مهاجرت تحصیلی انگلستان

رشته باستان شناسی در انگلستان

رشته باستان شناسی در انگلستان

موسسات آموزشی بسیاری رشته باستان شناسی در انگلستان را در تمامی مقاطع تحصیلی ارائه داده که در سراسر جهان شناخته شده اند. این کشور، در بسیاری از زمینه های آموزشی از جمله مهندسی، علم، هنر و طراحی، تجارت و مدیریت، حقوق و امور مالی پیشرو جهانی است. شهرت و میراث بریتانیا به عنوان یک مرکز جهانی برای تحقیقات علمی، آن را به جاذبه ای برای برخی از بهترین متفکران جهان تبدیل کرده است. بریتانیا با تنها یک درصد از جمعیت جهان، مسئول 8% از انتشارات علمی جهانی است.

این کشور یک سیستم آموزشی معتبر جهانی با مدارک تحصیلی ارائه می دهد که می تواند تفاوت واقعی در آینده شما ایجاد کند. این دانشگاه هر ساله بیش از 600000 دانشجوی بین المللی را به برنامه های مختلف، از دوره های زبان انگلیسی تا دکترا، جذب می کند. سیستم آموزشی این کشور به دانشجویان این آزادی را می دهد که دوره ها و موضوعات در زمینه های مختلف تحصیلی را ترکیب کنند، بنابراین شما می توانید مدرک خود را با نیازها و علایق خود تنظیم کنید.

بریتانیا همیشه یکی از مقاصد مورد علاقه دانشجویان بین المللی بوده است. این امر به ویژه برای دانشجویان اتحادیه اروپا (EU)، منطقه اقتصادی اروپا (EEA) و سوئیس که از شهریه مشابه دانشجویان محلی (ملی) برخوردار بودند، صادق است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش به معرفی دانشگاه های رشته باستان شناسی در انگلستان، حقوق ماهیانه باستان شناسان و هزینه تحصیل و بورسیه تحصیلی پرداخته اند.

تحصیل رشته باستان شناسی در انگلستان

اگرچه، همه رشته‌ های تحصیلی در نوع خود منحصر به فرد هستند، رشته باستان ‌شناسی در انگلستان به سادگی می‌داند که چگونه توجه فرد را جلب کند. بازسازی فرهنگ‌ هایی که مدت ‌هاست از طریق چیزهایی که مردم ساخته، استفاده کرده ‌اند و به جا گذاشته‌ اند، سپری شده ‌اند، مطمئنا فرآیندی پیچیده و جالب است. اگر قبلا مدرکی را که می خواهید دنبال کنید تعیین کرده اید. در زیر برای شما دانشگاه های برتر برای تحصیل باستان شناسی در این کشور را فهرست کرده ایم. انواع مختلفی از باستان شناسی، وجود دارد.

مهم ترین آن ها عبارتند از:

مهم ترین رشته های باستان شناسی در انگلستان2 مورد از آن ها باستان شناسی تاریخی و پیش از تاریخ است. باستان شناسی پیش از تاریخ بر مطالعه تاریخ بشر قبل از وجود هرگونه سوابق مکتوب متمرکز است، در حالی که باستان شناسی تاریخی به دوره زمانی می پردازد که سوابق مکتوب دارد. باستان شناسان از مصنوعات استفاده می کنند تا مشخص کنند فرهنگ های قبلی چگونه بوده اند و رشته باستان شناسی یکی از رشته های اصلی مردم شناسی محسوب می شود.

دانشگاه های رشته باستان شناسی در بریتانیا در جدول زیر نشان داده شده است:

نام دانشگاهرتبه
دانشگاه آکسفورد2
دانشگاه کمبریج3
دانشگاه کالج لندن، UCL
دانشگاه دورهام82
دانشگاه یورک151
دانشگاه ادینبورگ16
دانشگاه شفیلد95
دانشگاه ریدینگ202

موسسات بریتانیا به طور مداوم در بین بهترین ها در جهان رتبه بندی می شوند و مدارک تحصیلی در سطح بین المللی ارزشمند و شناخته شده هستند. بریتانیا 5% از تحقیقات علمی جهان را بر عهده دارد و 14% از مقالات پراستناد جهان را تولید می کند. موسسات انگلیس انعطاف پذیری انتخاب را ارائه می دهند و به شما امکان می دهند دوره های آکادمیک و حرفه ای را که انتخاب می کنید ترکیب کنید.

مشاغل و حقوق باستان شناسی در انگلستان

باستان شناسان از طریق کاوش ها بقایایی را ثبت و تفسیر می کنند. آن ها قطعات باستان شناسی از تاریخ کشف شده در طول حفاری و کار در سراسر جهان را حفظ می کنند. مشاغل باستان شناس معمولا با سازمان های مختلف دیگر از مقامات محلی، مراکز میراث فرهنگی، موزه ها، سازمان های تحقیقاتی و دانشگاه ها ارتباط برقرار می کنند. حرفه باستان شناسی فراتر از کندن استخوان ها یا سفال های قدیمی است. این شامل مشاوره به توسعه دهندگان در مورد پیامدهای کار بر روی سایت های باستان شناسی بالقوه مهم، کمک به مورخان در حفاظت و نمایش مصنوعات و همچنین انجام کار آموزشی و تحقیق است.

شرح شغل باستان شناس نشان می دهد که 4 حوزه اصلی وجود دارد:

  • از باستان شناسی تماسی/تجاری
  • باستان شناسی عمومی/جامعه
  • باستان شناسی پژوهشی/آکادمیک
  • باستان شناسی تخصصی

کار در باستان شناسی تجاری باعث می شود که توسط توسعه دهنده ای استخدام شوید که مسئول زمان و هزینه یک پروژه است. باستان شناسی آکادمیک شامل کار بر روی پروژه ها یا مکان های بررسی در طول چندین ماه یا حتی سال است. باستان شناسی جامعه شامل کارهایی است که توسط سازمان هایی انجام می شود که شامل مشارکت عمومی است. در نهایت، باستان شناسی متخصص تمایل دارد بر مکان های جغرافیایی خاص، انواع اشیاء (سفال، استخوان، سکه) یا دوره ها تمرکز کند.

حقوق ماهیانه کار در انگلستان برای باستان شناسان در نمودار زیر بررسی شده است:

حقوق ماهیانه کار در انگلستان برای باستان شناسان

هزینه تحصیل رشته باستان شناسی در انگلستان

در دانشگاه های دولتی این کشور، هزینه های تحصیل در انگلستان می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد. هزینه «خانه» معمولا از 5500€ تا 10200€ (یورو) در سال متغیر است که بستگی به دانشگاه، نوع رشته و طول تحصیل شما دارد. هزینه برای دانشجویان بین المللی معمولا 3000€ تا 8000€ (یورو) دیگر به هزینه اولیه «خانه» اضافه می کند. در برخی موارد، حتی ممکن است 2 یا 3 برابر بیشتر از هزینه «خانه» باشد.

در حالی که برخی از برنامه های تحصیلی در دانشگاه های خصوصی دارای هزینه های شهریه ای هستند که در موسسات دولتی قابل مقایسه است. به طور کلی، این درست است که آموزش عالی خصوصی گران تر است. علاوه بر این، این مؤسسات اغلب بین شهروندان اتحادیه اروپا یا منطقه اقتصادی اروپا و شهروندان غیر اتحادیه اروپا یا منطقه اقتصادی اروپا تفاوتی قائل نمی شوند. دانشجویان می توانند در هر سال تحصیلی از 5000€ تا بیش از 35000€ (یورو) پرداخت کنند. در دانشگاه های دولتی و خصوصی، تحصیلات بازرگانی و پزشکی گران ترین هستند.

هزینه تحصیل رشته باستان شناسی در انگلستان

بورسیه های تحصیلی در انگلستان

در این کشور، دانشجویان بین المللی می توانند برای بورسیه های تحصیلی متعدد و انواع دیگر حمایت های مالی درخواست دهند. برای اینکه یک متقاضی موفق باشید، باید شرایط پذیرش را داشته باشید. بورسیه ها معمولا براساس معیارهای مختلفی اعطاء می شوند:

  • نیاز (مالی)
  • ملیت
  • پیشرفت تحصیلی قبلی

می توانید فرصت های بورسیه تحصیلی را در وب سایت رسمی Study in UK بررسی کنید. همچنین می ‌توانید اطلاعات مفیدی را در صفحه وب دانشگاه انتخابی خود بیابید. بنابراین برای انجام برخی تحقیقات وقت بگذارید. همچنین می توانید از مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت درباره بورسیه تحصیلی در انگلستان سوالات خود را بپرسید.

Rate this post

2 دیدگاه برای “رشته باستان شناسی در انگلستان

  1. زهرا شعبانی گفت:

    سلام
    دانشگاه های انگلستان برای مقطع کارشناسی هم بورسیه میکنن؟

    1. صادقی گفت:

      سلام بله در خصوص مشاوره می توانید با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *