مهاجرت تحصیلی اتریش

رشته بازیگری در اتریش

رشته بازیگری در اتریش

رشته بازیگری در اتریش به دلیل اهمیت هنر مورد توجه بسیاری از هنرجویان سراسر جهان قرار می گیرد. در این نگارش به بررسی این موضوع می پردازیم. در دنیایی پر از تنش های سیاسی و نظامی، درگیری های مسلحانه و اعتراضات خشن، دانشجویان هنگام زندگی در اتریش نگرانی های زیادی نخواهند داشت. اتریش اغلب به عنوان کشوری گران قیمت برای گردشگری دیده می شود. به عنوان مثال وین یکی از گران ترین پایتخت های اروپا است. تعطیلات زمستانی در کوه های آلپ اتریش در میان ثروتمندان محبوب است. با این حال، هنگام صحبت در مورد تحصیل در خارج از کشور و انتخاب اتریش، اولین موردی که توجه مردم سراسر جهان را جلب می کند. این است که هزینه تحصیل برای دانشجویان اهل اتحادیه اروپا، رایگان است. موسسه حقوقی سفیران سروش راهنما شما در باب مهاجرت تحصیلی به اتریش و سایر نقاط جهان می باشد.

جایگاه رشته بازیگری در اتریش

تعداد زیادی از موسسات آموزشی با کیفیت بالا، با برخورداری از یک سنت آکادمیک طولانی، اتریش را به گزینه ای آسان برای هنرجویانی تبدیل می کند که به دنبال آموزش های در سطح بین المللی در زمینه بازیگری هستند. دانشگاه های اتریش و همچنین شهرهای اتریش دارای فرهنگ های گوناگون و سطح بالا هستند. بنابراین برای دانشجویان خارجی وفق پیدا کردن با شرایط در این کشور آسان است. دوره های تحصیلی هنر بازیگری یا تحقیق محور هستند. شامل تمرین های عملی به منظور توسعه مهارت های یادگیری مبتنی بر رفع اشکال می باشند. هنرجویان غالباً فرصت بازی و دیده شدن در مقابل دیگران را دارند. آن ها می آموزند که برای موفقیت در حرفه خود استراتژی خود را اعمال کنند.

از آنجا که موسیقی و هنر تأثیر زیادی بر فرهنگ و سنت های اتریش داشته است. هنرجویان می توانند از بسیاری از دانشگاه ها و آکادمی ها انتظار داشته باشند که تعداد زیادی از برنامه های مطالعاتی اختصاص داده شده به این رشته ها را ارائه دهند. با این حال، افراد می توانند بسیاری از دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد را در زمینه های مختلف، از مدیریت بازرگانی، علوم کامپیوتر، گرفته تا زبان ها، علوم سیاسی، روانشناسی و مهندسی را جستجو کنند. گذراندن دوره بازیگری فواید زیادی دارد. اگرچه برخی از افراد به طور طبیعی در این موضوع با استعداد هستند. اما این کلاس ها به افراد کمک می کند تا تکنیک های مدرن را فرا بگیرند. اکثر افرادی که دوره بازیگری را می گذرانند علاقه مند به حرفه ای شدن در این زمینه هستند. از این رو می خواهند در فیلم، تئاتر یا تبلیغات، شغلی را دنبال کنند.

مبانی آموزش رشته بازیگری در اتریش

رشته بازیگری کارگاهی است که برای کمک به افراد برای بازی در شخصیت ها و نقش های مقابل دوربین طراحی شده است. در طول کلاس، هنرجویان با تئوری بازیگری آشنا می شوند. نحوه درک و خواندن فیلم نامه ها به آن ها آموزش داده می شود. این کارگاه ها یا کلاس ها همچنین به دانشجویان کمک می کنند تا در رسانه های مختلف حرفه بازیگری را انجام دهند که از بازی در فیلم، تبلیغات، نمایشنامه ها و غیره می باشد. در طول سال اول افراد بازیگری در فیلم و اجرای صحنه ای کلاسیک را مطالعه می کنند. ترکیب آموزشی فیلم و تئاتر همان چیزی است که برنامه بازیگری را به عنوان یک آموزش دانشگاهی منحصر به فرد می کند. در این دوره ها هنرجویان هم به صورت مستقل و هم به صورت گروهی کار خواهند کرد.

آن ها تکنیک هایی مانند درام، گفتار، حرکت، بداهه پردازی و طراحی نقش را آموزش خواهند دید. در طول این دوره تمرکز اصلی بر روی محتوا و داستان سرایی است. به همین دلیل است که استادان زمان زیادی را برای تجزیه و تحلیل و همچنین بررسی بازخورد با توجه به تلاش های هنرجویان صرف می کنند. سال دوم آموزش، که تحصیلات تکمیلی است، تمرکز افراد بر پیشرفت شخصی آن ها به عنوان بازیگر فیلم و تئاتر خواهد بود. هنرجویان همچنین مربی گری و آموزش در زمینه فیلم یا نمایش درام را فرا خواهند گرفت که این فرصت را برای آن ها فراهم می کند تا به عنوان یک مربی بازیگری در آینده کار کنند. تعداد هنرجویان پذیرفته شده در سال دوم محدود است و در صورت داشتن تحصیلات قبلی یا مشابه، می توانند برای ثبت نام در سال دوم تحصیلی نیز اقدام کنند.

مبانی آموزش رشته بازیگری در اتریش

هزینه تحصیل رشته بازیگری در اتریش

هزینه های تحصیل در دانشگاه های دولتی برای دانشجویان اتحادیه اروپا رایگان است. برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپا حدود 1400€ (یورو) در هر سال تحصیلی محاسبه می شود. همه دانشجویان باید هزینه های عضویت در اتحادیه دانشجویی و هزینه های بیمه حوادث دانشجویان را پرداخت کنند که هزینه آن ها حدود 20€ (یورو) در هر ترم می باشد. دانشگاه های علمی کاربردی UAS آزاد هستند که خود در مورد میزان شهریه تصمیم گیری کنند. در این دانشگاه ها دانشجویان اتحادیه اروپا شهریه 360€ (یورو) در هر ترم را پرداخت می کنند. دانشجویان غیر اتحادیه اروپا نیز بسته به نوع دانشگاه و رشته تحصیلی انتظار می رود تا بین 730€ الی 750€ (یورو) را در هر ترم پرداخت کنند. همچنین می توانید مقاله تحصیل پزشکی در اتریش را با مراجعه به سایت مرجع ما مطالعه بفرمایید.

2 دانشگاه UAS مانند دانشگاه علوم کاربردی Vorarlberg (FH Vorarlberg) و دانشگاه علوم کاربردی Burgenland وجود دارد که در آن دوره ها برای همه دانشجویان بین المللی رایگان است. اما کلیه دانشجویانی که در دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام می کنند باید هزینه های اتحادیه دانشجویی و بیمه دانشجویی را پرداخت کنند. دانشگاه های خصوصی نیز هزینه های تحصیلی خود را دارند. از این رو میزان شهریه پرداختی در این دانشگاه ها برای هر نفر بین 3000€ الی 23000€ (یورو) در سال است. همچنین در نمودار زیر، حداقل هزینه های زندگی ماهانه دانشجویی در اتریش برحسب یورو، قابل مشاهده است:

حداقل هزینه های زندگی ماهانه دانشجویی در اتریششرایط ویزای تحصیلی اتریش

اگر دانشجو اهل اتحادیه اروپا و سوئیس باشد برای تحصیل در اتریش نیازی به ارائه ویزا نخواهد داشت. داوطلب باید بیمه درمانی و یک سند مسافرتی معتبر مانند گذرنامه داشته باشند. در صورتی که دانشجو قصد اقامت بیش از 3 ماه در اتریش را داشته باشد. لازم است در 3 ماه اول ورود به اتریش نسبت به دریافت مجوز اقامت خود اقدام کنند. اگر دانشجو اهل کشور دیگری باشد، برای ورود به اتریش نیاز به تهیه ویزا و مجوز ورود یا اقامت دارد. روش ها و الزامات مربوط به دریافت ویزای اتریش بسته به مدت اقامت و برنامه مدرک تحصیلی افراد متفاوت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانید با مشاوران دلسوز موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید. جهت تکمیل اطلاعات خود مقاله هزینه زندگی در اتریش را از طریق لینک زیر مطالعه بفرمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *