مهاجرت تحصیلی برزیل

رشته ایمنی شناسی در برزیل

رشته ایمنی شناسی در برزیل

رشته ایمنی شناسی در برزیل در موسسات و دانشگاه های مختلف در این کشور دنبال می شود. ایمنی شناسی در دانشگاه های برزیل ارائه می شود. این رشته امروز با توجه به اهمیت تولید واکسن و حفظ سیستم ایمنی بدن در برابر بیماری های جدید و خطرناک رشته ای مهم و پر اهمیت قلمداد می شود. برزیل نیز در این رشته تحقیقات خود را انجام می دهد و پذیرای داننشجویان علاقمند به این رشته است. برای تحصیل با شرایط آسان و همچنین هزینه مقرون به صرفه می توانید از متخصصین مهاجرت در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوره بگیرید.

تحصیل رشته ایمنی شناسی در برزیل

تحصیل رشته ایمنی شناسی در برزیل به عنوان یک دوره پزشکی، ویژگی های فیزیکی، شیمیایی و فیزیولوژیکی اجزای سیستم ایمنی را مدیریت می کند. ایمونولوژی شاخه ای از علم زیست پزشکی است که به مطالعه سیستم ایمنی یک ارگانیسم در سلامت و بیماری می پردازد. ایمونولوژی در رشته های مختلف پزشکی مانند ویروس شناسی، پیوند اعضا، پوست، انکولوژی، انگل شناسی، باکتری شناسی و روانپزشکی کاربرد دارد. هدف اصلی ایمونولوژی مطالعه سلامت انسان ها و حیوانات از طریق تحقیقات موثر و در عین حال مداوم است. دانشمندان یا پزشک متخصص در زمینه ایمونولوژی به عنوان ایمونولوژیست شناخته می شوند.

فارغ التحصیلان جوانتر در این رشته می توانند تعداد زیادی شغل در بیمارستان های دولتی و خصوصی پیدا کنند. در این زمینه دامنه وسیعی برای حضور علاقمندان وجود دارد. همچنین می توانید به عنوان ایمونولوژیست در بیمارستان های مختلف کار کنید. دانشجویانی که در مقطع دکترا مشغول به تحصیل هستند، بسته به تجربه خود می توانند از موقعیت های شغلی با حقوق بالا در بیمارستان های خصوصی استفاده کنند. همچنین می توانید شغل تدریس در دانشگاه ها و کالج ها را انتخاب کنید. در آینده، دامنه وسیعی در این زمینه وجود دارد. برای تمام شاخه های ایمونولوژی، دانشجو در زمینه زیست شناسی، شیمی و ریاضیات دانش قوی دارد.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده برای تحصیل رشته ایمنی شناسی در برزیل معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه سائوپائولو برزیل
2دانشگاه میناس گرایس
3دانشگاه ریودوژانیرو
4دانشگاه فدرال باهیا

رشته تحصیلات تکمیلی دانشگاه سائوپائولو برزیل

رشته تحصیلات تکمیلی دانشگاه سائوپائولو برزیل در سال 1983 توسط اساتید گروه ایمونولوژی این موسسه ایجاد شد. این ساختار یک بعد چند رشته ای را به برنامه می آورد که در زمینه های تحقیقاتی در دسترس دانشجویان منعکس می شود. امروزه خطوط تحقیقاتی شامل بیماری‌ های خود ایمنی تا نقص ایمنی، سرطان به پیوند، تعاملات میزبان و پاتوژن، تحمل مادر و جنین را در بر می‌گیرد تا به برخی از آنها اشاره شود. علاوه بر تنوع در رده های سلولی تحقیقاتی، دانشجویان از طریق همکاری ها و قراردادهای همکاری بین USP و سایر دانشگاه ها به آزمایشگاه های خارج از کشور دسترسی دارند. این امکان برای دانشجویان وجود دارد که با موسسات بین المللی مدرک دوبل دریافت کنند.

دانشجویان توسط بورسیه های سازمان های مالی فدرال و ایالتی، هماهنگی برای بهبود پرسنل آموزش عالی، CAPES، شورای ملی توسعه علمی و فناوری، CNPq، و بنیاد تحقیقات سائوپائولو، FAPESP حمایت می شوند. ناظران نیز توسط آژانس های ایالتی و فدرال و همچنین نهادهای بین المللی تامین مالی می شوند. این دانشگاه جزو %23 برنامه های برتر ایمونولوژی در برزیل است.

پروژه تحقیقاتی رشته ایمنی شناسی موسسه میکروبیولوژی پائولو دگوس برزیل

پروژه تحقیقاتی رشته ایمنی شناسی موسسه میکروبیولوژی پائولو دگوس برزیل

پروژه تحقیقاتی رشته ایمنی شناسی موسسه میکروبیولوژی پائولو دگوس توسعه یافته توسط اساتید دپارتمان ایمونولوژی عمدتاً در حوزه های زیرمجموعه ایمونولوژی سلولی و ایمونولوژی کاربردی بوده و توسط آژانس های مختلفی مانند CNPq، CAPES و FAPERJ تامین می شود. از جمله رشته های مختلف تحقیق عبارتند از:

  • مطالعه انتوژن و انتخاب ایمونوگلوبولین ها
  • توسعه لنفوسیت های B
  • برهمکنش تریپانوسوماتیدها با میزبان مهره داران و بی مهرگان
  • پاسخ ذاتی میزبان مهره داران به عفونت ها
  • نقش سیتوکین ها و ائوزینوفیلی
  • عوامل رشد در آسم تجربی
  • نقش سایتوکاین های پیش التهابی در اطفال
  • نقش ایمنی ذاتی و زیر مجموعه های مختلف لنفوسیت T در مدل های بیماری عفونی
  • توسعه و ارزیابی روش های مولکولی و ایمونولوژیک برای تشخیص بیماری های عفونی

این بخش بخشی از تیم‌ های موسسه ملی علم و فناوری در واکسن‌ها (INCTV) و موسسه ملی علوم و فناوری برای تحقیقات ترجمه‌ای در سلامت و محیط زیست در منطقه آمازون (INPeTAm) هستند. دانشجویان دوره های شروع علمی، کارشناسی ارشد، دکترا و فوق دکترا در پروژه های تحقیقاتی شرکت می کنند که بسیاری از آنها با همکاری موسسات تحقیقاتی و دانشگاه های سایر ایالت ها و سایر کشورها فعالیت دارند.

کار در رشته ایمنی شناسی در برزیل

کار در رشته ایمنی شناسی در برزیل در مشاغل مختلفی صورت می گیرد که از جمله آنها:

موقیت شغلیشرح
سخنرانفارغ التحصیلان کارشناسی ارشد که بر مفهوم علم و فناوری ایمنی در زمینه ایمونولوژی تسلط دارند، در زمینه آموزش چند رشته ای هستند.
محققمحققی مبتکر و خلاق در زمینه ایمونولوژی چند رشته ای و قادر به انتشار ایمونولوژی و ایمونوتکنولوژی مبتنی بر ملی و بین المللی است.
کارکنان بهداشتفردی که در خدمات بهداشت عمومی مانند پزشکان عمومی، متخصصان، دامپزشکان، دندانپزشکان، پرستاران، کارشناسان پزشکی، متخصصان تغذیه، داروسازان و غیره مشغول به کار هستند.
کارآفرینشخصی که در حال به کارگیری نوآوری و خلاقیت در خلق چیزی است، چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی.
ارتباط دهندهتوانایی بیان نظرات، ایده ها در زمینه ایمونولوژی در مورد توسعه بیماری ها اعم از بیماری های عفونی و غیر عفونی و توسعه فناوری در تلاش برای پیشگیری و توسعه ایمونوتراپی از یک بیماری به جامعه را داشته باشد.
ارائه دهنده مراقبتقادر به ارائه خدمات به جامعه، از طریق توسعه علم و فناوری، به ویژه در توسعه پیشگیری از بیماری است.
تصمیم گیرندهتوانایی تصمیم گیری در حل مشکلات حوزه ایمونولوژی، به ویژه تعیین کیفیت و اعتبار نتایج تحقیقاتی در جهت توسعه واکسن ها و کیت های تشخیصی را داشته باشد.
سرپرستدارای توانایی رهبری واحد کاری یا آزمایشگاه تحقیقاتی که شامل مدیریت، عملیات و توسعه است که با نیازهای پویای جامعه تنظیم می شود.
مدیرقادر به مدیریت و توسعه آزمایشگاه های تحقیقاتی در تلاش برای تولید یک محصول زیستی.

در نمودار زیر میزان حقوق کار در برزیل جهت کار در رشته ایمنی شناسی در برزیل معرفی شده است:

دکترای رشته ایمنی شناسی دانشگاه مهیدول اندونزی

موسسه پیشرفته واکسن برزیل

موسسه پیشرفته واکسن برزیل با هدف ارائه دیدگاهی انتقادی و جامع به شرکت کنندگان از وضعیت تحقیقات واکسن، شروع با موضوعات اساسی، مانند “تأثیر جهانی واکسیناسیون”، و پرداختن به موضوعات پیچیده تر، مانند “سیستم ها” و “واکسن شناسی” است. به طور کلی، برنامه علمی به موضوعات زیر می‌پردازد:

  • اهمیت و تأثیر واکسن ‌ها در سلامت عمومی
  • ایمنی ذاتی و سازگا
  • ادجوانت ‌ها
  • واکسن ‌های مرسوم و استراتژی ‌های جدید واکسیناسیون
  • سیستم‌ های تحویل آنتی ‌ژن
  • آزمایش ‌های بالینی و واکسن ‌شناسی سیستمی

برنامه سخنرانی‌ هایی که توسط محققان مشهور بین‌المللی ارائه می‌ شود، شامل موضوعات تحقیقاتی برای توسعه واکسن‌ هایی علیه پاتوژن ‌های بسیار مهم مانند واکسن ‌هایی است که باعث مالاریا، ایدز، دنگی، زیکا و چیکونگونیا می‌شوند. اطلاعات لازم درباره اعزام دانشجو به برزیل را در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مطالعه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *