مهاجرت کاری اندونزی

استخدام Java Developer در اندونزی

استخدام Java Developer در اندونزی

استخدام Java Developer در اندونزی را می توان با استخدام های برنامه نویس در این کشور جمع کرد و مورد بررسی قرار داد. توسعه نرم افزارها و ابزارهای جدید با توجه به نیازهای تجاری و پشتیبانی و نظارت بر نرم افزارهای مستقر در محیط تولید از کارهایی است که توسعه دهنده جاوا در اندونزی انجام می دهد. هنگامی که در اندونزی در حوزه کاری Java Developer کار می کنید می توانید از مزایای خوبی هم بهره مند شوید. مشاوران در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به سوالات شما در مورد شرایط مهاجرت و اخذ ویزا از طریق کار و کار به عنوان توسعه دهنده جاوا در اندونزی پاسخ می دهد.

حقوق استخدام Java Developer در اندونزی

حقوق برنامه نویسان جاوا در اندونزی از IDR6480000 (روپیه اندونزی) در ماه (حداقل حقوق) تا IDR21800000 (روپیه اندونزی) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. میانگین حقوق IDR14600000 (روپیه اندونزی) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان توسعه دهنده جاوا کار می کنند کمتر از IDR14600000 (روپیه اندونزی) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از IDR14600000 (روپیه اندونزی) درآمد دارند. 25% از توسعه دهندگان جاوا کمتر از IDR9500000 (روپیه اندونزی) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از IDR9500000 (روپیه اندونزی) درآمد دارند. همچنین از نمودار، %75 از توسعه دهندگان جاوا کمتر از IDR19300000 (روپیه اندونزی) درآمد دارند در حالی که %25 بیش از IDR19300000 (روپیه اندونزی) درآمد دارند.

الزامات استخدام Java Developer در اندونزی

یک Java Developer فردی است که در این زمینه مهارت دارد و از کار در حوزه برنامه نویسی برای موبایل و اپلیکشن ها و بهبود کسب و کارها کوچک و بزرگ از طریق جاوا لذت می برد. یک Java Developer در اندونزی وظایف بهبود و نگهداری اپلیکیشن مستقر با توجه به تغییرات جدید و ردیابی و نظارت بر مشکلات سیستم و همچنین ارائه پشتیبانی برنامه برای کاربران تجاری و مشتریان داخلی را دارد. انجام تست های نرم افزاری برای همکاری با ارائه دهنده SW بین المللی هم بر عهده شماست. برای ایجاد، تهیه و نگهداری اسناد سیستم مراقب بومی سازی سیستم باشید.

برخی از الزامات مهم برای استخدام به عنوان Java Developer در اندونزی عبارت است از:

  • حداقل مدارک تحصیلی
  • مسلط به زبان انگلیسی، نوشتاری و گفتاری
  • حداقل 4 سال تجربه در موقعیت مشابه یا پروژه توسعه فناوری اطلاعات
  • مسلط به زبان برنامه نویسی جاوا
  • دانش قوی در چارچوب Spring، Hibernate، Struts
  • دانش قوی SQL، آشنا با پایگاه داده اوراکل
  • دانش توسعه وب تجارت الکترونیک ارجحیت دارد
  • دانش اسکریپت نویسی

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه استخدام Java Developer در اندونزی می باشید:

نرخ اشتغال در حوزه توسعه دهنده جاوا در اندونزی

شرایط استخدام Java Developer در اندونزی

در کشور اندونزی شرکت ها و کارفرماها در حال استخدام برنامه نویسان انگلیسی زبان جاوا هستند. اگر به مشاغل توسعه‌ دهنده جاوا در سطح مبتدی علاقه دارید، فرصت هایی برای شما دارد. انجام وظایف مرتبط با فناوری به زبان انگلیسی مسئولیت اصلی در این موقعیت است. ادغام از تلفن همراه به باطن، ایجاد خدمات وب و سطح بالایی از مهارت های رایانه شخصی مستندسازی، ارائه، محاسبه، ارتباطات، دستکاری داده ها، عیب یابی، پایگاه های دانش از مهارت های لازم برای کار در شرکت های اندونزی محسوب می شود. توجه به جزییات و دانش قوی از فناوری اطلاعات و توانایی یادگیری در مورد نرم افزارهای جدید از ویژگی های یک توسعه دهنده جاوا در کشور اندونزی است.

برخی از شرایط برای استخدام به عنوان Java Developer در اندونزی عبارت است از:

  • تجربه در بانک یا شرکت مالی برای درخواست پذیرفته می شود
  • درک فرآیندهای کسب و کار end-to-end
  • توانایی شناسایی، ردیابی و دیدن مسائل تا حل و فصل
  • ذهن تحلیلی که قادر به پردازش منطقی اطلاعات است

در جدول زیر شاهد میزان متقاضیان استخدام و نرخ استخدام Java Developer در اندونزی هستید:

میزان متقاضیاننرخ استخدام
1200070%
1390073%
1286075%

شرایط استخدام Java Developer در اندونزی

کار و استخدام Java Developer در اندونزی

برای انجام کارهای خود و وظایف در حوزه Java Developer در اندونزی باید با رعایت شرایط و الزامات وظایف خود مانند کدگذاری را در یک بازه زمانی مشخص انجام دهید. در زمینه پشتیبانی نرم افزاری و عیب یابی از طریق تعامل با مشتری کمک کنید.شیوه های کدگذاری و مستندات مناسب را حتی در مهلت مقرر حفظ کنید. برای انجام تضمین کیفیت نرم افزار برای تولید طرح های نرم افزاری با تحلیلگران و توسعه دهندگان تجاری همکاری کنید. تبدیل طرح ها و مشخصات نرم افزار به کد با عملکرد بالا در زبان مناسب مهم ترین کاری است که باید انحام دهید. راه حل های نرم افزاری فردی را با سیستم های سطح بالاتر ادغام کنید. در صورت امکان از ابزارهای مبتنی بر وب برای ایجاد SaaS پیشرفته استفاده کنید.

مشتری ها یک ارائه دهنده پیشرو در راه حل های بهینه سازی اینترنت تلفن همراه هستند که به اپراتورهای مخابراتی کمک می کند تا کارایی شبکه، سرعت و بهینه سازی ترافیک ویدیو را بهبود بخشند. آنها به دنبال یک توسعه دهنده با تجربه جاوا هستند. این یک موقعیت دفتر کار خانگی از راه دور است. مسئولیت اصلی توسعه‌ دهنده نرم ‌افزار شامل توسعه سیستم چارچوب‌ها و عملکردهای اصلی جاوا (عمدتا) و C است. کاندیداهای موفق جزئیات گرا و یک خود شروع کننده با انگیزه بالا هستند که قادر به حفظ و توسعه کد جاوا و C هستند. توسعه ‌دهنده نرم‌ افزار با تیمی از توسعه‌ دهندگان در پشتیبانی از طراحی، ایجاد، نگهداری و آزمایش برنامه ‌ها و زیرساخت‌ های رمزگذاری ویدیویی همکاری خواهد کرد. می توانید مقاله استخدام net developer در اندونزی را مطالعه کنید.

مزایا استخدام Java Developer در اندونزی

شرکت ها در اندونزی مشاغلی را در زمینه استخدام برنامه نویس در اندونزی جاوا ارائه می دهد که نیاز به انجام وظایف آکادمیک با استفاده از این زبان و زبان های برنامه نویسی مشابه دارد. هر سفارش دارای ساختار، سطح پیچیدگی و مهلت منحصر به فرد است. به همین دلیل است که هر متخصص همیشه می‌تواند کاری را که می ‌تواند بدون زحمت انجام دهد، با هدف بهترین کیفیت ممکن انتخاب کند. یکی از دستاوردهای اصلی تجربه عملی است که اکثر توسعه دهندگان جوان برای به دست آوردن آن تلاش می کنند.

همه کسانی که در شرکت شغل برنامه نویسی جاوا دارند، پرداخت های ماهانه به موقع دریافت می کنند. بسته به اندازه و پیچیدگی یک کار می توانید از $20 تا $160 (دلار) دریافت کنید. یکی دیگر از عوامل در مشاغل توسعه دهندگان جوان جاوا فصل است. شما می توانید حدود $300 (دلار) در ماه در فصل کم و حداکثر (اما نه محدود به) $1200 (دلار) در ماه در فصل بالا دریافت کنید. مزایای کار به عنوان یک توسعه دهنده آزاد جاوا عبارت است از:

  • زمانبندی انعطافپذیر. با کار کردن به عنوان فریلنسر جاوا برای شرکت ها، شما تصمیم می گیرید که چه زمانی وظایف خود را تکمیل کنید و چه تعداد از آنها را می توانید به پایان برسانید.
  • در دسترس بودن سفارشات جدید تا $150 (دلار) پاداش فصلی دو بار در سال
  • فرصت های عالی برای به دست آوردن تجربه عملی، به همان اندازه توسعه مهارت های تحلیلی و خلاقانه شما

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد شرایط کار به عنوان توسعه دهنده جاوا و کار در اندونزی و همچنین مهاجرت به اندونزی از طریق کار پاسخگوی سوالات شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *