مهاجرت تحصیلی سوئیس

رشته هتلداری در سوئیس

رشته هتلداری در سوئیس

تحصیل رشته هتلداری در سوئیس بهترین انتخاب یک دانشجوی بین المللی برای تحصیل است. در سوئیس شرایط رفاهی عالی و فوق العاده ای حکم فرماست. این کشور هر سال دانشجویان بسیاری را می پذیرد. سوئیس از نظر سیستم آموزش و حمل و نقل و امکانات فرهنگی و معیارهای یک زندگی سالم در رتبه اول قرار دارد. در این کشور خوش آب و هوا و زیبا چندین دانشگاه این رشته را به زبان انگلیسی و سوئیسی و فرانسوی ارائه می دهند. برخی از کالج های تخصصی با رویکرد زبان انگلیسی نیز در دسترس هستند. تحصیل در سوئیس در رشته هتلداری می تواند موجب پیشرفت زود هنگام و تربیت یک هتلدار موفق شود. مدرک کارشناسی مدیریت مهمان نوازی و یا هتلداری در سوئیس تدوین استراتژی های تجاری برای صنعت گردشگری را نیز آموزش می دهد.

با توجه به اینکه دانشجویان بین المللی در این کشور به جندین زبان رایج انگلیسی و فرانسوی و سوئیسی و آلمانی صحبت می کنند شما نیز چندین زبان متنوع و پرکاربرد را می آموزید. دانشجویان رشته هتلداری و مهمان نوازی در کشور سوئیس می آموزند که چگونه برای دستیابی به رضایت مشتری، غذای با کیفیت، محل اقامت و فعالیت های سرگرم کننده را مدیریت کنند. مطالعات کارشناسی دانشجویانی را هدف قرار می دهد که از مسافرت لذت می برند و به دنبال یک حرفه پویا با تعامل انسانی هستند. اگر از مسافرت، کار با مردم و اطمینان از اینکه میهمانان در کل اوقات خوشی را سپری می کنند لذت می برید، باید لیسانس هتلداری را در سوئیس بخوانید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات جامعی درباره مهاجرت به سوئیس در اختیار شما قرار می دهد.

دانشجویان با ملیت های متفاوتی در سوئیس هتلداری می خوانند. در نمودار زیر میزان دانشجویان مهاجر در رشته هتلداری را مشاهده می کنید:

دانشجویان بین المللی در رشته هتلداری در سوئیس

تحصیل رشته هتلداری در سوئیس

برای موفقیت در عرصه هتلداری، باید یک هتلدار واقعی باشید، در شرایط استرس آور آرامش خود را حفظ کنید، حداقل یک زبان خارجی صحبت کنید و یاد بگیرید که چگونه همه نیازها و تنظیمات مهمانان خود را در نظر بگیرید. در سوئیس با گذشت سال ها و افزایش گردشگران بین المللی نیاز به تربیت نیروی متخصص و جوان و خلاق که موجب جذب و رضایت مسافران و توریست ها شود افزایش یافت. به همین دلیل هتلدران و متخصصان در این زمینه به راه اندازی کالج های تخصصی کردند. دکتران و دانشگاهیان نیز ظرفیت تعداد دانشجویان هتلداری را افزایش دادند. در حال حاض دانشجویان سوئیسی و غیر سوئیسی که از هر ملیتی در آن ها وجود دارد در این رشته پویا و جالب و کاربردی تحصیل می کنند.

مهم ترین الزامات برای تحصیل مدارک هویتی و زبانی و شهریه می باشد. در جدول زیر به برخی از این الزامات اشاره کرده ایم:

پارامترشرح
مدت زمان مطالعه3.5-4 سال
مدرک زبانی انگلیسیتافل:500 آیلتس:5.5
شهریه به فرانک24000CHF

فرصت های شغلی رشته هتلداری در سوئیس

فارغ التحصیلان و دانش آموختگان می توانند پس از اتمام تحصیل خود در این کشور و یا کشورهای دیگر به راحتی شغل مورد نظر خود را بیابند. زیرا این رشته در تمام جهان کاربرد دارد و تمام کشورها به آن نیاز دارند. زیرا جذب توریست و کسب درآمد از راه گردشگری به اقامت در یک هتل راحت و مناسب مرتبط است. اولین مدرسه مدیریت هتلداری در لوزان در سال 1983 شد. این مدرسه اکنون بیش از هزار دانشجو از بیش از صد کشور مختلف در سراسر جهان دارد و همچنان در سطح بالایی قرار دارد. در این مدارس سوئیسی می آموزید چگونه از طریق غذا خوشمزه و زیبا و ارائه فرهنگ اصیل و خدمات تخصصی چند زبانه خود و هتل خود را محل امن مسافران قرار دهید. سوئیس کشوری است که سال ها تجربه در کارنامه خود دارد. همچنین دارای موثرترین سیستم برای مطالعه مهمان نوازی در جهان است.

فارغ التحصیلان لیسانس در مدیریت مهمان نوازی معمولاً در صنایع گردشگری و هتلداری شغل پیدا می کنند. مشهورترین شغل در این حوزه عبارت است از:

  • مدیر هتل ها
  • مدیر رستوران ها
  • مدیر مجالس و پذیرایی
  • اداره کننده کنفرانس ها

موسسات تحصیل رشته هتلداری در سوئیس

موسسات تحصیل رشته هتلداری در سوئیس

EHL Ecole hôtelière de Lausanne سفیر مهمان نوازی سنتی سوئیس است و از سال 1893 با بیش از 25000 فارغ التحصیل در سراسر جهان و بیش از 120 ملیت در میان دانشجویان خود، پیشگام در آموزش مهمان نوازی است. این دانشکده یا کالج تخصصی یک مدرسه مدیریت مهمان نوازی است که برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد را در دانشگاه های خود در لوزان، سنگاپور و Chur-Passugg و همچنین راه حل های یادگیری آنلاین ارائه می دهد. موسسه آموزش عالی گلیون نیز که در سال1962 تاسیس شد، امروز زنده و سرحال است و همچنان یکی از بهترین مدارس مهمان نوازی سوئیس است. کارکنان Glion عمدتا از صنعت مهمان نوازی هستند، به طور معمول صاحبان مشاغل، مدیران و معلمان سابق هستند. پردیس Glion یک مرکز یادگیری عملی با دو رستوران غذاخوری عالی است. آنها پردیس هایی در Glion و Bulle در سوئیس و لندن در انگلیس دارند.

موسسه دیگر معروف در زمینه ارائه آموزش های هتلداری کالج تخصصی Les Roches Global Hospitality Education است که در سال 1954 در سوئیس تاسیس شد. این موسسه مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد را در زمینه های مهمان نوازی، گردشگری و مدیریت رویدادها ارائه می دهد و پردیس هایی در سوئیس، اسپانیا و چین دارد. موسسه هتلداری یک محیط یادگیری بی نظیر را برای یک گروه دانشجویی متنوع از نظر فرهنگی ارائه می دهند، که در آن بیش از 100 ملیت مختلف وجود دارد. این موسسه از مدل سوئیسی آموزش مهمان نوازی پیروی می کند، با یادگیری تجربی و عملی که در ساختار برنامه های تحصیلی ارائه می شود. مدرسه مدیریت هتل، لوسرن در سال 1998 تاسیس شد، و این مدرسه در قلب لوسرن واقع شده است و در کنار فرصت هایی برای کارآموزی و دستیابی به اهداف شغلی، مهارت و پیشرفت شخصی را نوید می دهد.

تحصیل در سوئیس

در سوئیس می توانید از فرصت های کارآموزی بهره مند شوید. آنها محدود به سوئیس نیستند. در مورد قدیمی ترین موسسات صحبت کردیم. آموزش های تخصصی به زبان انگلیسی تنها چیزی نیست که باعث می شود مدارس مهمان نوازی سوئیس در ردیف بالاترین رتبه های جهان قرار بگیرند. مطمئناً ممکن است بخشی از فرهنگ آنها به عنوان یک آغاز کار باشد، اما همانطور که قبلاً ذکر شد، اهمیت تحصیل در سوئیس در نکته دیگری است. این نکته در واقع توانایی آنها در به روز بودن و تطبیق برنامه هایشان با روشی مدرن تر برای یادگیری است. علاوه بر اهمیت یادگیری کاربردی، دستورالعمل موفقیت کالج های هتلداری در سوئیس در ایجاد تعادل نظری و عملی منحصر به فرد است. کار دانشجویی در سوئیس در حوزه هتلداری برای شما فراهم می شود. برای اخذ مشاوره در خصوص تحصیل کارشناسی در سوئیس با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *