مهاجرت به کشور اندونزی

شرایط ویزا همراه اندونزی

شرایط ویزا همراه اندونزی

با رعایت شرایط ویزا همراه اندونزی در سال 2023 و آماده کردن مدارک مورد نیاز می توانید خانواده خود را که در این کشور می باشند، ببینید. تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت درباره شرایط ویزا همراه اندونزی و مدارک لازم جهت اخذ ویزای همراه این مقاله را به نگارش درآورده است. این کشور در ساحل اصلی جنوب شرقی آسیا در کنار ایانوس های هند و آرام قرار گرفته است. این مجمع الجزایر است که در آن طرف استوا واقع شده و مسافتی معادل یک هشتم محیط زمین را در بر می گیرد. جزایر لوندر سوندا و بالی یک جزیره زنجیره ای که از طریق تیمور به سمت شرق عبور می کند. مولوکا (مالوکو) بین سلبیس و جزیره گینه نو و محدوده غربی گینه نو (به طور کلی با نام پاپوآ شناخته می شود) واقع شده اند.

پایتخت این کشور، جاکارتا، در نزدیکی ساحل شمال غربی جاوه واقع شده است. در اوایل قرن بیست و یکم، این کشور، پرجمعیت ترین کشور در جنوب شرقی آسیا و چهارمین کشور پرجمعیت در جهان بود. این کشور در گذشته با نام هند شرقی هلند (یا هند شرقی هلند) شناخته می شد. اگرچه این کشور تا زمان استقلال به نام رسمی این کشور تبدیل نشده بود، اما این نام از اوایل سال 1884 توسط یک جغرافی دان آلمانی مورد استفاده قرار گرفت. پس از 1 دوره اشغال توسط ژاپنی ها در طول جنگ جهانی دوم، این کشور استقلال خود را از هلند در سال 1945 اعلام کرد. با این حال، مبارزه برای استقلال تا 1949 ادامه داشت، زمانی که هلندی ها به طور رسمی حاکمیت اندونزی را به رسمیت شناختند.

شرایط ویزا همراه اندونزی در سال 2023

گرفتن ویزای خانوادگی KITAS توسط خارجیانی که با یک شهروند این کشور ازدواج کرده اند می تواند از 2 طریق انجام شود و با کمبود تجربه یک تمرین زمان بر است. راه اول این است که ویزای اجتماعی 211 را به ویزای خانواده KITAS تبدیل نمایید. ویزای اجتماعی اندونزی 211 با این شرط که همسر اندونزیایی متقاضی به عنوان حامی مالی عمل کند و نام وی در ویزای اجتماعی ذکر شود، می تواند به یک خانواده KITAS تبدیل شود. درخواست تبدیل باید توسط متقاضی در این کشور و حداکثر 3 ماه قبل از تاریخ انقضا ویزای اجتماعی ارائه شود. برای دریافت وضعیت اقامت، کارت KITAS و مجوز ورود مجدد چندگانه نیازی به ترک اندونزی نیستید.

راه دوم این است که درخواست ویزای خانوادگی در سفارت اندونزی در کشور دیگر می باشد که در زیر مراحل آن توضیح داده شده است:

  • برای دریافت ویزای خانوادگی به مجوز ویژه (TELEX) نیاز دارید.
  • TELEX باید پیش از این برای یک سفارت خاص اندونزی درخواست شود و باید توسط دفتر مرکزی اداره مهاجرت این کشور در جاکارتا تأیید شود.
  • روش صدور و تأیید TELEX حداقل 10 روز کاری طول می کشد.
  • وقتی سند آماده شد، همسر خارجی باید ویزای خانوادگی خود را دریافت کند (شاخص 317/318 در سفارت این کشور).
  • برای دریافت اجازه اقامت و مجوز ورود مجدد چندگانه، باید پاسپورت خود را ظرف 7 روز پس از ورود به این کشور ارائه دهید.

توجه داشته باشید که هر دو روش، ویزا به مدت 1 سال معتبر است و دارای گزینه تمدید سالانه به مدت 5 سال است.

مدارک و شرایط ویزا همراه اندونزی

مدارک و شرایط ویزا همراه اندونزی

مدارک و شرایط ویزا همراه اندونزی برای یک فرد خارجی در جدول زیر آمده است:

مدارکتوضیحات
گذرنامهاسکن تمام نسخه های آن
عکس1 قطعه زمینه رنگ قرمز
سند ازدواج یا بیانیه صادر شده توسط سفارت مبنی بر خاتمه ازدواج با یک شهروند این کشورکپی سند کافی است.

برای دریافت ویزای خانوادگی، موارد زیر را باید به سفارت این کشور ارائه دهید:

  • اعتبار گذرنامه حداقل 18 ماه پس از تاریخ ورود به اندونزی است.
  • یک کپی از صفحه اصلی گذرنامه
  • یک کپی از صفحه گذرنامه با مهر ورود به کشوری که برای ویزا اقدام می کنید.
  • پرسشنامه پر شده
  • 2 عکس رنگ زمینه روشن
  • TELEX
  • هزینه ویزا

هزینه ویزا همراه اندونزی

یدر تاریخ 14 سپتامبر سال 2020، به روزرسانی جدیدی توسط اداره كل این کشور منتشر شد و اطلاع داد كه امتیازاتی برای استفاده از ویزاهای همراه این کشور برای دیدار خانواده، مانند همسر و KITAS وابسته داده خواهد شد. این به روزرسانی جدید مربوط به همسران شهروندان اندونزیایی و همچنین فرزندان ازدواج مختلط است. این اعلامیه دیرهنگام خبرهای خارق العاده ای برای هزاران نفر از مبتلایان به بیماری همه گیر Covid 19 است و سرانجام مردم می توانند به اندونزی برگردند تا در کنار عزیزانشان باشند. شما باید تمام اسناد را برای دریافت نامه اجازه از دفتر مهاجرت در جاکارتا آماده کنید. یکی از شرایط ویزا همراه اندونزی پرداخت هزینه های آن می باشد.

تمام هزینه ها در نمودار زیر نشان داده شده است:

همان طور که در نمودار مشاهده می کنید، هر کدام از بخش های دریافت ویزا هزینه ای جداگانه دارند.

ویزای KITAS اندونزی

اگر در این کشور اقامت دارید و می خواهید خانواده خود را به همراه بیاورید، KITAS وابسته فقط ویزا برای شما است. ویزای وابسته (معروف به KITAS وابسته) ویزایی است که به اعضای خانواده همراه دارنده اجازه کار اولیه (IMTA) و اجازه اقامت (KITAS) اجازه می دهد تا در این کشور زندگی و اقامت کنند. به شرط IMTA اولیه و KITAS دارنده اشتغال خود را نگه می دارد. یک KITAS وابسته به یک فرد خارجی که دارای IMTA و ویزای کار KITAS است اجازه می دهد همسر و فرزندان خود را زیر 17 سال به این کشور بیاورد.

قبل از اینکه همسر یا فرزند خارجی بتواند برای KITAS وابسته در این کشور درخواست کند، ابتدا باید ویزای یک بار مراجعه به این کشور را برای ورود به کشور یا به عنوان Telex Vitas دریافت کند. پس از ورود به این کشور، آن ها می توانند ویزای یکبار مراجعه را به یک KITAS وابسته تبدیل کنند. علاوه بر این، یک خارجی که حداقل 5 سال با یک شهروند اندونزیایی ازدواج قانونی کرده است، می تواند برای KITAS وابسته نیز درخواست کند. آن ها بعدا می توانند KITAS وابسته را پس از 3 سال در اختیار داشتن KITA وابسته، به KITAP تبدیل کنند.

این مقاله جهت ارائه اطلاعات شرایط ویزا همراه و مدارک لازم برای اخذ این نوع ویزا نگارش شد. چنانچه تمایل به تحصیل در این کشور می باشید ویزای دانشجویی اندونزی را باید دریافت نمایید. همچنین درباره آگاهی از هزینه زندگی در اندونزی در مدت اقامت خود و آگاهی از قوانین این کشور می توانید سایر مقالات را در وب سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را مطالعه نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *