مهاجرت کاری استرالیا

بازار کار رشته NET Developer در استرالیا

بازار کار رشته NET Developer در استرالیا

برای علاقه مندان ورود به بازار کار رشته NET Developer در استرالیا یک سوال عمده این است که چگونه می توانم یک مهندس نرم افزار در استرالیا شوم؟ برای کار به عنوان یک مهندس نرم افزار در استرالیا، باید به خاطر داشته باشید که فرصت های شغلی مناسبی وجود دارد، اما رقابت نیز بالا است. اگر می‌خواهید در میان دیگران متمایز شوید، یک مدرک کارشناسی مانند لیسانس را تکمیل کنید. اکثر مهندسان نرم افزار دارای مدرک لیسانس در علوم کامپیوتر، برنامه نویسی، مهندسی نرم افزار، ریاضیات یا رشته های مرتبط هستند. به انواع زبان های برنامه نویسی مانند سی پلاس پلاس، سی شارپ، جاوا اسکریپت و پایتون تسلط داشته باشید و نرم افزار ساخت را تمرین کنید. یافته است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا سایر موضوعات مورد نیاز در این زمینه را به شما منتقل نماید.

دانشگاه های مرتبط با بازار NET Developer در استرالیا

دانشگاه صنعتی کوئینزلند یکی از پرچمداران صنعت فناوری در استرالیا است که با رتبه 101 تا 150 در سراسر جهان قرار دارد. QUT به دلیل برنامه‌های تحقیقاتی گسترده‌اش، در شاخص استنادهای پژوهشی در هر مقاله عملکرد خوبی دارد. این دانشگاه در بریزبن، سومین شهر بزرگ استرالیا واقع شده است و در نتیجه، می‌ تواند ارتباط نزدیکی با نمایندگان کسب ‌و کار و متخصصان صنعت داشته باشد، رویکرد «تمرکز دنیای واقعی» آنها را برای تدریس گسترش می‌دهد. .دانشگاه فناوری سیدنی در جایگاه هفتم مشترک، دانشگاه فناوری سیدنی قرار دارد که در رتبه 51 تا 100 قرار دارد. UTS در هر دو شاخص H-index و استنادهای تحقیقاتی به ازای هر مقاله نمرات خوبی کسب می کند و برنامه های آن به طور مداوم به روز می شوند تا تحولات تحقیق و فناوری را منعکس کنند. این دانشگاه از طریق آموزش و یادگیری، تحقیق و مشاوره با متخصصان صنعت ارتباط قوی دارد.

این مشارکت‌ ها به UTS اجازه می ‌دهد تا به دوره ‌های علوم کامپیوتر خود عنصر عملی‌ تری بدهد که به بهبود قابلیت استخدام فارغ ‌التحصیلان کمک می ‌کند. دانشگاه نیو ساوت ولز در رتبه 51 تا 100 قرار دارد که همچنین در رتبه هفتم مشترک قرار دارد. 4400 محقق این دانشگاه رهبران جهانی در محاسبات کوانتومی هستند و در نتیجه، UNSW امتیاز فوق‌ العاده ‌ای در شاخص H-Index کسب می‌ کند. دانشجویان علوم کامپیوتر UNSW از فرصت استفاده از آخرین فناوری ‌ها در آزمایشگاه ‌های با مشخصات بالا، از جمله آزمایشگاه تحقیقات دیجیتال و مجموعه امنیت سایبری بهره می ‌برند. دانشگاه موناش امسال در رتبه 51 تا 100 در سراسر جهان و به طور مشترک در استرالیا در رتبه هفتم قرار دارد. دانشگاه موناش بالاترین امتیاز خود را در شاخص استنادهای پژوهشی به ازای هر مقاله کسب می کند.

سیاست دولت برای بازار کار NET Developer در استرالیا

دولت ائتلافی استراتژی جامعی برای تبدیل استرالیا به 10 اقتصاد برتر داده و دیجیتال تا سال 2030 دارد. این بخش کلیدی از برنامه اقتصادی ملی استرالیا برای ایجاد 1.3 میلیون شغل طی پنج سال آینده، افزایش بهره وری، تضمین بهبود اقتصادی و آماده سازی استرالیا برای آینده است. چراکه فناوری‌ های دیجیتال این پتانسیل را دارند که در یک دهه آینده 315 میلیارد $ (دلار) به اقتصاد استرالیا اضافه کنند و در آینده نزدیک 250000 شغل ایجاد کنند و هر بخش از اقتصاد سود خواهد برد. از کسب و کارهای کوچکی که از صورتحساب الکترونیکی و حسابداری الکترونیکی استفاده می کنند تا پزشکان در حوزه سلامت از راه دور، کشاورزانی که حسگرها و هواپیماهای بدون سرنشین را کار می کنند و شرکت های راه اندازی فناوری که با محصولات و خدمات جدید نوآوری می کنند. ائتلاف می‌ پذیرد که کسب‌وکارها، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران خصوصی اقتصاد دیجیتال را پیش می‌برند.

اما دولت نقش مهمی در درست کردن تنظیمات دارد. استرالیا از سال 2020 تاکنون بیش از 3.5 میلیارد $ (دلار) در طرح‌ های دیجیتال سرمایه ‌گذاری کرده‌ است، از ایجاد نیروی کار دیجیتال و سایبری گرفته تا افزایش قابلیت ‌های استرالیا در فناوری‌ های هوش مصنوعی و کوانتومی. مشوق‌های مالیاتی استرالیا به سرمایه‌ گذاری‌ های سرمایه ‌گذاری خطرپذیر در استارت ‌آپ‌ های استرالیایی کمک کرد تا در سال 2021 به بالاترین حد خود برسد. از سوی دیگر کسب‌ و کارهای  $کوچک و خانوادگی از دیگر برنامه های استرالیا برای پذیرش اقتصاد دیجیتال و افزایش قابلیت دیجیتال و سایبری خود از طریق افزایش سرمایه‌گذاری 1 میلیارد دلاری در فناوری است. افزایش نیروی کار دیجیتال و رفع کمبود مهارت های دیجیتال، از جمله تلاش برای رسیدن به هدف حداقل 40% از زنان در نیروی کار فناوری تا سال 2030، برای تقویت نیروی کار فناوری از دیگر برنامه های مهم دولت است.

سیاست دولت برای بازار کار NET Developer در استرالیا

موارد مهم در خصوص نت دولوپرها در استرالیا

برای سرآمد شدن در رشته برنامه نویسی و عضویت در تیم های شتاب دهنده در استرالیا،شما باید بتوانید یاد بگیرید، رشد کنید و سازگار شوید. در محل کار، هرگز همه چیز را نمی دانید، اما از شما انتظار می رود که بدانید چگونه آن را بفهمید. هر توسعه دهنده وب، صرف نظر از تجربه، به دنبال بهترین راه حل است. نکته دیگر این است که بی امان و پرشور باشید. شکی نیست که برای اینکه یک توسعه دهنده نرم افزار مولد باشید باید دانش لازم را داشته باشید. با این حال، مواقعی پیش می‌آید که چیزی را نمی ‌دانید و فقط باید ساعت‌ها برای یادگیری آن و رشد آن بجنگید و نباید تسلیم شوید. روی پروژه های خود کار کنید و نمونه کارهای برجسته خود را بسازید تا کارمندان خود را تحت تاثیر قرار دهید. در شرکت شناخته‌ شده تجربه کسب کنید.

در حین تحصیل به دنبال تضمین قرار گرفتن در یک برنامه کارآموزی باشید. این به شما تجربه مرتبط و همچنین راهنمایی و راهنمایی از توسعه دهندگان نرم افزار با تجربه را ارائه می دهد. به انجمن های آنلاین بپیوندید. اینترنت مکانی عالی برای ملاقات با مردم، ایجاد ارتباط و صحبت در مورد چیزهایی است که دوست دارید. می توانید از کارگرانی که تجربه بیشتری دارند، نکات بسیار خوبی دریافت کنید. یک انجمن آنلاین می تواند به شما کمک کند تا مهارت های خود را ارتقا دهید، شبکه سازی کنید و با توسعه دهندگان نرم افزار همفکر خود دوست شوید. ایده های جدیدی را از پلتفرم های مختلفی مانند Hashnode،Coderwall و Stack Overflow بدست خواهید آورد. در ماتریکس زندگی کنید. دانستن کد نویسی اساسی ترین نیاز حرفه توسعه دهنده نرم افزار شما است. شما باید هر روز با صبر و حوصله کدنویسی کنید.

در شکل زیر سایر اطلاعات مربوط به مهارت بازار کار رشته NET Developer در استرالیا اشاره شده است:

سایر اطلاعات مربوط به مهارت های لازم در استرالیا

معرفی بازار کار NET Developer در استرالیا

برنامه نویسی و شتاب دهنده توسعه نرم افزار می تواند یک شغل عالی باشد. در استرالیا به ‌عنوان یک برنامه ‌نویس یا کدنویس برای برنامه ‌ریزی رایانه ‌ها برای کارهای خاصی مانند ادغام پایگاه ‌های داده، پردازش سفارش‌ های آنلاین، مسیریابی ارتباطات، انجام جستجوها، یا نمایش متون و گرافیک، کد منبع می‌ نویسید. علاوه بر این، دستورالعمل ‌های توسعه ‌دهندگان و مهندسان نرم‌ افزار را تفسیر کنید و از زبان ‌های برنامه ‌نویسی مانند C++ یا جاوا برای اجرای آنها استفاده کنید. به عنوان یک مهندس نرم ‌افزار، شما اصول مهندسی را برای ساختن نرم ‌افزار و سیستم ‌ها برای حل مشکلات به کار می‌ گیرید و همچنین از زبان مدل‌ سازی و ابزارهای دیگر برای ابداع راه‌ حل‌ هایی استفاده می ‌کنید که اغلب می‌ توانند برای مشکلات به‌ طور کلی اعمال شوند. راه حل های مهندسی نرم افزار به روش علمی پایبند هستند.

به‌ عنوان یک توسعه ‌دهنده نرم‌ افزار، نقش رسمی کمتری نسبت به مهندسان خواهید داشت و می ‌توانید به طور یکپارچه با بخش‌ های خاص پروژه – از جمله نوشتن کد، کار کنید. در همان زمان، شما چرخه عمر توسعه نرم افزار را هدایت خواهید کرد.

حقوق و درآمد نت دولوپرها در استرالیا

شخصی که به عنوان برنامه نویس در استرالیا کار می کند، معمولاً حدود 93900$ (دلار استرالیا) در سال درآمد دارد. این میانگین حقوق سالانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت می باشد و از 43,200$ (دلار استرالیا) در سال (حداقل حقوق) تا 149,000$ (دلار استرالیا) در سال (حداکثر حقوق) متغیر است. حقوق متوسط ​​101000$ (دلار استرالیا) در سال است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان برنامه نویس کار می کنند، کمتر از 101,000$ (دلار استرالیا) درآمد دارند، در حالی که نیمی دیگر بیش از 101,000$ (دلار استرالیا) درآمد دارند. از سوی دیگر، 25% از برنامه نویسان کمتر از 65000$ (دلار استرالیا) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 65000$ (دلار استرالیا) درآمد دارند. همچنین 75% از برنامه نویسان کمتر از 135000$ (دلار استرالیا) درآمد دارند.

سطح تجربه مهمترین عامل در تعیین حقوق است. طبیعتاً هر چه سالهای تجربه بیشتر باشد، دستمزد شما بیشتر است و بر این اساس یک برنامه نویس با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 49000$ (دلار استرالیا) در سال درآمد دارد در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، 65400$ (دلار استرالیا) در سال درآمد کسب کند، که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 96700$ (دلار استرالیا) در سال به دست می آورد که 48% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

در نمودار زیر سایر اطلاعات مرتبط با رشته علوم کامپیوتر در استرالیا اشاره شده است:

سطح حقوق بر حسب تجربه کاری در استرالیابرای آگاهی از شرایط اخذ مستر کارت استرالیا، مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده ارائه پاسخگویی پرسش های شما متقاضیان محترم هستند. امید بر این است که با به اتمام رسیدن مقاله بازار کار رشته NET Developer در استرالیا توانسته باشیم اطلاعات مفیدی در همین باب در اختیار شما قرار دیهم.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *