مهاجرت کاری فیلیپین

بازار کار رشته NET Developer در فیلیپین

بازار کار رشته NET Developer در فیلیپین

در طول چند دهه گذشته، توسعه نرم افزار در فیلیپین به یکی از زیر بخش های مستقر در صنعت IT و IT-ES این کشور همراه با حضور شرکت های داخلی و بین المللی تبدیل شده است. توسعه نرم افزار در فیلیپین در سطح بین المللی باعث رونق بازار کار رشته NET Developer در فیلیپین را به دنبال داشته است. آنچه در مقایسه با سایر کشورهای جنوب شرقی مانند چین و هند، عوامل مهمی که به صنعت نرم افزار این کشور شتاب می بخشد، شباهت های فرهنگی و لهجه غربی آن به ویژه با ایالات متحده است. بازیکنان اصلی فعال در صنعت نرم افزار فیلیپین عبارتند از IBM، Accenture، Genpact. UST Global، Pointwest، Existglobal، Capgemini، HP هستند و انتظار می ‌رود که بازار نرم ‌افزاری و برنامه نویسی فیلیپین به دلیل افزایش تعداد استارت‌ آپ‌ های نرم‌ افزار محور در داخل کشور رشد کند.

از سوی دیگر، نگرانی فزاینده در مورد امنیت سایبری و جلوگیری از حملات ویروسی، چندین شرکت فیلیپینی را به اتخاذ راه حل های امنیتی کامل متشکل از امنیت اینترنت، ضد جاسوس افزار، بدافزار، آنتی ویروس و غیره سوق داده است. بطوریکه رقابت در صنعت آنتی ویروس که در گذشته با حضور تعداد محدودی از بازیگران در کشور متمرکز بود، از سال 2021 به صنعت پردرآمد در فیلیپین تبدیل شده است و برخی از شرکت‌ های پیشرو در این بخش بین ‌المللی هستند مانند Trend Micro، Sophos، Norton McAfee، Symantec، Kaspersky، Avast، ESET. با این حال، چندین شرکت داخلی نیز در این بازار ظهور کرده اند. چنانچه شما یکی از متقاضیان ورود به حوزه توسعه دهنده برنامه نویسی در فیلیپین هستید، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا بسترهای لازم مهاجرت شما را فراهم نماید.

دلایل جذابیت بازار کار رشته NET Developer در فیلیپین

کار در فیلیپین دارای صنعت برون سپاری فرآیندهای تجاری عظیمی است. بیش از 1 میلیون کارگر در آن مشغول به کار هستند و انتظار می رود در سال 2016 به درآمد 25 میلیارد دلاری برسد. این برای کشوری با تولید ناخالص داخلی 270 میلیارد دلار بسیار مهم است. خدمات مبتنی بر فناوری ستون فقرات این صنعت است و بخش‌ هایی که سریع‌ترین رشد را دارند، برای مهارت ‌های پیشرفته مانند توسعه برنامه ‌های موبایل و تجزیه و تحلیل داده‌ ها و همچنین مهارت ‌های سطح متوسط، مانند تولید ویدیو، کپی‌نویسی، و مالی تقاضا دارند. تحلیل و بررسی. استارت آپ های فناوری آخرین مشتریان فیلیپین هستند و هر ساله تعداد بیشتری به این کشور هجوم می آورند. فراتر از صرفه جویی آشکار در هزینه نیروی کار، فیلیپین به دلیل نیروی کار جوان و تحصیلکرده و جمعیت انگلیسی زبانش، مقصدی جذاب برای مشاغل فناوری، به ویژه برای شرکت های آمریکایی است.

بر خلاف دیگر مراکز برون سپاری، فیلیپینی ها از نزدیک با فرهنگ آمریکایی، میراث بیش از 30 سال حکومت استعماری آمریکا آشنا هستند. نسل های فیلیپینی در فیلم های هالیوود، دوستان، NBA و البته فیس بوک بزرگ شده اند. میانگین سنی 24 سال است و دانشگاه های محلی سالانه بیش از 130000 فارغ التحصیل در زمینه فناوری اطلاعات و مهندسی دارند. بیشتر آنها در زبان های برنامه نویسی فراگیرتر و تولید برنامه های iOS و Android مهارت دارند. یک توسعه دهنده وب عالی با حداقل پنج سال تجربه می تواند کمتر از 25000$ (دلار) در سال هزینه داشته باشد. این بلوک های ساختمانی اساسی را با ظهور محاسبات ابری ترکیب کنید و با رشد سریع یک استارت آپ، راه های جدیدی برای ایجاد نیروی کار منعطف و توزیع شده خواهید داشت.

روند تاریخی بازار کار رشته NET Developer در فیلیپین

بسیاری از کارآفرینان محلی در فیلیپین که کار برون سپاری را شروع کردند، در نهایت به تأسیس شرکت‌های فناوری با حمایت سرمایه‌گذاران دره سیلیکون، مانند Y-Combinator، شبکه امیدیار و 500 استارت‌ آپ رفتند. این شرکت های در حال رشد فرصت های خوبی را برای همتایان خارج از کشور خود فراهم می کنند. به عنوان مثال، مشارکت استراتژیک Rocket Internet با PLDT، یک شرکت مخابراتی و فناوری اطلاعات فیلیپینی را در نظر بگیرید. Rocket برخی از بزرگترین پلتفرم های تجارت الکترونیک را در بازارهای نوظهور اداره می کند. این شرکت در یک قرارداد سرمایه گذاری 445 میلیون دلاری با PLDT شریک شد که شامل استقرار راه حل پرداخت تلفن همراه PLDT به پلتفرم های Rocket در خارج از فیلیپین و توسعه کد توسعه خدمات دیجیتال با استفاده از تیم هایی متشکل از Fil می شود. به دلیل فراگیر بودن زبان انگلیسی، مدیران تجاری فیلیپین را بازار آزمایشی سریع یافته ‌اند.

به عنوان مثال، فیس‌ بوک سال 2021 در طول طوفان فیلیپین به ‌طور بی ‌سر و صدا ویژگی ‌ای را اجرا کرد که به کاربران اجازه می ‌دهد از نمودار اجتماعی خود برای اطلاعات بلادرنگ در شرایط فاجعه استفاده کنند. اوبر در فصل تعطیلات 2021 یک سرویس پیک درخواستی را آزمایش کرد. در واقع باید گفت که فیلیپین دروازه‌ای طبیعی به بازار آسیای جنوب شرقی است. فیلیپینی ها قومیت مشترکی با دیگر کشورهای آسیای جنوب شرقی دارند. اما همچنین غربی ترین کشور در منطقه است. نیکس نولدو، مدیرعامل Xurpas، یک شرکت محتوای موبایلی که برنامه ‌ها و بازی ‌ها را برای بازارهای آسیای جنوب شرقی تولید می ‌کند، در ایمیلی نوشت: «این باعث می‌شود که آن یک زمین آزمایشی حاصلخیز برای محصولی باشد که می‌ تواند به سایر بازارهای نوظهور گسترش یابد.» چراکه بازارهای نوظهور مکانی محبوب برای برون سپاری نیروی کار ارزان هستند.

Historical trend of the NET Developer job market in the Philippines

هزینه زندگی برای دانشجویان رشته NET Developer در فیلیپین

هزینه زندگی در فیلیپین کمتر از هر کشور غربی است. زندگی در یک جزیره می تواند به طور متوسط ​​هزینه کمی برای شما داشته باشد که بین 200 تا 300$ (دلار) در ماه متغیر است. در حالی که در شهر با آپارتمان ها و کاندوها هستید، می تواند حدود 1100$ (دلار) در ماه برای شما هزینه داشته باشد. در فیلیپین، تقریباً همه چیز را می توان در مقایسه با آنچه در خانه پرداخت می کنید، ارزان خرید. فقط نگاهی به دستمزدهای پایین در کشور بیندازید و درک دلیل آن آسان است. قیمت یک دوجین تخم مرغ کمتر از 1.75$ (دلار) است. مانند یک پوند سینه مرغ بدون استخوان و بدون پوست. قیمت برنج کمتر از 50 سنت در هر پوند، نان کمتر از 1$ (دلار) به ازای هر قرص و پنیر محلی تولید شده حدود 2.5$ (دلار) در هر پوند است.

پاستا و سایر غذاهای بسته بندی شده آشنا برای مهاجران به طور گسترده در اکثر نقاط کشور موجود است. طبق داده‌های Numbeo.com، رستوران‌ های معمولی و میان ‌رده به اندازه ‌ای ارزان هستند که در صورت تمایل می ‌توانید به ‌طور منظم بیرون از خانه غذا بخورید. یک غذای ساده اما خوشمزه و مقوی در یک رستوران محلی شلوغ به طور متوسط ​​حدود 3$ (دلار) هزینه دارد. در زمینه حمل و نقلف برای مسافت های طولانی در جزایر بزرگتر، اتوبوس بهترین امکان است. در شهرهای بزرگ مانند مانیل یا سبو سیتی، رایج ترین وسیله حمل و نقل جیپنی است. ثبت نام در شرکت بیمه سلامت فیلیپین، معروف به PhilHealt برای همه مهاجرانی که در فیلیپین شاغل هستند اجباری است. این برنامه بیمه درمانی توسط دولت سازماندهی شده است. تا حدی از طریق یارانه های دولتی در سطح محلی و ملی تامین می شود.

حقوق و درآمد اشتغال نت دولوپرها در

شخصی که به عنوان یک توسعه دهنده برنامه نویسی در فیلیپین کار می کند، معمولاً حدود 42100PHP (پزو) در ماه درآمد دارد که شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت می باشد و از 19400 PHP (پزو) تا 67000 PHP (پزو) متغیر است. حقوق متوسط ​​45500 PHP (پزو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان فضای اینترنتی کار می کنند کمتر از 45500 PHP (پزو) درآمد دارند، در حالی که نیمی دیگر بیش از 45500 PHP (پزو) درآمد دارند. از سوی دیگر 25% از توسعه دهندگان برنامه نویسی کمتر از 29200 PHP (پزو) درآمد دارند، در حالی که 75% از آنها بیش از 29200 PHP درآمد دارند. همچنین 75% از توسعه دهندگان برنامه نویسی، کمتر از 60700 PHP (پزو) درآمد دارند.

سطح تجربه مهمترین عامل در تعیین حقوق است. طبیعتاً هر چه سالهای تجربه بیشتر باشد، دستمزد شما بیشتر است. یک برنامه نویس با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 22000 PHP (پزو) در ماه می گیرد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 29400 PHP (پزو) در ماه کسب کند، یعنی 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 43400 PHP (پزو) در ماه به دست می آورد که 48% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

برای انتخاب بهترین شهرهای فیلیپین برای تحصیل و زندگی، می توانید در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مطالب مرتبط با این کشور را مطالعه نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *