مهاجرت تحصیلی فیلیپین

تحصیل رشته طراحی لباس در فیلیپین

تحصیل رشته طراحی لباس در فیلیپین

با افزایش رشد صنعت مد در فیلیپین تحصیل رشته طراحی لباس در فیلیپین مورد توجه دانشجویان بومی و خارجی قرار گرفته است. در فیلیپین آکادمی ها و موسسات هنری زیادی وجود دارند که دوره های هنری مانند طراحی لباس را ارائه می کنند. علاوه براین دانشگاه های این کشور مانند دانشگاه مانیل فیلیپین دوره های طراحی لباس در فیلیپین را ارائه می کند. هزینه تحصیل ارزان به همراه زبان انگلیسی ارائه شده در دوره های تحصیلی فیلیپینی این کشور را به گزینه ای جذاب برای تحصیل تبدیل میکند. فیلیپین در صنعت مد و طراحی لباس می تواند با ترکیب فرهنگ و هنر فیلیپینی در این صنعت حرفی برای گفتن داشته باشد. با تحصیل این رشته می توانید وارد بازار کار این رشته جذاب شوید. در ادامه تیم موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت درباره تحصیل رشته طراحی لباس بیشتر گفته اند.

بررسی تحصیل رشته طراحی لباس در فیلیپین

مد بدون شک یک صنعت شلوغ است که فراتر از لباس پوشیدن شما است و شروع کار ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید. موسسات زیادی در فیلیپین در شهرها قرار دارند که می توانند استعدادهای شما را تقویت کنند و اساساً به شما کمک کنند رویاهای مد خود را دنبال کنید. فرقی نمی‌ کند به طراحی، تجارت یا حتی یک ظاهر طراحی علاقه داشته باشید، یک موسسه هنر و مد وجود دارد که برای شما مناسب است. رشته طراحی لباس رشته ای مهم در صنعت مد و صنایع دیگر مانند فیلم و تلویزیون بوده است. امروز توجه به پوشاک در هر جایی از دنیا امری طبیعی است. با تحصیل رشته طراحی لباس در فیلیپین می توانید در صنایع مختلفی وارد بازار کار شوید و یا پروژه خود را کلید بزنید.

مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته طراحی لباس در دانشگاه ها و موسسات هنر در فیلیپین ارائه می شود. برای تحصیل در فیلیپین در رشته طراحی لباس موسسات زیر معرفی شده اند:

  • دانشگاه فیلیپین مانیل
  • موسسه طراحی صوفا
  • موسسه مد فیلیپین
  • موسسه طراحی رفلز
  • کالج سنت بنیلد دلاساله
  • کالج پلی تکنیک ماریکینا
  • کالج زنان داوائو فیلیپین
  • کالج مریم

تحصیل لیسانس طراحی لباس در کالج مریم در فیلیپین

لیسانس طراحی بستری ایده آل برای یک حرفه طراحی در این صنایع خلاق است:

  • گرافیک تبلیغاتی، انیمیشن، توسعه برند
  • عکاسی خلاقانه، برنامه های کاربردی دیجیتال
  • تولید رویدادها، پوشیدنی های مد، مبلمان
  • تولید چند رسانه ای، بسته بندی و طراحی محصول
  • فضای خرده فروشی. طراحی، تایپوگرافی
  • ارتباطات بصری، تجارت بصری و طراحی وب.

این برنامه درک قوی از هنر، طراحی و فرهنگ را به دانشجویان ارائه می دهد تا بتوانند استراتژی های تفکر طراحی خلاقانه و نوآورانه را در تولید راه حل های موثر و نوآورانه برای چالش های مختلف طراحی با استفاده از مهارت های زیبایی شناسی خود در پلتفرم های چند رسانه ای، هم در تکنیک های طراحی کلاسیک و در قالب های رسانه دیجیتال جدید را بنا کنند. این برنامه 4 مسیر تخصیصی زیر را ارائه می دهد:

تخصصشرح
فضاهای عمومیدانشجویان توسط متخصصان و کارشناسان صنعت در مواد یادگیری، فرآیندها، تکنیک های نمونه سازی، ساختار و توسعه فرم راهنمایی می شوند.
نوآوری محصولاین یک برنامه طراحی مبتنی بر تحقیق است که هدف آن ارائه راه حل هایی برای نگرانی های جامعه جهانی از طریق طراحی محصول است.
پوشش پایداراین یک برنامه طراحی مبتنی بر تحقیق است که هدف آن ارائه راه‌حل ‌هایی برای نگرانی ‌های اجتماعی جهانی از طریق مواد پایدار برای طراحی لباس است. دانشجویان توسط متخصصان و کارشناسان صنعت در یادگیری الگوسازی، ساخت لباس و تزئینات سطح راهنمایی می شوند. آنها همچنین مطالعات موردی شرکت‌ ها یا افراد واقعی را که در زمینه تصویرسازی مد، طراحی لباس و آرایش، و همچنین در ایجاد لباس ‌های غیررسمی و رسمی فعالیت دارند، انجام خواهند داد.
ارتباط دیداریدانشجویان توسط متخصصان و کارشناسان صنعت در یادگیری انیمیشن، مدل سازی دیجیتال، گرافیک ویدئویی و متحرک، تولید چند رسانه ای و طراحی وب تدریس می شوند.

تحصیل رشته طراحی لباس در موسسه صوفا فیلیپین

موسسه طراحی SoFA که در سال 2007 تاسیس شد، دوره های مد را تشکیل داده است. با تمرکز بر روی طراحی و زیرکی تجاری، برنامه های تحصیلی و غیر مدرک متنوعی را ارائه می دهد. برای توسعه بیشتر استعدادهای شما، آنها حتی کارگاه های آموزشی (ماژول های 4-8 جلسه) و کلاس های کارشناسی ارشد نیز دارند. همچنین، آنها شعبه رسمی Istituto Marangoni در کشور هستند، بنابراین شانس شما برای تحصیل در خارج از کشور وجود دارد.

  • برنامه تحصیلی: لیسانس هنر در طراحی مد و بازاریابی
  • برنامه ‌های گواهی: طراحی مد، بازاریابی مد، فناوری لباس، مدل‌ سازی مد، رسانه مد

تحصیل رشته طراحی لباس در موسسه صوفا فیلیپین

لیسانس هنر در طراحی مد و بازاریابی موسسه صوفا فیلیپین

برنامه کارشناسی هنر در طراحی مد و بازاریابی (BA-FDM) مقدمه ای جامع برای صنعت مد ارائه می دهد. دانشجویان این برنامه با جنبه های خلاقانه، فنی و تجاری مد آشنا می شوند. شرکت ‌کنندگان آموزش خواهند دید تا دیدگاه شخصی خود را در مجموعه‌ ای که محتویات آن می‌ تواند ورود به عرصه رقابتی آنها را تقویت کند، توسعه دهند. نمایش مد جشن سالانه با حضور شخصیت‌ های رسانه و صنعت برگزار می ‌شود و به دانشجویان این امکان را می‌ دهد تا کارهای خود را برای اعضای با نفوذ جامعه طراحی به نمایش بگذارند. تحصیلات و تجربیات شما در موسسه طراحی SoFA به عنوان ستون فقرات و پایه ای برای یک حرفه در مد خواهد بود. دانشجویان ممکن است تصمیم بگیرند که تجارت مد خود را ایجاد کنند یا فرصت هایی را در خرده فروشی، مدیریت برند، تجارت، رسانه یا روزنامه نگاری دنبال کنند.

  • طراحی لباس و مد
  • کارآفرینی در مد
  • کارگردانی خلاق
  • مدیر برند لباس و مد
  • تاجر مد

درآمد طراحین لباس در فیلیپین

میزان درآمد کار در فیلیپین در رشته های هنری بسته به نوع کار، پروژه و قرارداد هر فرد دارد. به صورت کلی طراحین لباس در کشور فیلیپین به میزان 36700PHP (پزو فیلیپین) در ماه حقوق دریافت می کنند. این مبلغ سالیانه معادل 441000PHP (پزو فیلیپین) است. همچنین طراحین لباس تازه کار در کشور فیلیپین درآمد کمتری به میزان 14000PHP (پزو فیلیپین) دارند و بالعکس طراحین لباس ماهر و دارای شهرت و تجربه به میزان 70000PHP (پزو فیلیپین) در ماه حقوق دریافت می کنند.

در نمودار زیر میزان حقوق طراحین لباس در برخی از شهرهای فیلیپین آورده شده است:

حقوق طراحین لباس در برخی از شهرهای فیلیپینبا اخذ ویزای دانشجویی فیلیپین می توانید در رشته مورد نظر خود در فیلیپین تحصیل کنید. برای رفع ابهامات با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *