترم تحصیلی 35% از زمان پس از تحصیل خود را به کار وقف دهند. پیشنهاد ما به شما این است که در طول تحصیل خود در این کشور، بیش تر از زمان معلوم شده کار نکنید. بسیاری از شرکت های این کشور دانشجویان را برای کار پاره وقت استخدام می کنند. می توانید از طریق دانشگاه ها و مراکز معتبر جویای کار باشید.

دانشگاه لیختن اشتاین

دانشگاه لیختن اشتاین تنها دانشگاه دولتی این کشور است. دروس پایه ای مثل اقتصاد و آموزش های بین المللی دارد. در بخش فنی مهندسی این دانشگاه دروسی مثل بازرگانی، اقتصاد و مدیریت و برنامه ریزی آموزش داده می شود. اکثر دروس آموزشی این دانشگاه به صورت پژوهشی است. رشته های تحصیلی در این دانشگاه مدیریت مالی، معماری، سیستم های اطلاعاتی بین المللی است. مجموع هزینه تحصیل در این کشور تقریبا CHF1200 (فرانک سوییس) در ماه است. شهریه دانشگاه برای هر ترم تحصیلی حدود تقریبا CHF950 (فرانک سوییس) برای دانشجویان غیر اروپایی است. برای افراد مقیم سوئیس یا سایر کشورها شهریه دانشگاه حدود تقریبا CHF1250 (فرانک سوییس) است.

هزینه زندگی در لیختن اشتاین

هزینه زندگی در این کشور طبق جدول زیر برای شما شرح داده شده است. در این جدول هزینه زندگی در لیختن اشتاین و اقلام غذایی و حمل و نقل را بررسی می کنیم :

اقلام مواد غذاییقیمت به CHF (فرانک سوییس)
یک وعده غذایی در رستوران گران قیمت25.00
یک وعده غذایی دو نفره در رستوران متوسط100.00
بطری آب معدنی (0.5 لیتر)3.39
کاپوچینو5.00
شیر (1 لیتر)1.70
برنج (1 کیلوگرم)2.00
تخم مرغ7.17
حمل و نقلقیمت به CHF (فرانک سوییس)
بلیط یک طرفه5.25
تاکسی (یک کیلومتر)1.03

تحصیل در لیختن اشتاین

لیختن اشتاین یکی از کوچکترین کشورهای جهان در جهان است. این یک جواهر پنهان است که در اروپای مرکزی قرار دارد. این بهترین مکان برای یک دانشجوی بین المللی است که می خواهد آن قسمت از جهان را کشف کند. لیختن اشتاین با داشتن پایین ترین نرخ بیکاری در جهان، فرصت های زیادی دارد. اگرچه کشور کوچکی با جمعیت زیر 40000 نفر است، اما این کشور دارای 4 موسسه عالی استاندارد است. لیختن اشتاین مقصد یک دانشجوی بین المللی است که به دنبال تحصیل کاربردی در یکی از ثروتمندترین کشورهای اروپایی است. در اینجا چند دلیل اصلی وجود دارد که چرا باید لیختن اشتاین را به عنوان مقصد تحصیلی خود در خارج از کشور انتخاب کنید. دانشجویان بین المللی می توانند تحصیلات با کیفیت بالا همراه با یک تجربه واقعی اروپایی را کسب کنند.

رشته های تحصیلی محبوب در لیختن اشتاین

شما می توانید مدرک لیسانس، کارشناسی ارشد یا دکترا را در لیختن اشتاین کسب کنید که در سراسر جهان شناخته شده است. لیختن اشتاین دارای استاندارد زندگی بالا و برخی از بهترین موسسات مالی در جهان است. زبان رسمی لیختن اشتاین آلمانی است. اما برخی از برنامه های کارشناسی ارشد بین المللی به زبان انگلیسی تدریس می شوند. بنابراین می توانید در لیختن اشتاین به زبان انگلیسی تحصیل کنید. موسسات و دانشگاه های دولتی لیختن اشتاین بورسیه های تحصیلی با بودجه کامل را به دانشجویان بین المللی ارائه می دهند تا آنها را در دستیابی به جاه طلبی تحصیلی تشویق و حمایت کنند. دوره های تحصیلی در هر سطح از آموزش عالی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در دسترس است.

اگرچه تنها چند دانشگاه در لیختن اشتاین وجود دارد، اما شما دوره مورد نظر خود را برای ادامه تحصیل در اینجا خواهید یافت. برخی از دوره های محبوب عبارتند از:

  • تحصیل در رشته معماری در لیختن اشتاین
  • تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی در لیختن اشتاین
  • تحصیل فلسفه در لیختن اشتاین
  • مدیریت تحصیل در لیختن اشتاین
  • تحصیل در رشته مالی و بانکداری در لیختن اشتاین
  • تحصیل فناوری اطلاعات در لیختن اشتاین
  • تحصیل در رشته های علوم کاربردی و حرفه ای در لیختن اشتاین
  • تحصیل پزشکی در لیختن اشتاین
  • تحصیل کارآفرینی در لیختن اشتاین

در این مقاله تمام سعی خود را بر این داشته ایم که اطلاعات کافی درمورد ویزای تحصیلی لیختن اشتاین مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم. مطالب فوق با تلاش کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جمع آوری شده است. همچنین می توانید سوالات خود را در زمینه تحصیل در این کشور، در بخش دیدگاه های این مقاله مطرح نموده و در کوتاه ترین زمان ممکن از سوی کارشناسان ما پاسخ دریافت نمائید. هم چنین می توانید از مشاوره و تخصصی مجموعه ما بهره مند شوید.

سوالات متداول در باب ویزای تحصیلی در لیختن اشتاین

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب ویزای تحصیلی لیختن اشتاین می باشیم:

  • مراحل درخواست ویزای تحصیلی لیختن اشتاین  چیست؟ پس از اینکه مدارک فوق را جمع آوری کردید، می توانید برای درخواست ویزای تحصیلی لیختن اشتاین اقدام کنید. در مرحله اول باید برای پذیرش دانشگاه اقدام کنید. نامه پذیرش معتبر یکی از مدارک اصلی برای اخذ ویزا تحصیلی است. از تمام مدارک خود حداقل 3 کپی داشته باشید. هزینه درخواست اولیه برای ویزای تحصیلی این کشور را پرداخت کنید. برای سفارت تمام مدارک مربوطه را جمع آوری کنید و برای مصاحبه سفارت مدارک را همراه خود داشته باشید. بعد از مصاحبه، تایید مدارک شما از طریق ایمیل اطلاع رسانی می شود.
  • مدارک ویزای تحصیلی لیختن اشتاین چیست؟ فرم درخواست ویزا، کپی شناسنامه، 4 قطعه عکس به اندازه گذرنامه، نامه قبولی پذیرش از دانشگاه اثبات تمکن مالی، پرداخت شهریه دانشگاه، بیمه درمانی، بلیط رفت و برگشت تایید شده، تاییده محل اقامت
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *