مهاجرت کاری انگلستان

استخدام Java Developer در انگلیس

استخدام Java Developer در انگلیس

استخدام Java Developer در انگلیس قطعا یکی از ردیف ها مهم و پرتقاضا را در جدول استخدام ها پر می کند. همانطور که می دانید انگلیس یکی از برترین کشورهای جهان در حوزه توسعه دهنده نت و توسعه دهنده جاوا محسوب می شود. اگر می خواهید در این کشور به عنوان یک Java Developer استخدام شوید باید از شرایط متفاوت و الزامات مطلع شوید. در انگلیس برای فردی که توسعه دهنده جاوا است موقعیت های شغلی مختلفی وجود دارد. در انی مقاله سعی کرده این در خصوص حقوق و شرایط و الزامات استخدام Java Developer در انگلیس بگوییم. مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به سوالات شما در مورد نحوه اخذ ویزای کاری انگلیس و شرایط کار و زندگی و اقامت در انگلستان پاسخ می دهند.

نقش معمار سازمانی در رتبه دوم لیست برای امتیاز کلی آن قرار گرفت، اگرچه بالاترین میانگین دستمزد مشاغل در رتبه بندی را با £73898 (پوند) ارائه کرد. معماران سازمانی مسئول کل زیرساخت سیستم فناوری اطلاعات یک شرکت هستند. مدیر محصول، سومین نقش برتر در بریتانیا در سال 2022 بود. این نقش که به طور متوسط ​​£60656 (پوند) پرداخت می کند، بر توسعه محصولات یک شرکت متمرکز است. استخدام کننده شرکتی بالاترین سطح رضایت شغلی را نشان داد و از نظر نحوه امتیازدهی در هر 3 دسته در جایگاه هفتم قرار گرفت. نقش ‌های فناوری بر 10 مورد برتر it تسلط داشتند.

حقوق استخدام Java Developer در انگلیس

حقوق برنامه نویسان جاوا در بریتانیا از 38800£ تا £114000 (پوند) در سال (حداکثر حقوق) متغیر است. متوسط ​​حقوق £71600 (پوند) در سال است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان جاوا کار می کنند کمتر از £71600 (پوند) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از £71600 (پوند) درآمد دارند. %25 از توسعه دهندگان جاوا کمتر از 49600£ (پوند) درآمد دارند در حالی که %75 آنها بیش از £49600 (پوند) درآمد دارند. همچنین از نمودار، 75% از توسعه دهندگان جاوا کمتر از 89100£ (پوند) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از £89100 (پوند) درآمد دارند.

در نمودار زیر شاهد نرخ افزایش استخدام در حوزه Java Developer در انگلیس می باشید:

نرخ افزایش استخدام در حوزه Java Developer در انگلیس

کار و استخدام Java Developer در انگلیس

بر اساس رتبه بندی سالانه آمار ها در انگلیس نشان می دهد نقش برنامه نویسی به طور متوسط ​​سالانه £55381 (پوند) پرداخت می کند، توسعه دهنده جاوا بهترین شغلی است که در سال 2022 در بریتانیا درخواست می شود. وب ‌سایت جهانی مشاغل دریافت که این نقش در رتبه ‌بندی امسال بالاترین رتبه را کسب کرد و بر اساس سه عامل، بالاترین امتیاز را به دست آورد: رضایت شغلی، پتانسیل درآمد و تعداد فرصت‌ های شغلی که این موقعیت در پلتفرم خود دارد.

توسعه دهندگان جاوا در انگلیس روی طراحی و توسعه برنامه ها با استفاده از زبان برنامه نویسی جاوا کار می کنند. همچنین براساس آمار 1567 فرصت شغلی برای توسعه دهندگان جاوا در ماه دسامبر، زمانی که داده های رتبه بندی جمع آوری شد، وجود داشت. تقریباً سه چهارم فهرست ‌های شغلی، نقش ‌های دورکاری بودند.

در جدول زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه Java Developer انگلیس می باشید:

نرخ بیکاریسال
17%2020
14%2021
15%2022

الزامات استخدام Java Developer در انگلیس

توسعه دهندگان نرم افزار جزء اکثر بخش های تجاری امروزی هستند. این فراتر از کار برای یک شرکت کامپیوتری یا شرکت نرم افزاری است. این مهندسان توسط سازمان های توسعه برای کمک به مشتریان استخدام می شوند. شما همچنین برای استخدام برنامه نویس در انگلیس توسط شرکت ‌های تولیدی، مالی و کشاورزی استخدام می‌شوید تا برنامه ‌هایی را توسعه دهید که فرآیندها را در این بخش ‌های تجاری ساده ‌تر کند. اگر هم آموزش داشته باشید و هم توانایی استفاده از دانش خود را داشته باشید، دستمزد بیشتری دریافت خواهید کرد. با این حال، متخصصان فناوری اطلاعات مانند مهندسان نرم افزار بیش از هر زمان دیگری نیاز دارند. بنابراین، حتی کسانی که خارج از مدرسه هستند، اغلب نرخ های متوسط یا بالاتر را دریافت می کنند.

در لیست زیر شاهد الزامات استخدام Java Developer در انگلیس می باشید:

  • الزامات و مهارت های شخصیتی
  • تسلط به جاوا با تجربه برنامه نویسی
  • دانش چارچوب Spring Boot
  • تجربه با پایگاه داده های رابطه ای MSSQL، PostgreSQL
  • درک فن آوری های Frontend
  • توانایی درک و پیاده سازی با استفاده از تکنیک های برنامه نویسی الگوریتمی

الزامات استخدام Java Developer در انگلیس

شرایط کار Java Developer در انگلیس

مهندسان برنامه نرم افزار جدید ایجاد می کنند یا محصولات موجود را برای مشاغل و سایر شرکت ها تطبیق می دهند. شما این کار را با تجزیه و تحلیل نیازهای مشتریان خود انجام می دهید. گاهی اوقات مهندس برنامه مسئول نصب و نگهداری برنامه در طول عمر آن است. یک مهندس مهاجرت سیستم با توسعه برنامه هایی برای سیستم های کامپیوتری یک سازمان درگیر است.

به عبارت دیگر، شما عملیات منطقی ایجاد می کنید تا به دستگاه ها کمک کنید تا با هم کار کنند. به عنوان مثال، شما رابط های برنامه نویسی کاربردی می سازید که 2 ماشین یا برنامه های مختلف را به هم مرتبط می کند. به طور کلی، مهندسان سیستم مواردی را توسعه می دهند که سرعت، بهره وری و امنیت را حفظ می کند. مقاله استخدام net developer در انگلیس را نیز می توانید مطالعه کنید.

انواع مختلفی از توسعه دهندگان جاوا فراتر از آنهایی که در سیستم ها و برنامه ها کار می کنند وجود دارد. این شامل:

  • طراح بازی های ویدیویی
  • مهندس تضمین کیفیت
  • مهندس ادغام
  • مهندس نرم افزار فرانت اند که به عنوان طراح رابط کاربری نیز شناخته می شود.
  • مهندس تمام پشته، کارآمد در طراحی UI و تجربه کاربر
  • مهندس داده که برنامه هایی را ایجاد می کند که اطلاعات را تجزیه و تحلیل می کند.

وظایف یک Java Developer در انگلیس

بسیاری از این انواع مهندسی نرم افزار به یکدیگر سرازیر می شوند. برای مثال، یک مهندس فول استک ممکن است یک طراح بازی ویدیویی نیز باشد. از سوی دیگر، یک تحلیلگر تجاری نیز می تواند به عنوان مهندس تضمین کیفیت برای حفظ بهره وری تعیین شود. اگر به این حرفه علاقه دارید، داشتن ایده ای در مورد انتظارات مفید است. به خواندن ادامه دهید تا درباره وظایف خود، نوع محیط کار و زمان کاری بیشتر بدانید.

روزانه چندین کار وجود دارد که یک توسعه دهنده نرم افزار انجام می دهد. حتی اگر به طور مستقل کار می کنید، همچنان باید با سایر طرف ها همکاری کنید تا اطمینان حاصل کنید که پیشرفت شما در مسیر درست است. در ابتدا، این برای مشتریانی است که به برنامه‌نویسی سیستم کامپیوتری یا برنامه ‌های بهره‌ وری نیاز دارند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد شرایط کار در انگلستان پاسخگوی سوالات شما هستند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *