مهاجرت کاری لیختین اشتاین

کار در لیختن اشتاین

کار در لیختن اشتاین

یکی از طرق مهاجرت به لیختن اشتاین، کار در لیختن اشتاین است. داشتن پیشنهاد کاری از الزامات کار در کشور لیختن اشتاین می باشد. سایت های کاری و بستگان در این کشور می توانند به شما در همین باب کمک کنند. اخذ ویزای کاری لیختن اشتاین برای کار در این کشور الزامی است.

این مقاله توسط کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به نگارش در آمده است. در صورتی که پس از مطالعه مقاله هر گونه سوال و یا ابهامی داشتید می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. افراد خارجی که خواستار ورود به این کشور هستند باید مجوز کار و اقامت برای این کشور را داشته باشند.

اینفوگرافیک کار در لیختن اشتاین

اقتصاد قدرتمند لیختن اشتاین

این کشور یکی از بالاترین میزان تولید ناخالصی را دارد. نرخ تورم در این کشور پایین است. نرخ تورم حدود 0.5% می باشد. مزایای اقتصادی و تورم این کشور با سوئیس هم تراز است. سیستم حفظ نیروی کار در این کشور بسیار بالا می باشد. این کشور بالاترین میزان دستمزد حقوق در اروپا را به خود اختصاص داده است. اگر بخواهیم دستمزد مردم کشور آلمان را با این کشور مقایسه کنیم، به این نتیجه می رسیم که میزان دستمزد شهروندان این کشور حدود 15000$ (دلار)بیشتر از مردم کشور آلمان است. حدود 55% از نیروی کارگر این کشور، از کشورهای همسایه هستند. تعداد کارگران این کشور در حدود 55% است. استخدام نیروی کار خارجی یکی از عوامل افزایش تعداد کارگر در این کشور است.

به همین دلیل است که از گذشته تا کنون افراد زیادی برای کار و اقتصاد به این کشور مهاجرت کرده اند. بیشترین نیروی کار برای بخش خدمات و کالا و کشاورزی است. اقتصاد این کشور در درجه اول بر پایه کیفیت بالا بنا شده است. خدمات و کالاهایی مانند ساخت ماشین آلات و ابزارهای پزشکی از جمله خدمات ساخت و ساز این کشور است. این کشور در پیشبرد بیکاری، دستمزد، کارآفرینی، سیستم آموزشی پیشرفت زیادی داشت. این کشور از لحاظ اقتصادی و کاریابی مورد توجه است. به همین دلیل برای مهاجرانی که از کشورهای همسایه، آلمان و اتریش و سوئیس، به این کشور آمده اند، مناسب است.

زندگی شبانه در لیختن اشتاین

لیختن اشتاین کشوری بسیار کوچک در اروپا است، اما به ارائه مهیج ترین بارها و بارها افتخار می کند. زندگی شبانه در این کشور مانند سایر کشورهای اروپایی جالب است. با این حال، ساکنان کمی هستند، شما قطعا دوست دارید که جمعیت جوانان به نقاط شب برخورد کنند.  کلوپ های شبانه درخشان در لیختن اشتاین، تور اروپایی شما را به خاطره انگیزترین مقصد تبدیل می کند. لیختن اشتاین به خاطر کافه ‌ها و سالن‌ های استراحتی که افراد در هر گروه سنی را به خود جذب می‌ کنند، مشهور است. زندگی شبانه در این کشور فقط به میخانه ها و دیسکوها محدود نمی شود، شما بسیاری از سالن ها و کلوب های جالب و جذاب دیگر که باعث می شود در آخر هفته ها احساس خیره شدن کنید. این شاه ‌نشین با مکان‌هایی مانند سوئیس و اتریش محدود می ‌شود.

اگرچه، این کشور جمعیت کمی دارد، اما بیشترین گردشگری را به خاطر دیسکوها و میخانه های پر جنب و جوش آن که جو را کنترل می کنند، دارد. در طول زمستان یکی از نقاط پربازدید اروپایی است و بنابراین، در طول کریسمس می توانید مسافران زیادی را پیدا کنید که برای زندگی شبانه آن به لیختن اشتاین می روند. در حالی که زندگی شبانه در پایتخت وجود دارد، این شکل از زندگی شبانه برای همه مناسب است. اینکه آیا از زندگی شبانه در پایتخت لذت می برید به آنچه عادت کرده اید و آنچه در گذشته از آن لذت برده اید بستگی دارد. در اینجا باشگاه های اجتماعی وجود دارد که برای عموم آزاد است. همانطور که در بالا گفته شد، از آنجایی که لیختن اشتاین یک کشور کاتولیک است، برای یافتن نوشیدنی های الکلی مشکلی نخواهید داشت، که می تواند زندگی شبانه اینجا را جذاب تر کند.

تفریحات در لیختن اشتاین

مانند سایر جنبه های فرهنگ این کشور، غذاهای لیختن اشتاین نیز تحت تأثیر کشورهای اطراف اروپای مرکزی قرار گرفته است. وعده‌های غذایی مانند شنیتسل، گوشت دودی، کوفته‌های آرد ذرت و بسیاری از سوپ‌ها اغلب برای غنایم در دسترس هستند. واقعاً به خاطر تفریحات شبانه‌اش شناخته شده نیست، دیسکوهای قابل توجهی وجود ندارد، اما بیشتر شهرها بارها و میخانه‌های سرسبز دارند. شراب ها رایج هستند زیرا خانواده سلطنتی تاکستان و کارخانه شراب سازی خود را در اینجا اداره می کنند. آبجوهای محلی نیز در دسترس هستند، اما بیشتر مکان‌ها آبجوهایی از کشورهای اروپایی اطراف سرو می‌کنند.

شهر پایتخت، وادوز، خانه چندین باشگاه برای تفریح ​​پس از تاریکی است. بزرگسالان جوان از شور و نشاط بار Vanini لذت خواهند برد ، در حالی که Apero Bar به اندازه نزدیک شدن به یک کلوپ شبانه در لیختن اشتاین است. رستوران بار گرونک یک آبخوری آرام با فضایی شاد در آخر هفته است. هتل مرکزی یک پاتوق محبوب در Schaan است. بار لانگ جان یک مکان رایج برای خارجی ها و مهاجران نیز است. میزهای بیلیارد، پاساژها، و آبجوهای روان در گاراژ مرکزی یافت می شوند.Balzers فقط یک روستای کوچک روستایی است. با این حال، بازدیدکنندگانی که برای دیدن مناظر خیره کننده به آنجا می آیند، از زندگی شبانه خنک نیز لذت خواهند برد. CocoLoco یکی از مکان‌هایی است که اتفاق می‌افتد، در حالی که مگنت دیسکوتک شماره یک باشگاه رقص لیختن‌اشتاین است. برای یک شب ارزان با دوستان، به پاچا بار بروید.

کار و زندگی در لیختن اشتاین

مردم لیختن اشتاین روش های رسمی و ناراحت کننده ای در مورد فرهنگ خود ندارند. همه اینجا بسیار دوستانه و آرام هستند. فقط به هر کسی که در خیابان می بینید یک «هوی» معمولی بگویید. از آن لذت خواهند برد. این یک روش غیررسمی و روش رایج برای سلام کردن است. در لیختن اشتاین همه دوست هستند، حتی خود شاهزاده. شاهزاده هانس آدام دوم به دلیل دویدن منظم در خیابان های اوبرلند مشهور است. او مانند رئیس جمهور یا افراد مشهور در ایالات متحده نیست که به شدت تحت مراقبت و نظارت باشند. او فقط یک مرد معمولی است که می‌گوید «هوی» و آزادانه با رهگذران گپ می ‌زند و اتفاقاً عضو یکی از قدیمی‌ترین خانواده‌های اصیل در کل اروپا است. کل کشور لیختن اشتاین را می توان در عرض چند ساعت با ماشین دید.

توقف، گشت و گذار، و قدم زدن در اطراف زمان بیشتری می‌افزاید، اما هنوز هم می‌توان آن را در کمتر از یک روز انجام داد. با این حال، این کشور خیلی چیزهای بیشتری ارائه می دهد، چرا ساعت ها وقت صرف کنید تا بتوانید روزها را صرف جذب جذابیت کنید؟ حمل و نقل عمومی در کشور عالی است. سیستم اتوبوس بسیار گسترده و بسیار ارزان است زیرا دولت از حمل و نقل عمومی حمایت می کند تا از ازدحام ترافیک در یک جاده اصلی که از منطقه عبور می کند جلوگیری کند و شما بتوانید به راحتی تردد کنید و دوستان جدیدی پیدا کنید.

مهاجرت کاری به لیختن اشتاین

بهترین گزینه مهاجرتی برای کار در لیختن اشتاین، داشتن یک پیشنهاد کاری معتبر است. زمانی که یک شرکت معتبر برای شما پیشنهاد کاری ارسال می کند. شما از این طریق می توانید به بازار کاری این کشور ملحق شوید. اما ورود به این بازار کار برای افراد خارجی کمی مشکل است. بعد از دریافت پیشنهاد کاری، دو گزینه برای انتخاب شما وجود دارد. یک گزینه کار در این کشور است و گزینه دوم کار در مرزهای حومه این کشور است. برای کار در مرزهای حومه این کشور باید ویزای مربوطه را دریافت کنید. برای کار در کشور لیختن اشتاین هم نیاز به ویزای مربوطه دیگری است.

اخذ مجوز کار در لیختن اشتاین

افرادی که جزء گروه شهروندان اتحادیه اروپا هستند، یا می خواهند در یکی از شرکت های این کشور استخدام شوند باید اقامت این کشور و یا کشورهای همسایه را داشته باشند. نکته حایز اهمیت این است که شهروندان سوئیس، که اقامت کشور سوئیس را دارند می توانند بدون ثبت نام در لیختن اشتاین، هم مجوز کار و هم مجوز اقامت را دریافت کنند. متقاضیان غیر اروپایی تنها با استخدام در مشاغلی به عنوان مدیر یک مجموعه، کارگران متخصص یا واجد الشرایط می توانند در این کشور اجازه اقامت یا کار داشته باشند. برای اخذ اجازه کار در لیختن اشتاین رعایت موارد فوق الزامی است. کارگرانی که در اتحادیه اروپا و کشورهای همسایه، آلمان و اتریش، مشغول به کار هستند اجازه کار و اقامت داده می شود.

افرادی که در رستوران ها و بارها به عنوان بخش خدماتی مشغول به کار هستند، به دلیل قرارداد کاری خود می توانند محل اقامتی را برای خود انتخاب کنند. اما این افراد باید حداقل هفته ای یک بار در هفته به محل زندگی خود باز گردند. ثبت نام درخواست این مجوز کاری از طریق اداره مهاجرت و گذرنامه است. شهروندان غیر اروپایی باید مجوز رفت و آمد کاری این کشور را داشته باشند. صدور این مجوز حداقل 14روز قبل از شروع اولین روز کاری می باشد. این مجوز کاری فقط برای عبور و مرور بین شهری این کشور است.

درآمد یا حقوق در لیختن اشتاین

میزان حقوق برای افرادی که در این کشور کار می کنند، به طور میانگین از2870CHF (فرانک سوئیس)شروع می شود و تا حدود 8911CHF (فرانک سوئیس)می رسد. این میزان حقوق با پاداش در نظر گرفته شده است.

در گروه های مختلف شغلی، مدیریت، هنر، حسابداری و کشاورزی میزان حقوق دریافتی به شکل زیر است:

گروه شغلیمدیریتهنرحسابداریکشاورزی
حقوق ماهیانه CHF (فرانک سوییس)5554 الی 26136460 الی 22887547 الی 35215406 الی 2307

میزان دستمزد کار در لیختن اشتاین

شغل پرستاری در لیختن اشتاین

یکی از پر درآمد ترین شغل ها در سال 223 در این کشور، شغل پرستاری است. در این بخش لیستی از مشاغل پرستاری را در اختیار شما قرار می دهیم:

مشاغل زیر گروه پرستاریپرستار متخصص بیهوشیمدیریت پرستاریپرستار عمومیپرستار ماماییپرستار روانپزشکیمحقق پرستاریپرستار بالینی
میانگین درآمد به $ (دلار)1679501101601070301037701026299500088143

کار در لیختن اشتاین برای خارجی ها

لیختن اشتاین یکی از کوچکترین کشورهای جهان است. اکثر مردم یک روز را از اینسبروک در اتریش یا زوریخ در سوئیس می گذرانند. این یکی از معدود مکان هایی است که می توانید همزمان 4 کشور را ببینید. به جای ترک پس از یک سفر کوتاه در لیختن اشتاین، کاری متفاوت انجام دهید. فرصت های داوطلبانه زیادی در لیختن اشتاین وجود دارد زیرا کمک به دیگران بخشی از فرهنگ است. دولت حتی یک گواهی داوطلبانه ویژه به مردم محلی ارائه می دهد. محبوب ترین نوع کار در لیختن اشتاین کمک به سالمندان است. شما نیازی به کار در خانه مراقبت ندارید. بسیاری از سالمندان در خانه های خود زندگی می کنند و توسط داوطلبان حمایت می شوند. این نوع کار داوطلبانه در مورد فراهم کردن شرکت برای آنها برای جلوگیری از تنهایی و کمک به آنها در انجام وظایف اساسی است.

این می تواند شامل رفتن با آنها به سوپرمارکت، بانک یا یک مرکز اجتماعی باشد که در آنجا با دوستان خود ملاقات کنند. یکی دیگر از گزینه های محبوب در لیختن اشتاین، کار در آشپزخانه است. هدف این آشپزخانه ها کمک به افراد فقیر جامعه و خانه های سالمندان است. کار در آشپزخانه دشوار نیست، اما می تواند ساعت های طولانی را شامل شود. بسته به مهارت خود، در اتاق غذاخوری برای سرو غذا و تمیز کردن کار خواهید کرد. اگر قبلاً تجربه کار در آشپزخانه را دارید، ممکن است خودتان غذا بپزید. این یک راه عالی برای کار و سفر در لیختن اشتاین بدون صرف هزینه زیاد است. برخلاف اکثر کشورها، لیختن اشتاین از اجازه دادن داوطلبان به دفاتر خود ترسی ندارد. شما باید کارهای اولیه را انجام دهید، رویدادهای مختلف را مستندسازی کنید، و ببینید که چگونه ماشین آلات شرکت ها در لیختن اشتاین کار می کنند.

وب سایت های معتبر کاریابی در لیختن اشتاین

برای جستجوی کار در این کشور تعدادی وب سایت معتبر وجود دارد. یکی از این وب سایت های کاریابی AMSFL.LI است. یکی از وب سایت های معتبر به زبان آلمانی است. وب سایت دیگری که می توانید برای جستجو دقیق تر مراجعه کنید، به نام JOBBER.LI است. سومین وب سایت که امکان جستجو به تمامی زبان ها را دارد، وب سایت WELCOME.LI است. اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید، گزینه بهتر برای جستجو شغل در این کشور دوره آزمون TEFL است. می توانید در این دوره آنلاین شرکت کنید و به راحتی شغل مورد نظر خود را جستجو کنید. از این طریق می توانید یک شغل آنلاین انتخاب کنید و تجربه کاری و درآمد کافی کسب کنید. در نظر داشته باشید که تجربه شغلی آنلاین برای یک کشور دیگر مزیت محسوب می شود.

در این مقاله تمام تلاش خود را بر این داشته ایم که بتوانیم اطلاعات کافی در اختیار شما قرار دهیم. محتوای این مقاله در مورد کار در لیختن اشتاین بود، که به نگارش کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ترجمه و تحلیل شده است. در صورت هر گونه پرسش می توانید در قسمت نظرات، سوالات خود را بیان کنید.

سوالات متداول در باب کار در لیختن اشتاین

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب کار در لیختن اشتاین می باشیم:

  • شرایط مهاجرت کاری به لیختن اشتاین چیست؟ بهترین گزینه مهاجرتی برای کار در لیختن اشتاین، داشتن یک پیشنهاد کاری معتبر است. زمانی که یک شرکت معتبر برای شما پیشنهاد کاری ارسال می کند. شما از این طریق می توانید به بازار کاری این کشور ملحق شوید. اما ورود به این بازار کار برای افراد خارجی کمی مشکل است.
  • درآمد کار در لیختن اشتیاین چقدر است؟ میزان حقوق برای افرادی که در این کشور کار می کنند، به طور میانگین از2870CHF (فرانک سوئیس)شروع می شود و تا حدود 8911CHF (فرانک سوئیس)می رسد. این میزان حقوق با پاداش در نظر گرفته شده است.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *