مهاجرت تحصیلی لیختن اشتاین

رشته چشم پزشکی در لیختن اشتاین

رشته چشم پزشکی در لیختن اشتاین

رشته چشم پزشکی در لیختن اشتاین و رشته های پزشکی در این کشور بسیار مورد توجه دانشجویان بین المللی قرار می گیرند. هر ساله دانشجویان بین المللی اروپایی و آسیایی برای تحصیل رشته چشم پزشکی و یا تخصص گوارش و یا رشته قلب و عروق برای دانشگاه های این کشور درخواست خود را ارسال می کنند. در این کشور که زبان تحصیل آلمانی است می توانید در موارد ویژه ای به زبان انگلیسی نیز تحصیل کنید. اما به شما پیشنهاد می کنیم تا در زمینه زبان آلمانی هم تجربیاتی داشته باشید زیرا این زبان در چند کشور اروپایی مهم رایج است و با دانستن این زبان فرصت های تحصیلی و شغلی شما افزایش خواهد یافت و همچنین می توانید برای ادامه تحصیل نیز برنامه هایی داشته باشید.

در لیختن اشتاین دانشگاه های پزشکی خود را با اساتید و پزشکان بین المللی همراه کرده اند تا جدید ترین آموزش ها را ارائه دهند. در دانشگاه های لیختن اشتاین برای دانشجویان بین المللی خوابگاه هایی با ظرفیت محدود وجود دارد که می توانید برای آن ها درخواست دهید همچننی فرصت های کار و تحقیقاتی با اساتید برای شما وجود خواهد داشت که یک رزومه ارزشمند محسوب می شود. آنچه که در لیختن اشتاین برای تحصیل رشته چشم پزشکی حائز اهمیت است ارائه دروس جدید و ممرتبط با دستگاه ها و ابزارآلات جدید برای جراحی چشم است. این تکنولوژی در این کشور بسیار مهم و جذاب است. در ادامه مقاله ای که از نظر خواهید گذراند در این زمینه بیشتر توضیح خواهیم داد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت و کار در لیختن اشتاین به شما مشاوره ارائه می دهد.

تحصیل در لیختن اشتاین

در کشور لیختن اشتاین دوره های پیش پزشکی برای دانشجویان تعبیه شده است و یکی از این دوره ها دوره پزشکی خانواده است. دوره های پزشکی خانواده موضوعی است که مراقبت کامل از فرد، خانواده و جوامع را در ابعاد مختلف زیست پزشکی، رفتاری و علوم اجتماعی ارائه می دهد. دانشگاه های پزشکی متخصصان مختلفی برای تشخیص بیماری ها دارند که آن ها را به دانشجویان نیز معرفی خواهند کرد. دیپلم پس از فارغ التحصیلی در پزشکی خانواده در لیختن اشتاین برای شما ارائه خواهند کرد که خود یک مزیت بزرگ است. همچنین بورسیه پزشکی خانواده در لیختن اشتاین برای پزشکان MBBS وجود دارد. دیپلم پزشکان در رشته پزشکی خانواده به شما کمک می کند تا دانش پزشک مراقبت های اولیه را افزایش دهید. گواهی پزشکی خانواده در لیختن اشتاین دوره های کوتاه مدت از راه دور و همچنین دوره های آنلاین برای پزشکان شاغل است.

دیپلم PG در پزشکی خانواده در لیختن اشتاین برای پزشکان mbbs یا مدرک خارجی معادل در دسترس است. این مدرک 1 ساله در پزشکی خانواده برای پزشکان در لیختن اشتاین است. دیپلم PG در پزشکی خانواده برای پزشکان به صورت آنلاین و همچنین آفلاین ارائه می شود. کلاس های تماسی 5 روزه در پردیس وجود دارد. گواهی دیپلم دانشگاه مورد تایید UGC را برای این دوره ارائه می شود و همچنین مطالب مطالعه، تکالیف و جزئیات کلاس ثبت و ضبط می شود. فلوشیپ پزشکی خانواده یک برنامه 1 ساله و آموزش 8 هفته ای در لیختن اشتاین می باشد. کمک هزینه تحصیلی در پزشکی خانواده در لیختن اشتاین دانش جامعی از مراقبت های بهداشتی اولیه را در اختیار شما قرار می دهد. برنامه آموزش بالینی ما به شما کمک می کند تا مهارت های بالینی خود را افزایش دهید.

دروس دوره های پیش پزشکی در لیختن اشتاین

هدف از دوره های پزشکی خانواده در لیختن اشتاین ارائه مراقبت های جامع و مستمر از مراقبت های صبور در تمام گروه های سنی و همچنین ارائه دانش و مهارت متخصصان مراقبت های بهداشتی است. فلوشیپ در دوره های پزشکی خانواده در لیختن اشتاین دانش موضوعات مختلف اورژانس پزشکی و جراحی، پزشکی بزرگسالان، عابران پیاده، سالمندان، زنان و زایمان، بیماری های عفونی، نوظهور و مقاربتی، پوست، روانپزشکی، چشم پزشکی و گوش و حلق و بینی و مشکلات جنسی را ارائه می دهد. سوء استفاده، پزشکی تشخیصی و تندرستی و سبک زندگی. کمک هزینه تحصیلی در پزشکی خانواده و دیپلم در پزشکی خانواده در لیختن اشتاین بهترین دوره در لیختن اشتاین برای پزشکان mbbs است. پس از اتمام این بخش می توانید بدون توقف به تحصیل رشته چشم پزشکی در لیختن اشتاین بپردازید.

در نمودار زیر شاهد نرخ پذیرش در رشته های پزشکی در لیختن اشتاین می باشید:

شاهد نرخ پذیرش در رشته های پزشکی در لیختن اشتاین

تحصیل رشته چشم پزشکی در لیختن اشتاین

این کشور متعهد به آموزش چشم پزشکان آینده با ارائه تجربه به دانشجویان پزشکی در زمینه چشم پزشکی بالینی می باشد. تحقیقات بر اساس تمایل و مأموریت برای یافتن درمان نابینایی از طریق کشف و نوآوری انجام می شود. دانشجویان سال آخر پزشکی از دانشکده پزشکی در انستیتوی چشم پزشکی در حوزه جراحی و تحقیقات رشته چشم پزشکی قرار می گیرند. برای تحصیل رشته چشم پزشکی در لیختن اشتاین پس از گذراندن مراحل فوق اقدام خاصی مورد نیاز نیست و می توانید تحصیل خود را با متخصصان و استید عالی شروع کنید. این رشته در مقاطع تحصیلات تکمیلی در لیختن اشتاین نیز در دسترس است. دانشجویان برای واجد شرایط بودن برای ثبت نام باید مدرک کارشناسی ارشد بینایی سنجی و همچنین لیسانس علوم بینایی را تکمیل کنند.

در جدول زیر شاهد رشته های مرتبط با رشته چشم پزشکی در لیختن اشتاین می باشید:

رشتهمدت تحصیل
زیست شناسی پزشکی آزمایشگاهی4 سال
رشته گوارش در لیختن اشتاین5 سال
مدیریت بهداشت عمومی2 سال
فیزیوتراپی4 سال
داروسازی5 سال

دروس رشته چشم پزشکی در لیختن اشتاین

دروس رشته چشم پزشکی در لیختن اشتاین

تحصیل دانشجویان رشته چشم پزشکی در 2 سال اول بیشتر تئوری و از طریق آزمون و امتحان و کنفرانس و فعالیت های کلاسی است. در سال های بعد تحصیل رشته چشم پزشکی به سمت تحقیقات و پروژه های عملی و کاروزی به عنوان دستیار و پرستار و کارآموزی در کلینیک و بیمارستان دنبال می شود. در لیختن اشتاین می توانید از این فرصت جهت افزایش تجربیات شغلی خود نیز بهره ببرید. در سال آخر تحصیل در لیختن اشتاین باید چندین تحقیق با نمره قابل قبول و نتایج درخشان در حوزه کاری خود برا اخذ مدرک خود ارائه دهید. این مدرک بین المللی در دیگر کشورهای آلمانی و حتی غیر آلمانی زبان هم پذیرفته است لذا می توانید به فکر اخذ مدارک بالاتر نیز باشید.

در لیست زیر شاهد برخی از مهم ترین دروس رشته چشم پزشکی در لیختن اشتاین می باشید:

  • فناوری لیزر برای تشخیص آسیب شناسی عصب بینایی
  • مطالعات تصویربرداری برای آسیب شناسی شبکیه
  • برنامه مطالعاتی پزشکی خانواده بیماری های چشم برای دستیاران (6 واحد)
  • اورژانس های چشمی برنامه مطالعاتی پزشکی اورژانس برای دستیاران (6 واحد)
  • آلرژی های چشمی برنامه مطالعه آلرژولوژی و ایمونولوژی بالینی برای دستیاران (6 واحد)
  • برنامه مطالعاتی چشم پزشکی کودکان برای دستیاران (6 واحد)

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط مهاجرت و تحصیل در کشور لیختن اشتاین و اعزام دانشجو به لیختن اشتاین مشاور و راهنمای شما می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *