مهاجرت تحصیلی استونی

تحصیل رشته هنر در استونی

تحصیل رشته هنر در استونی

تحصیل رشته هنر در استونی در آکادمی هنر استونی امکان پذیر است. (EKA) تنها دانشگاه دولتی در استونی است که تحصیلات عالی را ارائه می دهد. این تحصیلات در زمینه هنرهای زیبا، طراحی، معماری، رسانه، مطالعات تجسمی، فرهنگ هنری، میراث فرهنگی و حفاظت است. این دانشگاه معتبر به عنوان یک نهاد تحقیقاتی و پژوهشی فعال، مرکز ملی پیشرو در زمینه نوآوری در فرهنگ تصویری است. هنر در استونی در نمودهای بسیاری وجود دارد. این کشور از طریق رسانه و نقاشی و عکاسی و تئاتر و تلویزیون سعی دارند فرهنگ هنر دوستی و ارزش کار هنرمندان را افزایش و نهادینه کند. در کشور استونی دانشجویان بین المللی می توانند در زمینه هنرهای زیبا و رشته های هنری در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا تحصیل کنند.

1200 دانشجو که در حال حاضر در آکادمی هنر استونی ثبت نام کرده اند. یکی از اهداف اصلی آموزش هنر در استونی این است که کسانی که علاقمند به هنر هستند استعداد خود را پرورش دهند و ایده های خود را به نتیجه برسانند و اثری جدید خلق کنند. به همین منظور، نوآوری و آزمایش را تشویق می کند. کسانی که در استونی تحصیل می کنند به زودی طیف وسیعی از امکانات را کشف می کنند. استونی به عنوان یک کشور مرفه و آینده نگر، به دلیل اتکا بر سیستم الکترونیکی، سیستم مالیات با نرخ ثابت، در اروپا شناخته شده است. همچنین بیش از نیمی از کشور استونی پوشیده از جنگل و بیش از1000 جزیره و دریاچه زیبا دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در امور مهاجرتی و اخذ پذیرش به دانشجویان راهنمایی می کند.

اقوام مختلفی در استونی زندگی می کنند. علاوه بر انگلیسی زبان استونیایی و روسی نیز رایج است. در نمودار زیر گروه های قومی در استونی را مشاهده می کنید:

گروه های قومی در استونی

تحصیل در استونی

استونی در شمال اروپا و در همسایگی فنلاند و روسیه واقع شده است. این کشور با زیبایی طبیعی چشمگیر و مکان های خیره کننده ساحلی عناصر سنتی و مدرن را با هم جمع می کند. این کشور، یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا می باشد. استونی متعلق به منطقه شینگن است و از سال 2011 عضوی افتخارآمیز در منطقه یورو بوده است. استونی از زمان پذیرش یورو به عنوان واحد پول رسمی در حال رونق است. در حالی که در استونی تحصیل می کنید، یک نگرش دوستدار محیط زیست را پیدا خواهید کرد. استونی دارای یک سنت طولانی آموزش عالی با کیفیت بالا است. در حال حاضر، دانشگاه های استونی بیش از150 برنامه مدرک شناخته شده به زبان انگلیسی در سطح کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا با مدرک و بورس تحصیلی معتبر بین المللی ارائه می دهند. دوره های کوتاه تر در استونی در دوره های ترم یا تابستان نیز موجود است.

آکادمی تحصیل رشته هنر در استونی

از آغاز قرن20، آکادمی هنر این کشور مرکز مهمی در آموزش هنر استونی بوده است. انجمن هنری استونی مدرسه هنر کاربردی تالین را در سال1914 تأسیس کرد که تحصیلات عمومی و آموزش های حرفه ای در زمینه هنر و صنایع دستی را ارائه می دهد. این دانشگاه نوآوری را سرلوحه آموزش های هنری خود قرار می دهد. دانشجویان قادر به شرکت در دروس و سمینار و کارگاه های خارج از تخصص خود نیز هستند. هدف آکادمی این است که عرصه بین المللی دانشجویان هنرمندی را به جهان تحویل دهد. همین دلیل است که در دانشگاه های هنری در استونی به طور گسترده به جامعه و دنیای حرفه ای توجه می شود. آکادمی هنر استونی با بیش از 100 دانشگاه بین المللی و بسیاری از شبکه های بین المللی روابط نزدیک و توافق نامه همکاری دارد.

الزاماتی برای تحصیل در دانشگاه ها و کالج های این کشور به زبان انگلیسی وجود دارد. در جدول زیر برخی از این الزامات مدرک زبانی را مشاهده می کنید:

مدرک زباننمره
آیلتس5.5
تافل72
گواهی نامه انگلیسیCAE-CPE
آزمون پیرسون59

جنبه بین المللی آکادمی تحصیل رشته هنر استونی

جنبه بین المللی آکادمی تحصیل رشته هنر استونی

آکادمی هنر استونی با تبادلات دانشجو و استادان تخصصی دانش و مهارتی را ارائه می دهد که منجر به افزایش فرصت های کارآموزی می شود. از سال 1999 عضو برنامه آموزش مادام العمر کمیسیون اروپا برای آموزش عالی، اراسموس است، که بر اساس آن چندین قرارداد تبادل دوجانبه امضا شده است. علاوه بر برنامه اراسموس، آکادمی هنر استونی با ده دانشگاه هنری معتبر بین المللی خارج از اتحادیه اروپا قراردادهای تبادل و همکاری دانشجو و استادان منعقد کرده است. همچنین این آکادمی با دانشگاه ها، موسسات فرهنگی، انجمن های هنری، ارگان های دولت محلی و مشاغل در استونی و خارج از کشور در زمینه ایجاد فرصت های شغلی و جذب دانشجویان برای مشاغل هنری همکاری می کند.

  • تعداد دانشجویان بین المللی رو به رشد (افزایش سالانه بیش از 20%)
  • ایجاد دانشکده های بین المللی
  • جذب شرکای دانشگاهی و صنعتی بسیار مشهور بین المللی
  • موقعیت های خوب در رتبه بندی
  • مواجهه گسترده بین المللی دانشگاه ها
  • افزایش اعتبار آموزش و پرورش در استونی

کار و تحصیل رشته هنر در استونی

بیشتر دانشگاه ها و آکادمی ها و کالج های هنری به دلیل درخواست های دانشجویان شش برنامه کارشناسی ارشد را که به زبان انگلیسی تدریس می شود ارائه می دهد که شامل طراحی و گرافیک، انیمیشن، طراحی گرافیک، هنر معاصر و مطالعات شهری و در طراحی و صنایع دستی و نقاشی و عکاسی می باشد. دانشجویان یک تخصص را انتخاب می کنند برخی از دانشجویان نیز رشته های طراحی سرامیک، طراحی شیشه، جواهرات و آهنگری، طراحی پارچ و طراحی مد را انتخاب می کنند. دوره های کارشناسی ارشد برنامه های دو ساله هستند و دوره های دکترا چهار ساله هستند. آکادمی های واقع در پایتخت، تالین، موسسات تحقیقاتی و فعال هستند. این شهر جمعیت دانشجویی بین المللی زیادی را در خود جای داده است.

وزارت توسعه آموزش هایی را در زمینه های کارآفرینی هنری، برای د=فارغ التحصیلن رشته هنر در استونی را ارائه می دهد. برنامه ریزی شغلی در زمینه هنر در خصوص کارآموزی بین المللی و مدیریت پروژه هنری نیز توجه می کند. در تهیه برنامه های شغلی به دانشجویان توصیه می شود که در طول تحصیل خود در استونی به صورت پاره وقت مشغول شوند تا فضای کاری را درک کنند. کسب تجربه از هنر در استونی در گرو کار و خلق یک اثر می باشد. شرایط بورسیه تحصیلی در استونی برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپا شرایط سختی نیست و می توانید در بهترین شهرهای استونی تحصیل و زندگی کنید. پس از اتمام تحصیل با داشتن شرایط معینی می توانید اقامت این کشور را اخذ کنید. برای اخذ مشاوره در خصوص مهاجرت تحصیلی به استونی و تحصیل در استونی با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *