مهاجرت تحصیلی اتریش

رشته اقتصاد در اتریش

رشته اقتصاد در اتریش

رشته اقتصاد در اتریش یکی از انتخاب های جذاب برای دانشجویان بین المللی به حساب می آید. به ویژه وین دارای یک سنت طولانی پیشرفت تحصیلی است. اتریش با پرورش دادن برخی از بهترین فیلسوفان، دانشمندان و نویسندگان اروپایی که در اینجا کار می کردند و زندگی می کردند. بدین ترتیب دارای سابقه تحصیلات عالی برجسته است.

اتریش که در قلب اروپا واقع شده است. از این رو یکی از اعضاء اتحادیه اروپا است. این کشور که بیش از 8.8 میلیون نفر در آن زندگی می کنند. از نظر تولید ناخالص داخلی به طور مداوم به عنوان یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان شناخته می شود. اتریش سطح بالایی از زندگی را ارائه می دهد. در سال 1955 بی طرفی خود را در امور سیاسی خارجی اعلام کرد. این کشور در کوه های آلپ واقع شده است. همین مساله آب و هوای آن را بسیار کوهستانی کرده است. تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت راهنمای شما در این باب می باشد.

ماهیت رشته اقتصاد در اتریش

رشته اقتصاد، مطالعه نحوه استفاده از منابع مالی در زمینه های شخصی، عمومی و شرکتی است. قرن بیست و یکم شاهد افزایش فشار بر منابع و اداره منابع مالی بوده است. علاوه بر تمرکز آشکار بر پول و امور مالی، مدرک اقتصاد به افراد امکان می دهد جنبه های اجتماعی موقعیت های مالی را نیز کشف کنند. به این معنی که با بسیاری از مهارت های کارآمد فارغ التحصیل خواهند شد. دوره اقتصاد عمدتا از طریق سخنرانی ها و سمینارها آموزش داده می شود. ممکن است دانشجویان فرصت هایی را برای شرکت در پروژه های گروهی پیدا کنند. این فرصت ها به افراد نشان می دهند که کار در حوزه اقتصاد چگونه است.

مدرک کارشناسی اقتصاد به طور معمول دانش خوبی در زمینه اقتصاد به دانشجویان می دهد. آن ها ماژول هایی را مطالعه خواهید کرد که تولید و مصرف، توزیع امور مالی و قانون، روانشناسی و تاریخ اقتصاد را پوشش می دهند. 2 عنصر عمده در اقتصاد وجود دارد که اقتصاد خرد و اقتصاد کلان نامیده می شوند. اقتصاد خرد عبارت است از مطالعه اقتصاد ارگان های منفرد، مانند خانوار ها یا شرکت ها و اقتصاد کلان مطالعه کل اقتصادها، در مقیاس جهانی یا ملی است و به بررسی موضوعاتی مانند بیکاری و تورم می پردازد. بیشتر دوره های اقتصاد به عنوان کارشناسی ارشد ارائه می شود. اتمام تحصیلات کارشناسی ارشد در اکثر کشورهای جهان 2 سال و در مقطع کارشناسی 4 سال طول می کشد.

مبانی آموزشی رشته اقتصاد در اتریش

کارشناسان ارشد اقتصاد همه عوامل دخیل در تولید، توزیع و مصرف کالاها و خدمات را بررسی می کنند. آن ها هر 2 عامل اقتصادی در مقیاس کوچک (اقتصاد خرد) و جهانی (اقتصاد کلان) را تحلیل می کند. دوره کارشناسی ارشد اقتصاد که توسط دانشگاه ها و کالج های اتریش ارائه می شود، به دانشجویان می آموزد که چگونه همه اقدامات اقتصادی را به منظور بهبود رفاه و شکوفایی نهاد های اقتصادی و مصرف کنندگان بهینه سازی کنند. دانشجویان هنگام تحصیل در مقطع تحصیلات تکمیلی اقتصاد اتریش، در کلاس های مختلفی شرکت خواهند کرد که بسته به نوع دانشگاهی که در آن شرکت خواهند کرد، متفاوت است. برخی از کلاس های عمومی که افراد مجبور به شرکت در آن ها هستند. کلاس های اقتصاد مالی، اقتصاد سیاسی، اقتصاد کلان و اقتصاد خرد، توسعه اقتصادی، تجارت بین المللی، امور مالی شرکت ها، حسابداری و غیره می باشد.

اقتصاد این کشور این توانایی را دارد که به دانشجویان کمک کند، چگونه ریسک را ارزیابی کنند. از این رو پیش بینی کنند که چگونه برخی عوامل بر رفتار جامعه تأثیر می گذارند. در حالی که افراد مهارت های خود را برای تجزیه و تحلیل و سنتز توسعه می دهند. با مدل های ریاضی و نحوه استفاده از آنها آشنا خواهند شد. مطالعات اقتصادی نیز به دلیل درک عمیق از دینامیک بازار، مبنایی مستحکم برای مطالعات تجاری آینده، ایجاد می کند. مهم تر از همه، دانشجویان خواهند آموخت که چگونه یافته ها و ایده های خود را به بهترین وجه با افرادی که در این زمینه متخصص نیستند. اما برای تصمیم گیری در زمینه تجارت نیاز به بینش اقتصادی یک متخصص دارند. به بهترین نحو به اشتراک بگذارند. همچنین جهت کار در این کشور می توانید مقاله ویزای کاری اتریش در سال 2023 را از طریق لینک مذکور مطالعه بفرمایید.

اشتغال در رشته اقتصاد در اتریش 

اشتغال در رشته اقتصاد در اتریش

داشتن تخصص کارشناسی ارشد در اقتصاد یک منبع اطلاعاتی و تخصصی خوب است. اما پس از فارغ التحصیلی تنها به یک حرفه خاص محدود نمی شود. شاخه های متعددی در بخش های دولتی و خصوصی در انتظار دانش آموختگان اقتصاد هستند. اگر دانشجو قصد ادامه تحصیل در مقطع دکترا در اقتصاد را داشته باشد. از این رو می تواند در ارگان های دولتی، بانک ها، مجلات تجاری یا سیستم آموزش عالی، کار پیدا کند. همچنین فرد داوطلب قادر خواهد بود عناوین شغلی مانند اقتصاددان، مشاور، تحلیلگر اقتصادی، محقق آماری، دانشمند داده، تحلیلگر امور مالی یا بازرگانی یا متخصص بازار سهام را هدف قرار دهد.

اگر دانشجو اهل کشوری در اتحادیه اروپا و یا سوئیس باشد برای تحصیل در اتریش نیازی به ویزا نخواهد داشت. متقاضی باید بیمه درمانی معتبری را ارائه کند. در صورت داشتن کارت EHIC باید ثابت کند که بودجه کافی برای اقامت در اتریش را در اختیار دارد. غیر از این، تمام آنچه نیاز است یک گذرنامه معتبر است .دانشجویانی که تبعه کشورهای خارج از اتحادیه اروپا هستند. برای ورود به اتریش نیاز به ویزا دارند و یا برای دوره های تحصیل بیش از 6 ماه برای زندگی و تحصیل در این کشور به مجوز دانشجویی نیاز دارند. برای دریافت مجوز اقامت، متقاضیان باید در سفارت یا کنسولگری اتریش در کشور خود درخواست ویزا یا مجوز دانشجویی کنند.

هزینه زندگی دانشجویی در اتریش

دانشگاه های دولتی در اتریش برای افراد محلی و دانشجویان اتحادیه اروپا رایگان است. برای دانشجویان بین المللی، هزینه ها معمولاً حدود 730€ (یورو) در هر ترم است. هزینه ها در دانشگاه های خصوصی بسیار بالاتر است. دانشجویان بسته به نوع دانشگاه و دوره خود، باید انتظار داشته باشند تا هر ساله بین 3000€ الی 25000€ (یورو) هزینه بپردازند. همچنین برای عضویت در اتحادیه دانشجویی، 20€ (یورو) در هر ترم، باید پرداخت شود. در نمودار زیر، برآورد حداقل هزینه های زندگی ماهیانه دانشجویان در وین اتریش، بر حسب یورو، قابل مشاهده است:

حداقل هزینه های زندگی ماهیانه دانشجویان در وین اتریش

برای اطلاعات بیشتر و تبادل نظر، با مشاوران حرفه ای و دلسوز موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید. جهت تحصیل در این کشور اروپایی ابتدا می باید ویزای تحصیلی اتریش را مطالعه بفرمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *