مهاجرت تحصیلی فیلیپین

رشته بازیگری در فیلیپین

رشته بازیگری در فیلیپین

رشته بازیگری در فیلیپین از رشته هایی است که در چندین دانشگاه معتبر و کالج های تخصصی و موسسات بازیگری ارائه می شود. در سال های اخیر کشور فیلیپین نیز از کشورهای مهاجر پذیر است. از نظر الزامات دانشگاهی فیلیپین، برخی از مدارس هنرهای نمایشی در فیلیپین مشخص می کنند که متقاضیانی را که قبلاً در یک موضوع مشابه یا مرتبط تحصیل کرده اند ترجیح می دهند. سایر مدارس هنرهای نمایشی از پذیرش دانشجویانی که قبلاً هیچ یک از هنرهای نمایشی را قبلاً مطالعه نکرده اند، خوشحال می شوند. این جزیره در اقیانوس آرام غربی واقع شده است و چندین جزیره دارد که به طور کلی در سه بخش جغرافیایی اصلی از شمال به جنوب دسته بندی می شوند: لوزون، ویسایاس و میندانائو.

دانشجویان بین المللی که می خواهند در فیلیپین تحصیل کنند باید بدانند که هزینه های زندگی بسیار کم است و از این نظر شما برای تحصیل راحت فقط به 4200$ و 6000$ (دلار) در سال نیاز دارید. با تحصیل در رشته بازیگری و کسب تجارب عملی در دروس مرتبط در دانشگاه های فیلیپین دانشجویان بین المللی با فضای کار و بازیگری در این کشور آشنا می شوند. دانشجویان می توانند مهارت های بیان و بدن و نویسندگی و کارگردانی را در خود تقویت کنند. در این کشور هنر و فرهنگ جایگاه مهمی دارد. در رشته بازیگری نیز بیشتر بر جنبه ی فرهنگی و هنری این رشته تمرکز می شود. رشته بازیگری از رشته های پرطرفدار و جالب برای جوانان است. اگر می خواهید در فیلیپین بازیگری بخوانید یاد گرفتن زبان آن ها به شما کمک خواهد کرد.

بهترین دانشگاه ها عبارتند از:

  • دانشگاه فیلیپین
  • دانشگاه آتنئو مانیل
  • دانشگاه د لا سال
  • دانشگاه سانتو توماس

دانشگاه های رشته بازیگری در فیلیپین

فیلیپین نه تنها یک کشور زیبا است، بلکه دارای یکی از بهترین سیستم های آموزش عالی در آسیا نیز است که در اولین دوره رتبه بندی قدرت سیستم آموزش عالی QS در چهل و چهارمین قرار دارد. فیلیپین با ارائه فرصتی برای تحصیل به زبان انگلیسی با هزینه مقرون به صرفه، سالانه بیش از پنج هزار دانشجوی بین المللی را از سراسر جهان جذب می کند، بیشتر آنها از کشورهای دیگر در شرق آسیا هستند. تقریباً 2300 موسسه آموزش عالی در فیلیپین وجود دارد که اکثر آنها خصوصی هستند. بسیاری از دانشگاه ها وابسته به کاتولیک رومی هستند، که نشان دهنده گذشته استعماری این کشور است. از بین موسسات دولتی که توسط دولت تأمین می شود، دانشگاه ملی، دانشگاه فیلیپین، بیشترین بودجه را دریافت می کند. چهار دانشگاه برتر فیلیپین در میان بهترین دانشگاه های جهان در رتبه بندی های معتبر رتبه خوبی کسب کرده اند.

در جدول زیر رتبه بندی دانشگاه های فیلیپین را مشاهده می کنید:

نام دانشگاهرتبه در فیلیپینرتبه در جهان در سال 2023
دانشگاه ملی فیلیپین1412
دانشگاه فیلیپین دلیمان2672
دانشگاه د لا سال3711

تحصیل رشته بازیگری در فیلیپین

فیلیپین یک استراتژی جامع آموزش فراملی دارد که شرایط تعامل بین موسسات آموزش عالی داخلی و بین المللی را تعیین می کند. هزینه های تحصیل نیز پایین است. دانشگاه ها هزینه های خود را تعیین می کنند و هزینه آنها بین برنامه ها متفاوت خواهد بود، اما شما به طور متوسط ​​1000 دلار آمریکا در سال در دانشگاه های دولتی و 1.200 دلار تا 2.500 دلار در موسسات خصوصی پرداخت خواهید کرد. فیلیپین اهمیت زیادی را برای آموزش قاِئل است و میزان سواد چشمگیر آن 93.9٪ گواه این امر است. موسسات آموزشی آن، از سیستم کالج های ایالات متحده پیروی می کنند، دارای استاندارد های علمی بالایی هستند، به ویژه دانشگاه فیلیپین که به طور مداوم رتبه برتر دانشگاه این کشور است.

نرخ تحصیل در فیلیپین

یافتن تحصیلات مناسب مقصد خارج از کشور می تواند با توجه به موارد زیادی که باید برای آنها تمرکز کنید، کار سختی باشد. تعدادی از دلایل متمایز وجود دارد که پیگیری مدرک تحصیلی در فیلیپین ایده ای درخشان است. مشهورترین دانشگاه ها برای برنامه های تحصیل در خارج از کشور و ثبت نام تمام وقت به طور کلی در پایتخت کشور مانیل واقع شده اند، با این حال، بسته به موضوع، دانشگاه های دیگری نیز در سراسر کشور وجود دارد. انتخاب محل تحصیل برای تحصیل در فیلیپین یکی از بزرگترین تصمیماتی است که می گیرید. به احتمال زیاد از شما خواسته می شود در یک تست ممیزی شرکت کنید. ممکن است تست ممیزی انفرادی داشته باشید، یا ممکن است به عنوان عضوی از یک گروه یا ترکیبی از این دو ارزیابی شوید. معمولاً باید چند قطعه اجرا را از قبل تهیه کنید، که از نظر سبک و لحن متنوع باشد.

دروس رشته بازیگری در فیلیپین

درام و فیلم و سریال در فیلیپین جزئی جدایی ناپذیر از زندگی فیلیپینی ها بوده است. رشته بازیگری در مدارس با استقرار سیستم رسمی مدارس در دوران استعمار اسپانیا و آمریکا در فیلیپین شکل گرفت. با استقرار سیستم مدارس دولتی، معلمان آمریکایی به عنوان بخشی از کلاس های انگلیسی و ادبیات، درام را در مدارس وارد کردند. آموزش هنر در فیلیپین مورد حمایت و تقویت قرار می گیرد زیرا می تواند به توسعه یک شهروند قدرتمند و خلاق کمک کند. مدرسه تئاتر مردم (SPT) بازوی آموزشی انجمن تئاتر آموزشی فیلیپین (PETA) است. دانشکده تئاتر خلق برنامه های مختلف تئاتر و بازیگری مانند برگزاری کارگاه تابستان ، کارگاه های آموزشی و برنامه مشارکت را ارائه می دهد. از سال2004 آکادمی فیلم و تلویزیون بین المللی فیلم به کمک مربیان باتجربه خود به فیلم سازان و بازیگران مشتاق کمک می کند.

برخی از دروس رشته بازیگری در فیلیپین عبارتند از:

  • هنرهای نمایشی
  • تاریخ هنر
  • هنر در فیلیپین
  • انیمیشن
  • طراحی
  • نویسندگی
  • فلسفه
  • کارگردانی
  • زبان بدن

دروس رشته بازیگری در فیلیپین

تحصیل در فیلیپین

برنامه بازیگری و تئاتر هنر در دانشکده علوم انسانی و فلسفه و هنر در دانشگاهی فیلیپین تدریس می شود. با تحصیل در فیلیپین می توانید با مهارت، علم و مدیریت این رشته را بیاموزید. یکی از ویژگی های برجسته تحصیل رشته بازیگری در فیلیپین اجرای مکرر به عنوان ابزاری برای آماده سازی بازیگر برای کار در یک محیط حرفه ای است. هدف این است که دانشجویان را برای کار در فیلم، تلویزیون، تئاتر یا هر طیف وسیعی از طیف گسترده ای از تجارت و تخصص در صنعت رسانه، صداپیشگان حرفه ای کنند. برای دانشجویانی که قبلاً تجربه آموزش و عملکرد دارند، فرصتی را برای ورود به یک محیط کارگاهی فراهم می کند. این برنامه یک رویکرد جامع برای بازیگری، حرکت و صدا را ارائه می دهد. اگر در خصوص تحصیل در مقاطع مختلف فیلیپین سوال دارید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *