مهاجرت تحصیلی مالت

رشته بازیگری در مالتا

رشته بازیگری در مالتا

با توجه به زیبایی جزایر مالتا این کشور تبدیل به محلی عالی برای فیلمبرداری شده. لذا رشته بازیگری در مالتا به عنوان یکی از رشته های جدید است. به صورت کلی تولیدات داخلی کشور مالتا در سطح جهانی حرفی برای گفتن ندارد اما به دلیل لوکیشن های مناسب این کشور، مالتا برای تولیدکنندگان مطرح فیلم در جهان مورد توجه قرار گرفته است. در این کشور فیلم های همچون گلادیاتور، بازی تاج و تخت و تروی در این کشور فیلم برداری شده اند. با توجه به حضور فیلم سازان مطرح در این کشور رشته بازیگری در مالتا مورد توجه قرار گرفته است و علاقه مندان به این رشته می توانند در این کشور نیز تحصیل کنند. چنانچه علاقه مند به تحصیل در اروپا هستید می توانید از متخصصین مجموعه ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات لازم را بدست آورید.

تاریخچه رشته بازیگری در مالتا

در حالی که امروزه مالتا برای تهیه کنندگان و کارگردانان بین المللی فیلم به عنوان یک سایت ایده آل برای فیلمبرداری شناخته شده است، اما آرزو می شود که این جزیره صنعت فیلم سازی کاملاً متفاوتی را برای خود توسعه دهد. طی چند سال گذشته تعدادی فیلم مشهور و پر درآمد از جمله گلادیاتور ریدلی اسکات و کنت مونت کریستو در مالت افیلمبرداری شده اند و این موفقیت ها به انگیزه کمیسیون فیلم مالتا برای ارائه مشوق های بیشتر به استودیوهای خارج از کشور و همچنین برای تشویق توسعه صنعت محلی نوپا دامن زده است. صنعت فیلم سازی در مالتا از اوایل دهه 50 آغاز شد، زمانی که در سال 1953، اولین کارگردان پیشگام انگلیسی به جزیره آمد تا چند صحنه را برای تولید با بودجه کم فیلمبرداری کند. این فیلم، تک دست نام داشت.

گنج در مالتا، یک فیلم خانوادگی که در آن یک کودک مالتایی قهرمان داستان بود، آنچه را که می توان طلوع صنعت فیلم سازی در مالتا نامید، ایجاد کرد. این فیلم شاید اولین بار یک فیلم حرفه ای واقع در مالتا بود. معابد نوسنگی مرموز این جزیره که در حاشیه قلعه های قرون وسطایی قدیمی قرار دارد، در یک داستان خوب به هیجان ماجراهای سریع حرکت می کند. این تبلیغات عالی حتی برای بازیگران نقش مکمل مالتا بود که همه آنها اولین حضور خود را در دنیای فیلم داشتند. گاگا (1971)، اولین فیلم بلند ساخته شده با فیلمنامه کاملاً به زبان مالتایی است.

در شکل زیر برترین بازیگران تاریخ مالتا را مشاهده کنید:

مشاهیر بازیگری در مالتا

تحصیل رشته بازیگری در مالتا

جزیره مالتا یک کشور ملی مستقل کوچک در مرکز مدیترانه، فقط 93 کیلومتری جنوب سیسیل (ایتالیا) در جنوب اروپا است. مالتا کشوری جزیره ای است که از 3 جزیره تشکیل شده است:

  • جزیره اصلی مالتا
  • گوزو
  • و کومینو.

پایتخت مالتا، والتا است که در مرکز ساحل شمالی جزیره واقع شده و بزرگترین بندرگاه جزیره را در خود جای داده است. جزیره اصلی مالت بزرگترین و پیشرفته ترین جزیره است. جزیره خواهر آن گوزو یک منطقه ایده آل و آرام و بیشتر روستایی است مناظر خیره کننده و فرصت های عالی برای فعالیت در فضای باز دارد. کامینو کوچکترین جزیره از میان این 3 جزیره است و فقط چند نفر در آن زندگی می کنند. این جزیره میزبان هتلی است که به دلیل مهمان نوازی و امکانات خود برای گذراندن تعطیلات آرام در مالتا مشهور است و مکانی برای یکی از زیباترین خلیج های مالت است.

وسعت جمعیت مالتا تقریبا 0.5 میلیون نفر است در حالیکه اندازه جغرافیایی آن به حدود 316 کیلومتر مربع محدود می شود و در نتیجه، مالتا در لیست پر متراکم ترین کشورهای جهان قرار دارد. دین اصلی در مالتا، کاتولیک رومی است و اکثریت قریب به اتفاق مردم پیرو آن هستند. تحصیل در رشته بازیگری در مالتا به جز دانشگاه مالتا در چندین موسسه خصوصی ارائه می شود که در زیر معرفی شده اند:

ردیفنام موسسه
1دانشگاه مالتا
2موسسه بازیگری سوپا
3کالج میکل آنتون واسالی
4استودیو فریسپریت
5آکادمی هلن گردی
6آکادمی Masquerade

تحصیل رشته بازیگری در دانشگاه مالتا

دانشگاه مالتا پیشروترین موسسه آموزش عالی و رشته هنر در مالتا است و ساختارهای آن مطابق با روند بولونیا و منطقه آموزش عالی اروپا است. در این دانشگاه برنامه های آکادمیک ارائه می شود و یک زمینه آموزش عالی در هنرها، علوم و علوم انسانی فراهم می شود که برای توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مالتا مورد نیاز است. دوره های این دانشگاه برای تولید متخصصان واجد شرایط در چندین رشته طراحی شده است. جامعه دانش آموختگان ما به طور چشمگیری در حال رشد است و سالانه بیش از 3500 دانشجو در رشته های مختلف فارغ التحصیل می شوند. این دانشگاه به استانداردهای بالای تحقیق و تدریس متعهد می شود.

امروز این دانشگاه از 14 دانشکده، تعدادی موسسه و مرکز میان رشته ای، 3 مدرسه و یک کالج عالی تشکیل شده است. علاوه بر پردیس اصلی، واقع در مسیدا، 3 پردیس دیگر نیز وجود دارد:

  • والتا
  • مارساکسلوک
  • گوزو

دانشکده هنر دانشگاه مالتا

دوره مطالعات تئاتر با هدف ارائه دانش جامع از تئاتر و درام به عنوان فعالیت های نمایشی و ارائه تئاتر به عنوان در جامعه است. تغییر نقش بازیگران و مجریان، توسعه ساختارهای نمایش فضایی و رابطه تئاتر، جامعه، سیاست و فلسفه، مورد تحلیل و بحث قرار گرفته است. در راستای آخرین تحولات در زمینه مطالعات اجرا، این دوره ریشه های فعالیت تئاتر و شجره نامه نمایش را در رابطه با ساختارهای مذهبی، سیاسی و اجتماعی بررسی می کند. این برنامه همچنین بر رابطه تئاتر با هنرهای مرتبط موسیقی و رقص متمرکز است. از این نظر، این نظریه های معاصر را بررسی می کند و شیوه های اخیر را نیز در متن رسانه های دیجیتالی تازه ظهور شده مطالعه می کند. هدف این دوره پرورش یک رویکرد میان رشته ای است که دانشجویان را برای رشته های مختلف باز می کند.

این برنامه تئاتر و نمایش را در متن بخش های فرهنگی و خلاق قرار می دهد و دانشجویان را با ابزارهای اساسی برای کار در این بخش مجهز می کند. دانشجویان این برنامه به فعالیت های مربوط به تئاتر و نمایش فرهنگ و هنر علاقه مند هستند. افراد جوانی که هیچ تجربه قبلی ندارند، اما مهارت های عملی نظری و به روز را می خواهند، به همان اندازه واجد شرایط ثبت نام هستند. به طور معمول از دانشجویانی که مایل به کار در صنایع فرهنگی و خلاقیت در اروپا و ایالات متحده هستند تقاضا می شود که مطالعات مربوط به هنرهای نمایشی را که دوره مطالعات تئاتر در برنامه خود دارد دنبال کنند. گروه مطالعات تئاتر برنامه ای از دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و تحصیل دکتری در مالتا را ارائه می دهد.

تحصیل رشته بازیگری در موسسه SOPA مالتا

تحصیل رشته بازیگری در موسسه SOPA مالتا

SOPA یکی از اولین مدارس در مالتا بود که برنامه ای برای آموزش در هنرهای نمایشی تهیه کرد. SOPA با بیش از 20 سال تجربه مسئول توسعه صدها دانشجو بوده است که امروزه چندین نفر از آنها مشاغل حرفه ای در داخل و خارج از کشور دارند. فارغ التحصیلان این موسسه طیف وسیعی از رقصندگان، خوانندگان و مجریان تئاتر موسیقی را شامل می شوند و شامل کلیف زامیت استیونز، لاریسا بوناچی، کلر غیگو و کریستینا آکوئیلینا هستند. دانشجویان SOPA از واجد شرایط ترین و خلاق ترین مدرسان در صنعت اطمینان حاصل می کنند. هر لحظه برای حمایت و تقویت پیشرفت فردی آنها به عنوان یک هنرمند طراحی شده است. SOPA با شروع و تغییر استعدادهای خود، هر دانشجو را راهنمایی و پشتیبانی می کند.

SOPA آموزش مبتنی بر عملکرد در موسیقی، نمایش و رقص را ارائه می دهد که تعالی را دنبال می کند. این متعهد به ارائه آموزش سطح بالای هنر به جامعه متنوعی از هنرمندان خلاق است. هدف اصلی SOPA فراهم آوردن فضایی است که دانشجویان بتوانند مهارت های خود را با خیال راحت و با اطمینان بررسی کنند هدف SOPA تجهیز هر دانشجو به مهارت، اعتماد به نفس، تخیل و خلاقیت برای کمک به جامعه به عنوان هنرمندان، کارآفرینان و شهروندان با وجدان است. دانشجویان می آموزند که، تعهد و اشتیاق نه تنها برای حرفه ای در هنرهای نمایشی بلکه برای رسیدن به هر هدف یا جاه طلبی در زندگی ضروری است.

توسعه سینما در مالتا

تولیدکنندگان بین المللی بیش از 50 سال است که به مالتا، گوزو و کومینو می آیند و ریشه تاریخی محبوبیت جزایر به عنوان مکان فیلم و تلویزیون در آب نهفته است! در سال 1963، جیم هول، متخصص جلوه های ویژه انگلیسی و پاول آولینو، مدیر جوان ساخت و ساز مالتا، طرحی را برای کمک به مدیران در فیلمبرداری ایمن روی آب طراحی کردند. آنها در رینلا، در ساحل شرقی مالتا، تاسیسات فیلم مالتا را ساختند:

  • مخزنی با آب کم عمق، 300 فوت عرض و در امان از موج های جزر و مد و هوای طوفانی.

 مخزن به طور یکپارچه با یک افق روشن همراه، بنابراین کارگردانان می توانند بدون نیاز به جلوه های ویژه، توهم عملی را که مایل ها تا دریا می گذرد را به مخاطبان القا کنند. این مخزن برای اولین بار برای درام دریایی جنگ سرد “حادثه بدفورد” در سال 1964 مورد استفاده قرار گرفت و از آن زمان تاکنون فیلم ها، درام های تلویزیونی، تبلیغات و ویدئو های موسیقی با صحنه های تنظیم شده از آب استفاده می شود. اما تولیدکنندگانی که برای مخازن برای اولین بار به مالتا کشیده شدند، به سرعت متوجه سایر دارایی های آن شدند، به ویژه آب و هوای عالی و همجواری آن با شهرهای بزرگ اروپا که بسیاری از شرکت های فیلم سازی و استودیوهای فیلم در آن مستقر هستند.

رشته بازیگری در Masquerade مالتا

آکادمی بازیگری Masquerade یک آکادمی معاصر و مستقل، مستقر در مالتا، رویکردی نوآورانه در زمینه اجرای تجربه ارائه می دهد که براساس اصول بازیگری ساخته شده است. با ترکیب تئوری فیلم و تئاتر با آزمایش و طیف گسترده ای از تکنیک های نمایشی معاصر، به بازیگران آموزش می دهند تا:

  • خودتان را کاوش کنید
  • احساس فضا، زمان به شریک و مخاطب را ارائه کنید
  • انتقال مفاهیم به تجربیات بصری
  • یادگیری صدا و بدن
  • تأثیرگذاری روی بیننده
  • جلوی دوربین کار کنید
  • دستیابی به اهداف حرفه ای و شخصی
  • وارد دنیای تلویزیون، فیلم سازی و تبلیغات حرفه ای شوید.

جهت اخذ ویزای تحصیلی مالتا و بررسی شرایط تحصیل در میان کشورهای اروپایی می توانید بر تجربه و سابقه طلائی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تکیه کنید و با اطمینان در مسیر مهاجرت قدم بردارید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *