مهاجرت تحصیلی اندونزی

رشته اقتصاد در اندونزی

علاقه مندان به تحصیل در خارج از کشور می توانند از طریق تحصیل رشته اقتصاد در اندونزی به این کشور مهاجرت کرده و در این کشور زندگی کنند. شواهدی از رشته اقتصاد وجود دارد که قدمت آن به دوران بین النهرین باز می گردد. پیشرفت اقتصاد مدرن عمدتا به 2 گروه مربوط می شود که به عنوان فیزیوکرات ها و سوداگران شناخته می شدند. این گروه ها به توسعه سرمایه داری در اروپا در قرن شانزدهم کمک می کنند. این کشور یک سیستم آموزشی با کیفیت بالا را به کار گرفت که این آموزش را در 3 سطح اساسی با بالاترین سطح در سطح دانشگاه ارائه می دهد.

اخیرا این کشور 5 دانشکده را با هدف جای دادن حتی دانشجویان بین المللی که ممکن است مایل به تحصیل در این کشور باشند، به سطح کاملا دانشگاهی ارتقاء داده است. برنامه های آموزش عالی در این کشور توسط شورای ملی اعتباربخشی آموزش عالی معتبر شناخته می شوند. پایتخت این کشور جاکارتا است. سطح سواد این کشور بسیار کمتر از سایر کشورهای جنوب شرقی آسیاست. تجزیه و تحلیل توسط بانک جهانی نشان داد که 55% از اندونزیایی هایی که مدرسه را به پایان می رسانند از نظر عملکرد بی سواد هستند. از هم اکنون، این کشور در تلاش است تا آموزش جامع و با کیفیت را به شهروندان خود ارائه دهد. متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه مهاجرت می باشند.

تحصیل رشته اقتصاد در اندونزی

مشهورترین شهرها برای تحصیل در در این کشور، در جزیره جاوا واقع شده اند. این شهر پرجمعیت ترین جزیره در مجمع الجزایر است که پایتخت این کشور در آن قرار دارد. به طوری که، پر از فرصت های عالی برای مطالعه و سفر است. اما جستجوی خود را برای قرار دادن به جاوا محدود نکنید. سوماترا و بالی همچنین بسیاری از هزاران جزیره کشور دارای دانشگاه های خارق العاده هستند.

برای تحصیل این کشور به ویزای اجتماعی نیاز دارید.

این ویزا به طور کلی برای مدت 3 ماه معتبر و قابل تمدید است. قبل از سفر باید آن ها را از سفارت این کشور تهیه کنید. توجه کنید که همیشه قوانین دریافت ویزا را مطالعه کنید. زیر آن ها همیشه در حال تغییر می باشند. این کشور چهارمین کشور پرجمعیت در جهان است و اقتصاد آن سریع ترین نرخ رشد را دارد. اگر به دنبال یک پا در دنیای تجارت بین الملل هستید، چالش زندگی در یک شیوه جدید زندگی یا استراحت از آب و هوای سرد، می توانید به تحصیل در این کشور فکر کنید. رشته اقتصاد در اندونزی، برای کسانی مناسب است که می خواهند در یک کشوری با شهرت جهانی تحصیل کنند.

دانشگاه هایی که این برنامه را ارائه می دهند عبارتند از:

  • دانشگاه لامپونگ
  • دانشگاه توسعه ملی پیشکسوتان یوگیاکارتا
  • دانشگاه اسلامی اندونزی
  • دانشگاه اسلامی دولت مولانا مالک ابراهیم از ملنگ

تحصیل مقطع کارشناسی رشته اقتصاد در اندونزی

تحصیل در مقاطع مختلف اندونزی امکان پذیر می باشد. دانشجویان در این کشور، دانشجویان می توانند در رشته های مختلفی اعم از اقتصاد، علوم سیاسی، حقوق، پزشکی و پرستاری، ادبیات، روانشناسی، فناوری اطلاعات و فناوری صنعتی و سایر زمینه ها تحصیل کنند. تحصیل مقطع کارشناسی رشته اقتصاد در اندونزی یکی از بهترین برنامه ها می باشد که در این کشور ارائه می شود. حداقل طول دوره در مقطع کارشناسی 3 سال و حداکثر طول دوره 4 سال است.

همان طور که در نمودار مشاهده میک نید، طول دوره مقطع کارشناسی رشته اقتصاد در اندونزی، بین 3 تا 4 سال است. دانشجویان جهت تحصیل در اندونزی در مقطع کارشناسی می توانند رشته های زیر را انتخاب کنند:

  • حقوق
  • اقتصاد
  • مدیریت
  • حسابداری
  • معماری
  • مهندسی
  • طراحی

دانشجویان این امکان را دارند که بعد از اتمام تحصیلات خود در مقطع کارشناسی، برنامه کارشناسی ارشد را در هر رشته ای ادامه دهند. اگر می خواهید در جنبه عملی تحصیلات خود تمرکز کنید، می توانید از یک برنامه حرفه ای در اقتصاد، پزشکی، دندانپزشکی یا حسابداری نیز استفاده کنید. برنامه مطالعات کارشناسی در این رشته برای تأمین نیازهای دولت و بخش خصوصی برای تحلیلگران اقتصادی در هر 2 تحلیل کلان و خرد اقتصادی طراحی شده است. فارغ التحصیلان این برنامه تحصیلی می توانند شغل خود را به عنوان تحلیل گر اقتصادی در شرکت ها یا موسسات تحقیقاتی، بانکداران، کارمندان دولت، مدافعان سازمان های غیر دولتی دنبال کنند یا تحصیلات خود را برای تبدیل شدن به دانشگاهی ادامه دهند.

 تحصیل مقطع کارشناسی رشته اقتصاد در اندونزیتحصیل Economy در دانشگاه لامپونگ اندونزی

دانشگاه لامپونگ که رسما براساس فرمان وزیر آموزش عالی و علوم در 23 سپتامبر 1965 تأسیس شد، یک موسسه دولتی است که در تحقیق و تدریس و خدمات عمومی به جامعه کمک شایانی می کند. در ابتدا، دانشگاه 2 دانشکده حقوق و دانشکده اقتصاد را ایجاد کرد. متعاقبا دانشکده های دیگری تأسیس شدند.

در جدول زیر نام سایر دانشکده ها و سال تاسیس آن ها را مشاهده می کنید:

نام دانشگاهسال تاسیس
آموزش و تربیت معلم1968
دانشكده كشاورزی1973
دانشكده مهندسی1978
دانشكده علوم اجتماعی و سیاسی1995
دانشكده ریاضیات و علوم1995
دانشكده پزشكی2002

این دانشگاه تلاش می کند تا به یکی از بهترین دانشگاه های کشور تبدیل شود. 1163 سخنرانی وجود دارد که 80.3% آن ها دارای مدرک تحصیلات تکمیلی از دانشگاه های مختلف کشور و خارج از کشور هستند. در سال های اخیر، این دانشگاه به تدریج رشد کرده است و یک دانشگاه جامع معتبر است. در حال حاضر، دانشگاه تحت پوشش 2 برنامه دکترا، 32 برنامه کارشناسی ارشد، 43 برنامه کارشناسی، 2 برنامه حرفه ای و 12 برنامه دیپلم در زمینه های مختلف تحصیلی ارائه می دهد.

کیفیت این دانشگاه دانشجویان سایر استان های کشور را به خود جلب کرده و باعث افزایش ثبت نام دانشجویان می شود. در حال حاضر، جمعیت دانشجویان در حدود 30510 نفر است. در سال تحصیلی 2015 فقط 5% از متقاضیانی که علاقه مند به تحصیل در این دانشگاه بودند پذیرفته شدند. در خارج از شهر جاوا، این رقابت بسیار بالا در نظر گرفته شده است. چنانچه تمایل به تحصیل رایگان دارید می توانید مقاله دانشگاه های رایگان اندونزی را مطالعه نمایید. همچنین، جهت مهاجرت تحصیلی به این کشور یا کشورهای دیگر می توانید از طریق موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، مشاوره تحصصی دریافت نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *