مهاجرت تحصیلی انگلستان

تحصیل رشته هنر در انگلستان

تحصیل رشته هنر در انگلستان

تحصیل رشته هنر در انگلستان در دانشگاه های معتبر و رتبه برتر در جهان فرصتی عالی است تا بتوانید آینده درخشان را برای خود رقم بزنید. دانشجویان بین المللی که متقاضی تحصیل در رشته هنر در انگلستان هستند باید در مورد اینکه به کدام موضوع علاقه مند هستند، فکر کنند. و سپس در مورد دانشکده هنر یا دانشگاه مناسب تحقیق کنند تا درخواست دهند. هر آموزشگاه هنری تجهیزات و تخصص های مختلفی برای کمک به شما در یادگیری دارد. رشته های هنری در انگلستان براساس نوع کار به ابزار و فضاضهای متفاوتی نیاز دارند. کارهای مبتنی بر استودیو در تمام دوره های هنری مهم است و می تواند شامل نقاشی، مجسمه سازی، نصب، چاپ، عکاسی و رسانه های دیجیتال باشد. دانشگاه های انگلستان اغلب از هنرمندان و منتقدان حرفه ای دعوت می کنند تا با دانشجویان صحبت کنند.

در تمام جهان رشته های هنری به مجموعه گسترده ای از زمینه های مطالعه اشاره دارد، نه فقط هنرهای زیبا. این بدان معنی است که با داشتن مدرک هنر در انگلستان، فرصت های شغلی بی شماری برای جستجوی پس از اتمام دوره خود دارید. در یک زمینه جهانی، انگلستان دارای بهترین دانشگاه های هنری است که هر ساله دانشجویان بین المللی زیادی را به خود جذب می کند. اما برخی از دانشگاه های هنر انگلستان از نظر کیفیت آموزشی قطعاً لیگ خاصی برای خود هستند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مسیر مهاجرت تحصیلی و اخذ پذیرش از دانشگاه های انگلستان در رشته هنر متقاضیان را راهنمایی و یاری می رساند. انگلستان در میان برترین کشورها برای مهاجرت محسوب می شود. اخذ اقامت انگلستان نیز از مهم ترین اهداف تحصیل رشته هنر در انگلستان است.

در نمودار زیر میزان دانشجویان بین المللی که پس از تحصیل در انگلستان اقامت اخذ کرده اند را مشاهده می کنید:

اقامت دانشجویان در انگلیستحصیل در انگلستان

انگلستان مکانی هیجان انگیز، الهام بخش با سابقه طولانی از دستاوردهای آموزشی و شغلی فرهنگی و خلاقانه است. بیش از2000 درجه هنر در انگلستان در دانشگاه های برتر هنرهای نمایشی در جهان وجود دارد. انگلستان با داشتن تعداد بیشماری از موزه ها، گالری ها، کنسرت ها، جشنواره ها و سایر تجارب فرهنگی که می توانید در اوقات فراغت از آنها لذت ببرید، بهترین مکان ممکن برای جرقه زدن تخیل و حرفه شما در هنرهای خلاق است. فارغ التحصیلان هنر در مشاغل چندرسانه ای، انتشارات، تبلیغات، موزه ها، گالری ها، مد و صنعت فیلم به کار مشغول می شوند، و طیف گسترده ای از نقش ها را می توانند شامل عکاسی، تصویرگری، طراحی گرافیک، طراحی داخلی و طراحی وب سایت انجام دهند.

فرصت های شغلی بسیاری در زمینه هنر و رشته های هنری در انگلستان وجود دارد. حقوق ها نیز براساس نوع کار تعیین می شود. دو نوع از حقوق ها عبارتست از:

  • میانگین شروع حقوق حرفه ای: 19000£ (پوند)
  • میانگین شروع حقوق غیرحرفه ای: 15000£ (پوند)

حوزه های تحصیل رشته هنر در انگلستان

انگلستان بهترین آموزشگاه های هنرهای نمایشی در جهان را دارد، بنابراین خواه علاقه به بازیگری، رقص یا آواز داشته باشید و یا نقاشی و عکاسی و مجسمه سازی داشته باشید. با تحصیل هنر در انگلستان شما قبل از اینکه استعدادهای خود را برای بیان نهایی خود اصلاح کنید، درک غنی از تاریخ و نظریه زمینه خلاقیت خود را توسعه می دهید. بنابراین شما برای ایجاد تأثیر در جهان فارغ التحصیل می شوید. شما می توانید طیف گسترده ای از ژانرهای موسیقی را در انگلستان مطالعه کنید. همچنین اگر علاقه به نوشتن دارید خواه شعر باشد، فیلم نامه نویسی یا داستان در انگلستان معلمان با استعدادی را خواهید دید که آماده و منتظر هستند تا به شما کمک کنند استعداد خود را به مرحله بعدی برسانید.

دانشجویان رشته های فیلم، عکاسی و انیمیشن تخصصی در سطح جهانی را در انگلستان پیدا می کنند. برخی از رشته های هنر در انگلستان که مشهور هستند عبارت است از:

  • فیلم و انیمیشن
  • عکاسی
  • مجسمه سازی
  • طراحی سه بعدی
  • موسیقی
  • نمایش
  • رقص
  • طراحی گرافیکی

الزامات تحصیل رشته هنر در انگلستان

کالج سلطنتی هنر توسط دانشکده معماری، دانشکده هنر و علوم انسانی، دانشکده ارتباطات، دانشکده طراحی تجسم یافته است. در هر یک از آنها، تعدادی از دوره های هنری مانند نقاشی، عکاسی، مجسمه سازی، لباس مد و غیره ارائه می شود. کالج سلطنتی انگلستان در رشته هنر سعی می کند تا به دانشجویان آموزش نظری و عملی تخصصی را برای کار در محیط های مختلف شغلی ارائه دهد. کالج سلطنتی یکی از برجسته ترین دانشگاه ها در زمینه های مرتبط با هنر است. دانشگاه بعدی دانشگاه کالج لندن می باشد. دانشکده هنر UCL Slade از هنرمند با استعدادی که می خواهد مهارت و دانش خود را در زمینه نقاشی، مجسمه سازی و رسانه های هنرهای زیبا (از جمله فیلم ، عکس و غیره) ارتقا دهد، استقبال می کند.

الزامات تحصیل در انگلستان از مهم ترین سوالات دانشجویان است. در جدول زیر برخی از الزامات را آورده ایم:

پارامترشرح
الزامات هویتیگذرنامه و عکس پاسپورت
الزامات مالیپرداخت شهریه
الزامات زبانیتافل با نمره 500 و آیلتس 6.5
الزامات خاصنمونه کار هنری

الزامات تحصیل رشته هنر در انگلستان

بهترین کالج های هنری در انگلستان

علاوه بر یک محیط مناسب برای تحصیل، شما یک معلم خصوصی خواهید داشت که تحصیلات شما را در کل دوره ارزیابی و هدایت می کند. این مدرسان پیشینه متنوعی در موضوعات هنری دارند. دانشگاه هنر لندن دارای شهرت یک دانشگاه پیشرو در جهان در زمینه هنر، طراحی و ارتباطات است. گروه هنر در دانشگاه گلداسمیت در لندن محل تجمع بسیاری از هنرمندان ماهر از سراسر جهان است. علاوه بر این جامعه دانشجویی متنوع، دانشگاه محیط فوق العاده ای را برای لذت بردن کامل از زندگی شما به عنوان دانشجو فراهم می کند. دانشکده هنر گلاسکو نیز به عنوان یکی از بهترین مدارس هنری در کل جهان ارزیابی شده است. ارائه دوره های مختلف در رشته های مختلف هنری و کیفیت آموزش و تحقیق که موفقیت را تضمین می کند، چیزی است که اساساً این مدرسه را به یک نهاد برجسته تبدیل می کند.

در لیست زیر شاهد برخی از بهترین کالج ها برای تحصیل رشته هنر در انگلستان هستید:

  • دانشگاه آکسفورد
  • دانشگاه کالج لندن
  • گلداسمیت، دانشگاه لندن
  • دانشگاه نیوکاسل
  • دانشگاه ولز ترینیتی سنت دیوید
  • دانشگاه لیورپول جان مورس
  • دانشگاه چیچستر
  • دانشگاه ابریستویث
  • Universiy Central Lancashire
  • دانشگاه هنر لندن

مزایا تحصیل رشته هنر در انگلستان

انگلستانی ها به هنر اصیل و خلاقیت و نوآوری بسیار علاقمند هستند. در کشور مدرن انگلستان هر کجا که بروید نمونه هایی از هنر را پیدا خواهید کرد. از شخصیت های برجسته گرفته تا رویدادهای هنری محلی همگی در انگلستان نشان از هنر دوستی دارد. این موضوع در دانشگاه های انگلستان که با انواع اجراها، موسیقی زنده و گروه های خلاق تئاتر تزئین شده است روشن تر است. از دانشگاه های دولتی و خصوصی گرفته تا کالج ها و هنرستان های تخصصی، می توانید دوره های هنری خلاق متمرکز بر شغل را در رشته های اصلی مورد علاقه خود پیدا کنید. مطالعه هنر و تاریخچه هنر توصیه می شود و نمونه کارهای شخصی کارهای جمع آوری شده شما ضروری است. امکان کاریابی پس از تحصیل در انگلستان برای دانشجویان وجود دارد. اگر قصد تحصیل در بهترین دانشگاه های انگلستان را دارید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *