مهاجرت تحصیلی لیختن اشتاین

رشته شنوایی سنجی در لیختن اشتاین

رشته شنوایی سنجی در لیختن اشتاین

رشته شنوایی سنجی در لیختن اشتاین یک رشته مورد توجه در سال های اخیر است. در این کشور دانشگاه های بین المللی پذیرای دانشجویان از سراسر جهان هستند. در لیختن اشتاین می توانید به زبان انگلیسی و آلمانی در رشته شنوایی سنجی تحصیل کنید. یکی از مزیت های خوب تحصیل در لیختن اشتاین وجود دانشگاه هایی با رشته هایی به آلمانی و انگلیسی است. در این کشور دانشگاه ها از اساتید بین المللی و متخصص بهره می برند. در هنگام تحصیل در رشته شنوایی سنجی دروسی در زمینه نحوه بررسی شنوایی در میان افراد و سنین متفاوت می آموزید. اشتغال در زمینه شنوایی سنجی در این کشور در پست های متفاوت و مشاغل مختلفی بروز و ظهور دارد. برای مهاجرت به لیختن اشتاین و اخذ ویزای تحصیلی کشور لیختن اشتاین مشاور و راهنمای شماست.

جایگاه رشته شنوایی سنجی در لیختن اشتاین

شنوایی سنجی یک روش نسبتا ساده است که می تواند توسط یک متخصص مراقبت های بهداشتی آموزش دیده انجام و تفسیر شود. پزشکان خانواده باید در انجام این آزمایش بر روی بزرگسالان و کودکان همکار احساس راحتی کنند. زمانی که بیمار حس ذهنی کاهش شنوایی را گزارش می‌کند، یا زمانی که یکی از اعضای خانواده کاهش تعامل مکالمه‌ای بیمار را گزارش می‌کند، ممکن است پزشکان ادیومتری انجام دهند. آزمایش ممکن است گسترش یابد تا بیمارانی را که در حین کار یا بازی در معرض سر و صدای زیاد قرار دارند و از محافظ شنوایی کافی استفاده نکرده‌اند، بسط داده شود. کم شنوایی یک طرفه یا نامتقارن در شکارچیان و جانبازان نظامی که در معرض ضربه های صوتی ناشی از استفاده طولانی مدت از سلاح گرم قرار دارند، رایج است. در این چننی مواقعی یک متخصص شنوایی سنج به درمان و برطرف کردن می پردازد.

تحصیل رشته شنوایی سنجی در لیختن اشتاین

فکر تحصیل در لیختن اشتاین یک انگیزه از دست رفته نیست، بلکه تصمیمی محکم برای ورود به سال تحصیلی بعدی است. لیختن اشتاین خانه هزاران دانشجو از سراسر جهان است که در مؤسسات آن تحصیل می کنند. یکی از نیروهای فشار دهنده، سهولت دسترسی به دانشگاه های لیختن اشتاین است. روند ثبت نام برای موسسات منطقی و بدون پیش داوری است. همه دانشجویان بدون در نظر گرفتن زمینه جغرافیایی یا فرهنگی، این شانس را دارند که بخشی از این دانشگاه ها باشند. در حال حاضر 4 مؤسسه آموزش عالی در لیختن اشتاین وجود دارد که همه آنها از نسبت سالم کارکنان به دانشجو در هنگام انتخاب اینجا بهره مند می شوند. دانشگاه‌ها و سایر سازمان‌ ها بر افزایش اشتغال ‌زایی تاکید دارند که بهترین فرصت ‌ها را در طول تحصیل در اختیار شما قرار می‌دهد.

یک برنامه مدرک کاملاً ساختار یافته با 58 هفته کار بالینی که در طول 3 سال پخش شده است، مهارت ها و مدارک مورد نیاز برای شروع حرفه خود را به عنوان متخصص شنوایی شناس یا توزیع کننده سمعک به شما می دهد. امکانات عالی در این کشور شبیه سازی های واقع بینانه در محل کار را ارائه می دهد و بسیاری از کارکنان دانشگاهی ما در علوم بهداشتی پزشکان شاغل هستند که بینش و تخصص حرفه ای ارزشمندی را ارائه می دهند. شما همچنین از یک محیط واقعی بیمار در آکادمی سلامت و لیختن اشتاین بهره مند خواهید شد، یک کلینیک در محل که خدمات بهداشتی و رفاهی را برای جامعه محلی از جمله یک کلینیک خصوصی شنوایی شناسی ارائه می کند.

در نمودار زیر شاهد نرخ فارغ التحصیلی در رشته شنوایی سنجی در لیختن اشتاین هستید:

نرخ فارغ التحصیلی در رشته شنوایی سنجی در لیختن اشتاین

دروس رشته شنوایی سنجی در لیختن اشتاین

همه دانش آموزان در حال تحصیل در رشته شنوایی سنجی در لیختن اشتاین حداقل 120 ساعت تجربه کار مبتنی بر ترکیبی از کلینیک های شنوایی شناسی NHS و نقش های شنوایی شناسی مبتنی بر آموزش را تحت نظارت پزشکان مجرب و با تجربه می گذرانند. تمرین در محل کار بر پایه تثبیت و ارزیابی مهارت ها (هم توسط دانش آموز و هم توسط مربی محل کار آنها) است که بخشی از گزارش بالینی و کارنامه بازتابی دانشجو را تشکیل می دهد. دانش آموزان بازتاب انتقادی مداوم مربوط به تمرین مهارت ها و نیازهای یادگیری را ارائه می دهند. آموزش مهارت های عملی شامل: شنوایی سنجی تون خالص، تاثیرگذاری (گواهی BSA)، تعادل FM، برنامه نویسی سمعک، اندازه گیری آکوستیک اتاق و اندازه گیری جعبه تست است.

در جدول زیر برخی از دروس رشته شنوایی سنجی که در لیختن اشتاین تدریس می شود را مشاهده می کنید:

سال اولسال دومسال سوم
بررسی مختصر آناتومی و فیزیولوژی گوش و اثراتروان آکوستیکاصول و شیوه های تقویت و پردازش گفتار در سمعک های دیجیتال و کاشت حلزون
انواع و درجات مختلف کم شنواییاصول ارزیابی شنوایی هم برای بزرگسالان و هم برای کودکانآکوستیک کلاس و وسایل کمک رادیویی
اپیدمیولوژی ناشنواییمکانیسم های پردازش شنوایی و ارزیابی اختلال پردازش شنواییمهارت های عملی در تست شنوایی و عملکرد سمعک

دانشگاه های رشته شنوایی سنجی در لیختن اشتاین

لیختن اشتاین با کیفیت زندگی بالا و برخی از بهترین موسسات مالی جهان، مکان ایده آلی برای دانشجویان بین المللی است که در جستجوی تحصیلات کاربردی در یکی از ثروتمندترین کشورهای اروپایی هستند. هیچ زمانی تاریخچه لیختن اشتاین در آموزش خود به اندازه امروز مورد حمایت قرار نگرفته است. این به دلیل توسعه سریع بخش اقتصادی آن در چند سال گذشته و پس از افتتاح مدارس عالی در سراسر کشور برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده برای آموزش و پرورش جمعیت آن است. دانشگاه ‌ها و سازمان‌ های بشر دوستانه بین‌المللی مشترکاً مفهوم گنجاندن آکادمیک همه لیختن‌اشتاینی‌ها و خارجی‌ها را در فضایی توسعه‌یافته هدایت می‌کنند. لیختن اشتاین با کیفیت زندگی بالا و برخی از بهترین خدمات مالی جهان، مکان ایده آلی برای دانشجویان بین المللی است که به دنبال تحصیل کاربردی در یکی از ثروتمندترین کشورهای اروپایی هستند. تحصیل در لیختن اشتاین می تواند برای دانشجویان بین المللی مفید واقع شود.

موسساتی که لیست بهترین دانشگاه های لیختن اشتاین را تشکیل می دهند عبارتند از:

  • آکادمی بین المللی فلسفه
  • موسسه لیختن اشتاین
  • دانشگاه خصوصی در لیختن اشتاین
  • دانشگاه لیختن اشتاین

دانشگاه های رشته شنوایی سنجی در لیختن اشتاین

درباره لیختن اشتاین

با جمعیتی بیش از 38000 نفر است. لیختن اشتاین که از شرق با سوئیس و از غرب با اتریش هم مرز است، به طور کامل در کوه های آلپ واقع شده است. این باعث می‌شود که بیشتر آن صخره‌ای باشد و در نتیجه یک نقطه داغ برای ورزش‌های زمستانی باشد. لیختن اشتاین یکی از اعضای سازمان ملل متحد و سازمان تجارت آزاد اروپا و همچنین عضو اتحادیه اقتصادی اروپا و منطقه شنگن است. لیختن اشتاین یک پادشاهی مشروطه است و به طور رسمی توسط شاهزاده هانس آدام دوم اداره می شود. 4 موسسه آموزش عالی در لیختن اشتاین وجود دارد که همگی از نسبت سالم کارکنان به دانشجو بهره مند هستند. دانشگاه ها و سایر سازمان ها بر افزایش قابلیت اشتغال تاکید دارند که بهترین فرصت ها را در طول تحصیل به شما ارائه می دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اعزام دانشجو به لیختن اشتاین مشاور شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *