مهاجرت تحصیلی لیختن اشتاین

رشته هتلداری در لیختن اشتاین

رشته هتلداری در لیختن اشتاین

رشته هتلداری در لیختن اشتاین رشته ای است که به صورت خدماتی ارائه می شود. متاسفانه این رشته به صورت آکادمیک در لیختن اشتاین ارائه نمی شود. چرا که این کشور تعداد دانشگاه های کمی دارد و تنوع ارائه رشته ندارد. لیختن اشتاین کشوری ثروتمند است و دارای هتل های لوکس و اقامت گاه های مدرن برای پذیرایی از مسافرین است. با داشتن تخصص در این رشته و همچنین تسلط به زبان آلمانی می توانید در این کشور مشغول به کار شوید. البته مشروط بر اینکه پیشنهاد کاری داشته باشید و بتوانید ویزای کاری لیختن اشتاین را دریافت کنید. برای کسب جزئیات بیشتر با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت صحبت کنید.

تحصیل رشته هتلداری در لیختن اشتاین

همانطور که گفته شد تحصیل رشته هتلداری در لیختن اشتاین امکان پذیر نیست. لذا دانشجویان علاقمند به تحصیل رشته هتلداری در لیختن اشتاین می توانند به کشورهای همسایه مراجعه کنند. دوره های تحصیلی رشته هتلداری و گردشگری درک وسیعی از مدیریت هتلداری و گردشگری، یکی از بزرگترین و پویاترین صنایع در سراسر جهان، به دانشجویان ارائه می دهد. سهولت رزرو و مقایسه هتل ها، پروازها و اجاره خودرو از طریق اینترنت و ظهور خطوط هوایی ارزان قیمت، صنعت گردشگری را در دهه گذشته شکل داده و تغییر داده است. با مدرک تحصیلات تکمیلی در مدیریت هتلداری و گردشگری، درک جامعی از صنعت گردشگری و نحوه کار بر روی مسائلی که احتمالاً مدیران با آن مواجه هستند به دست می آورید. این مسائل عبارتند از:

  • گردشگری و فناوری
  • مدیریت هتلداری
  • سیاست گردشگری
  • گردشگری به عنوان یک عامل اقتصادی
  • پایداری گردشگری

با رویکرد کلی خود، مدرک تحصیلی در مدیریت هتلداری شما را برای طیف گسترده ای از مشاغل در صنعت هتلداری و سفر آماده می کند. فارغ التحصیلان برای موقعیت های رهبری در آژانس های مسافرتی، مدیریت هتلداری، خطوط هوایی، شرکت های اوقات فراغت و اپراتورهای تور واجد شرایط هستند. در جدول زیر دانشگاه های همسایه برای تحصیل به جای تحصیل رشته هتلداری در لیختن اشتاین معرفی شده اند:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه مدول اتریش
2موسسه EHL سوئیس
3دانشگاه علوم کاربردی ویتنبورگ
4مدرسه مدیریت هتلداری SHMS سوئیس
5موسسه آموزش عالی گلیون
6کالج بین المللی هتلداری و توریسم اتریش ITM

جهت تحصیل در لیختن اشتاین در رشته های موجود این مقاله را مطالعه کنید.

موسسه EHL سوئیس جایگزین تحصیل رشته هتلداری در لیختن اشتاین

موسسه EHL سوئیس جایگزین تحصیل رشته هتلداری در لیختن اشتاین می تواند گزینه ای مناسب برای تحصیل این رشته است. دوره هتلداری به شما تجربه ارزشمند، دنیای واقعی و مهارت ‌های مهمان ‌نوازی جهانی می‌دهد که وقتی وارد بازار کار می‌شوید، شما را از همه جلوتر می برد. اگر شما یک متفکر مستقل و با انگیزه هستید که خواهان آموزش دقیق در دنیای واقعی با تئوری مدیریت قابل اجرا هستید، این برنامه عالی برای شماست. با مطالعه و تمرین گسترده در Graubünden، منطقه توریستی شماره 1 سوئیس، به یک متخصص هتلداری کامل تبدیل شوید.

در یک جامعه نزدیک و یک هتل بوتیک زندگی کنید و بیاموزید مهارت ‌های نرم و «رویکرد مؤثر» برای تجربه مشتری به دست آورید با یک سال تجربه حرفه‌ای مزیت شغلی رقابتی به دست آورید. این برنامه به زبان انگلیسی یا آلمانی تدریس می شود و توسط کنفدراسیون سوئیس (از طریق SERI) به رسمیت شناخته می شود. HES-SO مدرک HF را معادل 90 ECTS برای لیسانس EHL در مدیریت هتلداری بین المللی می شناسد. پس از اتمام موفقیت آمیز برنامه HF، دانشجویان می توانند تحصیلات خود را ادامه دهند و پس از سه ترم مدرک لیسانس بگیرند.

عنوان کلی دوره های ارائه شده:

ترم تحصیلیعنوان دوره ها
ترم 1میزبانی: بیاموزید که چگونه تجربیات هیجان انگیز مهمان را ارائه دهید.
ترم 2ارتباط دهنده: یاد بگیرید که چگونه با همدلی و قصد ارتباط برقرار کنید.
ترم 3کارآموزی عملیات مهمانداری
ترم 4کارآفرینی: مانند یک کارآفرین فکر کنید و مهارت های استراتژیک را توسعه دهید.
ترم 5کارآموزی مدیریت هتلداری
ترم 6نتورکر: یاد بگیرید که چگونه روابط معنادار ایجاد کنید.

موسسه EHL سوئیس جایگزین تحصیل رشته هتلداری در لیختن اشتاین

مدیریت هتلداری در لیختن اشتاین

می توانید بخشی از برنامه مدیریت هتلداری در لیختن اشتاین باشید و یکی از بزرگترین و متنوع ترین صنایع جهان را کشف کنید. در این بخش، پایه ‌ای به دست خواهید آورد که به شما امکان می‌ دهد در صنعت هتلداری، کشتی‌ های تفریحی یا رستوران ‌داری سرآمد شوید. برنامه مدیریت هتلداری در لیختن اشتاین همچنین شما را برای شغل آینده در پارک های تفریحی آماده می کند. به عنوان یک رشته مدیریت هتلداری، در پروژه ‌های عملی شرکت خواهید کرد که در آن در یک گروه کوچک برای حل مشکلات و ارائه توصیه ‌هایی برای شرکت ‌ها و سازمان ‌های محلی کار خواهید کرد. وقتی زمان فارغ التحصیلی فرا می رسد، می دانید که چگونه هر بار از نیازها و انتظارات مهمانان خود فراتر بروید.

مدرک مدیریت هتلداری خود را به دست آورید و هر آنچه در مورد صنعت مهمان نوازی باید بدانید را کشف کنید. دوره های این رشته در عملیات خدمات غذایی، استراتژی تجاری و بازاریابی به فضای مهمان نوازی فعلی می پردازد. می توانید از برنامه مدیریت هتلداری انتظار داشته باشید.

  • تجربه دنیای واقعی را از طریق کارآموزی به دست آورید.
  • بینش های متخصص را به دست آورید که می تواند شما را به سطح بعدی برساند.
  • اجزای ضروری کسب و کار، از جمله مدیریت و ایجاد انگیزه در کارکنان را بیاموزید.

کار در رشته هتلداری در لیختن اشتاین

با کار در لیختن اشتاین در رشته هتلداری می توانید درآمد بالایی کسب کنید. البته بازار کار این کشور کوچک است و جمعیت کمی در این کشور سالانه جابجا می شوند و مسافر هستند. لذا برای کار در بازار بزرگتر می توانید به کشورهای توریستی تر بروید.

میزان درآمد کار در رتشه هتلداری در لیختن اشتاین در نمودار زیر آمده است:

درآمد کار در رتشه هتلداری در لیختن اشتاین

مشاغل هتلداری و گردشگری در لیختن اشتاین

فارغ التحصیلان هتلداری و گردشگری در لیختن اشتاین می توانند در مشاغل گردشگری، آژانس های مسافرتی، مراکز اطلاعات توریستی، شرکت های تفریحی در استراحتگاه ها، اقامتگاه ها، سرگرمی ها و شرکت های بهداشتی، پارک های ملی و منطقه ای، اداره گردشگری و تفرجگاه ها و بخش های مدیریت در شهرداری ها و مدیریت پروژه های هتلداری و گردشگری مشغول به کار شوند. فارغ التحصیلان رشته مدیریت گردشگری و هتلداری در لیختن اشتاین بین المللی می توانند حرفه خود را به عنوان متخصص سفر و گردشگری در موارد زیر شروع کنند:

  • شرکت های اپراتور تور
  • آژانس های مسافرتی و همچنین آژانس های رویداد
  • آژانس های تعاملی و بازاریابی، آژانس های روابط عمومی، بخش های بازاریابی در شرکت ها
  • سازمان های غیر انتفاعی
  • مؤسسات فرهنگی

جهت تحصیل در مقطع دکتری در لیختن اشتاین مقاله ای مجزا در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت منتشر شده است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *