مهاجرت کاری فیلیپین

بازار کار رشته NET Developer در شیلی

بازار کار رشته NET Developer در شیلی

در زمینه کسب و کارهای آنلاین بازار کار رشته NET Developer در شیلی را باید بازاری در مسیر رشد دانست که در این مقاله بررسی می شود. چراکه تعداد آگهی ‌های شغلی فعال مرتبط با فناوری در شیلی که توسط فناوری هدایت می ‌شود، 4.71% افزایش یافته است. از آوریل 2022، 13.11% افزایش یافته است و به 1001 آگهی شغلی فعال در جولای 2022 رسیده است. در جولای 2022 در مجموع 526 شغل جدید مرتبط با فناوری ثبت شد که نسبت به ماه قبل 17.94% افزایش داشت. از سوی دیگر، 481 شغل مرتبط با فناوری در همین ماه بسته شدند که نشان می ‌دهد شرکت‌ ها 20.55% بیشتر از ماه قبل شغل داشته ‌اند. برای دوره از آوریل 2022 تا ژوئیه 2022، تعداد مشاغل جدید مرتبط با فناوری 24.64% افزایش یافته و تعداد مشاغل مرتبط با فناوری بسته شده 24.29 درصد افزایش یافته است.

 از نظر نرخ رشد ماهانه مرک، بین آوریل 2022 و ژوئیه 2022، تعداد مشاغل جدید مرتبط با فناوری ارسال شده با نرخ رشد 7.62%، تعداد آگهی های شغلی فعال مرتبط با فناوری نرخ رشد 4.19% و تعداد مشاغل مرتبط با فناوری بسته شده نرخ رشد 7.52 درصدی را مشاهده کرد. بین آوریل 2022 و ژوئیه 2022، میانگین تعداد مشاغل مرتبط با فناوری ارسال شده به 470، میانگین تعداد مشاغل مرتبط با فناوری بسته شده به 432 و میانگین تعداد مشاغل فعال مرتبط با فناوری به 937 رسیده است. بنابراین می توان کشور شیلی را یکی از حوزه های جذاب تکنولوژی مدرن و کسب و کار آنلاین دانست که موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در میان اعزام های مختلف خود، تجارب مختلفی از اعزام دانشجویان و شاغلان صنعت شتاب دهنده های اینترنتی را کسب نموده است و آماده است در اختیار متقاضیان قرار دهد.

معرفی بازار کار رشته NET Developer در شیلی

اقتصاد دیجیتال پر رونق شیلی از صنعت برون سپاری فناوری کشور در برابر همان مشکلاتی که سایر بازارهای صادراتی آمریکای لاتین را گرفتار کرده است محافظت نکرده است. با جمعیتی بیش از 18 میلیون نفر، طولانی‌ ترین و باریک ‌ترین کشور آمریکای لاتین هنوز از کسری حداقل 6000 کارگر فناوری رنج می ‌برد. بنجامین توسلی، رئیس اجرایی IT Hunter International و شریک مدیریت انجمن شرکت‌ های فناوری اطلاعات شیلی معتقد است که دولت باید عمل کند وگرنه کسری بودجه افزایش خواهد یافت. اما در کل می توان گفت تلاش ‌های دولت شیلی برای قرار دادن این کشور به عنوان قطب فناوری پیشرو در آمریکای لاتین بسیار موفق بوده است. این کشور اخیراً به عنوان برترین مقصد سرمایه گذاری مستقیم خارجی در منطقه شناخته شد و شیلی، در کنار اکوادور، به عنوان یک «کندو» کارآفرینی شناخته شد که در آن «کل فعالیت کارآفرینی در مراحل اولیه» 36% اندازه گیری شد.

در مقایسه با امتیاز 18 درصدی ایالات متحده و 10 درصدی که به بریتانیا داده شده است، بسیار مطلوب است. در کنار تلاش‌ های فناوری، دولت فعالانه به دنبال فرصت ‌های صادرات خدمات فناوری نیز بوده است. سال گذشته، توافقنامه مشارکت اقتصاد دیجیتال پیشگام را با نیوزلند و سنگاپور امضا کرد که “صادرات محصولات و خدمات آنها را از طریق تنظیم برخی موارد حیاتی، مانند جریان آزاد داده ها و عدم تبعیض در محصولات دیجیتال، مصنوعی، ترویج می کند. هوش، هویت دیجیتال و حریم خصوصی» برای تقویت ویژگی های این کشور به عنوان یک منطقه نزدیک و برون سپاری است و شرکت های خارجی در نتیجه فعالیت های استعدادیابی خود را در شیلی افزایش داده اند. این افزایش در سال 2021چشمگیر بوده است. به طور متوسط، حقوق توسعه دهندگان برای استعدادهای شیلیایی 40% افزایش یافته است. در میان نیازهای مختلف شیلی، بیشترین تقاضا، توسعه دهنده فول استک است.

چالش های بازار کار رشته NET Developer در شیلی

برخلاف سایر بازارها مانند کلمبیا یا مکزیک که وسعت کشور منطقه‌گرایی را قادر می ‌سازد تا مراکز داده خارج از پایتخت‌های ملی را توسعه دهد، استعداد شیلی بسیار حول سانتیاگو متمرکز است. اگرچه استعدادها در جاهای دیگر وجود دارد، بهترین و باهوش ترین ها همیشه به سمت پایتخت شیلی می روند، واقع در شمال مرکز کشور، جایی که حقوق ها بالاترین است. سانتیاگو از نظر وسعت غالب است و دومین شهر بزرگ کشور، شهر ساحلی والپارایسو است که فقط 90 دقیقه به سمت شمال غربی فاصله دارد. اگر یک کارمند فناوری در سانتیاگو مستقر نباشد، احتمالاً در Nearshore دخیل نیستند. در حالی که در کشورهای دیگر کارگران از راه دور می توانند بدون توجه به شهری که در آن هستند حقوق مشابهی دریافت کنند، کار در شیلی اینطور نیست. مناطق خارج از سانتیاگو نرخ دستمزد به طور قابل توجهی کمتری برای کارکنان فناوری دارند.

البته کشش سانتیاگو نه تنها ملی است. منطقه ای هم هست پس از تثبیت خود به عنوان یک مرکز فناوری با آمریکای جنوبی، شرکت‌ های فناوری دیگری که به دنبال توسعه مقیاس هستند، در آنجا فروشگاه راه اندازی کرده‌اند. ابتکاراتی مانند ویزای فناوری در سال 2017 آغاز شد، ورود کارگران خارجی به صفوف استعدادهای فناوری و تقویت اقتصاد دیجیتال در حال رشد را آسان ‌تر کرد. اما مقایسه این کشور با سایر بازارهای رقیب مانند مکزیک دشوار است زیرا منحصر به فرد است. به طور کلی، شیلی بالاترین حقوق فنی را در آمریکای جنوبی دارد. این بدان معناست که استعدادهای فناوری از آرژانتین، پرو، بولیوی، یا ونزوئلا و سایر مناطق مجاور تصمیم می‌ گیرند به شیلی نقل مکان کنند تا از این دستمزدهای افزایش یافته برخوردار شوند. با اخذ ویزای کار شیلی می توانید در این شغل به صورت قانونی کار کنید.

چالش های بازار کار رشته NET Developer در شیلی

هزینه زندگی دانشجویان رشته NET Developer در شیلی

به لطف رشد اقتصادی قوی، شیلی یکی از گران ‌ترین کشورهای آمریکای لاتین از نظر هزینه‌ های زندگی است، اما همچنین از بالاترین استانداردهای زندگی در منطقه برخوردار است. هزینه های دقیق شما به موقعیت مکانی، عادات خرج کردن و شیوه زندگی شما بستگی دارد، اما دانشجویان به طور کلی به حدود 700-1100$ (دلار) در هر ماه یا حداقل 8400$ (دلار) در سال نیاز دارند. توجه به این نکته مهم است که دانشجویان بین ‌المللی از نظر قانونی نمی ‌توانند در حین تحصیل در شیلی کار کنند، بنابراین شما نمی ‌توانید پس از ورود به کشور، امور مالی خود را با کار پاره وقت تکمیل کنید. پایتخت سانتیاگو در رده مقرون به صرفه آخرین شهرهای دانشجویی QS در رتبه 58 قرار گرفت و آن را در میان 100 شهر معرفی شده قرار داد. مانند بسیاری از کشورها، هزینه های زندگی در خارج از شهرهای بزرگ کمتر است.

از نظر محل اقامت، دانشجویان ممکن است در سالن های دانشگاه زندگی کنند، به صورت خصوصی اجاره کنند، یا با یک خانواده میزبان شیلیایی زندگی کنند. این ممکن است مقرون به صرفه ترین گزینه باشد، با 600$ (دلار) در ماه با تمام قبض ها و غذا و همچنین یک راه ایده آل خواهد بود. اسپانیایی خود را کامل کنید). به گزارش Numbeo، در اینجا چند نمونه از هزینه های معمول زندگی در شیلی آورده شده است:

  • غذا در یک رستوران ارزان قیمت: 8$ (دلار)
  • بطری آب: 1$ (دلار)
  • یک لیتر شیر: 1.20$ (دلار)
  • قرص نان: 0.95$ (دلار)
  • بلیط یک طرفه در حمل و نقل محلی: 1$ (دلار)
  • کارت حمل و نقل ماهانه: 47.50$ (دلار)
  • هزینه ماهیانه باشگاه: 42$ (دلار)
  • لباس (یک لباس تابستانی): 37$ (دلار)
  • اجاره ماهانه یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر: 343$ (دلار)
  • اجاره ماهانه یک آپارتمان یک خوابه خارج از مرکز شهر: 274$ (دلار)

درآمد و حقوق نت دولوپرها در شیلی

فردی که در سمت برنامه نویسی و فناوری در شیلی کار می کند، معمولاً حدود 1710000CLP (پزو) در ماه دریافت می کند. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و دستمزدها بین مشاغل مختلف توسعه دهندگان و برنامه نویسان به شدت متفاوت است.حقوق توسعه دهندگان و برنامه نویسان در شیلی از 1.390.000 CLP (پزو) در ماه (حداقل حقوق متوسط) تا 2.360.000 CLP (پزو) در ماه (حداکثر متوسط ​​حقوق، حداکثر واقعی بالاتر است) متغیر است. متوسط ​​حقوق 1640000 CLP (پزو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که در توسعه دهندگان و برنامه نویسان کار می کنند کمتر از 1640000 CLP (پزو) درآمد دارند، در حالی که نیمی دیگر بیش از 1640000 CLP (پزو) درآمد دارند. از سوی دیگر 25% از افرادی که در توسعه دهندگان و برنامه نویسان کار می کنند کمتر از 1.370.000 CLP (پزو) درآمد دارند.

 در حالی که 75% از آنها بیش از 1.370.000 CLP (پزو) درآمد دارند. همچنین 75% از افرادی که در Developers و Programmers کار می کنند کمتر از 1.920.000 CLP (پزو) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 1.920.000 CLP (پزو) درآمد دارند.

سایر اطلاعات مربوط به درآمد رشته NET Developer در شیلی در ادامه اشاره شده است:

  • با رسیدن به مرز 10 سال، حقوق 21% افزایش می یابد.
  • افراد بیش از 5 سال،36% افزایش حقوق دارند.
  • کارمندان بین 2 تا 5 سال سابقه،32% افزایش حقوق دارند.
  • برای افرادی که از مرز 15 سال گذشته اند، حقوق 14% افزایش می یابد.

علاوه بر مطالب اشاره شده در این مقاله، در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، مطالبی در ارتباط با مشکلات زندگی در شیلی وجود دارد که می تواند آگاهی شما را جهت اتخاذ تصمیمی درست بیشتر نماید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *