مهاجرت تحصیلی اندونزی

رشته باستان شناسی در اندونزی

رشته باستان شناسی در اندونزی

رشته باستان شناسی در اندونزی بازار کار بسیاری عالی در این کشور داشته و دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی می توانند مشغول به کار شوند. این کشور، کشوری در جنوب شرقی آسیا است که از هزاران جزیره تشکیل شده است و در تقاطع 2 اقیانوس هند و اقیانوس آرام قرار دارد. این کشور که به خصوص به خاطر جزیره جذاب و شگفت انگیز بالی مشهور است، دارای فرهنگ غنی و متنوع، غذاهای فوق العاده است. در اینجا می توانید از هزینه های پایین زندگی لذت ببرید. این کشور حدود 6000 دانشجوی بین المللی دارد که بیشتر آن ها از کشور همسایه مالزی آمده اند.

از آنجایی که دانشگاه ها قصد دارند برنامه های بیشتری را به زبان انگلیسی ارائه دهند، تعداد دانشجویان بین المللی به طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت. تصور می شود که آموزش عالی در این کشور یک محیط علمی پر رونق را فراهم می کند که به پیشرفت و توسعه دانشجویان کمک می کند. در این نوشتار موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه برای علاقه مندان به رشته باستان شناسی در اندونزی اطلاعات لازم از جمله حقوق ماهیانه باستان شناسان و هزینه تحصیل و زندگی در این کشور را در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

تحصیل رشته باستان شناسی در اندونزی

بیش از 30 دانشگاه دولتی و بیش از 1000 دانشگاه خصوصی در این کشور وجود دارد. با این حال، دانشگاه‌ های زیر به عنوان بهترین دانشگاه ‌های کشور رتبه‌ بندی شده ‌اند و می ‌توان به دانشگاه ‌های این کشور، دانشگاه آتما جایا، مؤسسه فناوری باندونگ اشاره کرد. معتبرترین آن ها دانشگاه اندونزی است که در جاکارتا با پردیس هایی در دپوک و جاکارتا واقع شده است. دولت این کشور تضمین می کند که همه شهروندان 9 سال آموزش رایگان اجباری شامل 6 سال دبستان و 3 سال دبیرستان داشته باشند. وزارت آموزش ملی مستقیما بر آموزش عالی در این کشور نظارت می کند و مؤسسات دولتی دارای استانداردهای آموزشی بالاتر از دانشگاه های خصوصی هستند.

یکی دیگر از دلایل خوب برای دریافت آموزش مقرون به صرفه و با کیفیت امروز از این کشور است. برای یک برنامه استاندارد در مقاطع مختلف در این کشور، لازم است که زبان محلی این کشور را بدانید. به عنوان یک دانشجوی بین المللی، می توانید انتخاب خود را برای تحصیل به زبان رسمی باهاسا یا انگلیسی انتخاب کنید. برای کسانی که مایل به تحصیل در زبان انگلیسی هستند، شما می توانید 1 مدرک دوبل از دانشگاه های این کشور و دانشگاه های همکار دریافت کنید. دانشگاه های همکار عبارتند از:

دانشگاه های همکار اندونزی

مشاغل و حقوق باستان شناسی در اندونزی

در طول دوره اولیه اکتشافات باستان شناسی در این کشور، از قرن شانزدهم تا هجدهم، مجسمه های باستانی، معابد، خرابه ها و سایر مکان ها و آثار باستانی معمولا دست نخورده باقی می ماندند که توسط مردم محلی مزاحمتی ایجاد نمی شد. این عمدتا به دلیل تابوهای محلی و اعتقادات خرافی بود که مجسمه ها و خرابه های باستانی را با ارواح مرتبط می کرد که ممکن بود باعث بدبختی شود. به عنوان مثال، 2 تواریخ قدیمی جاوه (بابد) از قرن هجدهم موارد بدشانسی مرتبط با “کوه مجسمه ها” را ذکر می کنند که در واقع ویرانه های بنای بودایی بوروبودور بود.

رشته باستان شناسی اندونزی مطالعه باستان شناسی قلمرو مجمع الجزایری است که امروزه این کشور را تشکیل می دهد که از پیش از تاریخ تا تقریبا 2000 سال تاریخ مستند امتداد دارد. مجمع الجزایر اندونزی باستان یک پل دریایی جغرافیایی بین مراکز سیاسی و فرهنگی هند باستان و امپراتوری چین بود و به عنوان بخشی از جاده ابریشم دریایی باستانی قابل توجه است. اولین مؤسسه دولتی باستان شناسی به طور رسمی در سال 1913 با تأسیس سرویس باستان شناسی در سرویس باستان شناسی در هند شرقی هلند زیر نظر پروفسور دکتر N.J. Kromm تشکیل شد. امروزه موسسه ملی باستان شناسی در این کشور موسسه ملی تحقیقات باستان شناسی است.

حقوق ماهیانه کار در اندونزی برای باستان شناسان در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه متخصصان باستان شناسان در اندونزی

هزینه های تحصیل رشته باستان شناسی در اندونزی

در این کشور، شهریه دانشگاه‌ های دولتی در مقایسه با هزینه‌ های دانشگاه‌ های خصوصی به دلیل یارانه دولت برای شهروندان پایین است. با این حال، هزینه های شهریه برای دانشجویان بین المللی به طور قابل توجهی بالاتر از هزینه های شهروندان است. اگر قصد دارید به عنوان یک دانشجوی بین ‌المللی درخواست دهید، می‌ توانید فرآیند درخواست پذیرش در هر دانشگاه مورد نظر خود را به صورت آنلاین آغاز کنید و یک بار هزینه درخواست غیرقابل استرداد 100$ (دلار آمریکا) را پرداخت کنید. شما فقط اولین باری که برای شرکت در کلاس های برنامه خود ثبت نام می کنید، هزینه پذیرش را پرداخت می کنید.

هزینه تحصیل در اندونزی برای پرداخت پذیرش در دانشگاه های این کشور در جدول زیر آمده است:

مقطع تحصیلیهزینه تحصیل به دلار
کارشناسی1250$
کارشناسی ارشد1500$
دکترا2000$

برای تدریسی که دریافت خواهید کرد، در هر ترم شهریه پرداخت می کنید. برای برنامه کارشناسی، هزینه ها از 2650$ (دلار آمریکا)، کارشناسی ارشد 2650$ (دلار آمریکا) و دکترا 3150$ (دلار آمریکا) شروع می شود. توجه به این نکته ضروری است که برخی از دانشگاه ها برای دوره های خاصی مانند پزشکی شهریه و هزینه پذیرش بیشتری دریافت می کنند. از ارقام فقط به عنوان راهنما استفاده کنید، زیرا مبالغ واقعی ممکن است از موسسه ای به موسسه دیگر متفاوت باشد.

هزینه های تحصیل رشته باستان شناسی در اندونزی

هزینه زندگی در اندونزی

هزینه زندگی در مرکز شهر بیشتر از هزینه ای است که اگر در حومه شهر زندگی کنید. هنگامی که آن را با هزینه های دیگر در اروپا و ایالات متحده آمریکا مقایسه می کنید، پس انداز بزرگی را که با دریافت آموزش مقرون به صرفه و با کیفیت در این کشور به دست خواهید آورد، قدردانی خواهید کرد. به عنوان یک تخمین تقریبی، برای هزینه های اقامت، آب، برق، تلفن، غذا، کتاب های درسی، لباس، اینترنت، سینما، حمل و نقل و سایر هزینه ها بین 800$ تا 1000$ (دلار) در ماه نیاز دارید.

در زیر فرقه های روپیه آمده است. آن ها شامل سکه های 50IDR تا 1000IDR (روپیه) و اسکناس های 1000IDR تا 100000IDR (روپیه) هستند. لطفا توجه داشته باشید که این آمار ممکن است تغییر کند و باید به عنوان دستورالعملی برای آمادگی برای تحصیل در اندونزی استفاده شود. برای آشنایی با شرایط تحصیل در این کشور و مهاجرت تحصیلی می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *